Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
19 969 967,34 UAH
UA-2020-08-21-007029-a f46b902e2317405b81d8ea2f40a627c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:25
Очікувана вартість: 19 969 967,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 27 серпня 2020 12:13
Дата відповіді: 01 вересня 2020 10:35
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно з додатком «Перелік робіт підвищеної небезпеки» до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки, згідно з постановою КМУ від 26.10.2011 №1107, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. на дані роботи не видається. На дані роботи надається декларація. Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 5.1.5 розділу 3 Тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен мати чинний Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, або зареєстровану в Держпраці Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питать охорони праці, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В.
Таким чином якщо учасник торгів має чинний Дозвіл або Декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, він має право надати Замовнику чинний Дозвіл або Декларацію.
Щодо довіренності
Дата подання: 27 серпня 2020 23:56
Дата відповіді: 01 вересня 2020 10:38
Згідно п.5.1.6 Розділу 3 «Тендерної документації» від учасника торгів (або від субпідрядника) вимагається наявність документальне підтвердження від виробника вогнезахисних матеріалів статусу уповноваженого представника виробника цього матеріалу та довідку від заводу-виробника ВЗМ про можливість постачання необхідної кількості ВЗМ до початку проведення вищевказаних робіт. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу, оскільки: 1) ВЗМ не класифікуються згідно НП 306.2.141-2008(згідно вимог СОУ НАЕК 005, ТТ-П.0.03.015-19 «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС»); 2) Не потребує оцінки постачальника згідно процедури передбаченої СОУ НАЕК 012; 3) згідно вимог ТТ-П.0.03.015-19 та згідно вимог СОУ НАЕК 038 довіреність від виробника в складі супровідної документації не вимагається; 4) матеріали, що використовуються під час утворення вогнестійкої кабельної проходки виготовляються різними виробниками, це потребує наявності 2ох і більше довіреностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі документальне підтвердження від виробника вогнезахисних матеріалів статусу уповноваженого представника виробника цього матеріалу та довідку від заводу-виробника ВЗМ про можливість постачання необхідної кількості ВЗМ до початку проведення вищевказаних робіт - що є гарантією для Замовника в оригінальності і якості продукції, що постачається та виключення зриву будівельно-монтажних робіт через непостачання вогнезахисних матеріалів в необхідної кількості та встановлені строки.
Стосовно п.п. №1-4 запита, повідомляємо наступне:
1) Наявність підтверджуючих документів від виробника не встановлюється нормативним документом НП 306.2.141-2008. Посилання на СОУ НАЕК 005 та «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС») не є коректними, так як стандарт СОУ НАЕК 005 застосовується під час розробки «Технічних вимог та умови постачання» на продукцію для АЕС, та в Тендерній документації відсутні посилання на ці документи.
2) в Тендерній документації та «Технічній специфікації до предмета закупівлі» (Додаток №1 Тендерної документації) відсутні вимоги з оцінки постачальника згідно процедури передбаченої СОУ НАЕК 012.
3) в Тендерній документації та «Технічній специфікації до предмета закупівлі» (Додаток №1 Тендерної документації) відсутні посилання на документ ТТ-П.0.03.015-19. Посилання на СОУ НАЕК 038 не є коректними, так як цей документ встановлює вимоги до організації, проведення та оформлення результатів вхідного контролю продукції, а не наявності довіреностей від виробника в складі супровідної документації.
4) згідно п. 3.16 «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток №1 Тендерної документації): «Вогнезахисні матеріали, які будуть застосовуватися при відновленні кабельних проходок, виконаних з матеріалів РYRO - SAFE FLAMMOPLAST KS 1, РYRO - SAFE FLAMMOPLAST KS 3, мінераловатна плита, мінеральна вата, в тому числі покриті лаком PYRO - SAFE DEKORLACK SP 2, що входять до складу проходки «РYRO - SAFE UNIVERSALHOTT AUSFUHRUNG» (Німеччина) повинні мати підтвердження межі вогнестійкості не менше EI90 в складі даних проходок». Тобто Замовник вимагає наявність документів, які підтверджують межу вогнестійкості проходки, а не наявність довіреностей.
Враховуючи вищезазначене вимоги Замовника не є дискримінаційними.
Щодо виконання аналогічних договорів
Дата подання: 28 серпня 2020 00:02
Дата відповіді: 01 вересня 2020 10:40
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі із зазначення кількості, переліку та стану виконання договорів на постачання вогнезахисних матеріалів та виконання будівельно-монтажних робіт з вогнезахисного обробляння кабельних трас на обладнанні АЕС, що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконаних учасником робіт (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт). Вважаємо такі вимоги в тендерні) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема підприємтсв ,що виконують роботи із матеріалів Замовника і не можуть підствердити досвід постачання вознезахисних матеріалів на АЕС. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Дана вимога Замовника штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а сам викласти пункт в наступній редакції: «5.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.3.1 довідка в довільній формі із зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів на виконання будівельно-монтажних робіт з вогнезахисного обробляння кабельних трас на обладнанні АЕС, що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконаних учасником робіт (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 2.5 «Технічної специфікації до предмета закупівлі Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, вул. Промислова, 133. Енергоблок № 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно-монтажні роботи» (Додаток №1 Тендерної документації) вогнезахисні матеріали (ВЗМ) для покриття кабелів постачаються Підрядником.
В очікувану вартість робіт закладена вартість матеріалів, що постачаються Підрядником, тому Замовником висунуті вимоги, щодо надання інформації з досвіду постачання вогнезахисних матеріалів для виключення зриву виконання будівельно-монтажних робіт через непостачання вогнезахисних матеріалів в необхідної кількості та встановлені строки. Дані вимоги не є дискримінаційними для учасників процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-21-007029-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:42924030
Дата подання: 02 вересня 2020 17:34
Скарга про порушення законодавства
Про призупинення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 19:54
рішення від 04.09.2020 № 16653 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:54
рішення від 15.09.2020 № 17366.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 19:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету 08.10.2020 внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 17:05
Номер скарги: UA-2020-08-21-007029-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПСК", Код ЄДРПОУ:37413871
Дата подання: 13 листопада 2020 16:21
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - на рішення Замовника.
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - на рішення Замовника Відповідно до оголошення, ID f46b902e2317405b81d8ea2f40a627c5, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-007029-а) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (надалі за текстом – «Замовник») проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) . 03.11.2020 Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, яким прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» (надалі за текстом - «ТОВ «ІПВК «Спецзахист») відповідає вимогам, встановлених тендерною документацією на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) та, відповідно, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІПВК «Спецзахист» згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із внесеними змінами в редакції чинній на дату складання цієї скарги (надалі за текстом - «Закон України «Про публічні закупівлі»). Однак, за результатом розгляду поданої ТОВ «ІПВК «Спецзахист» тендерної пропозиції, вбачаємо невідповідність учасника ТОВ «ІПВК «Спецзахист» установленим Замовником кваліфікаційним критеріям та наявність підстав для відхилення його тендерної пропозиції. Згідно з частинами 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник може установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Так, відповідно до вимог пункту 5. Розділу 3. Тендерної документації, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: п.п.5.1.1. п. 5.1. Розділу 3. Тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасником, у складі тендерної пропозиції, в тому числі подається довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності (як власних так і можливих субпідрядників) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання робіт: «Будівельно-монтажні роботи. Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС»., м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства», з додаванням відповідних підтверджуючих документів. Відповідно до поданої учасником - ТОВ «ІПВК «Спецзахист» тендерної пропозиції, на виконання умов п.п. 5.1.1. п.5.1. Розділу 3 Тендерної документації, у заархівованій папці «кваліфікаційні критерії» (розмір файлу 7999 КБ), ТОВ «ІПВК «Спецзахист» надано в тому числі файл «Довідка мтб»: У цьому файлі «Довідка мтб» міститься: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Договір суборенди нежитлового приміщення №12/І-20 від 01.03.2020; - Договір найму (оренди) транспортного засобу від 14.06.2019. Що стосується довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази то у ній учасник ТОВ «ІПВК «Спецзахист» у п. 1 зазначає відомості про наявність адміністративних, виробничих та складських приміщень (зображено нижче), і як підтверджуючий документ про володіння ними - надає договір суборенди нежитлового приміщення №12/І-20 від 01.03.2020 (про який йтиметься далі). Також, у п. 2 згаданої довідки зазначаються відомості про наявність обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки, всього у кількості 56 позицій. **** На підтвердження наявності у користуванні автомобіля Renault Master, реєстраційний номер АР4383ЕР, учасником ТОВ «ІПВК «Спецзахист» надано договір найму (оренди) транспортного засобу від 14.06.2019 разом із свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та актом приймання-передачі. Однак, стосовно іншого обладнання, зазначеного у рядках 2-56 таблиці про відомості про наявність обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання за засобів вимірювальної техніки згаданої довідки від 04.09.2020, ТОВ «ІПВК «Спецзахист» будь-яких підтверджуючих документів, як це вимагалось п.п. 5.1.1. п. 5.1. Розділу 5 Тендерної документації і прямо передбачено частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (прим. - подання учасниками документально підтвердженої інформації) не надав. Скаржник погоджується, що Тендерною документацією не визначено конкретних вимог до підтверджуючих документів чи до їх переліку. Однак, зважаючи на статус учасника ТОВ «ІПВК «Спецзахист» як юридичної особи, такими підтверджуючими документами могли б бути, наприклад, довідка про наявність на балансі, складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або видаткова накладна, або інші документи згідно з чинним законодавством України. Проте будь-яких таких документів надано не було. Крім того, особливу увагу варто звернути на наявність у ТОВ «ІПВК «Спецзахист» спеціалізованого ліцензійного програмного комплексу «АВК» (рядок 56 довідки вище). Зазначення у найменуванні програмного комплексу слова «ліцензійний» вказує про те, що права на цей програмний комплекс були набуті ймовірно на підставі ліцензії, котра відповідно до ч. 2 ст. 1108 Цивільного кодексу України може бути оформлена як окремий документ, або бути частиною ліцензійного договору. При цьому ліцензія, або ліцензійний договір це завжди письмові документи. Відтак очевидно, що підтверджуючими документами наявності у ТОВ «ІПВК «Спецзахист» спеціалізованого ліцензійного програмного комплексу «АВК» повинна була б бути письмова ліцензія, або письмовий ліцензійний договір. Однак ані вказаних можливих документів, ані будь-яких інших документів учасником ТОВ «ІПВК «Спецзахист» на підтвердження наявності у нього зокрема спеціалізованого ліцензійного програмного комплексу «АВК» в порушення умов Тендерної документації надано не було. Також, що стосується наданого ТОВ «ІПВК «Спецзахист» договору суборенди №12/І-20 від 01.03.2020. П. 3.1. цього договору суборенди передбачено, що орендар передає, а суборендар приймає об’єкт після підписання сторонами цього Договору, за актом прийому-передачі, підписаному уповноваженими на це представниками сторін. Акт прийому-передачі є невід’ємною частиною цього Договору як додаток до договору. Право користування об’єктом суборенди суборендар набуває з моменту підписання сторонами акту прийому-передачі об’єкту суборенди, п. 3.3. договору суборенди. Ч. 1. ст. 795 Цивільного кодексу України передбачено, що передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Однак, учасником ТОВ «ІПВК «Спецзахист» у складі Тендерної пропозиції не надано акт приймання-передачі орендованих ним за договором суборенди офісних приміщень. З цього слід зробити висновок, що учасником ТОВ «ІПВК «Спецзахист» не надано належних підтверджуючих документів наявності у нього права користування адміністративними приміщеннями, що вказані у таблиці про наявність адміністративних, виробничих, складських приміщень спірної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. А це в сукупності також вказує про недотримання учасником, а відтак і замовником, вимог п.п. 5.1.1. п. 5.1. Розділу 5 Тендерної документації. Ненадання зазначених вище документів учасником ТОВ «ІПВК «Спецзахист» Замовник міг би врегулювати згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник такого повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не розмістив, чим порушив положення частини 16 статі 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що також призвело до ігнорування очевидних порушень в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІПВК «Спецзахист» та неправомірного прийняття оскаржуваного рішення про визначення ТОВ «ІПВК «Спецзахист» переможцем процедури закупівлі. Так, 03.11.2020 Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, яким прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІПВК «Спецзахист» відповідає вимогам, встановлених тендерною документацією на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) та, відповідно, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІПВК «Спецзахист» згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 03.11.2020 Замовником також опубліковано повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «ІПВК «Спецзахист» як переможцем процедури закупівлі. Однак з огляду на викладені вище доводи та аргументи учасник ТОВ «ІПВК «Спецзахист» не відповідає кваліфікаційним критеріям щодо наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з огляду на відсутність їх документального підтвердження, як це вимагалось п.п. 5.1.1. п. 5.1. Розділу 5 Тендерної документації та частинами 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наявні обставини - невідповідність учасника ТОВ «ІПВК «Спецзахист» кваліфікаційним критеріям відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» була для замовника підставою для обов’язкового відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІПВК «Спецзахист». Враховуючи порушення Замовником вимог пункту 1 частини 1 статі 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та приймаючи до уваги неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник повинен скасувати своє рішення про визначення ТОВ «ІПВК «Спецзахист» переможцем закупівлі та відмінити тендер. Згідно з статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 6 ст. 5, ст. 18, ст. 22, ст. 29, ст. 31, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, які не можливо усунути. 3. Зобов’язати замовника Відокремлений підрозділ "Запорізька Атомна Електрична Станція" Державного підприємства "Національна Атомна Енергогенеруюча Компанія "Енергоатом" скасувати своє рішення про визначення ТОВ «ІПВК «Спецзахист» переможцем процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Відокремлений підрозділ "Запорізька Атомна Електрична Станція" Державного підприємства "Національна Атомна Енергогенеруюча Компанія "Енергоатом" прийняти рішення про відміну процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-21-007029-а.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 00:08
рішення від 17.11.2020№21311+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 00:08
рішення від 26.11.2020 №21973.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 23:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21973-р/пк-пз від 26.11.2020; На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21973-р/пк-пз від 26.11.2020, скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" за процедурою закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)».
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2020 17:04

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 14:27
скарга.pdf

Документи подані замовником

09 вересня 2020 12:11
Пояснення ВП ЗАЕС.docx
09 вересня 2020 12:11
Пояснення ВП ЗАЕС.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

02 грудня 2020 17:04
Витяг п.2.3 від 02.12.2020.doc

Документи Органу Оскарження

01 грудня 2020 23:23
рішення від 26.11.2020 №21973.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000025 ● 06ca722b9da04c0e9a17d1e1a0435c73
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-08-21-007029-a 21.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 17:56:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-007029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 17:06:51

Відповідь ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 05.01.2021

Відповідно до наказу від 30.12.2020 №377 Державною аудиторською службою України (надалі – ДАСУ) проводиться моніторинг закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства. Будівельно – монтажні роботи. (ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)», UA-2020-08-21-007029-a (надалі – Закупівля).
В електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику на пояснення щодо здійснення ДАСУ моніторингу Закупівлі.

На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надаю пояснення на викладене у запиті питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».

1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації (Додаток №1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі») та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.

2) Розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі:
- примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі»;
- листа від 03.09.2019 №20608 ТОВ «СІТІ СОУЛ» ;
- листа від 20.07.2020 №16439 ТОВ «ІПВК «СПЕЦЗАХИСТ»;
- інформації попередніх закупівель - специфікація до договору від 20.02.2020р. №53-129-01-20-02060;
- затвердженої проектно-кошторисної документації СЗ.08/2019-ОЗ «Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПСК" 19 241 369,00
UAH
18 800 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 19 300 219,98
UAH
19 180 219,98
UAH
Документи
ТОВ Промислові захисні покриття 19 969 957,25
UAH
19 969 957,25
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:19
Щодо_eдиного_податку.PDF
15 жовтня 2020 16:19
Щодо_вхiдного_контролю.PDF
15 жовтня 2020 16:19
цiнова_пропозицiя.PDF
15 жовтня 2020 16:19
Лiцензiя_ДСНС.pdf
15 жовтня 2020 16:19
Лист-заявка на участь.PDF
15 жовтня 2020 16:19
Договор со страховой.pdf
15 жовтня 2020 16:19
Довiдка_щодо_медогляду.PDF
15 жовтня 2020 16:19
Довiдка_МТБ.PDF
15 жовтня 2020 16:19
ВIдгуки.PDF
15 жовтня 2020 16:19
Витяг_з_реeстру_ПДВ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:03
Довідки ст.17
10 грудня 2020 14:03
Протокол право підпису
10 грудня 2020 14:03
Статут
10 грудня 2020 14:03
Наказ на директора
10 грудня 2020 14:03
Цінова пропозиція
10 грудня 2020 14:03
Договірна ціна
10 грудня 2020 14:03
Довідка абзац 1 ч.2 ст.17
10 грудня 2020 14:03
Довідка МВС
03 грудня 2020 16:42
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:24
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:39
Довідка абзац 1 ч.2 ст.17
09 листопада 2020 16:39
Довідки ч.1 та ч.2 ст.17
09 листопада 2020 16:39
Наказ на директора
09 листопада 2020 16:39
Протокол право підпису
09 листопада 2020 16:39
Статут
09 листопада 2020 16:39
Цінова пропозиція
09 листопада 2020 16:39
Довідка МВС
16 жовтня 2020 08:12
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:11
Цінова пропозиція.rar
16 жовтня 2020 08:11
Забезпечення.rar
09 жовтня 2020 08:09
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:38
Цінова пропозиція.rar
07 вересня 2020 08:38
Договір.pdf
07 вересня 2020 08:38
Інші документи частина 1.rar
07 вересня 2020 08:38
Інші документи частина 3.rar
07 вересня 2020 08:38
Інші документи частина 2.rar
07 вересня 2020 08:38
Рахунок.pdf
07 вересня 2020 08:38
Забезпечення.rar

Публічні документи

02 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:09
Інші документи.rar
02 вересня 2020 15:09
Кваліфікаційна частина.rar
02 вересня 2020 15:09
банківська гарантія.rar
02 вересня 2020 15:09
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПСК"

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

ТОВ Промислові захисні покриття

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПСК"
#37413871
Рішення скасоване 18 800 000,00
UAH
02 грудня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 15:24
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
Рішення скасоване 19 180 219,98
UAH
02 грудня 2020 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПСК"
#37413871
Відхилено 18 800 000,00
UAH
02 грудня 2020 18:04
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
Переможець 19 180 219,98
UAH
03 грудня 2020 18:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 18:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами тендерної документації (п.5.1.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності (як власних так і можливих субпідрядників) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання робіт: «Будівельно-монтажні роботи. Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок № 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства», з додаванням відповідних підтверджуючих документів». Вказана недостатня матеріально-технічна база для виконання робіт. Учасником надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутня інформація щодо технологій та без відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. 2) Умовами тендерної документації (п.5.2.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки довільної форми про чисельність та склад працівників, яких планується залучити до виконання робіт, з підтвердженням їх відповідної кваліфікації (відповідно до п.29 Постанови КМУ від 23.11.2016 року № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»), знань та досвіду з виконання будівельно-монтажних робіт з вогнезахисного обробляння кабельних трас на АЕС, за підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням наступної інформації: - прізвище, ім’я, по-батькові; - посада; - кваліфікація (згідно з дипломом); - досвід виконання будівельно-монтажних робіт з вогнезахисного обробляння кабельних трас на АЕС». Учасником надано довідку в якій відсутня інформація відповідно до п.29 Постанови КМУ від 23.11.2020 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», що не відповідає п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації. 3) Тендерна пропозиція ТОВ «ПСК» не відповідає кваліфікаційним критеріям та технічній специфікації зазначеній в тендерній документації, а саме: Р.3, п.5.1.6 довідка від заводу-виробника ВЗМ про можливість постачання необхідної кількості ВЗМ до початку проведення робіт; Р.3, п.5.2.1 кваліфікація керівника робіт з вогнезахисту не відповідає п.29 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; Р.3 п.6 згідно Технічній специфікації до предмета закупівлі…» (Додаток №1 до Тендерної документації) не надана наступна технічна документація на вогнезахисні матеріали, що будуть постачатися: копія актуальних ТУ (ТС), регламенти з вогнезахисту, протоколи випробувань, токсиколого-гігієнічний паспорт на вогнезахисні матеріали. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами п.5.1.1, п.5.1.6, п.5.2.1, р.3 тендерної документації та р.3 п.6 Технічної специфікації до предмета закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Вказана недостатня матеріально-технічна база для виконання робіт. Учасником надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутня інформація щодо технологій та без відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації. 2) Учасником надано довідку в якій відсутня інформація відповідно до п.29 Постанови КМУ від 23.11.2020 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», що не відповідає п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.2.1 р.3 тендерної документації. 3) Тендерна пропозиція ТОВ «ПСК» не відповідає кваліфікаційним критеріям та технічній специфікації зазначеній в тендерній документації, а саме: Р.3, п.5.1.6 довідка від заводу-виробника ВЗМ про можливість постачання необхідної кількості ВЗМ до початку проведення робіт; Р.3, п.5.2.1 кваліфікація керівника робіт з вогнезахисту не відповідає п.29 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; Р.3 п.6 згідно Технічній специфікації до предмета закупівлі…» (Додаток №1 до Тендерної документації) не надана наступна технічна документація на вогнезахисні матеріали, що будуть постачатися: копія актуальних ТУ (ТС), регламенти з вогнезахисту, протоколи випробувань, токсиколого-гігієнічний паспорт на вогнезахисні матеріали. Для усунення цих невідповідностей, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.1.6, п.5.2.1, р.3 тендерної документації та р.3 п.6 Технічної специфікації до предмета закупівлі.

Документи

03 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:32
Витяг п.2.1 від 02.11.2020.doc
22 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:19
п. 1.3 від 22.10.2020.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452

№ рішення у справі

54/47-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 грудня 2020 18:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації – тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема, документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначених в пункті 5 розділу 3 тендерної документації. У пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як можливих субпідрядників): - довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності (як власних так і можливих субпідрядників) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання робіт: «Будівельно-монтажні роботи. Технічне переоснащення. ВП «Запорізька АЕС», м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок № 5. Реакторне відділення. Турбінне відділення. Підвищення пожежної безпеки кабельного господарства», з додаванням відповідних підтверджуючих документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" містяться: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.09.2020 №04/09-1.1.9, у якій вказана інформація про наявність адміністративних приміщень (офісів) та складського приміщення, а також вказані відомості про наявність обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (56 найменувань); - договір суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2020 №12/1-20, укладений з ПП "ХІЛТ", предметом якого є суборенда офісних приміщень, у пункті 3.1 якого вказано, що орендар передає, а суборендар приймає об’єкт після підписання сторонами цього Договору, за актом прийому-передачі, підписаному уповноваженими на це представниками сторін. Акт прийому-передачі є невід’ємною частиною цього Договору як додаток до договору; - нотаріально завірена копія договору найму (оренди) транспортного засобу від 14.06.2019, укладеного з Любченко Д.О.; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Renault Master; - акт приймання-передачі до договору найму (оренди) транспортного засобу від 14.06.2019. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" відсутній Акт прийому-передачі до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2020 № 12/1-20, що є невід’ємною частиною цього Договору як додаток до договору, отже договір не надано (в повному обсязі). Також у складі тендерної пропозиції ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" відсутні підтверджуючі документи щодо наявності обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (2-56 позиції), вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.09.2020 № 04/09-1.1.9. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" не відповідає п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" відсутній Акт прийому-передачі до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2020 № 12/1-20, що є невід’ємною частиною цього договору як додаток до договору, отже договір не надано (в повному обсязі). Також у складі тендерної пропозиції ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" відсутні підтверджуючі документи щодо наявності обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (2-56 позиції), вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.09.2020 № 04/09-1.1.9. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації, у тому числі: - Акт прийому-передачі до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2020 № 12/1-20, що є невід’ємною частиною цього договору як додаток до договору; - підтверджуючі документи щодо наявності обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (2-56 позиції), вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.09.2020 № 04/09-1.1.9.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452

№ рішення у справі

54/47-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
19 180 219,98
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 08:04
Додаткова_угода_2.pdf зміни до договору
17 січня 2022 08:03
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 15:47
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:24
Договір.pdf укладений
24 грудня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22334-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (обсяг виконання робіт - 19 281 204,26грн.)
Номер договору про закупівлю: 22334-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 19 281 204,26
UAH (в тому числі ПДВ 3 213 534,04 UAH)