Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 16:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
21 серпня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000020 ● 682330e84aaa429398cd4fc14ee12122
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2020
№ 78
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-08-21-007035-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-04 13:58:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
При цьому, пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону № 922 визначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась у зв’язку з тим, що після укладення договору про закупівлю № 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн, предметом якого було закупівля робіт по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (Коригування) (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», який укладений з ТОВ "УЮТ СТРОЙ" за результатами проведення відкритих торгів.
Слід відмітити, що пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником договір про закупівлю № 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн, укладений без проведення відкритої процедури закупівель – тендеру (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-22-000958-c).
Таким чином Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону № 922.
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного проводу зазначена (порушення вимог Закону № 922 внаслідок відсутності обґрунтувань в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Враховуючи вищевикладене, поясніть:
- чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, при тому що, основний договір (№ 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн) укладений не за результатами проведення тендера?
- Чому в Обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено інформацію зазначено недостовірну інформацію, що основний договір про закупівлю (№ 96 від 22.12.2018, на загальну суму 1 499 460,00 грн), укладений за результатами проведення тендера?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та /або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 11:03:41
Про надання пояснень
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо допущеного порушення норм чинного законодавства по закупівлі «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) Департамент регіонального розвитку надає наступні пояснення (подано окремим файлом)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 12:24:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл. (додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007035-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Поясніть чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) відповідність пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ" технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ" за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ "УЮТ СТРОЙ", яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
2. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розкриття тендерних пропозицій Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що: ТОВ "УЮТ СТРОЙ" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації...».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ "УЮТ СТРОЙ" документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ "УЮТ СТРОЙ", якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 15:11:36
Відповідь на запит № 2
У відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 12.01.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007035-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА повідомляє, що ним, як Замовником, вимагалась та була перевірена наявність документально підтвердженої інформації про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим до предмету закупівлі. На підтвердження зазначеного та у відповідь на вказані у запиті вимоги, Департаментом надаються наступні документи, що прикріплені у додатку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25.01.2021 по закупівлі "Реконструкція (термомодернізація) Квітневої ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Першотравнева, 5 в с. Квітневе Попільнянського р-ну Житомирської обл." (додаткові роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007035-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА щодо усунення виявлених порушень за результатами моніторингу повідомляє про усунення зазначених порушень у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору №88-20 від 01.09.2020. Додаток: Додаткова угода №2 від 01.02.2021
2021-02-01 17:59:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТ СТРОЙ" #38191007 |
Переможець |
690 443,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 17:15
|
Додаткова угода №2.pdf | укладений |
01 лютого 2021 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 13:57
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 15:02
|
88-20.pdf | укладений |
01 вересня 2020 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 88-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |