Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 - Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу й установки пожежної сигналізації в приміщеннях їдальні та адміністративного корпусу)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-08-22-000057-b ● 9919ae57b990447daf6286b8048f4489
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188582 |
Місцезнаходження: | 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А |
Контактна особа: |
Кириченко Наталія Анатоліївна +380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2020 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 18:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 18:35 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу й установки пожежної сигналізації в приміщеннях їдальні та адміністративного корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 09:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
28 серпня 2020 09:17 |
Тендерна документація пожежна сигналізація нова редакція.doc |
28 серпня 2020 09:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2020 09:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
28 серпня 2020 09:17 |
Тендерна документація пожежна сигналізація нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 27 серпня 2020 13:50
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:51
На підставі чого вимагаються:
1. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі Система), що буде монтуватися
2. Сертификат SA 8000-2014
3. Сертификат ISO 9001-2015
Відповідь: Дякуємо за звернення. Наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Специфікація
Дата подання: 27 серпня 2020 13:51
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:53
Додайте будь ласка перелік обладнання та матеріалів, які необхідно встановлювати
Відповідь: Дякуємо за звернення. Уповноваженю особою було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 27 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:55
закупівля на монтаж чи на проектування???
внесіть відповідні зміни в документацію, так як технічні вимоги на проектування, по закупівлі - це монтаж
Відповідь: Дякуємо за звернення. Уповноваженю особою було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 серпня 2020 16:34
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:06
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній пропозиції міститься вимога щодо кількості електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації– не менше 5 осіб, налагоджувальників - не менше 3 особи. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Шановний Учасник , Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 серпня 2020 16:38
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:40
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно:
- електромонтажних робіт;
- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;
- обслуговування систем безпеки;
Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:
- електромонтажних робіт;
- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;
- обслуговування систем безпеки;
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного сертифікату не передбачено жодним нормативно-правовим актом і є виключно добровільною справою кожного підприємства. Для отримання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення таких вимог не передбачено, таким чином не повинно бути передбачено і в тендерній документації державного підриємства.
Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
уточнення
Дата подання: 27 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:51
Замовник вимагає надати - копію ліцензії суб'єкта господарювання - розробника проекту, яку саме ліцензію вимагає Замовник, оскільки ліцензія на проектування не видається????
Відповідь: Дякуємо за звернення! Уповноваженою особою було внесено зміни до технічних вимог тендерної документації.
Сертифікати
Дата подання: 28 серпня 2020 11:27
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:15
Дякуємо. Залишається відкритим питання
На підставі чого вимагаються:
1. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі Система), що буде монтуватися
2. Сертификат SA 8000-2014
3. Сертификат ISO 9001-2015
Відповідь: Дякуємо за звернення ! Шановний Учасник , Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-22-000057-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 02 вересня 2020 17:37
Дата подання: 02 вересня 2020 17:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 18:56
Рішення від 04.09.2020 №16689 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:56
інформація про резулятивну частину рішення від 15.09.2020 №17326.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 17:05
Рішення від 15.09.2020 №17326 .pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою було внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 № 17326-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 21 вересня 2020 18:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
896 004,00
UAH з ПДВ
|
896 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
1 081 943,60
UAH з ПДВ
|
1 081 943,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ |
1 099 583,06
UAH з ПДВ
|
1 099 583,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
896 004,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 19:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 18:23
|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Переможець |
1 081 943,60
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 19:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:53
|
Додаткова угода 2 сигналізація.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 10:41
|
Додаткова угода 1 101.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 16:51
|
Договір | укладений |
07 жовтня 2020 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів на підставі листа № 1027 від 12.11.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника." |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |