Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина»
Очікувана вартість
7 925 086,40 UAH
UA-2020-08-21-005713-c ● 39805caaf7b34f56acd97625dbd82eeb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Контактна особа: |
Окіс Маряна Володимирівна +380322586783 ulmtzlv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 19:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 7 925 086,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 625,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, місце виконання передбачено згідно Переліку обєктів, що зазначений в Робочому проекті
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів з моменту виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 16:32 |
Тендерна_документація_зі_змінами.docx | |
02 жовтня 2020 16:32 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
17 вересня 2020 15:47 |
3_РП__Частина3_v2.pdf | |
17 вересня 2020 15:47 |
1_РП_Частина1_v2.pdf | |
17 вересня 2020 15:47 |
Тендерна_документація_зі_змінами_.docx | |
17 вересня 2020 15:47 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
21 серпня 2020 19:48 |
Додаток 3 Робочий проект 2.pdf | |
21 серпня 2020 19:48 |
Додаток 3 Робочий проект 1 .pdf | |
21 серпня 2020 19:48 |
Тендерна документація.docx | |
21 серпня 2020 19:48 |
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx |
02 жовтня 2020 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2020 16:32 |
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
|
||||||
02 жовтня 2020 16:32 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
17 вересня 2020 15:47 |
3_РП__Частина3_v2.pdf
|
||||||
17 вересня 2020 15:47 |
1_РП_Частина1_v2.pdf
|
||||||
17 вересня 2020 15:47 |
Тендерна_документація_зі_змінами_.docx
|
||||||
17 вересня 2020 15:47 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
21 серпня 2020 19:48 |
Додаток 3 Робочий проект 2.pdf
|
||||||
21 серпня 2020 19:48 |
Додаток 3 Робочий проект 1 .pdf
|
||||||
21 серпня 2020 19:48 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
21 серпня 2020 19:48 |
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо аналогічного досвіду.
Дата подання: 28 серпня 2020 11:45
Дата відповіді: 31 серпня 2020 17:48
Прошу уточнити, чи буде замовником розцінено, як аналогічний, досвід учасника з будівництва цілісної будівлі, яка крім іншого містить в собі систему відеоспостереження, яка будувалася власними силами та з власних ресурсів учасника, при умові що в пердметі договору не було окремо вказано про будівництво системи відеоспостереження, але факт її будівництва підтверджується відгуком замовника за договором, проектною та кошторисною документацією, актами КБ3, КБ2В, тощо?
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації), аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – будівництво (створення, побудову тощо) систем відеоспостереження
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:28
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Оскільки в проекті не передбачено оптичні кроси та волоконно-оптичний кабель, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та уточнити, що мається на увазі під "створення оптоволоконних каналів зв’язку"?
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 17:51
Відповідно до розділу 6.3 Робочого проекту, том 1 передбачено: «Між вузлами та місцем встановлення комутаційної шафи, підключення здійснюється за допомогою волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку». Тобто Підрядник повинен в рамках реалізації проекту створити з використанням волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку оптоволоконні канали зв’язку, що поєднують все обладнання в єдину мережу.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:30
Вимога про внесчення змін до тендерної документації
Підключення до мереж телекомунікацій з оплатою по трафіку:
Вимагаємо уточнити в тендерній документації, чи розуміється під вищевказаним підключенням до мережі телекомунікацій – підключення до мережі Інтернет?
Якщо так – чи повинно таке підключення включати в себе виділення статичних ІР адрес, чи входить оплата послуг провайдерів в вартість послуг підрядника?
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо уточнити в тендерній документації, чи розуміється під вищевказаним підключенням до мережі телекомунікацій – підключення до мережі Інтернет?
Якщо так – чи повинно таке підключення включати в себе виділення статичних ІР адрес, чи входить оплата послуг провайдерів в вартість послуг підрядника?
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 17:52
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до розділу 6.3 Робочого проекту, том 1 передбачено: «Між вузлами та місцем встановлення комутаційної шафи, підключення здійснюється за допомогою волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку». Відповідно до розділу 5.13 Робочого проекту, том 1 передбачено у тому числі серед складу і змісту робіт: «підключення до мереж телекомунікацій з оплатою трафіку до кінця року».
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:31
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимагаю уточнити, чи застосовуються вимоги з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, про надання документів, до всіх учасників чи тільки до тих, які пропонуватимуть еквівалент?
Маються на увазі наступні документи:
- копія позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, або сертифікат відповідності України, або сертифікат міжнародного зразка, або сертифікат європейського зразка, або сертифікат США, Канади, на підтвердження наявності у складі програмного забезпечення серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації, криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення;
- копія (-ї) сертифікату (-ів) системи управління якістю ISO 9001 виробника (-ів), а також сертифікату (-ів) відповідності серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації;
- копія позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2.
Розгорнути
Згорнути
Маються на увазі наступні документи:
- копія позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, або сертифікат відповідності України, або сертифікат міжнародного зразка, або сертифікат європейського зразка, або сертифікат США, Канади, на підтвердження наявності у складі програмного забезпечення серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації, криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення;
- копія (-ї) сертифікату (-ів) системи управління якістю ISO 9001 виробника (-ів), а також сертифікату (-ів) відповідності серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації;
- копія позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 17:54
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації (п.6 Розділу 3 Тендерної документації), наступні документи: - копія позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, або сертифікат відповідності України, або сертифікат міжнародного зразка, або сертифікат європейського зразка, або сертифікат США, Канади, на підтвердження наявності у складі програмного забезпечення серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації, криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення; - копія (-ї) сертифікату (-ів) системи управління якістю ISO 9001 виробника (-ів), а також сертифікату (-ів) відповідності серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації; - копія позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2, надаються всіма учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:32
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, крім іншого, наявність у учасника не менше 2 механізмів для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів.
Тендерною документацією не обґрунтовано необхідність не менше ніж двох таких механізмів. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників які мають тільки 1 такий механізм.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про мінімальну кількість таких механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією не обґрунтовано необхідність не менше ніж двох таких механізмів. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників які мають тільки 1 такий механізм.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про мінімальну кількість таких механізмів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 17:57
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник проводить закупівлю у повній відповідності до вимог законодавства України, з урахуванням вимог ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо кількості механізмів для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів – повідомляємо наступне: виходячи з обсягів робіт, які передбачені у прямих витратах загальної вартості будівництва згідно з проектом «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина» та підтверджені експертним висновком проектно-кошторисної частини зазначеного проекту, Замовником визначено мінімальну кількість, яка може забезпечити виконання умов, виходячи з обсягів робіт, а також рівня складності реалізації проекту в установлені строки, тож дана вимога є цілком обгрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:33
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання документів, а саме: лист (-и) (довідка, сертифікат, тощо) компанії-виробника (-ів) (або офіційного представництва виробника (-ів) в Україні) серверів, відеокамер та програмного забезпечення, які пропонуються відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, яким підтверджується, що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: яка має бути мінімальна кількість таких працівників, чи мають бути в наданому документі їх ПІП, чи є вимоги до того, які посади обіймають такі працівники.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: яка має бути мінімальна кількість таких працівників, чи мають бути в наданому документі їх ПІП, чи є вимоги до того, які посади обіймають такі працівники.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:31
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо працівників лист (-и) Учасника, що пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника. Крім того, в таблиці зазначено, що мають бути вказані в тому числі, ПІБ та посада.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:34
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: Яка мінімальна кількість працівників з такими дозволами (посвідченнями) вимагається, чи мають це бути ті ж самі працівники, які пройшли навчання у виробника обладнання та програмного забезпечення (або офіційного представництва виробника в Україні), чи поширюється вимога про наявність таких дозволів (посвідчень) на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих які будуть виконувати роботи в електроустановках.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: Яка мінімальна кількість працівників з такими дозволами (посвідченнями) вимагається, чи мають це бути ті ж самі працівники, які пройшли навчання у виробника обладнання та програмного забезпечення (або офіційного представництва виробника в Україні), чи поширюється вимога про наявність таких дозволів (посвідчень) на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих які будуть виконувати роботи в електроустановках.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:00
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тож мінімальна кількість працівників з дозволами (посвідченнями) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В - три працівники, які мають пройти навчання у виробника обладнання та програмного забезпечення (або офіційного представництва виробника в Україні). Вимога про наявність таких дозволів (посвідчень) на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації поширюється на всіх – трьох (мінімум) працівників.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:35
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи поширюється вимога про надання даного документу на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих щодо яких надаватимуться документи щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи поширюється вимога про надання даного документу на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих щодо яких надаватимуться документи щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 18:01
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто всі працівники мають пройти перевірку знань з питань охорони праці, що підтверджується витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, а також повинні мати документи щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В, які надаються у складі пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:37
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено наявність не менше трьох працівників інженерних спеціальностей.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи мають бути даними працівниками інженерних спеціальностей саме ті працівники, які пройшли навчання у виробника (або офіційного представництва виробника в Україні), щодо яких надаються документи щодо безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В та документи з охорони праці.
Також вимагаємо обґрунтувати наявність саме трьох таких працівників, або виключити з тендерної документації вимоги про їх мінімальну кількість.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи мають бути даними працівниками інженерних спеціальностей саме ті працівники, які пройшли навчання у виробника (або офіційного представництва виробника в Україні), щодо яких надаються документи щодо безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В та документи з охорони праці.
Також вимагаємо обґрунтувати наявність саме трьох таких працівників, або виключити з тендерної документації вимоги про їх мінімальну кількість.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 18:02
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто наявність не менше трьох працівників інженерних спеціальностей є обов’язковою. Щодо кількості зазначених працівників – повідомляємо наступне: виходячи з нормативної трудомісткості робіт, яка передбачається у прямих витратах загальної вартості будівництва згідно з проектом «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина» та підтверджена експертним висновком проектно-кошторисної частини зазначеного проекту, замовником визначено мінімальну кількість, яка може забезпечити виконання умов, виходячи з обсягів робіт, а також рівня складності реалізації проекту в установлені строки.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:40
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що наявність працівників підтверджується копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.
Чинне законодавство в сфері публічних закупівель не передбачає обмежень для учасників закупівель щодо найму додаткових працівників, які мають спеціальні знання чи досвід, для забезпечення відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією. Водночас - такі працівники будуть відображені у вищевказаному звіті лише по закінченню відповідного звітного періоду.
Вимога про надання вищевказаного документу обмежує потенційних учасників в такому праві а отже є дискримінаційною та такою, що надає непередбачені вимогами чинного законодавства України переваги іншим учасникам.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Чинне законодавство в сфері публічних закупівель не передбачає обмежень для учасників закупівель щодо найму додаткових працівників, які мають спеціальні знання чи досвід, для забезпечення відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією. Водночас - такі працівники будуть відображені у вищевказаному звіті лише по закінченню відповідного звітного періоду.
Вимога про надання вищевказаного документу обмежує потенційних учасників в такому праві а отже є дискримінаційною та такою, що надає непередбачені вимогами чинного законодавства України переваги іншим учасникам.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 12:24
Добрий день! В тендерній документації (розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції пункт 2 Інша інформація) зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищенаведене учасник може надати лист-розяснення щодо причин неподання Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищенаведене учасник може надати лист-розяснення щодо причин неподання Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-21-005713-c.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:39446495
дискримінаційні вимоги
Скаржником виявлено дискримінаційний підхід до створення тендерної документації, Що унеможливлює прийняття участі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-21-005713-c.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:39446495
Дата подання: 03 вересня 2020 21:39
Дата подання: 03 вересня 2020 21:39
Скарга щодо внесення змін до тендерної документації
Скаржником виявлено дискримінаційний зміст тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2020 19:06
Рішння від 07.09.2020 №16762.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 19:06
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14458.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 21:44
інформація про резулятивну частину рішення від 18.09.2020 №17665.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 19:00
Рішення від 18.09.2020 №17665.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ від 18.09.2020 №17665 Замовником внесено зміни до тедерної документації
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 10:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення" |
7 600 200,00
UAH з ПДВ
|
7 600 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
7 764 229,37
UAH з ПДВ
|
7 764 229,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" |
7 920 077,75
UAH з ПДВ
|
7 920 077,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення" #39446495 |
Відхилено |
7 600 200,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 18:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 18:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
7 764 229,37
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 18:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 17:51
|
Додаткова угода 6 до Договору 671.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:42
|
Додаткова угода 5_pdf.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 20:01
|
Додаткова угода 4_pdf.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 20:00
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 18:36
|
Додаткова угода 3 до Договору 671 (1).pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 18:33
|
Додаткова угода 2 від 24.11.2020.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 11:40
|
додаткова угода _1 від 16.11.2020.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 11:12
|
підписаний контракт | укладений |
16 листопада 2020 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до календерного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до календерного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |