Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт першого поверху та покрівлі хола Снігурівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: вул. Суворова,17 м. Снігурівка, Миколаївська область.
Очікувана вартість
5 323 274,00 UAH
UA-2020-08-21-007978-a d78ce133f4294d34a80c8f9e9ddfeb8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Пузир

+380516231274
+380516231274
snigfgozuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 38789800
Місцезнаходження: 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72
Контактна особа: Валентина Пузир
+380516231274,+380516231274
snigfgozuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:24
Очікувана вартість: 5 323 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 232,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Процедура проводиться на роботи по завершенню залишків робіт (роботи не закінчені в результаті дострокового розірвання договору)
Процедура проводиться на очікувану суму. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції- українська. Математична формула для розрахунку приведеної ціни РР = Р/РV; РР- приведена ціна; Р – ціна; РV – питома вага критерію «ціна» - 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт першого поверху та покрівлі хола Снігурівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: вул. Суворова,17 м. Снігурівка, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул.Суворова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів не більше трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт оплата згідно актів КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 5 256 356,53
UAH з ПДВ
5 256 356,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙ-ВЕКТОР" 5 300 250,00
UAH з ПДВ
5 300 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:42
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:38
Довідка реєстр.pdf
17 вересня 2020 09:38
ч. 2 ст.17.pdf
17 вересня 2020 09:38
п. 12 ч.1 ст.17.pdf
17 вересня 2020 09:38
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 09:38
Довідка.pdf
17 вересня 2020 09:38
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 09:38
Довідка.pdf
17 вересня 2020 09:38
file-2.pdf
17 вересня 2020 09:38
Dovidka_20244376390100044053.pdf.p7s
17 вересня 2020 09:38
Dovidka_20244376390100044053.pdf
10 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:14
калькуляція.pdf
05 вересня 2020 20:04
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:02
тех. п. на буд машини.pdf
05 вересня 2020 20:02
тез завдання.pdf
05 вересня 2020 20:02
тез завдання (заповнене).pdf
05 вересня 2020 20:02
Статут.pdf
05 вересня 2020 20:02
Пропозиция.pdf
05 вересня 2020 20:02
лицензия.pdf
05 вересня 2020 20:02
лист-відгук.pdf
05 вересня 2020 20:02
Дог.цена и розрах ч.2.pdf
05 вересня 2020 20:02
Дог.цена и розрах ч.1.pdf
05 вересня 2020 20:02
аналог договор.pdf
05 вересня 2020 20:02
аналог договор ( акты).pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:27
Технічне завдання.pdf
07 вересня 2020 09:27
Статут.PDF
07 вересня 2020 09:27
Опис документів.PDF
07 вересня 2020 09:27
наказ на директора.PDF
07 вересня 2020 09:27
ліцензія з додатком.PDF
07 вересня 2020 09:27
виписка.PDF
07 вересня 2020 09:27
виписка ПДВ.PDF
07 вересня 2020 09:27
12. Відомості.pdf
07 вересня 2020 09:27
8. пропозиція.pdf
07 вересня 2020 09:27
6. ст. 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД МАГНУМ"

ТОВ "СТРОЙ-ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
Переможець 5 256 356,53
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:41

Вимога про усунення невідповідностей

посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності - Додаток 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 п.1.1 - у таблиці «а» про наявність матеріально-технічної бази учасника в тому числі транспортних засобів вказано за №1 екскаватор одноковшевий а в поданій скан-копії свідоцтва про реєстрацію цього транспортного засобу вказано екскаватор- навантажувач ; вказано за №5 навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1т, 2т. на підтвердження цієї інформації надано Договір надання послуг з ТОВ «Діпхольц» №28-03/2020 від 28.03.2020р. але відсуня скан-копія свідоцтва про реєстрацію цього транспортного засобу ; Надано скан-копію Договору про надання послуг спецтехнікою №25-06/2020 від 25.06.2020р. з КП «Водоканал» в якому в п.2.1. вказано «Сума оплати за послуги визначається на підставі підписаних сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, виходячи з вартості надання послуг, визначених у калькуляції до цього Договору , яка є невідємною частиною договору» , до договору не надано калькуляція перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність інформацію вказану у таблиці «а» про наявність матеріально-технічної бази учасника; Подати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - навантажувач що надається по договору послуги з ТОВ «Діпхольц» №28-03/2020 від 28.03.2020р. у разі , якщо вищевказаний транспортний засіб не застосовується, привести у відповідність інформацію вказану у таблиці «а» про наявність матеріально-технічної бази учасника; - Подати скан-копію(ї) Калькуляції, передбаченою Договором про надання послуг спецтехнікою №25-06/2020 від 25.06.2020р. з КП «Водоканал»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
5 256 356,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:08
2.jpg зміни до договору
21 грудня 2020 10:51
3.jpg зміни до договору
21 грудня 2020 10:51
капремонт 1.jpg зміни до договору
21 грудня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:47
ДУ 2 капремонт МАГНУМ.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 14:46
ДУ 1 капремонт.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 08:33
ДОГОВІР кап ремонт Снігурівської ЗОШ 2020.pdf укладений
24 вересня 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.8.1 Договору, скорочено термін використання Підрядником попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 134/3132-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 134/3132-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі після чого вартість договору 5226973,03грн.
Номер договору про закупівлю: 134/3132-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 226 973,03
UAH (в тому числі ПДВ 871 162,17 UAH)