Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2020-08-22-000022-c 8b7f11b384a74802afad23a03c9a1299
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Аліна Володимирівна

0667762939 likar17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003787
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195
Контактна особа: Назаренко Аліна Володимирівна
0667762939
likar17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2020 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 15:45
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт.
Голка для спінальної анестезії 25G (0,50мм x 90мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 шт.
Канюля безпечна внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 14 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 шт.
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 16 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 шт.
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 17 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт.
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 18 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 шт.
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 20 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 шт.
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 22 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт.
Канюля безпечна внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 22 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25 шт.
Канюля артеріальна 20G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 шт.
Шприц 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
98400 шт.
Шприц 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
57600 шт.
Шприц 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
23200 шт.
Шприц 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25000 шт.
Система інфузійна для перливання розчинів (ПР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної, при наявності фінансування. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2020 09:23
3__Квалiфiкацiйнi_критерii_ст_16.docx
22 серпня 2020 09:23
4__вимоги_ст_17_ЗУ.docx
22 серпня 2020 09:23
6_проект_договора.docx
22 серпня 2020 09:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 серпня 2020 09:23
_ТД.docx
22 серпня 2020 09:23
2___МТВ.doc
22 серпня 2020 09:23
7_ВIДОМОСТI_ПРО_УЧАСНИКА.docx
22 серпня 2020 09:23
1_ЦIНОВА_ПРОПОЗИЦIЯ.docx
22 серпня 2020 09:23
5_Iнформацiя_та_документи.docx
22 серпня 2020 09:23
8_ДОДАТОК.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-22-000022-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2938719640
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ»
Невідповідність документів учасника ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ" ( код ЄДРПОУ 433 16779) встановленим вимогам тендерної документації Замовника. Згідно до вимог тендерної документації додатку 5 в складі тендерної пропозиції на підтвердження «Інформації та документів, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю» в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати Копію паспорта (заповнені сторінки) та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців та для уповноваженої посадової особи учасника). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» відсутні копія паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої особи учасника. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації згідно абзацу першого частини третьої ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Так як учасник ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» не надав в складі пропозиції документи, які вимагались замовником. Якщо пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» буде визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-22-000022-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2938719640
Дата подання: 17 вересня 2020 11:18
Вироби медичного призначення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Про компанію ID: UA-2020-08-22-000022-c
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» Невідповідність документів учасника ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ" ( код ЄДРПОУ 433 16779) встановленим вимогам тендерної документації Замовника. Згідно до вимог тендерної документації додатку 5 в складі тендерної пропозиції на підтвердження «Інформації та документів, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю» в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати Копію паспорта (заповнені сторінки) та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців та для уповноваженої посадової особи учасника). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» відсутні копія паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої особи учасника. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації згідно абзацу першого частини третьої ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Так як учасник ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» не надав в складі пропозиції документи, які вимагались замовником. Якщо пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРИТЕТ» буде визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Тендерна комісія неправомірно дискваліфікувала мою тендерну пропозицію.По-перше,цінова пропозиція,яка вказана у додатку 1,і яка зі слів тендерного комітету не була надана мною,подається лише учасником-переможцем,що вказано в самому додатку в дужках;скан-копія ІНН,платника єдиного податку та інші документи,які надані без підпису і печатки,як указано в протоколі,в тендерній документаціїї не вказано,що ці документи мають бути завірені підписом та печаткою;лист,щодо захисту довкілля,який не наданий мною,не вказаний в тендерній документації.Таких порушень в протоколі безліч.Прошу вважати мою дискваліфікацію,як учасника і переможця в тендерній пропозиції,не дійсною та вжити мір,щодо правопорушень.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 19:28
рішення від 21.09.2020 № 17712.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 19:28
інформація про перенесення від 30.09.2020 № 14976.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 19:28
рішення від 13.10.2020 № 19241.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: учасник дискваліфікований, тендерним комітетом прийнято рішення щодо відміни закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2021 14:33

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 16:00
ПРОТОКОЛ.pdf
15 вересня 2020 16:00
1_ЦIНОВА_ПРОПОЗИЦIЯ!!!!!.docx
15 вересня 2020 16:00
1-4.pdf
15 вересня 2020 16:01
5-8.pdf
15 вересня 2020 16:01
17-19.pdf
15 вересня 2020 16:01
12112 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
12324 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
12345 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
123459 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
162523 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
264745 001.jpg
15 вересня 2020 16:01
DoC001UKR-HEL (1).pdf
15 вересня 2020 16:01
DoC001UKR-HEL (2).pdf
15 вересня 2020 16:01
DoC001UKR-HEL.pdf
15 вересня 2020 16:01
DoC001UKR-HEL_cannulas (1).pdf
15 вересня 2020 16:01
DoC001UKR-HEL_cannulas.pdf
15 вересня 2020 16:01
img20200828_09321701.pdf
15 вересня 2020 16:01
kanuli-vv-bicakcilar-8-bc (1).pdf
15 вересня 2020 16:01
kanuli-vv-bicakcilar-8-bc.pdf
15 вересня 2020 16:01
kanuli-vv-z-inekts-klap-bio-med-8-b.pdf
15 вересня 2020 16:01
kanulja-z-gidrofob.-filtrom_20g_621607 (1).pdf
15 вересня 2020 16:01
kanulja-z-gidrofob.-filtrom_20g_621607.pdf
15 вересня 2020 16:01
titul-list.pdf
15 вересня 2020 16:01
довідка 001 (3).jpg
15 вересня 2020 16:01
довідка 00111.jpg
15 вересня 2020 16:01
довідка1 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
довідка1.1 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
додаток7 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
додаток8 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
ідентифікаційний 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393208-7357391 (1 стр.) (1).pdf
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393208-7357391 (1 стр.).pdf
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393208-7357391 (2 стр.) (1).pdf
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393208-7357391 (2 стр.).pdf
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393210_7355123 укр (1).pdf
15 вересня 2020 16:02
Канюля 393210_7355123 укр.pdf
15 вересня 2020 16:02
паспорт 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
паспорт-прописка 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
свідоцтво 001.jpg
15 вересня 2020 16:02
СЭС_канюли (1).pdf
15 вересня 2020 16:02
СЭС_канюли.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2021 14:33
ПРОТОКОЛ 183.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-19-000026 ● b1b9e49830d74c379e8b165650bc0530
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021 20:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.02.2020
(дата)

Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.02.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.02.2020

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

UA-2020-08-22-000022-c 22.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

тендерна закупівля відмінена відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону

2021-04-08 17:33:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 760 000,00
UAH з ПДВ
675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ" 769 069,75
UAH з ПДВ
678 544,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ" 732 674,75
UAH з ПДВ
732 674,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 14:33
СЭС_канюли.pdf
07 вересня 2020 14:33
СЭС_канюли (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
свідоцтво 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
паспорт-прописка 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
паспорт 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393210_7355123 укр.pdf
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393210_7355123 укр (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393208-7357391 (2 стр.).pdf
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393208-7357391 (2 стр.) (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393208-7357391 (1 стр.).pdf
07 вересня 2020 14:33
Канюля 393208-7357391 (1 стр.) (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
ідентифікаційний 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
додаток8 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
додаток7 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
довідка1.1 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
довідка1 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
довідка 00111.jpg
07 вересня 2020 14:33
довідка 001 (3).jpg
07 вересня 2020 14:33
гарантійний.pdf
07 вересня 2020 14:33
titul-list.pdf
07 вересня 2020 14:33
kanulja-z-gidrofob.-filtrom_20g_621607.pdf
07 вересня 2020 14:33
kanulja-z-gidrofob.-filtrom_20g_621607 (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
kanuli-vv-z-inekts-klap-bio-med-8-b.pdf
07 вересня 2020 14:33
kanuli-vv-bicakcilar-8-bc.pdf
07 вересня 2020 14:33
kanuli-vv-bicakcilar-8-bc (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
img20200828_09321701.pdf
07 вересня 2020 14:33
DoC001UKR-HEL_cannulas.pdf
07 вересня 2020 14:33
DoC001UKR-HEL_cannulas (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
DoC001UKR-HEL.pdf
07 вересня 2020 14:33
DoC001UKR-HEL (2).pdf
07 вересня 2020 14:33
DoC001UKR-HEL (1).pdf
07 вересня 2020 14:33
264745 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
162523 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
123459 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
12345 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
12324 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
12112 001.jpg
07 вересня 2020 14:33
17-19.pdf
07 вересня 2020 14:33
5-8.pdf
07 вересня 2020 14:33
1-4.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 22:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 22:50
doki pasport_organized.pdf
08 вересня 2020 22:50
Документи.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 14:29
Цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2020 14:29
Довідки_листи.pdf
08 вересня 2020 14:29
Відповідність МТВ.pdf
08 вересня 2020 14:29
Відомості про учасника.pdf
08 вересня 2020 14:29
Гарантійний лист.pdf
08 вересня 2020 14:29
ПРОТОКОЛ.PDF
08 вересня 2020 14:29
Наказ.PDF
08 вересня 2020 14:29
ВЫПИСКА.PDF
08 вересня 2020 14:29
Витяг.PDF
08 вересня 2020 14:29
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"

ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ"
#43316779
Рішення скасоване 732 674,75
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 10:02
ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2938719640
Рішення скасоване 675 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:14
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"
#2353502478
Рішення скасоване 678 544,75
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:14
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ"
#43316779
Рішення скасоване 732 674,75
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:14
ФОП "БАЮН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2938719640
Відхилено 675 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:20
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"
#2353502478
Відхилено 678 544,75
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:22
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ"
#43316779
Відхилено 732 674,75
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 12:24

Документи

15 вересня 2020 12:58
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:57
протокол 280.pdf
10 вересня 2020 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:40
протокол 281.pdf
15 вересня 2020 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 квітня 2021 10:02
Електронний підпис
09 квітня 2021 10:02
ПРОТОКОЛ 183.pdf

Документи

21 квітня 2021 12:20
Електронний підпис
21 квітня 2021 12:20
ПРОТОКОЛ 183.pdf

Документи

21 квітня 2021 12:22
Електронний підпис
21 квітня 2021 12:22
ПРОТОКОЛ 183.pdf

Документи

21 квітня 2021 12:24
Електронний підпис
21 квітня 2021 12:24
ПРОТОКОЛ 183.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 квітня 2021 12:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі