Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
11 698 326,00 UAH
UA-2020-08-21-005886-a 2f9d19ee2d9c4b05b697281f1afe4de2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 22:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:11
Очікувана вартість: 11 698 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 491,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:11
Додаток 3 Технічне завдання нова редакція.rtf
28 серпня 2020 15:11
Перелік змін 28.08.2020.docx
28 серпня 2020 15:11
ТД (нова редакція).docx
21 серпня 2020 14:13
Оголошення відкриті торги.doc
21 серпня 2020 14:13
Екз.звіт Міська лікарня ШМД Корабелів 14В.pdf
21 серпня 2020 14:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 5 Гарантії.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
21 серпня 2020 14:12
Додаток 4 Проект договору.docx
21 серпня 2020 14:12
ТД.docx
28 серпня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:11
Додаток 3 Технічне завдання нова редакція.rtf
28 серпня 2020 15:11
Перелік змін 28.08.2020.docx
28 серпня 2020 15:11
ТД (нова редакція).docx
21 серпня 2020 14:13
Оголошення відкриті торги.doc
21 серпня 2020 14:13
Екз.звіт Міська лікарня ШМД Корабелів 14В.pdf
21 серпня 2020 14:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 5 Гарантії.docx
21 серпня 2020 14:12
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
21 серпня 2020 14:12
Додаток 4 Проект договору.docx
21 серпня 2020 14:12
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000027 ● c080ee3576474e0d942bf6bce660647f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 6 UA-2020-08-21-005886-a 21.08.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД" 11 347 376,22
UAH з ПДВ
11 347 376,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМСТРОЙСЕРВИС" 11 698 326,00
UAH з ПДВ
11 698 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:50
Довідка про корупцію юр.zip
17 вересня 2020 15:50
Довідка про банкрутство.pdf
17 вересня 2020 15:50
Довідка МВС.jpg
17 вересня 2020 15:50
Довідка ДПС.jpg
17 вересня 2020 15:50
Довідка 1109-2.jpg
17 вересня 2020 15:50
Довідка 1109-1.jpg
04 вересня 2020 18:07
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:06
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 17:57
Свідотства реєстрації.pdf
04 вересня 2020 17:57
Протокол та наказ.pdf
04 вересня 2020 17:57
Машини та механізми.pdf
04 вересня 2020 17:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 вересня 2020 17:57
Кошторис МЛШМД.pdf
04 вересня 2020 17:57
ІТП.pdf
04 вересня 2020 17:57
Договора ЦПХ.pdf
04 вересня 2020 17:57
Довідки.pdf
04 вересня 2020 17:57
Відгук та досвід.pdf
04 вересня 2020 17:57
302.imd
21 серпня 2020 14:19
Електронний підпис

Публічні документи

03 вересня 2020 09:11
Тендерна пропозиція.jpg
03 вересня 2020 09:11
Лицензия.tif
03 вересня 2020 09:11
Дополнение к лицензии.tif
03 вересня 2020 09:11
Договірна ціна_002.jpg
03 вересня 2020 09:11
Договірна ціна_001.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 14.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 13.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 12.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 11.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 10.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 9.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 8.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 7.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 6.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 5.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 4.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 3.jpg
03 вересня 2020 09:11
Довідка 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"

ТОВ "ДОМСТРОЙСЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
Переможець 11 347 376,22
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
11 347 376,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:39
Додаток 4_1 до ДУ 7 до 18Т від 30.09.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:37
Додаток 4_2 до ДУ 7 до 18Т від 30.09.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:37
Додаток 4_3 до ДУ 7 до 18Т від 30.09.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:37
ДУ 7 від 28.12.21 до 18Т від 30.09.20 БСМП.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:43
ДУ 6 від 20.12.2021 до дог.18Т_Кораб.14В.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 17:07
ДУ 5 від 10.06.2021 до дог.18Т_Кораб.14В.pdf зміни до договору
10 червня 2021 17:04
Додаток 4 до ДУ5 від 10.06.2021 дог.18Т_1.pdf зміни до договору
10 червня 2021 17:04
Додаток 4 до ДУ5 від 10.06.2021 дог.18Т_2.pdf зміни до договору
10 червня 2021 17:04
Додаток 4 до ДУ5 від 10.06.2021 дог.18Т_3.pdf зміни до договору
10 червня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 14:27
ДУ 4 від 04.06.2021 до дог.18Т_Кораб.14В.pdf зміни до договору
04 червня 2021 14:13
Додаток 4 до ДУ4 від 04.06.2021 дог.18Т_1.pdf зміни до договору
04 червня 2021 14:13
Додаток 4 до ДУ4 від 04.06.2021 дог.18Т_2.pdf зміни до договору
04 червня 2021 14:13
Додаток 4 до ДУ4 від 04.06.2021 дог.18Т_3.pdf зміни до договору
04 червня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:59
ДУ 3 від 29.12.2020 до дог.18Т_Кораб.14В.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:53
ДУ 2 від 19.10.2020 до дог.18Т_МЛШМД Корабелов 14В.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 11:15
ДУ 1 від 05.10.2020 до дог.18Т_МЛШМД Корабелов 14В.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:13
Додаток 4 до дог.18Т від 30.09.2020_МЛШМД Корабелів,14В.pdf укладений
30 вересня 2020 15:12
Дог.18Т від 30.09.2020_МЛШМД Корабелів,14В.pdf укладений
30 вересня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 11 347 376,22 грн. (одинадцять мільйонів триста сорок сім тисяч триста сімдесят шість грн 22 копійки ), у тому числі ПДВ 1 831 202,29 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 7 862 818,14 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни в Додаток 2 та викласти його в новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни в п.15 та викласти реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 15 "Реквізити та підписи сторін" та викласти реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 1 042 226,22 грн. 1.2. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 11 347 376,22 грн. (одинадцять мільйонів триста сорок сім тисяч триста сімдесят шість грн 22 копійки ), у тому числі ПДВ 1 831 202,29 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 6 820 591,92 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA638201720344291023175099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (яка додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 797 073,48 грн. 1.2. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 550 302,74 грн. (десять мільйонів п'ятсот п'ятдесят тисяч триста дві гривні 74 копійки ), у тому числі ПДВ 1 732 653,27 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 6 820 591,92 грн з ПДВ, на 2021 рік – 3 729 710,82 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA148201720344221026100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2, 4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 354 989,59 грн. 1.2. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 195 313,15 грн (десять мільйонів сто дев’яносто п’ять тисяч триста тринадцять гривень 15 копійок ), у тому числі ПДВ 1 699 218,86 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 6 820 591,92 грн з ПДВ, на 2021 рік – 3 374 721,23 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2, 4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 52 806,50 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 52 806,50 грн. 1.3. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 142 506,65 грн (десять мільйонів сто сорок дві тисячі п’ятсот шість гривень 65 копійок), у тому числі ПДВ 1 690 417,78 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 6 820 591,92 грн з ПДВ, на 2021 рік – 3 321 914,73 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.4. Внести зміни до Додатків № 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 142 506,65
UAH (в тому числі ПДВ 1 690 417,77 UAH)