Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ на 400 місць за адресою: 39065 м. Кременчук, вул. Гоголя,буд.5
Очікувана вартість
20 572 291,60 UAH
UA-2020-08-22-000022-b 2425be0dd635436e896b4e93d61341fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 11:05
Очікувана вартість: 20 572 291,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 861,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20572.29 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт гуртожитку Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ на 400 місць за адресою: 39065 м. Кременчук, вул. Гоголя,буд.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Гоголя,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником не пізніше 30 днів після повного завершення виконання робіт, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, тобто після підписання Сторонами кінцевого Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:59
Перелік змін 3.odt
07 вересня 2020 15:59
ТД Гуртожиток (із змінами 3)..doc
07 вересня 2020 12:21
Перелік змін 2.odt
28 серпня 2020 13:05
Перелік змін.odt
28 серпня 2020 13:05
ТД Гуртожиток (із змінами)..doc
22 серпня 2020 13:46
технічне завдвння.xls
07 вересня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:59
Перелік змін 3.odt
07 вересня 2020 15:59
ТД Гуртожиток (із змінами 3)..doc
07 вересня 2020 12:21
ТД Гуртожиток (із змінами 2)..doc
22 серпня 2020 13:46
ТД Гуртожиток..doc
07 вересня 2020 12:21
Перелік змін 2.odt
28 серпня 2020 13:05
Перелік змін.odt
28 серпня 2020 13:05
ТД Гуртожиток (із змінами)..doc
22 серпня 2020 13:46
технічне завдвння.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-22-000022-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 28 серпня 2020 12:56
Довідка
Відповідно до п.2 розділу "Результати торгів та укладення договору про закупівлю" - переможець надає Замовнику відмості що підтвержує факт відсутності судимості у службової (посадової) особи учасника- переможця, але ці відомості підтверджуються довідкою МВС України. Прошу внести зміни до тендкрної документації та надати чітке розяснення які саме необхідно надати довідки на виконання вимог ст. 17 Закону переможцю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2020 15:51
На Ваш запит щодо розʼяснення п. 2 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» переможець надає Замовнику Документ (відомості, довідки) що підтверджуються довідкою МВС України. (Додаток 1 ТД «Учасник -переможець»)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА 20 538 307,20
UAH з ПДВ
20 435 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОІНВЕСТ 20 571 343,20
UAH з ПДВ
20 468 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 14:55
договорна ціна
24 вересня 2020 14:55
ліцензія
24 вересня 2020 14:55
копія рішення
24 вересня 2020 14:55
копія протоколу
24 вересня 2020 14:55
копія наказу
21 вересня 2020 08:44
довідка з ДПС
21 вересня 2020 08:44
довідка з МВС
21 вересня 2020 08:44
відсутність договору
21 вересня 2020 08:44
відсутність відмови
14 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:42
Витяг на 14.09.2020р..pdf
14 вересня 2020 15:42
інформаційна довідка.PDF
14 вересня 2020 15:42
наявність персоналу.PDF
14 вересня 2020 15:42
наявність обладнання.PDF
14 вересня 2020 15:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
14 вересня 2020 15:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 вересня 2020 15:41
щодо захисту довкілля.PDF

Публічні документи

14 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 вересня 2020 16:37
19.захист довкілля.PDF
14 вересня 2020 16:37
18. про субпідряд.PDF
14 вересня 2020 16:37
16. наявність АП.PDF
14 вересня 2020 16:37
10. Письмова згода.PDF
14 вересня 2020 16:37
9.справка из банка.PDF
14 вересня 2020 16:36
8. витяг.pdf
14 вересня 2020 16:36
7 інформ.довідка.PDF
14 вересня 2020 16:36
6.2 копія протоколу.PDF
14 вересня 2020 16:36
4.2 отзыв.jpeg
14 вересня 2020 16:36
4.1 копия договора.pdf
14 вересня 2020 16:36
4. досвід робіт.PDF
14 вересня 2020 16:36
3. Довідка про персонал.PDF
14 вересня 2020 16:36
2.1 бух.документи.pdf
14 вересня 2020 16:36
2. Обладнання МТБ.PDF
14 вересня 2020 16:36
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА

ТОВ ЕНЕРГОІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА
#42963180
Переможець 20 435 400,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА
#42963180
20 435 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 10:15
ДУ 6 до дог.0594-20з лист.pdf укладений
04 серпня 2022 10:13
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 11:00
ДУ 5 до дог. 0594-20з.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 10:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:21
ДУ 4 дог. 0594-20з.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 14:19
ДУ _3 від 29.04.21 до дог. 0594-20з від 28.09.20 .pdf зміни до договору
05 травня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 19:08
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 19:04
ДУ _1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 19:04
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 18:41
Дог 0594-20з.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 18:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: " 2.1.Ціна робіт за Договором є динамічною та становить 19 010 722,00 грн. у т.ч. ПДВ -3 168453,67 грн. за рахунок асигнувань на 2020 рік - 2 476176,00 грн. при наявності асигнувань на 2021 рік 16 534 546,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 0594/20з
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року за № 668 ( із змінами №1 та 2) "Загальні умови про укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві" та розділів №6.3 та 6.4. ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва": 1. У зв'язку з уточненням деяких фактичних видів робіт, виникненням непередбачених об'ємів робіт під час виконання робіт Підрядником, та потреби в усуненні деяких недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності запланованих (проектних) та фактичних об'ємів робіт і вартості матеріалів, згідно з проведеним коригуванням проектно- кошторисної документації та враховуючи отриманий позитивний Експертний звіт від 23.11.2020р. № 10-0699-20 за об'єктом " Капітальний ремонт гуртожитку КЛК ХНУВС на 400 місць за адресою: м. Кременчук, вул. Гоголя, буд 5 (коригування)" провести уточнення в обсягах та складі робіт в межах вартості договірної ціни основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 0594/20з
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.3.6 Договору №0594/20з від 28.09.2020р. у зв'язку із виникненням обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, а саме відсутності фінансування витрат Замовника у повному обсязі, внести зміни в пункт 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції "4.1. Строк виконання робіт до 31.12.2021року." Керуючись положенням розділу 3 Договору "Фінансування робіт", сторони погодили внести зміни в План фінансування (дод.3 до дог.) та Календарний графік виконання робіт (Дод.2 до дог.) та викласти їх у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 0594/20з
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.3.6 Договору №0594/20з від 28.09.2020р. у зв'язку із виникненням обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, а саме відсутності фінансування витрат Замовника у повному обсязі, продовжити термін дії договору до 31.12.2022 р. та внести зміни в пункт 4.1. Договору й викласти його в наступній редакції "4.1. Строк виконання робіт до 31.12.2022року." Керуючись положенням розділу 3 Договору "Фінансування робіт", сторони погодили внести зміни в План фінансування (дод.3 до дог.) та Календарний графік виконання робіт (Дод.2 до дог.) та викласти їх у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 0594/20з
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до затверджених кшторисних призначень на 2022 рік внести зміни в п.2.1.Договору та викласти його в наступній редакції " - за рахунок асигнувань на 2022 рік - 4 356 278,00 грн. -при наявності асигнувань на 2022 рік - 9 301 521,00 грн. Керуючись положенням розділу 3 Договору "Фінансування робіт", сторони погодили внести зміни в План фінансування (дод.3 до дог.) та Календарний графік виконання робіт (Дод.2 до дог.) та викласти їх у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 0594/20з
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 805 057,41
UAH (в тому числі ПДВ 967 509,57 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно листа від 22.07.2022р. № 64 ТОВ "ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА" повідомляє, в зв'язку з тим, що в країні почалися бойові дії, та ввведений військовий стан, ТОВ "ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА" не в змозі виконувати умови договору про закупівлю робіт № 0594/20з від 28 09.2020р. Згідно пункту 7.3., 7.4. даного договору сторони дійшли згоди розірвати Договір.