Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 03310000-5 – Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба заморожена обезголовлена патрана – 7 000,00 кг.)
Очікувана вартість
497 000,00 UAH
UA-2020-08-25-001559-c 9cffec97ed2f440fbe312197da7e41bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 12:21
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:21
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:26
Очікувана вартість: 497 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03310000-5: Риба, ракоподібні та продукція водного господарства


Код ДК 021:2015 - 03310000-5 – Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба заморожена обезголовлена патрана – 7 000,00 кг.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
риба заморожена обезголовлена патрана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03311000-2 — Риба

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 12:17
Т Д риба 2020 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 391 020,00
UAH з ПДВ
348 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 449 400,00
UAH з ПДВ
348 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" 404 040,00
UAH з ПДВ
372 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 401 940,00
UAH з ПДВ
391 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 405 720,00
UAH з ПДВ
405 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:07
Цінова пропозиція 2.pdf
17 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:16
ДОДАТОК 4.pdf
17 вересня 2020 14:16
Витяг ЄДР 03.06.2019.pdf
17 вересня 2020 14:16
Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2020 14:16
Наказ на Директора.pdf
08 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:23
проект договору.pdf
08 вересня 2020 15:22
дозвільні КВЕДИ.pdf
08 вересня 2020 15:22
Дог №75 ПБ3 риба.pdf
08 вересня 2020 15:22
Договір 168 ПБ3 риба.pdf
08 вересня 2020 15:22
цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2020 15:22
Наказ № 222.pdf
08 вересня 2020 15:22
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
08 вересня 2020 15:22
посвідчення водія.pdf
08 вересня 2020 15:22
Звіт про дослідження Caddy.pdf
08 вересня 2020 15:21
довідка ст. 17.pdf
08 вересня 2020 15:21
довідка про працівників.pdf
08 вересня 2020 15:21
Договір №496 КМКЛ 12 Риба.pdf
08 вересня 2020 15:21
довідка аналог договори.pdf
08 вересня 2020 15:21
Лист відгук КМПБ №6.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:06
2 ПРОПОЗИЦІЯ нова.pdf
01 жовтня 2020 12:06
окл.pdf
01 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20266383700310729173.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20266383700310729173.pdf
01 жовтня 2020 12:06
Довідка 22.09.2020.zip
01 жовтня 2020 12:06
Банкрутство 22.09.2020.pdf
11 вересня 2020 08:32
Електронний підпис
11 вересня 2020 08:32
акт 10.09.2020.jpg
11 вересня 2020 08:32
9. ст 17 нова.pdf
11 вересня 2020 08:32
9. п. 5,6,12,13 ст 17 нова.pdf
11 вересня 2020 08:32
9. довідка ч.2 ст. 17.pdf
11 вересня 2020 08:32
7 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
11 вересня 2020 08:32
6 про Статут.pdf
11 вересня 2020 08:32
50 про субпідрядника.pdf
11 вересня 2020 08:32
50 згода на обробку.pdf
11 вересня 2020 08:32
5 про підпис.jpg
11 вересня 2020 08:32
5 ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
11 вересня 2020 08:32
47 довідка про санкції.pdf
11 вересня 2020 08:32
46 про ліцензування.pdf
11 вересня 2020 08:32
45 шарлай наказ.jpg
11 вересня 2020 08:32
43 про зразки декларацій.pdf
11 вересня 2020 08:32
42 про сертифікат.pdf
11 вересня 2020 08:32
41 про підпис.pdf
11 вересня 2020 08:32
4 паспорт завір.pdf
11 вересня 2020 08:32
34 тех паспорт завірений.pdf
11 вересня 2020 08:32
34 Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
11 вересня 2020 08:32
34 договір оренди копія.pdf
11 вересня 2020 08:32
3 Установчі документи.pdf
11 вересня 2020 08:32
29 мат база.pdf
11 вересня 2020 08:32
21 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
11 вересня 2020 08:32
21 риба якість (4).jpg
11 вересня 2020 08:32
21 риба якість (3).jpg
11 вересня 2020 08:32
21 риба якість (2).jpg
11 вересня 2020 08:32
21 риба якість (1).jpg
11 вересня 2020 08:32
20 ТЕХНІЧНІ вимоги.pdf
11 вересня 2020 08:32
2 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 вересня 2020 08:32
19. витяг 07.08.2020 (1).pdf
11 вересня 2020 08:32
18. Витяг 07.08.2020.pdf
11 вересня 2020 08:32
16 про забезпечення.pdf
11 вересня 2020 08:32
13 проект договору.pdf
11 вересня 2020 08:32
11 Про санкції.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:10
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:03
Довідки банк.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Довідка мвс.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Довідка дфс.pdf
15 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:33
Довідка п 13.pdf
15 жовтня 2020 15:33
Довідка п 12.pdf
10 вересня 2020 19:05
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:00
Техпаспорт на авто з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 19:00
Статут з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Склад з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Проект Договору.pdf
10 вересня 2020 19:00
Накази.pdf
10 вересня 2020 19:00
Морозильна камера.pdf
10 вересня 2020 19:00
Мед книжки з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідки.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідка щодо тех вимог.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідка щодо м-т бази.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідка щодо витрат.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідка про працівників.pdf
10 вересня 2020 19:00
Відомості з ЄДР з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Витяг платника ПДВ з.pdf
10 вересня 2020 19:00
Витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2020 19:00
Виписка з ЄДР з.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:43
33 мед книжки.pdf
10 вересня 2020 09:43
28 тех паспорти.pdf
10 вересня 2020 09:43
16 деклр+ експерт (2).jpg
10 вересня 2020 09:43
12. стаття 17 нова.pdf
10 вересня 2020 09:43
наказ на призначення.jpg
10 вересня 2020 09:43
Акт 04.09.2020.jpg
10 вересня 2020 09:43
наказ на призначення (2).jpg
10 вересня 2020 09:43
згода на обробку.pdf
10 вересня 2020 09:43
24 Витяг 19.08.2020-завірений.pdf
10 вересня 2020 09:43
33 гарантійний.pdf
10 вересня 2020 09:43
31 гарантійний.pdf
10 вересня 2020 09:43
29 про санкції.pdf
10 вересня 2020 09:43
26 про підпис (2).jpg
10 вересня 2020 09:42
23 ідентифікаційний код.jpg
10 вересня 2020 09:42
25 ВИТЯГ ПДВ.jpg
10 вересня 2020 09:42
26 про підпис (1).jpg
10 вересня 2020 09:42
20 довідка статистики.jpg
10 вересня 2020 09:42
21 ВИПИСКА оригінал.pdf
10 вересня 2020 09:42
20 про статут.pdf
10 вересня 2020 09:42
16 деклр+ експерт (3).jpg
10 вересня 2020 09:42
17 довкілля.pdf
10 вересня 2020 09:42
19 мат база працівники.pdf
10 вересня 2020 09:42
16 деклр+ експерт (1).pdf
10 вересня 2020 09:42
16 деклр+ експерт (1).jpg
10 вересня 2020 09:42
13 ст 17.pdf
10 вересня 2020 09:42
0. пропозиція.pdf
10 вересня 2020 09:42
14 погоджений проект.pdf
10 вересня 2020 09:42
13 ч1,2 ст 17.pdf
10 вересня 2020 09:42
11 об открытии счета.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 08:21
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:35
5Експертний висновок.pdf
10 вересня 2020 19:35
1Додаток 3.pdf
10 вересня 2020 19:35
13Лист гарантія ст.17.pdf
10 вересня 2020 19:35
10Сертифікати ISO.pdf
10 вересня 2020 19:35
9Інші документи.pdf
10 вересня 2020 19:35
7оригінал Статуту.PDF
10 вересня 2020 19:35
5лист згода додаток6.pdf
10 вересня 2020 19:35
4Істотні умови договору.pdf
10 вересня 2020 19:35
3Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Відхилено 348 599,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:06
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 348 600,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 348 600,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ"
#42784504
Переможець 372 400,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:42

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. 1. У тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії, визначені відповідно статті 16 Закону: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до вимог пункту 1 частини 5 Розділу III тендерної документації, яким передбачено надання Учасником - Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 4 цієї документації. Всупереч вимогам пункту 1 частини 5 Розділу III тендерної документації надана Комунальним підприємством "Володимирський ринок" довідка не відповідає вимогам ( довідка складена і заповнена не за формою, що наведена у Додатку 4 тендерної документації) Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 4 цієї документації. 2. У тендерній документації встановлено, що на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник повинен надати наступні документи: Відповідно до вимог пункту 2 та пункту 3 частини 1 Розділу III тендерної документації, яким передбачено надання Учасником: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується : а) для керівника учасника - випискою з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, наказом про призначення (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника та містить зразок підпису ; б) для посадової особи учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та випискою з протоколу зборів засновників або протоколом зборів засновників та наказом (витягом з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника та містить зразок підпису керівника та уповноваженої особи; в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі; Повноваження щодо підпису підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі підтверджується копією статуту або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та містить зразок підпису ; Учаснику – фізичній особі не надавати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі. Всупереч вимогам пункту 2 та пункту 3 частини 1 Розділу III тендерної документації Комунальним підприємством "Володимирський ринок" не надано жодного з зазначених вище документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується : а) для керівника учасника - випискою з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, наказом про призначення (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника та містить зразок підпису ; б) для посадової особи учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та випискою з протоколу зборів засновників або протоколом зборів засновників та наказом (витягом з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника та містить зразок підпису керівника та уповноваженої особи; в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі; Повноваження щодо підпису підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі підтверджується копією статуту або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та містить зразок підпису ; Учаснику – фізичній особі не надавати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі.

Документи

18 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:35
Протокол
14 вересня 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ"
#42784504
372 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:45
ДУ _ 2 к Д _ 484.FR12.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 19:56
ДУ до дог _484.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 19:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:48
договір укладений
27 жовтня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 446 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 480,00 UAH)