Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (капітальний ремонт апарату МРТ Intera 1.5T Philips, серійний №30311 з заправкою 500 л. гелію рідкого)
Очікувана вартість
406 000,00 UAH
UA-2020-08-21-008098-a 0b321c2a6c534e8ea8b762831383feae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Ірина Олександрівна

+380512360211 gorbol4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4"
Код ЄДРПОУ: 01998408
Вебсайт: http://lik4.mk.ua/
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1
Контактна особа: Савчук Ірина Олександрівна
+380512360211
gorbol4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


додатково до послуг, передбачених договором №115 від 17.06.2020 (UA-2020-06-04-007122-b), на підставі п.5 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», місце надання послуг - місцезнаходження Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
заправка гелію рідкого у кількості 500 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Адмірала Макарова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі відсутності фактичних обсягів видатків та при недостатності або несвоєчасності фінансування в межах передбачених Договором оплата здійснюється протягом 3 банківських днів з моменту надходження Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

21 серпня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 16:19
протокол переговорів 167 від 21.08.2020.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ХЕЛС ГЕЙТ»
#37758326
Переможець 406 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:36

Документи

21 серпня 2020 16:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ХЕЛС ГЕЙТ»
#37758326
406 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 16:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 15:41
дод уг 2 від 05.10.20 розірвання угоди.PDF укладений
06 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:32
пр 174 08.09.2020 продовж до 60 днів.PDF укладений
30 вересня 2020 14:29
ДОГ._182 від 29.09.2020.PDF укладений
30 вересня 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушення