Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2020-08-21-007650-a 02b9b1448e65477fa0c3262b02042e81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:35
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунки проводяться на підставі актів про виконані роботи, оформлених підписами уповноважених представників і скріплених печатками Сторін, після надходження на рахунок Замовника коштів на оплату цих робіт. Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про виконані роботи зобов'язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну документацію, за умови наявності коштів на оплату відповідних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:44
ПУБЛ ТД КР Н-12 21.08.docx
21 серпня 2020 15:44
ПУБЛ Проект Договору КР Н-12 21.08.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-06-000039 ● 6410013855d04744b33989c1d1204c4a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2023 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.03.2023 №15-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.03.2023 №15-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-08-21-007650-a 21.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-09 13:56:58

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-007650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати додаткові угоди №1, 2, 4, 5 та інші додаткові угоди, укладені до договору від 29.09.2020 № 92-20 (за наявності).
2. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю згідно додаткових угод від 13.03.2021 №3 та від 11.11.2022 №6.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-14 14:47:00

Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2020-08-21-007650-a

Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.03.2023 року №15-З Вами здійснюється моніторинг закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-08-21-007650-a.
09.03.2023 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне.
1. Протягом 2021-2022 років між Замовником та Виконавцем було укладено додаткові
угоди №1-6 до договору № 92-20 від 29.09.2020 року, що додаються до пояснення.
2. У звʼязку з недостаністю бюджетного фінансування у 2021 році по розробці проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці
км 87+449 – км 106+116, Сумська область», керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором № 92-20 від 29.09.2020 року продовжено його дію та строк виконання робіт до 26.12.2022 року шляхом підписання додаткової угоди №3 від 16.03.2021 року, додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель.
Крім того, у звʼязку з відсутністю бюджетного фінансування у 2022 році по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення
Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область», керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором № 92-20 від 29.09.2020 року продовжено термін виконання робіт та строк дії договору до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди №6 від 11.11.2022 року, оприлюднена в електронній системі закупівель.

Додатки:
1. Копії додаткових угод №1-6 до договору №92-20 від 29.09.2021 року.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-03-31 16:33:38

Про оскарження до суду наданого висновку

Подано адміністративний позов до Сумського окружного адміністративного суду 30.03.2023 р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 17 березня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-21-007650-a Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.03.2023 року №15-З Вами здійснювався моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007650-a, за результатами проведення якого 17.03.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-21-007650-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). САД у Сумській області (далі – Замовник) детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, Замовник вважає його незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення Замовником абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що полягає у не відхиленні тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» як такої, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та укладенні з ним договору. Так, відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які Замовник визначає самостійно. Згідно з п. 5.1.3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного договору/ів, яка повинна містити відповідну інформацію по кожному об’єкту проектування. Аналогічним вважається договір (-вори) з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на нове будівництво, реконструкцію або капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування загальною протяжністю не менше 18,667 км, по якій (-им) отримано позитивний експертний звіт (висновок) протягом 2015-2020 років. Таким чином, враховуючи визначення Замовником у ТД поняття «аналогічний договір» в рамках даної закупівлі, учасники мали змогу підтвердити наявність у них досвіду з виконання аналогічних робіт єдиним договором або сумарно декількома договорами, де загальна протяжність автомобільних доріг складає не менше 18,667 км. Відповідно до вимог ТД для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник надає наступні документи: - позитивний (-і) відгуку(и) Замовника(ів) (за термінологією Закону) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору та суму виконання договору, дату отримання експертного звіту, протяжність проектуємої ділянки, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; - копію(ї) позитивного(их) звіту(ів) за результатами експертизи проекту будівництва з додатком. У разі наявності досвіду виконання робіт по предмету договору, де замовником виступала Служба автомобільних доріг у Сумській області, документальне підтвердження наявності відповідного досвіду не вимагається. ДП «Укрдіпродор» в складі тендерної пропозиції надав довідку №1192-20 від 04.09.2020 р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій вказав інформацію про виконання договорів, де Замовником виступала Служба автомобільних доріг у Сумській області та Служба автомобільних доріг у Полтавській області. Разом з тим, учасник ДП «Укрдіпродор» згідно з вимогами тендерної документації взагалі не повинен був підтверджувати наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, оскільки має достатній позитивний досвід виконання робіт по предмету договору, де замовником виступала Служба автомобільних доріг у Сумській області. У свою чергу, вищевказаний пункт ТД вказує на можливість, а не обов’язок, для учасника закупівлі, який має досвід виконання робіт по предмету договору, де замовником виступала Служба автомобільних доріг у Сумській області, взагалі не надавати документальне підтвердження виконання аналогічних договорів. При розгляді тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» тендерним комітетом було враховано інформацію, надану відділом інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту САД у Сумській області, щодо досвіду з розробки (коригування) проектної документації Сумським ВКП ДП «Укрдіпродор» на замовлення Служби протягом 2015-2020 років станом на 21.08.2020 року (додається). Так, було встановлено, що учасник має відповідний досвід виконання робіт протяжністю автомобільних доріг 19,846 км, що перевищує встановлені Замовником у ТД вимоги. Таким чином, Замовником не було розміщено учаснику ДП «Укрдіпродор» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, оскільки подання відповідних документів для нього через наявність досвіду виконання робіт безпосередньо із САД у Сумській області не вимагалось. Замовником не приймались до уваги та не розглядались подані ДП «Укрдіпродор» у складі його тендерної пропозиції довідка про виконання аналогічних договорів та досвід з виконання ним договору №81-10 від 28.07.2010 року, укладений зі Службою автомобільних доріг у Полтавській області, через наявність у достатньому обсязі в учасника досвіду виконання робіт із САД у Сумській області. Тож відповідно тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам ТД. Враховуючи те, що пропозиція учасника ДП «Укрдіпродор» була на 100 тис. грн. меншою від пропозиції іншого учасника у закупівлі та визначена електронною системою найбільш економічно вигідною, 10.09.2020 р. тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання учасника ДП «Укрдіпродор» переможцем по закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проектної документації: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Окрім того, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. При цьому, в ході здійснення моніторингу контролюючий орган не звертався до Замовника із запитом про надання пояснень з приводу тлумачення вимог ТД в частині підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» чи прийнятих Замовником рішень/вчинених ним дій. Тож в результаті проведення моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області прийнято упереджене та передчасне рішення про наявність в діях Замовника порушення, що полягає у не відхиленні пропозиції учасника як такої, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Таким чином, Замовником дотримано вимог законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» як такої, що не відповідала кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», та правомірно визначено учасника переможцем, тому у діях САД у Сумській області відсутні порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 17.03.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-21-007650-a містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону. Додаток: копія довідки про досвід на 1 арк.

2023-03-24 10:28:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відкрито провадження 2-а/480/2785/23 від 03.04.2023 р.
Дата публікації: 04 квітня 2023

Документи:

04 квітня 2023 21:27
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 4 000 500,00
UAH з ПДВ
4 000 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:41
кошторис.pdf
15 вересня 2020 11:42
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:41
public_doc.p7s
15 вересня 2020 11:41
public_doc.pdf
15 вересня 2020 11:41
Dovidka_20244524420550684809.pdf.p7s
15 вересня 2020 11:41
Dovidka_20244524420550684809.pdf
07 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:50
10. Аналогічні договори.7z
07 вересня 2020 09:50
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

01 вересня 2020 10:00
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:54
Статут.pdf
01 вересня 2020 09:54
Сертифікати накази.pdf
01 вересня 2020 09:54
Сертифікат ISO.pdf
01 вересня 2020 09:54
Проект договору.pdf
01 вересня 2020 09:54
Завдання.pdf
01 вересня 2020 09:54
Експертні звіти.pdf
01 вересня 2020 09:54
Договори оренди.pdf
01 вересня 2020 09:54
Відомості про учасника.pdf
01 вересня 2020 09:54
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 09:54
Відгуки.pdf
01 вересня 2020 09:54
Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 09:54
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 3 900 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:46
Scan 92-20 ДУ 8 від 3011.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:46
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 11:35
Scan 6-1111.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 12:41
Н-12 дод.угода 16.03 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:20
Дог 92-20 Н-12 Укдіпродор 29.09.pdf укладений
29 вересня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недостатністю бюджетного фінансування робіт по розробці проектної документації у 2021 році по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область», керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 26.12.2022 року, виклавши п 5.1. розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - 5.1: «Термін виконання робіт: 2020-2022 роки (відповідно до календарного плану виконання робіт (Додаток №2)»; - 10.1: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 26.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування у 2022 році по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 87+449 – км 106+116, Сумська область» , керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити термін виконання робіт та строк дії Договору, виклавши п.5.1. розділу V. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ та п. 10.1. розділу Х СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 2020-2023 роки (відповідно до календарного плану виконання робіт (Додаток №2)», «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Доповнити Розділ ІІІ ЦІНА ДОГОВОРУ підпунктом 3.1-1, виклавши його у наступній редакції: «3.1-1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 3 900 000 грн. 00 коп., в тому числі по роках: 2020 рік – 702 000 грн. 00 коп., 2021 рік – 2 223 000 грн. 00 коп., 2022 рік – 0 грн. 00 коп., 2023 рік – 975 000 грн. 00 коп.»
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) до 31.12.2024 р.
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML