Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
711 600,00 UAH
UA-2020-08-25-004927-a bbcadd1e448345468ae8174a3dd5eaf2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калагірєва Галина Віталіївна

+380615335364 gv.kalagireva@bmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25969699
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2
Контактна особа: Калагірєва Галина Віталіївна
+380615335364
gv.kalagireva@bmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 14:32
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:32
Початок аукціону: 10 вересня 2020 11:42
Очікувана вартість: 711 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3558 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 од
Придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, м.Бердянськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування забезпечується відповідно до Бюджетного кодексу України. Замовник у відповідності до Бюджетного кодексу України, бере на себе бюджетні зобов’язання та проводить видатки в межах затвердженої суми бюджетних видатків. Попередня оплата не передбачається. Строк поставки товарів 30 календарних днів з дати укладання договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 14:30
Протокол_70.pdf
25 серпня 2020 14:30
Додаток 8_працівники.docx
25 серпня 2020 14:30
Додаток 7_ МТБ.docx
25 серпня 2020 14:30
Додаток 6_ Проєкт договору.docx
25 серпня 2020 14:30
Додаток 5_ТХ.docx
25 серпня 2020 14:28
Додаток 4_ст.17.docx
25 серпня 2020 14:28
Додаток 3_ст.16.docx
25 серпня 2020 14:28
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА " 675 000,00
UAH з ПДВ
664 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Монастирищенський котельний завод" 680 400,00
UAH з ПДВ
664 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМ'ЄР СЕРВІС УКРАЇНА" 710 000,00
UAH з ПДВ
702 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 09:35
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:20
Довідка банкрутство 180920.pdf
18 вересня 2020 09:20
Довідка ДПІ 09092020.pdf
18 вересня 2020 09:20
82850027353136.XML
18 вересня 2020 09:20
Довідка про корупцію.zip
15 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:54
Договор ЦПХ Сляднев.pdf
15 вересня 2020 15:49
Договор ЦПХ Пахота.pdf
15 вересня 2020 14:43
Лист пояснення 15.09.2020.pdf
14 вересня 2020 21:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 21:39
Аналог договір2.pdf
09 вересня 2020 04:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 04:53
24 ЗЕЗ Додаток 7_ МТБ.pdf
09 вересня 2020 04:53
23 ЗЕЗ Витяг единый.pdf
09 вересня 2020 04:53
19-1 ГАРАНТІЯ № G20-09-0027.pdf
09 вересня 2020 04:53
13-3 ЗЕЗ СТАТУТ.pdf
09 вересня 2020 04:53
06-8-1 ЗЕЗ Витяг з ЭДР 13082020.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:11
Креслення контейнер.jpg
09 вересня 2020 14:11
зображення_viber_11.jpg
09 вересня 2020 14:11
Підписаний_gar2699.pdf
09 вересня 2020 14:11
Licenziya_PrivatBank.pdf
09 вересня 2020 14:11
Dovirenist_Kovalenko.pdf
09 вересня 2020 14:11
Технічний паспорт замок.PDF
09 вересня 2020 14:11
Сертифікат якості фарба.PDF
09 вересня 2020 14:11
документи.PDF
09 вересня 2020 14:11
додаток 6.PDF
09 вересня 2020 14:11
Додаток 5.PDF
09 вересня 2020 14:11
додаток 4.PDF
09 вересня 2020 14:11
Додаток 3.PDF
09 вересня 2020 14:11
Додаток 2.PDF
09 вересня 2020 14:11
Додаток 1.PDF

Публічні документи

09 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:41
Статут 2017.pdf
09 вересня 2020 08:41
рекоменд лист.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ санкції.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ пропозиція.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ про ціну.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ про сертифікати.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ про довкілля.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ право підпису.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ довідки ДПІ.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ довідка ст17 3.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ довідка ст17 2.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ довідка ст17 1.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ банківська гарантія.pdf
09 вересня 2020 08:41
ПСУ аналогічний досвід.pdf
09 вересня 2020 08:41
довідка про учасника.pdf
09 вересня 2020 08:40
довідка про торг людьми.pdf
09 вересня 2020 08:40
довідка про корупцію.pdf
09 вересня 2020 08:40
довідка про ЄДР.pdf
09 вересня 2020 08:40
довідка про банкрутство.pdf
09 вересня 2020 08:40
Витяг.pdf
09 вересня 2020 05:31
Статут 2017.pdf
09 вересня 2020 05:31
рекоменд лист.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ санкції.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ пропозиція.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ про ціну.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ про сертифікати.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ про довкілля.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ право підпису.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ довідки ДПІ.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ довідка ст17 3.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ довідка ст17 2.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ довідка ст17 1.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ банківська гарантія.pdf
09 вересня 2020 05:31
ПСУ аналогічний досвід.pdf
09 вересня 2020 05:31
довідка про учасника.pdf
09 вересня 2020 05:31
довідка про торг людьми.pdf
09 вересня 2020 05:31
довідка про корупцію.pdf
09 вересня 2020 05:31
довідка про ЄДР.pdf
09 вересня 2020 05:31
довідка про банкрутство.pdf
09 вересня 2020 05:31
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "

ТОВ "Монастирищенський котельний завод"

ТОВ "ПРЕМ'ЄР СЕРВІС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "
#33377809
Переможець 664 100,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:08

Вимога про усунення невідповідностей

Витяг з протоколу №73/2020 від 14 вересня 2020 р. засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради. За результатом попереднього розгляду та аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА" по закупівлі: «Придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів – за ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Головуюча на засіданні проінформувала присутніх членів тендерного комітету, що ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» – (далі – Закон), зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Данна норма Закону надає можливості учаснику виправити протягом 24 годин несуттєві помилки на етапі кваліфікації. Для цього Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації в документах. Так, за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону виявлено наступні невідповідності: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Учасником надано копію договору від 25 червня 2020 року№ 250619-1 укладеного між ТОВ «Запоріженергозапчастина» та ТОВ «Апекс». Пунктом 6 Договору визначено термін дії договору, а саме: діє до 31.12.2019 року в частині розрахунків до повного його виконання. У додатку №1 до Договору від 25 червня 2020 року № 250619-1 (Специфікація №1) зазначено: «Ця специфікація являється невід’ємною частиною Договору 250619-1 від 20 травня 2019 року. 2. Учасником на вимогу кваліфікаційного критерію (ст. 16) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товарів. У вказаній довідці в розділі «Кваліфікація» зазначено, що директор та директор з виробництва мають кваліфікацію - спеціаліст вищої кваліфікації, слюсарі-зварювальники мають кваліфікацію – висококваліфіковані працівники. Для підтвердження правочинів учасник надає у складі своєї документації: накази про призначення - Шеремет Л.А. №2 від 29.11.2017 року «Про вступ на посаду директора»; - Безуглий В.В. №3 від 02.12.2019 року «Про призначення працівника на посаду» копії цивільно- правових договорів укладених між ТОВ «Запоріженергозапчастина» та: - Сладнев Констянтин Юрійович № 01 від № 30.05.2020 року; - Сиромолотний Юрій Віталійович № 02 від 01.08.2020 року; - Пахота Сергій Миколайович №03 від 10.08.2020 року. Пунктом 1.1 вищезазначених договорів зазначено, що Виконавець зобов’язується на свій ризик, власними силами якісно та у встановлені терміни виконати роботу (надати послугу) в обсязі та на умовах передбачених даним договором та відповідними додатками до нього, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити дані послуги (роботи). З наданої документації, довідки та цивільно правових договорів, не вбачається: 1. яку саме кваліфікацію мають директор та директор з виробництва: Шеремет Л.А., Безуглий В.В. та робітники: Сладнев К.Ю., Сиромолотний Ю.В., Пахота С.М.; 2. яку саме роботу (послугу) будуть виконувати робітники за цивільно-правовими договорами; 3. відсутній відповідний додаток зазначений у п.1.1 та п.2.1 у всіх цивільно-правових договорах розміщених Учасником процедури закупівлі ТОВ «Запоріженергозапчастина» в електронній системі закупівель https://www.dzo.com.ua/tenders/6736105 на вимогу тендерної документації. Головуюча на засіданні запропонувала членам тендерного комітету проголосувати з питання виправлення невідповідності в інформації, що подана ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА" своїй тендерній пропозиції та виявлена замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛИ: 1. Відповідно до п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1.1. Надати пояснення щодо договору від 25 червня 2020 року№ 250619-1 укладеного між ТОВ «Запоріженергозапчастина» та ТОВ «Апекс» в частині невідповідності дати укладання та терміну дії договору та специфікації. 1.2. Надати пояснення щодо кваліфікації директора та директора з виробництва: Шеремет Л.А., Безуглий В.В., а також кваліфікації робітників: Сладнева К.Ю., Сиромолотного Ю.В., Пахоти С.М. 1.3. Надати підтвердження про вид робіт (послуг) по укладеним цивільно-правовим договорам.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "
#33377809
664 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 13:15
Додаток 2 укладений
29 вересня 2020 13:13
Додаток 1 укладений
29 вересня 2020 13:13
Договір укладений
29 вересня 2020 13:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 664 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 110 683,33 UAH)