Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт з заміною ліфтів в будівлі лікарні за адресою вулиця Академіка Стражеско 6,а Солом’янського району м. Києва» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація».
Очікувана вартість
2 999 340,00 UAH
UA-2020-08-21-005790-c 1e37363625e94d43a81e49b2a3166356
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

+380444971032 ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
+380444971032
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 21:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 21:25
Початок аукціону: 07 вересня 2020 12:59
Очікувана вартість: 2 999 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Україна, 03126, м.Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3. Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт з заміною ліфтів в будівлі лікарні за адресою вулиця Академіка Стражеско 6,а Солом’янського району м. Києва» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Академіка Стражеска 6,а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт, форма КБ-2в та КБ-3.Оплата виконаних робіт за цим Договором проводиться в Національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підрядника» на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 21:20
ТД Заміна Ліфтів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Облсумиліфт 2 785 310,42
UAH з ПДВ
2 785 310,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 2 996 751,60
UAH з ПДВ
2 996 751,60
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 999 340,00
UAH з ПДВ
2 999 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:09
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:57
Документи на вимогу.pdf
04 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:39
Уповноважена особа.pdf
04 вересня 2020 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 14:39
Стосовно ліцензії.pdf
04 вересня 2020 14:39
Статут з описом.pdf
04 вересня 2020 14:39
Ст17.pdf
04 вересня 2020 14:39
Сертифікати виробника.pdf
04 вересня 2020 14:39
Погодження з ТУ.pdf
04 вересня 2020 14:39
ПДВ кол.pdf
04 вересня 2020 14:39
Кошторис.pdf
04 вересня 2020 14:39
Згоди на обробку даних.pdf
04 вересня 2020 14:39
Захист довкілля.pdf
04 вересня 2020 14:39
Дотримання ЗУ.pdf
04 вересня 2020 14:39
Довідка про ОГ санкції.pdf
04 вересня 2020 14:39
Довідка з банку.pdf
04 вересня 2020 14:39
Графік виконання робіт.pdf
04 вересня 2020 14:39
ГЛ виробника.pdf
04 вересня 2020 14:38
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 14:38
Витяг.pdf
04 вересня 2020 14:38
Аналогічний досвід.pdf
04 вересня 2020 14:38
152.imd

Публічні документи

03 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:16
12. Кошториси.rar
03 вересня 2020 11:16
11. Сертифікат (Модуль Н1).rar
03 вересня 2020 11:16
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Облсумиліфт

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Облсумиліфт
#34743296
Відхилено 2 785 310,42
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 16:12
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 2 996 751,60
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:28
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Відхилено 2 999 340,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:35

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей:. Найменування стовпчиків таблиці, відображеної в Довідці, яка містить відомості про виконання аналогічного договору не відповідає найменуванню інформації. яку потрібно було зазначити в Довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям « пункт 3.1. Інформаційна довідка складана в довільній фомі, яка містить відомості про виконання аналогічного* договору в будь-який, на вибір учасника, рік, починаючи з 2015 року, з обов’язковим зазначенням: предмету Договору, вартості Договору, строку дії Договору та реквізитів Замовника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору з зазначенням наступних найменувань стовпчиків: Предмет Договору, Вартість Договору, Строк дії Договору, Реквізити Замовника. 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці, яка містить відомості про виконання аналогічного договору невірно зазначено реквізити Замовника, в частині зазначення інформації щодо адреси Замовника, строку дії договору. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям « пункт 3.1. Інформаційна довідка складана в довільній фомі, яка містить відомості про виконання аналогічного* договору в будь-який, на вибір учасника, рік, починаючи з 2015 року, з обов’язковим зазначенням: предмету Договору, вартості Договору, строку дії Договору та реквізитів Замовника. 3.1 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити інформацію щодо адреси Замовника, строку дії договору відповідно до даних відображених в ЄДР та наданого аналогічного договору № 19/06/19-КР від 04.07.2019. 1.2.Перелік виявлених невідповідностей: Сума Договору № 19/06/19-Кр від 04.07.2019 року - 891 428,47 грн. не відповідає сумі фактично виконаних робіт. Надано актів на суму 855 904,97 грн., що означає, що договір не виконано в повному обсязі. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям « пункт 3.2. На підтвердження виконання аналогічного Договору відповідно до п.3.1 Учасник надає у складі пропозиції оригінал Договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами ( у разі наявності) та оригінали документів, що підтверджують виконання робіт в повному обсязі відповідно до Договору, а саме: Акт (и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідка (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3). 3.2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Акт (и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідка (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) на суму договору, або надати додаткову (додаткові) угоди на зменшення суми договор. 1.3.Перелік виявлених невідповідностей: видаткову накладну № 2610 від 26 жовтня 2017 року та видаткову накладну № От-Ок – 000016 від 3 Жовтня 2017 року частково надано російською мовою. 2.3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: № 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації. Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям « пункт 1.3. Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази, обладнання, машин та механізмів передбачених п. 1.2. (договір купівлі-продажу/свідоцтво про право власності/договір оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ)/договір про надання послуг/лізинговий договір/свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/бухгалтерський документ тощо). 3.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати видаткову накладну № 2610 від 26 жовтня 2017 року та видаткову накладну № От-Ок – 000016 від 3 Жовтня 2017 року , в якій вся інформація буде відображена українською мовою . 1.4. Перелік виявлених невідповідностей:надано Цивільно-правовий договір ( договір надання послуг/виконання робіт) № 28 від 01.09.2020 року, укладений з Фізичною особою Піковець Сергій Іванович, в якому на місті підпису Стоїть печать фізичної особи – підприємця ( 2257104691) (відносини підприємства та фізичної особи-підприємця (ФОП) регулюються вже господарським договором). Невідповідність між інформацією відображеною в договорі про Виконавця. 2.4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям пункт 2.3. .*Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність працівників зазначених у п.2.1.п.2.2. (накази про прийом на роботу або перша сторінка трудової книжки та сторінка трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників/цивільно-правовоих договорів тощо). 3.4 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи,у відповідності до законодавства, які підтверджують відносини з інженером-проектувальником Піковцем Сергієм Івановичем. 1.5. Перелік виявлених невідповідностей: надано довідки про працівників, які не відповідають формам, відображеним в тендерній документації. Посади професій названо не у відповідності з наданими наказами. 2.5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям пункт 2.1. Довідка про наявність в Учасника робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за наступною формою; пункт 2.2. Довідка про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених Учасником у тендерній пропозиції, складена за формою: 3.5 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідки про працівників у відповідності до форм та відповідно зазначити в них інформацію про посаду відповідно до наданих Наказів. 1.5. Перелік виявлених невідповідностей: надано прострочені посвідчення робітників зазначених в п.2.1, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до Закону України «Про охорону праці». 2.5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 2.1.1. Діючі посвідчення робітників зазначених в п.2.1., якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до Закону України «Про охорону праці». 3.5 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати діючі посвідчення робітників, зазначених в п.2.1., якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до Закону України «Про охорону праці».

Інформація про відміну

Дата відміни
16 вересня 2020 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі