Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-08-21-006042-a ● c57506026d1b4968bdeece312f1202f2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188234 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а |
Контактна особа: |
Ольга Романюха +380638653238 olga270895@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 14:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
21 серпня 2020 14:21 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:03
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:13
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів:
«- копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та актів надання послуг (виконаних робіт) за місяць, які передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).
- оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт) – акти, чеки, платіжки за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання);»
Прошу надати роз’яснення чи в даній вимозі вбачається надання одного і того ж договору на проведення дезінфекції транспортних засобів та вимоги між собою відрізняються лише наданням такого документу в оригіналі та в копії? Та зазначити, що замовник розуміє під формулюванням «з об’єктом господарювання».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє: Мається на увазі договір на проведення дезінфекції (копія завірена належним чином або сканкопія оригіналу договору). Об'єкт господарювання - юридична особа або ФОП з яким укладено договір.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:03
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:13
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання сканованих оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей, а саме: автотранспорт, відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), а саме: автотранспорт, який він використовує у господарській діяльності.
Оскільки відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» про реєстрацію потужності приймається РІШЕННЯ, прошу роз’яснити чи мав на увазі замовник саме РІШЕННЯ. Якщо ні, то зазначити яке повідомлення має надати учасник та яким нормативним документом передбачено надання такого повідомлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє: Так, мається на увазі рішення про державну реєстрацію потужності.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:04
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:13
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів:
«- оригінал діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії;
- документи, які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії протокол санітарно-мікробіологічних випробувань) за місяць, що передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).»
Оскільки відповідно до технічних вимог закупівлі продукти (товари) будуть постачатись в індивідуальному пакуванні, прошу надати роз’яснення (з посиланням на положення законодавства) яким нормативним документом передбачено обов’язковість укладання договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії при постачанні продуктів харчування в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє: Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР», де знаходяться вихованці з психічними розладами та різних груп інвалідності. У практиці поточного санітарного нагляду за об'єктами громадського харчування, торговельної мережі, харчоблоками дитячих дошкільних та підліткових закладів, а також буфетами - роздатковими лікувально-профілактичних установ широко використовується метод змивів з метою контролю ефективності санітарної обробки інвентарю, обладнання, посуду, санітарного одягу і рук персоналу. Метод змивів дає можливість об'єктивно оцінити санітарне утримання обстежуваних установ. При проведенні санітарно-бактеріологічних досліджень змивів в основному обмежуються виявленням бактерій групи кишкової палички, виявлення їх розцінюється як одне з підтверджень порушення санітарного режиму. З метою запобігання групових захворювань на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії. Згідно п. 5 статті 14 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АРДЕЛЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ #3163420251 |
Відхилено |
69 900,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 16:48
|
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #0013500191 |
Переможець |
74 190,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 16:00
|
Договір №137 від 15.09.2020р..docx | укладений |
15 вересня 2020 15:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 жовтня 2020 09:56
|
4 204,10 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
05 жовтня 2020 09:56
|
3 709,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
13 жовтня 2020 10:25
|
3 956,80 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
20 жовтня 2020 09:59
|
5 440,60 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
29 жовтня 2020 10:25
|
9 150,10 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:03
|
3 214,90 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:03
|
5 687,90 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
18 листопада 2020 12:12
|
4 698,70 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
24 листопада 2020 10:32
|
6 429,80 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
27 листопада 2020 11:04
|
6 182,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
09 грудня 2020 10:41
|
4 451,40 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
14 грудня 2020 10:44
|
4 451,40 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
22 грудня 2020 11:24
|
5 687,90 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |
29 грудня 2020 12:52
|
3 214,90 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA583052990000026002050514558 ФОП"Новiков О.С." |
Оплачений |