Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8
Очікувана вартість
1 490 839,00 UAH
UA-2020-08-25-000787-a 7796001ddbdd46c0bf71b9bd174c6ac9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Вовк

+380950204329 vovk.oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 34045600
Вебсайт: http://dndi.mvs.gov.ua
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Гуцала, 4-А
Контактна особа: Оксана Вовк
+380950204329
vovk.oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 490 839,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 908,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, вул. Довнар-Запольського Митрофана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи за цим Договором проводиться Замовником одним платежем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 10 днів з дати їх підписання Сторонами. Розрахунок здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на рахунок Підрядника у межах Договірної ціни. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених у додатках до цього Договору, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. Джерело фінансування –спеціальний фонд. Оплата виконаних Робіт за цим Договором проводиться за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку Державного казначейства. Остаточна оплата Підряднику проводиться за вирахуванням штрафних санкцій, передбачених цим Договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 09:51
Додаток 8 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 6 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 5 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 3 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 2.1 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 2 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 1 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:51
Додаток 4 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:50
Додаток 7 до ТД.pdf
25 серпня 2020 09:50
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 1 487 532,12
UAH з ПДВ
1 487 532,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 1 490 162,51
UAH з ПДВ
1 490 162,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:25
МВС 12.09.20.rar
18 вересня 2020 11:24
інформація-переможця.pdf
18 вересня 2020 11:24
додаток-2-цінова.pdf
18 вересня 2020 11:24
довідка-переможця.pdf
18 вересня 2020 11:24
Довідка ДПС.pdf
15 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:27
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:25
БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1346.rar
11 вересня 2020 10:25
150.imd
11 вересня 2020 10:25
56. диплом.rar
11 вересня 2020 10:25
55. копія статут.pdf
11 вересня 2020 10:25
52. додаток-2-цінова.pdf
11 вересня 2020 10:25
53. кошторис.zip
11 вересня 2020 10:25
54. Витяг ЄДРПОУ від 03.09.20.pdf
11 вересня 2020 10:25
50. кошторис икс.rar
11 вересня 2020 10:25
49. Лист-згода.pdf
11 вересня 2020 10:25
48. Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2020 10:25
47. Листи згоди.pdf
11 вересня 2020 10:25
43. Договір Котки.pdf
11 вересня 2020 10:25
41. Договір оренди БК 87.pdf
11 вересня 2020 10:25
40. Договір Грантекс 74.pdf
11 вересня 2020 10:25
39. Договір 0101 Діпі транс.pdf
11 вересня 2020 10:25
35. додаток-5.pdf
11 вересня 2020 10:25
34. додаток-1.pdf
11 вересня 2020 10:25
29. СТАТУТ.pdf
11 вересня 2020 10:25
28. Оригінал витягу ПДВ.pdf
11 вересня 2020 10:25
27. Опис.pdf
11 вересня 2020 10:25
24. накзи працівники.pdf
11 вересня 2020 10:25
23. Охорона.rar
11 вересня 2020 10:25
21. Сертифікат ISO.pdf
11 вересня 2020 10:25
20. Сертифікат ISO 9001.pdf
11 вересня 2020 10:25
18. Ліцензія ДАБІ.pdf
11 вересня 2020 10:25
15. Дозвіл Держпраці.pdf
11 вересня 2020 10:25
8. Оригінал Акти ВТ 20.pdf
11 вересня 2020 10:25
7. ВТ-20 ч.5.pdf
11 вересня 2020 10:25
6. ВТ-20 ч.4.pdf
11 вересня 2020 10:25
5. Оригінал ВТ-20 ч.3.rar
11 вересня 2020 10:25
4. ВТ-20 ч.2.pdf
11 вересня 2020 10:25
3. Оригінал ВТ-20 ч.1.rar
11 вересня 2020 10:25
2. Відгук НАН ВТ 67.pdf
11 вересня 2020 10:25
1. Відгук НАН ВТ 20.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 11:11
договірна ціна.pdf
09 вересня 2020 11:11
32.довідка МТБ.pdf
09 вересня 2020 11:11
10.довідка банкрутство.PDF
09 вересня 2020 11:11
07.ліцензія АВК-5.PDF
09 вересня 2020 11:11
19.довідка ст.17.pdf
09 вересня 2020 11:11
18.довідка підприємство.PDF
09 вересня 2020 11:11
17.дозволи.pdf
09 вересня 2020 11:11
16.ліцензія.pdf
09 вересня 2020 11:11
12.довідка про довкілля.PDF
09 вересня 2020 11:11
10.витяг ПДВ.PDF
09 вересня 2020 11:11
07.протокол наказ.pdf
09 вересня 2020 11:11
06.довідка повноваження.PDF
09 вересня 2020 11:11
05.Витяг з ЄДР.pdf
09 вересня 2020 11:11
03.опис та копія статуту.pdf
09 вересня 2020 11:11
01.Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВ ІНБУД-ХХ1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Переможець 1 487 532,12
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 07:54

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК КБР» відсутні – інформаційна довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації) та інформаційна довідка за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та умов Договору, що передбачені Додатками 4 та 7 до тендерної документації. (згідно таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації). Проте учасником надано на виконання вимог додатку 3 тендерної документації інвентарний опис необоротних активів, видаткові накладні на обладнання, договори оренди обладнання, накази про призначення працівників ТОВ «БК КБР» та їх дипломи і посвідчення, документи, які підтверджують перевірку знань з питань охорони праці працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції повинен надати «інформаційну довідку за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації)». Відповідно до д підпункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції повинен надати «інформаційну довідку за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та умов Договору, що передбачені Додатками 4 та 7 до цієї тендерної документації. (згідно таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації).» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) інформаційну довідку за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації); 2) інформаційну довідку за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та умов Договору, що передбачені Додатками 4 та 7 до тендерної документації. (згідно таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації). Згідно з частиною 16 статті 29 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо вимогу про усунення зазначених вище невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цієї вимоги.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР"
#40990651
1 487 532,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:24
Додаткова угода 5.pdf укладений
05 січня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:32
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:22
Додаткова угода 3 та додаток 4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 08:46
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:47
додаткова угода з додатком.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:02
Додаток 5 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Додаток 2 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Додаток 4 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Додаток 6 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Додаток 1 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Додаток 3 до Договору 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01
Договір 507.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 507
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/532
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 507
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/571
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 507
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/598
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 507
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/615
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з невиконанням Підрядником належним чином умов Договору у встановлений строк.