Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківського району м.Києва на вул.Білоруській,11 код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
25 500 000,00 UAH
UA-2020-08-25-002833-c 6f25f31ca83742a6b59ab0a7c72847e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельнік Вадимівна

380444270340 ukbshrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470154
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24
Контактна особа: Олена Мельнік Вадимівна
380444270340
ukbshrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 15:02
Очікувана вартість: 25 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Кирпоноса,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківського району м.Києва на вул.Білоруській,11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Білоруській,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання акту здачі приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 серпня 2020 16:19
Дата відповіді: 28 серпня 2020 09:20
Доброго дня. Просимо Вас надати роз'яснення щодо вимоги зазначеної в дод.1 ТД табл. 1 п.п.2.3 Копія сертифікату кошторисника який розробив кошторис, копія договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, виданого на сертифікованого кошторисника, та копія страхового полісу до договору страхування.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення, роз’яснюємо: В тендерній документації зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції учасника оригіналу або завіреної інженером копії діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, котрий розробив кошторис, копія договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, виданого на сертифікованого кошторисника, та копія страхового полісу до договору страхування.
Сертифікований інженер -кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-25-002833-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд", Код ЄДРПОУ:42054231
Скарга щодо порушення замовником порядку визначення переможця закупівлі
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 14:55
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000032 ● c142f45be6c1440980362f49be25d48e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-08-25-002833-c 25.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано заперечення щодо висновку листом від 18.11.2020 № 109/38-670

2020-11-18 13:40:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТІКО" 19 122 642,00
UAH з ПДВ
19 122 642,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" 23 022 755,67
UAH з ПДВ
23 022 755,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДС ЛТД" 25 290 453,60
UAH з ПДВ
25 290 453,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:25
Договір.rar
10 вересня 2020 16:25
Локальний кошторис.rar
10 вересня 2020 16:25
Документи.rar
10 вересня 2020 16:25
Довідки.rar
10 вересня 2020 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:26
42. Технічне завдання.pdf
10 вересня 2020 11:26
229.imd
10 вересня 2020 11:26
10. Статут Укрдорбуд.pdf
10 вересня 2020 11:26
43. Договірна ціна.pdf
10 вересня 2020 11:26
32. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 11:26
12. Витяг ПДВ Укрдорбуд.pdf
10 вересня 2020 11:26
14. Лист 6 стор. паспорта.pdf
10 вересня 2020 11:26
8. Страховий поліс.pdf
10 вересня 2020 11:26
2. Ліцензія Укрдорбуд.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:31
Довідка НАЗК Золотопуп.zip
25 вересня 2020 13:31
Довідка НАЗК АДС ЛТД.zip
25 вересня 2020 13:31
Довідка МВС.zip
25 вересня 2020 13:31
Довідка банкрутство.pdf
25 вересня 2020 13:31
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2020 13:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:37
Сертифікат ISO 9001укр.pdf
09 вересня 2020 13:37
Сертифікат ISO 9001eng.pdf
09 вересня 2020 13:37
ДОВІДКА МВС.rar
09 вересня 2020 13:37
Довідка Золотопуп.zip
09 вересня 2020 13:37
Довідка АДС ЛТД.zip
09 вересня 2020 13:37
ВИТЯГ ЄДРПОУ 08.09.2020.pdf
09 вересня 2020 13:37
6.1 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
09 вересня 2020 13:37
5.2 КОПІЇ ДОЗВОЛІВ.pdf
09 вересня 2020 13:37
4.7 ВИТЯГ ЄДРПОУ .pdf
09 вересня 2020 13:37
4.5.2 ПАСПОРТ ДИРЕКТОРА.pdf
09 вересня 2020 13:37
4.2 КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
09 вересня 2020 13:37
2.2 МЕДИЧНІ ДОВІДКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТІКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"

ТОВ "АДС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТІКО"
#43555811
Відхилено 19 122 642,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"
#42054231
Відхилено 23 022 755,67
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 16:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АДС ЛТД"
#34586053
Переможець 25 290 453,60
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:44

Документи

16 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:53
Протокол 4 від 16.09.20.pdf
16 вересня 2020 13:52
Протокол 4 від 16.02.20.pdf
11 вересня 2020 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" #42054231

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

21 вересня 2020 16:03
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:00
Протокол 5 від 21.09.20.pdf
16 вересня 2020 14:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АДС ЛТД"
#34586053
25 290 453,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 14:30
Додаток 3 доДУ5В664.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 14:28
Додаток 2 доДУ5В664.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 14:28
ДУ5В664.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:22
Додаток 2 доДУ4В664.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:21
ДУ4В664001.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 08:59
ДУ3В664.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 14:50
Додаток 3 доДУ2до догВ664.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:49
Додаток 2 доДУ2до догВ664.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:48
ДУ2до догВ664.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:26
Додаток 3до ДУ1В664.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:24
Додаток 2 до ДУ1В664.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:24
ДУ1В664.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 15:18
Додаток 1 до догВ664 ч3.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:14
Додаток1 до догВ664 ч2.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:14
Додаток 1 до догВ664 ч1.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:13
Додаток 3 до догВ664.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:13
Додаток 2 до догВ664.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:13
ДогВ664.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022р
Номер договору про закупівлю: В-664
Договір:
Номер додаткової угоди: В-664,ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: В-664
Договір:
Номер додаткової угоди: В-664,ДУ2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: В-664
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3,В664
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: В-664
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ4В664
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2022рік
Номер договору про закупівлю: В-664
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ5,В-664
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 290 453,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 215 075,60 UAH)