Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Інтерактивний дисплей)
Очікувана вартість
106 063,00 UAH
UA-2020-08-25-003744-a dfeeeaf05d2b4f069037550ad664c3ed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 106 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 12:54
Перелік змін.pdf
01 вересня 2020 12:54
Протокол 207 зміни.pdf
01 вересня 2020 12:54
Тендерна документація нова редакція.docx
25 серпня 2020 13:09
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx
25 серпня 2020 13:09
Додаток 6 проект договору.docx
01 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 12:54
Перелік змін.pdf
01 вересня 2020 12:54
Протокол 207 зміни.pdf
01 вересня 2020 12:54
Тендерна документація нова редакція.docx
25 серпня 2020 13:09
Тендерна документація.docx
25 серпня 2020 13:09
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx
25 серпня 2020 13:09
Додаток 6 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 25 серпня 2020 19:24
Дата відповіді: 25 серпня 2020 19:53
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Учасник здійснює вантажно-розвантажувальні послуги та послуги монтажу і пуско-наладки обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-25-003744-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 серпня 2020 17:49
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
У тендерній документації Ви вказуєте наступне:
"Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю вантажопідйомністю від 0,4 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2020р."

Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість учасників використовують для поставки товару відповідні служби доставки товарі. Тому не мають ніяких вантажних автомобілів ні власних ні орендованих.
Отже, така вимога є дискримінаційною та обмежує участь більшості учасників.
Наполягаємо на видаленні такої вимоги або заміні її на надання копії договору із службами перевезення.
Шановний Замовнику!
Не порушуйте принципи здійснення публічних закупівель та чинне законодавство України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 12:27
Дана вимога тендерної документації не є дискримінаційної та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Доведіть будь ласка докуменально неможливість виконання цієї вимоги тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-25-003744-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 серпня 2020 17:53
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Тендерній документації Ви вимагаєте, щоб учасники надали оригінал або нотаріально завірену копію Статуту (для юридичних осіб).
Поясніть яка необхідність завірення копії нотаріально. дайте вичерпну відповідь.
Оскільки для участі в публічних закупівлях достатньо копії завіреної уповноваженою особою учасника.
Видаліть вказану вимогу та не обмежуйте участь учасників!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 12:18
Дякуємо за зауваження. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-25-003744-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 серпня 2020 17:57
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
Ви вимагаєте надання учасниками Оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що банки видають копії вказаного документу. В свою чергу, нотаріальне посвідчення документів є оплатним. Участь у публічних закупівлях не вимагає нотаріального посвідчення копій документів. Отже, така виога є недоцільною та дискримінаційною.
Шановний Замовнику, наполягаємо на видаленні вказаної вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 12:18
Дякуємо за зауваження. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 102 300,00
UAH з ПДВ
83 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 106 000,00
UAH з ПДВ
84 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 90 750,00
UAH з ПДВ
89 899,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 105 900,00
UAH з ПДВ
90 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:48
наказ водій.pdf
15 вересня 2020 08:48
наказ стасьонок.pdf
15 вересня 2020 08:48
наказ курілко.pdf
15 вересня 2020 08:48
наказ Бухгалтер.pdf
15 вересня 2020 08:48
договор авто.pdf
08 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:15
магазин автр.pdf
08 вересня 2020 17:15
9001 с п.pdf
08 вересня 2020 17:15
исо2014 с п.pdf
08 вересня 2020 17:15
дгзк.pdf
08 вересня 2020 17:15
інгулец.pdf
08 вересня 2020 17:15
сервіс центр.pdf
08 вересня 2020 17:15
сэс с печ панель.pdf
08 вересня 2020 17:15
sndt7ec2.pdf
08 вересня 2020 17:15
свідотство МОН.pdf
08 вересня 2020 17:15
сетифікати та ТУ.pdf
08 вересня 2020 17:15
Витяг ДФС.pdf
08 вересня 2020 17:15
витяг ЕДР.pdf
08 вересня 2020 17:15
приміщення.pdf
08 вересня 2020 17:15
наказ на призначення.pdf
08 вересня 2020 17:15
паспорт код.pdf
08 вересня 2020 17:15
авто.pdf
08 вересня 2020 17:15
звіт.pdf
08 вересня 2020 17:15
договор новая почта.pdf
08 вересня 2020 17:15
довідка рахунок.pdf
08 вересня 2020 17:15
банк кредити.pdf
08 вересня 2020 17:15
договір.pdf
08 вересня 2020 17:15
довідка не обтяження.pdf
08 вересня 2020 17:15
Довідки М.pdf
08 вересня 2020 17:15
довідка код доступу.pdf
08 вересня 2020 17:15
відомості.pdf
08 вересня 2020 17:15
відповідальна особа.pdf
08 вересня 2020 17:15
адреса поставки.pdf
08 вересня 2020 17:15
авторизаційний лист (1).pdf
08 вересня 2020 17:15
цінова.pdf
08 вересня 2020 17:15
авторизаційний лист.pdf
08 вересня 2020 17:15
погодження перс данні.pdf
08 вересня 2020 17:15
Тех умови.pdf
08 вересня 2020 17:15
реестр.pdf
08 вересня 2020 17:15
екологія.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 21:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 21:54
технічна таблиця.pdf
09 вересня 2020 21:54
пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:26
Доставка транспортом.pdf
22 вересня 2020 16:26
Аналогічний договір.pdf
22 вересня 2020 16:22
Доставка транспортом.pdf
09 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:06
Стаття 17.pdf
02 вересня 2020 10:06
працює без печатки.pdf
02 вересня 2020 10:06
Сертифікат.pdf
02 вересня 2020 10:06
Паспорт та код.pdf
02 вересня 2020 10:06
Лист на представника.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток до сертифіката.pdf
02 вересня 2020 10:06
Довідка з банку.pdf
02 вересня 2020 10:06
Гарантійні листи.pdf
02 вересня 2020 10:06
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 10:06
Гарантійний лист .pdf
02 вересня 2020 10:06
Висновок МОН.pdf
02 вересня 2020 10:06
Висновок ДСУ.pdf
02 вересня 2020 10:06
Довідка .pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 6.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 5.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 4.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 3.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 2.pdf
02 вересня 2020 10:06
Додаток 1.pdf
02 вересня 2020 10:06
Відомості про учасника.pdf
02 вересня 2020 10:06
Виписка ФОП Денисюк Д.М..pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 18:07
реєстр.pdf
09 вересня 2020 18:07
Довідки.pdf
09 вересня 2020 18:07
8 витяг ПДВ . Держ.реєстр.pdf
09 вересня 2020 18:07
7 Витяг від 19.08.2020.pdf
09 вересня 2020 18:07
3 антикор програма зміст.pdf
09 вересня 2020 18:07
23 проект договору.pdf
09 вересня 2020 18:07
22 Паспорт Жукова.pdf
09 вересня 2020 18:07
21 ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
09 вересня 2020 18:07
19 ІПН Жукова цв.pdf
09 вересня 2020 18:07
01 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Відхилено 83 900,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 12:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2700012431
Відхилено 84 240,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 18:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3165921618
Відхилено 89 899,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 18:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 16:31
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Відхилено 90 720,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі надаємо наступні зауваження: 1. Привести договір оренди автомобіля № 34 від 16 січня 2020р. у відповідність до вимог Цивільного кодексу України 2. Для підтвердження наявності працівників у штаті надати трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.

Документи

16 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:06
Протокол 231.pdf
10 вересня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 вересня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Вимагаємо усунути невідповідності в документах: У відповідності до вимог розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вимагаємо надати: 1. Довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання) в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та / або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. 2. Документи, що підтверджують наявність автомобілю вантажопідйомністю від 0,4 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2020р. 3. Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). 4. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для поставки товару відповідно до предмета закупівлі (Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 2 (двох) працівників інженерних спеціальностей або монтажників Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за постачання товару (згідно предмета даної закупівлі). Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи.Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників)

Документи

21 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі надаємо наступні зауваження: У відповідності до вимог розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вимагаємо надати: 1. Довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання) в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та / або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. 2. Документи, що підтверджують наявність автомобілю вантажопідйомністю від 0,4 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2020р. 3. Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). 4. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для поставки товару відповідно до предмета закупівлі (Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 2 (двох) працівників інженерних спеціальностей або монтажників Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за постачання товару (згідно предмета даної закупівлі). Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників)» 5. Довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору укладеного не раніше 2018 року 6. Копію вказаного у довідці договору 7. Копію відповідного акту (-ів), що свідчить (-ать) про виконання договору

Документи

22 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:20
Протокол 243.pdf
21 вересня 2020 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:56
Протокол 247.pdf
22 вересня 2020 18:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2020 13:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі