Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи)
Очікувана вартість
690 443,00 UAH
UA-2020-08-21-007035-a e5d8db28d6114758879bfda3b68207c7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В рамках виконання робіт на об’єкті: "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) за результатами процедури відкритих торгів, було укладено договір № 96 від 22.12.2018р. з ТОВ "УЮТ СТРОЙ" (далі - ТОВ "УЮТ СТРОЙ") Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (зі змінами) (далі – Закону), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Дані додаткові роботи по об’єкту: "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) були скориговані Генеральним проектувальником – ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» , яке отримало позитивний експертний звіт від 29.07.2020р., №06-0227-20 оскільки відкоригований проект по об’єкту: "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт - ТОВ "УЮТ СТРОЙ" тобто такі роботи є невідокремленими та технічнолологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, ФОП «Васильєв В.В » (лист-висновок № 5 від 04.08.2020р.). Отже, виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення; суттєво спростить виконання робіт, зменшить строки їх виконання, що також зменшить їх вартість, позитивно вплине на якість виконаних робіт. Вартість виконання робіт за попереднім договором становила 1 499 460,00 грн. (Один мільйон чотириста девяносто девять тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 690 443, 00 грн. (Шістсот девяносто чотириста сорок три грн.00 коп) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. Переговори з попереднім виконавцем робіт – ТОВ "УЮТ СТРОЙ" - Замовником проведені.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13532, Україна, Житомирська область, с. Квітневе, вул. Першотравнева, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000020 ● 682330e84aaa429398cd4fc14ee12122
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.12.2020
№ 78

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-08-21-007035-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 13:58:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
При цьому, пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону № 922 визначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась у зв’язку з тим, що після укладення договору про закупівлю № 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн, предметом якого було закупівля робіт по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (Коригування) (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», який укладений з ТОВ "УЮТ СТРОЙ" за результатами проведення відкритих торгів.
Слід відмітити, що пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником договір про закупівлю № 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн, укладений без проведення відкритої процедури закупівель – тендеру (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-22-000958-c).
Таким чином Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону № 922.
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного проводу зазначена (порушення вимог Закону № 922 внаслідок відсутності обґрунтувань в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Враховуючи вищевикладене, поясніть:
- чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, при тому що, основний договір (№ 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн) укладений не за результатами проведення тендера?
- Чому в Обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено інформацію зазначено недостовірну інформацію, що основний договір про закупівлю (№ 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн), укладений за результатами проведення тендера?

Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та /або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 11:03:41

Про надання пояснень

На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо допущеного порушення норм чинного законодавства по закупівлі «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) Департамент регіонального розвитку надає наступні пояснення (подано окремим файлом)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-12 12:24:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Поясніть чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) відповідність пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ" технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ" за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ", яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
2. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розкриття тендерних пропозицій Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що: ТОВ "УЮТ СТРОЙ" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації...».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ "УЮТ СТРОЙ" документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ "УЮТ СТРОЙ", якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 15:11:36

Відповідь на запит № 2

У відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 12.01.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007035-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА повідомляє, що ним, як Замовником, вимагалась та була перевірена наявність документально підтвердженої інформації про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим до предмету закупівлі. На підтвердження зазначеного та у відповідь на вказані у запиті вимоги, Департаментом надаються наступні документи, що прикріплені у додатку.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25.01.2021 по закупівлі "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007035-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА щодо усунення виявлених порушень за результатами моніторингу повідомляє про усунення зазначених порушень у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору №88-20 від 01.09.2020. Додаток: Додаткова угода №2 від 01.02.2021

2021-02-01 17:59:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
Переможець 690 443,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:30

Документи

21 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:27
Повідомлення.pdf
21 серпня 2020 16:27
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
690 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:27
Повідомлення.pdf
21 серпня 2020 16:27
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:15
Додаткова угода №2.pdf укладений
01 лютого 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 13:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 13:56
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:02
88-20.pdf укладений
01 вересня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 88-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 676 540,16
UAH (в тому числі ПДВ 112 756,69 UAH)
Причини розірвання договору: Принення дії договору за взаємною згодою Сторін.