Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)
Очікувана вартість
39 999,54 UAH
UA-2020-08-21-006526-a ● 1a89f5eb7cde42cd9474451c11db52d5
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26268119 |
Вебсайт: | http://ko.court.gov.ua/tu10/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б |
Контактна особа: |
Ольга Тимошенко +380442340500 tender2020dsa@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 39 999,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Державний бюджет України, КЕКВ 2240 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 14:45 |
Додаток 3.docx | |
21 серпня 2020 14:45 |
Додаток 2.docx | |
21 серпня 2020 14:45 |
Додаток 1.docx | |
21 серпня 2020 14:45 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 27 серпня 2020 10:58
Дата відповіді: 27 серпня 2020 17:01
Добрый день!В ТЗ указано-Звіт про передані повідомлення повинен містити інформацію про статус повідомлення, а саме: прийняте повідомлення, відхилене повідомлення, доставлене повідомлення, прострочене повідомлення.
Просьба указать названия статусов сообщений фиксированные или нет?
Возможно ли предоставление выгрузки отчетов со статусами в csv/xlsx из личного кабинета?
Заранее благодарны за ответ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж (Послуги з забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)) визначена додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 1). Пунктом 3 Додатка 1 визначено, що звіт про передані повідомлення повинен містити інформацію про статус повідомлення, а саме: прийняте повідомлення, відхилене повідомлення, доставлене повідомлення, прострочене повідомлення, іншого не визначено. Звіт про передані повідомлення зі статусом може бути у форматі «xlsx», особистий кабінет не передбачено.
тех подключение
Дата подання: 27 серпня 2020 15:07
Подскажите пожалуйста по какому протоколу вы будете работать. Покажите пример запроса. Как вы планируете подключаться?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-21-006526-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ВФ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:14333937
Дата подання: 14 вересня 2020 15:49
ПрАТ "ВФ України" висловлює свою незгоду з причинами дискваліфікації
ПрАТ "ВФ України" висловлює свою незгоду з причинами дискваліфікації.Згідно з законом України "Про публічні закупівлі" вказані замовником причини є незначними і не можуть призвести до дискваліфікації учасника .Учасником було надано довідку в довільній формі "Довідка щодо санкцій", яка містить необхідну інформацію, а також надано Витяг ПДВ.Прохання розглянути данне питання та провести необхідні заходи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 16:28
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа повідомляє про наступне.
Пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців:
- довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.
та
- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
2. Якщо пропозиція підписується не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
3. Довідку, викладену у довільній формі, щодо надання згоди на обробку персональних даних.
4. Довідку, викладену у довільній формі, щодо надання згоди на обробку персональних даних.
5. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
«Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю».
6. Лист - погодження у довільній формі, який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення та гарантує свої зобов’язання за ним.
7. Інформаційну довідку в довільній формі про:
- Повне найменування/прізвище, ім’я по батькові Учасника;
- Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника;
- Вид суб’єкта господарювання у відповідності до ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України;
- Місцезнаходження;
- Тел./факс;
- E-mail (у разі наявності);
- Форма/система оподаткування;
- Місце реєстрації Учасника;
- Профілюючий вид діяльності;
- Найменування банку, що обслуговує Учасника;
- Розрахунковий рахунок;
- МФО (код банку);
- Посада керівника та ПІП (для юридичної особи) (для ФОП зазначається П.І.Б).
(Довідка може бути надана згідно зразка визначеного в Додатку 2 до Оголошення).
8. Довідка в довільній формі, в якій зазначити достовірну інформацію (дані) про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Вами, як учасником спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж (Послуги з забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-21-006526-a) не дотримано вимоги Оголошення, у зв’язку з наступним.
Підпунктом 5 пункту 14 Оголошення визначено, що Учасник повинен надати гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». Натомість, гарантійний лист (файл «Довідка щодо санкцій.pdf»), що був наданий у складі Вашої пропозиції, не відповідає змісту визначеному підпунктом 5 пункту 14 Оголошення.
У вимозі від 14.09.20, об 15:49 год., заявник зазначає, що до складу пропозиції Учасником було надано довідку в довільній формі "Довідка щодо санкцій", яка містить необхідну інформацію. Однак, Оголошенням не передбачено надання такої довідки в довільній формі. Її зміст визначено підпунктом 5 пункту 14 Оголошення.
Підпунктом 7 пункту 14 Оголошення визначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про:
- Повне найменування/прізвище, ім’я по батькові Учасника;
- Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника;
- Вид суб’єкта господарювання у відповідності до ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України;
- Місцезнаходження;
- Тел./факс;
- E-mail (у разі наявності);
- Форма/система оподаткування;
- Місце реєстрації Учасника;
- Профілюючий вид діяльності;
- Найменування банку, що обслуговує Учасника;
- Розрахунковий рахунок;
- МФО (код банку);
- Посада керівника та ПІП (для юридичної особи) (для ФОП зазначається П.І.Б).
(Довідка може бути надана згідно зразка визначеного в Додатку 2 до Оголошення).
Натомість, довідка (файл «Довідка щодо підпр-ва.pdf»), що була надана у складі Вашої пропозиції, не відповідає підпункту 7 пункту 14 Оголошення, а саме не містила інформації про «Форма/система оподаткування».
У вимозі від 14.09.20, об 15:49 год., заявник зазначає, що до складу пропозиції додано Витяг ПДВ. Однак, Оголошенням не вимагалося надання Учасником такого документу у складі своєї пропозиції. Замовник розглядає пропозиції в межах документів які ним вимагалися у Оголошенні.
Окремо зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначене поняття «причини є незначними і не можуть призвести до дискваліфікації учасника» як це зазначене у Вашій вимозі від 14.09.20, об 15:49 год.
Замовник при розгляді пропозицій керується виключно вимогами Оголошення та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників спрощеної закупівлі.
Пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців:
- довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.
та
- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
2. Якщо пропозиція підписується не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
3. Довідку, викладену у довільній формі, щодо надання згоди на обробку персональних даних.
4. Довідку, викладену у довільній формі, щодо надання згоди на обробку персональних даних.
5. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
«Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю».
6. Лист - погодження у довільній формі, який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення та гарантує свої зобов’язання за ним.
7. Інформаційну довідку в довільній формі про:
- Повне найменування/прізвище, ім’я по батькові Учасника;
- Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника;
- Вид суб’єкта господарювання у відповідності до ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України;
- Місцезнаходження;
- Тел./факс;
- E-mail (у разі наявності);
- Форма/система оподаткування;
- Місце реєстрації Учасника;
- Профілюючий вид діяльності;
- Найменування банку, що обслуговує Учасника;
- Розрахунковий рахунок;
- МФО (код банку);
- Посада керівника та ПІП (для юридичної особи) (для ФОП зазначається П.І.Б).
(Довідка може бути надана згідно зразка визначеного в Додатку 2 до Оголошення).
8. Довідка в довільній формі, в якій зазначити достовірну інформацію (дані) про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Вами, як учасником спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж (Послуги з забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-21-006526-a) не дотримано вимоги Оголошення, у зв’язку з наступним.
Підпунктом 5 пункту 14 Оголошення визначено, що Учасник повинен надати гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». Натомість, гарантійний лист (файл «Довідка щодо санкцій.pdf»), що був наданий у складі Вашої пропозиції, не відповідає змісту визначеному підпунктом 5 пункту 14 Оголошення.
У вимозі від 14.09.20, об 15:49 год., заявник зазначає, що до складу пропозиції Учасником було надано довідку в довільній формі "Довідка щодо санкцій", яка містить необхідну інформацію. Однак, Оголошенням не передбачено надання такої довідки в довільній формі. Її зміст визначено підпунктом 5 пункту 14 Оголошення.
Підпунктом 7 пункту 14 Оголошення визначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про:
- Повне найменування/прізвище, ім’я по батькові Учасника;
- Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника;
- Вид суб’єкта господарювання у відповідності до ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України;
- Місцезнаходження;
- Тел./факс;
- E-mail (у разі наявності);
- Форма/система оподаткування;
- Місце реєстрації Учасника;
- Профілюючий вид діяльності;
- Найменування банку, що обслуговує Учасника;
- Розрахунковий рахунок;
- МФО (код банку);
- Посада керівника та ПІП (для юридичної особи) (для ФОП зазначається П.І.Б).
(Довідка може бути надана згідно зразка визначеного в Додатку 2 до Оголошення).
Натомість, довідка (файл «Довідка щодо підпр-ва.pdf»), що була надана у складі Вашої пропозиції, не відповідає підпункту 7 пункту 14 Оголошення, а саме не містила інформації про «Форма/система оподаткування».
У вимозі від 14.09.20, об 15:49 год., заявник зазначає, що до складу пропозиції додано Витяг ПДВ. Однак, Оголошенням не вимагалося надання Учасником такого документу у складі своєї пропозиції. Замовник розглядає пропозиції в межах документів які ним вимагалися у Оголошенні.
Окремо зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначене поняття «причини є незначними і не можуть призвести до дискваліфікації учасника» як це зазначене у Вашій вимозі від 14.09.20, об 15:49 год.
Замовник при розгляді пропозицій керується виключно вимогами Оголошення та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників спрощеної закупівлі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій