Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (IP відеокамера Dahua DH-IPC-HDW1230SP-S2 або еквівалент; Відеореєстратор Dahua NVR4108-8P-4KS2 або еквівалент).
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2020-08-21-006913-a d050fc9ec2c5493a9fa0add7b2d87733
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Наталія Юріївна

+38057788-46-76 DPZ@KHAI.EDU

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бабенко Наталія Юріївна
+38057788-46-76
DPZ@KHAI.EDU
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 15:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 15:10
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:25
Очікувана вартість: 38 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
IP відеокамера Dahua DH-IPC-HDW1230SP-S2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
4 шт.
Відеореєстратор Dahua NVR4108-8P-4KS2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи)банківських днів з моменту належної поставки Товару. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:06
Оголошення Відеореєстратор.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-006913-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3379206135
Дата подання: 04 вересня 2020 13:30
Вимога щодо визнання переможцем Рубець Г. В.
у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 16:21
Шановний ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", повідомляємо відповідно Вашої Вимоги:
1- «довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору не підтверджена договором з актом, видатковою накладною або іншим документом, а значить згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) така довідка не має юридичної ваги, тому що довідка має підтверджуватися договором, а виконання договору – актом виконаних робіт, видатковою накладною, тощо;»
Відповідно до документації Замовника вимагалося надати Довідку за зразком Додаток 4. ФОП Рубець Г.В. надав заповнений додаток 4, за допомогою вказаного телефону, було перепровірено інформацію (Дійсно був заключений 28.08.2020 року договір №02-835 СЗ).
2- «Замовник вимагав документ, який підтверджує стосунки із виробником, а саме: або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником; або договір з виробником; або гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва). Нажаль, такого документу Учасник не додав до пропозиції;».
Відповідно до документації Замовника « Оголошення Замовника п.5.1.6.2. Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником, а саме: або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником; або договір з виробником; або гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.»
.В пропозиції надано Гарантійний лист про надання документів.pdf «Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, в особі Рубець Ганни Вікторівни гарантує надання оригіналу або копії документу на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва).»
3- «Учасник не додає Гарантійний лист (у довільній формі) про те, що запропонований товар відповідає вимогам безпеки використання та захисту довкілля».
Щодо довкілля. Надано документ під назвою 6.Гарантійний лист.pdf,де зазначено про заходи довкілля.
Таким чином учасники виконав всі вимоги Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-21-006913-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3379206135
Дата подання: 04 вересня 2020 16:47
Продовження
Перепрошую, але у документах було чітно зазначено згадно п. 5.1, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції інформацію, копії документів, в тому числі згідно п. 5.1.6.2 документ, який підтверджує стосунки із виробником. Вибачте, але до чого тут довідка про гарантію надання документів після пропозиції, якщо ці документи Замовник просив у складі пропозиції? Можливо, саме на момент подання пропозиції Учасник не мав такого документу. А це може вказувати на те, що Учасник намагався нечесно здобути перемогу. До того ж, згідно Закону України, всі стадії закупівлі повинні бути відкритими, тобто я теж маю бачити цей документ у складі пропозиції, а довідка Учасника не вказує, що такий документ у нього є на момент подання пропозиції. Тому, згідно ваших же вимог(посилання на конкретні вище) та чинного законодавства, ще раз просимо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП "Рубець Г. В.". Вважаємо, що Учасник не надав документи, що вимагав Замовник, тому, звісно у разі чесної конкуренції, має бути дискваліфікований.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 16:28

Шановний ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", повідомляємо відповідно Вашої Вимоги: «Перепрошую, але у документах було чітно зазначено згадно п. 5.1, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції інформацію, копії документів, в тому числі згідно п. 5.1.6.2 документ, який підтверджує стосунки із виробником. Вибачте, але до чого тут довідка про гарантію надання документів після пропозиції, якщо ці документи Замовник просив у складі пропозиції? Можливо, саме на момент подання пропозиції Учасник не мав такого документу. А це може вказувати на те, що Учасник намагався нечесно здобути перемогу. До того ж, згідно Закону України, всі стадії закупівлі повинні бути відкритими, тобто я теж маю бачити цей документ у складі пропозиції, а довідка Учасника не вказує, що такий документ у нього є на момент подання пропозиції. Тому, згідно ваших же вимог(посилання на конкретні вище) та чинного законодавства, ще раз просимо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП "Рубець Г. В.". Вважаємо, що Учасник не надав документи, що вимагав Замовник, тому, звісно у разі чесної конкуренції, має бути дискваліфікований.»
Відповідно до документації Замовника «Оголошення Замовника п.5.1.6.2. Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником, а саме: або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником; або договір з виробником; або гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.»
.В пропозиції надано «Гарантійний лист про надання документів.pdf «Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, в особі Рубець Ганни Вікторівни гарантує надання оригіналу або копії документу на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва)» Замовник не зобов’язував Учасників підтримуватись окремої форми.
Таким чином учасник-ФОП Рубець Г.В. буквально виконав вимоги Замовника, які викладено у п. 5.1.6.2 Оголошення. Підстав для відхилення пропозиції цього учасника не встановлено.
Якщо у ФОП ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ були зауваження до документації Замовника, їх потрібно було оголошувати (вносити) на стадії уточнень, а не під час визначення переможця, коли вже не можливо зробити корективи. Також зазначимо, що застосований замовником підхід при формуванні змісту п. 5.1.6.2 Оголошення дозволяє самому широкому колу учасників приймати участь у закупівлі, без жодних обмежень, завдяки чому забезпечено дотримання вимог якості та запобігання потенційним дискримінаційним умовам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 13:30
Вимога.pdf

Документи

04 вересня 2020 16:21
Протокол Вимога по 3233.pdf
04 вересня 2020 16:21
Протокол Рубець 3233.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 28 808,00
UAH з ПДВ
28 808,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 31 435,20
UAH з ПДВ
31 243,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 34 450,00
UAH з ПДВ
31 433,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 15:05
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:03
Dahua_реєстратори.PDF
01 вересня 2020 15:03
6.Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2020 15:03
4ЛИСТ-ЗГОДА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Відхилено 28 808,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:55
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Переможець 31 243,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:57

Документи

04 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:54
Протокол Кучер.FR12.pdf

Документи

04 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:57
Протоколи Рубець.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
31 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:57
Протоколи Рубець.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:49
ДЗ-053 відеокамери.pdf укладений
18 вересня 2020 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 243,20
UAH