Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 - Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу й установки пожежної сигналізації в приміщеннях їдальні та адміністративного корпусу)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-08-22-000057-b 9919ae57b990447daf6286b8048f4489
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Наталія Анатоліївна

+380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380613775928
tenderpreslavpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:35
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:35
Початок аукціону: 22 вересня 2020 11:44
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу й установки пожежної сигналізації в приміщеннях їдальні та адміністративного корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 серпня 2020 09:17
Тендерна документація пожежна сигналізація нова редакція.doc
28 серпня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 серпня 2020 09:17
Тендерна документація пожежна сигналізація нова редакція.doc
22 серпня 2020 18:31
Тендерна документація пожежна сигналізація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 27 серпня 2020 13:50
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:51
На підставі чого вимагаються: 1. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі Система), що буде монтуватися 2. Сертификат SA 8000-2014 3. Сертификат ISO 9001-2015
Відповідь: Дякуємо за звернення. Наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Специфікація
Дата подання: 27 серпня 2020 13:51
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:53
Додайте будь ласка перелік обладнання та матеріалів, які необхідно встановлювати
Відповідь: Дякуємо за звернення. Уповноваженю особою було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 27 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 02 вересня 2020 22:55
закупівля на монтаж чи на проектування??? внесіть відповідні зміни в документацію, так як технічні вимоги на проектування, по закупівлі - це монтаж
Відповідь: Дякуємо за звернення. Уповноваженю особою було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 серпня 2020 16:34
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:06
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній пропозиції міститься вимога щодо кількості електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації– не менше 5 осіб, налагоджувальників - не менше 3 особи. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Шановний Учасник , Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 серпня 2020 16:38
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:40
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: - електромонтажних робіт; - інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; - обслуговування систем безпеки; Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості: - електромонтажних робіт; - інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; - обслуговування систем безпеки; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного сертифікату не передбачено жодним нормативно-правовим актом і є виключно добровільною справою кожного підприємства. Для отримання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення таких вимог не передбачено, таким чином не повинно бути передбачено і в тендерній документації державного підриємства. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
уточнення
Дата подання: 27 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:51
Замовник вимагає надати - копію ліцензії суб'єкта господарювання - розробника проекту, яку саме ліцензію вимагає Замовник, оскільки ліцензія на проектування не видається????
Відповідь: Дякуємо за звернення! Уповноваженою особою було внесено зміни до технічних вимог тендерної документації.
Сертифікати
Дата подання: 28 серпня 2020 11:27
Дата відповіді: 02 вересня 2020 23:15
Дякуємо. Залишається відкритим питання На підставі чого вимагаються: 1. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі Система), що буде монтуватися 2. Сертификат SA 8000-2014 3. Сертификат ISO 9001-2015
Відповідь: Дякуємо за звернення ! Шановний Учасник , Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в не єдискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-22-000057-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 02 вересня 2020 17:37
Скарга на вимоги документації
Скарга на вимоги документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 18:56
Рішення від 04.09.2020 №16689 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:56
Рішення від 15.09.2020 №17326 .pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою було внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 № 17326-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 21 вересня 2020 18:58

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

07 вересня 2020 13:45
Пояснення
07 вересня 2020 13:53
Пояснення
21 вересня 2020 18:55
Протокол

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2020 18:56
Рішення від 04.09.2020 №16689 .pdf
18 вересня 2020 20:00
Рішення від 15.09.2020 №17326 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 896 004,00
UAH з ПДВ
896 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 1 081 943,60
UAH з ПДВ
1 081 943,60
UAH з ПДВ
Документи
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ 1 099 583,06
UAH з ПДВ
1 099 583,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:50
Відомості від 11.08.2020.pdf
02 вересня 2020 14:50
16. Копія-Сертифікат ISO 9001.pdf
02 вересня 2020 14:50
8. Копія-Ліцензії ПС.pdf
02 вересня 2020 14:50
7. Копія-Статут.pdf
02 вересня 2020 14:50
6. Ліцезія ПС.pdf
02 вересня 2020 14:50
2. Витяг від 20.08.2020.pdf
02 вересня 2020 14:50
1. Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 10:23
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:21
Довідки ст.17
05 жовтня 2020 10:21
Довідка МВС
07 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:19
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 13:19
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 13:19
Довідки ст.17.pdf
07 вересня 2020 13:19
Лист згода Додаток 7.pdf
07 вересня 2020 13:19
Інформаційна довідка.pdf
07 вересня 2020 13:19
Додаток 4 Тех завдання.pdf
07 вересня 2020 13:19
Довідка субпідряд.pdf
07 вересня 2020 13:19
Фінансовий звт.pdf
07 вересня 2020 13:19
Трудові договора ч.2.pdf
07 вересня 2020 13:19
Трудові договора ч.1.pdf
07 вересня 2020 13:19
Статут.pdf
07 вересня 2020 13:19
Довідка ст.50.pdf
07 вересня 2020 13:19
Сертифікати обладнання.pdf
07 вересня 2020 13:19
Сертифікати копії.pdf
07 вересня 2020 13:19
Довідка працівники.pdf
07 вересня 2020 13:19
Сертификат ISO 9001-2015 укр.PDF
07 вересня 2020 13:19
Довідка право підпису.pdf
07 вересня 2020 13:19
Сертификат 8000-2014 укр.PDF
07 вересня 2020 13:18
Довідка мтб.pdf
07 вересня 2020 13:18
Протоколи працівники ч.2.pdf
07 вересня 2020 13:18
Протоколи працівники ч.1.pdf
07 вересня 2020 13:18
Протоколи вимірювання.pdf
07 вересня 2020 13:18
Посвідчення ИТР.pdf
07 вересня 2020 13:18
Витяг ЄДР.pdf
07 вересня 2020 13:18
Акт обстеження об єкту.pdf
07 вересня 2020 13:18
1 ДФ з квітанцією.pdf
07 вересня 2020 13:18
Ліцензія ДСУзНС.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 16:14
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:13
Технічна специфікація.pdf
07 вересня 2020 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 16:13
Статут (1).PDF
07 вересня 2020 16:13
Протокол навчання.pdf
07 вересня 2020 16:13
Інформаційна довідка.pdf
07 вересня 2020 16:13
Договірна ціна.pdf
07 вересня 2020 16:13
Довідка щодо податку.pdf
07 вересня 2020 16:13
Довідка про субпідряд.pdf
07 вересня 2020 16:13
Довідка про директора.pdf
07 вересня 2020 16:13
Довідка працівники.pdf
07 вересня 2020 16:13
Довдка про юр особу.pdf
07 вересня 2020 16:13
Гарантії якості.pdf
07 вересня 2020 16:13
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 896 004,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 19:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 18:23
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
Переможець 1 081 943,60
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 19:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

В ході розгляду пропозиції та долучених документів ПП «ОХОРОНА-004» було встановлено ряд невідповідностей за переліком, що вказано нижче. Даний учасник не надав наступні документи: 1. Довідку у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, таким чином не виконавши вимоги п.1.1 Додатку № 2 ТД. 2. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі Система), що буде монтуватися, таким чином не виконавши вимоги п.1.3 Додатку № 2 ТД. 3. Гарантійний лист від Учасника на обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника, таким чином не виконавши вимоги п.1.4 Додатку № 2 ТД. 4. Копії технічних паспортів на обладнання Системи, що буде монтуватися (за наявності), таким чином не виконавши вимоги п.1.5 Додатку № 2 ТД. 5. Довідка про наявність досвіду провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, таким чином не виконавши вимоги п.1.6 Додатку № 2 ТД. 6. Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг, таким чином не виконавши вимоги п.1.7 Додатку № 2 ТД. 7. Гарантійний лист від Учасника про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень та спостерігання за пожежною автоматикою об’єкта, таким чином не виконавши вимоги п.1.8 Додатку № 2 ТД. 8. Довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою), що додається, таким чином не виконавши вимоги п.2.1 з підпунктами а та б Додатку № 2 ТД. 9. На кожного працівника, який буде вказаний у довідці, необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками (копії першої та останньої сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування або копії трудових договорів,які підтверджують працевлаштування). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати. Протоколи або посвідчення: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) у посадових осіб і спеціалістів підприємств, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору( перебуватимуть безпосередньо на об’єкті), таким чином не виконавши вимоги п.2.2 Додатку № 2 ТД. 10. Довідка про виконання у 2019 році аналогічного договору про надання послуг з монтажу системи протипожежного захисту, складена на фірмовому бланку Учасника та завірена печаткою (за наявності), за формою згідно таблиці, викладеної в додатку, таким чином не виконавши вимоги п.3.1 Додатку № 2 ТД. 11. Копія договору з усіма додатками, зазначеного у довідці, щодо надання послуг зі встановлення системи протипожежного захисту, таким чином не виконавши вимоги п.3.2 Додатку № 2 ТД. 12. Лист- відгук на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про виконання договору Учасником від Замовника, (із зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається), таким чином не виконавши вимоги п.3.2 Додатку № 2 ТД. 13. Сертификат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки, таким чином не виконавши вимоги п.19 Додатку № 3 ТД. 14. Гарантійні листи, що вимагалися пунктами 12, 13, 16 та 18 Додатку № 3 ТД. 15. Кошторисна документація (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт), таким чином не виконавши вимоги п.14 Додатку № 3 ТД. 16. Наказ про призначення відповідальної особи за організацію і безпечне виконання монтажних робіт та робіт на висоті, таким чином не виконавши вимоги п.15 Додатку № 3 ТД. 17. Акт обстеження об’єкту, підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, таким чином не виконавши вимоги п.20 Додатку № 3 ТД. 18. Тендерна пропозиція за формою, згідно Додатку № 1 до ТД. 19. Підписаний проект договору, згідно Додатку № 5 до ТД. Таким чином, уповноважена особа вимагає від ПП «ОХОРОНА-004» усунути вказані вище невідповідності шляхом дозавантаження всіх вищезазначених документів у електронну систему закупівель. Якщо Учасник не усуне зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, це буде підставою для відхилення даної тендерної пропозиції учасника (абз. 5, п. 1, ч. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Документи

25 вересня 2020 19:24
Електронний підпис
25 вересня 2020 19:22
Протокол
22 вересня 2020 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452

№ рішення у справі

54/47-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
1 081 943,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:53
Додаткова угода 2 сигналізація.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:41
Додаткова угода 1 101.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 10:39
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:51
Договір укладений
07 жовтня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів на підставі листа № 1027 від 12.11.2020
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника."
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML