Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина»
Очікувана вартість
7 925 086,40 UAH
UA-2020-08-21-005713-c 39805caaf7b34f56acd97625dbd82eeb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окіс Маряна Володимирівна

+380322586783 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Окіс Маряна Володимирівна
+380322586783
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:40
Очікувана вартість: 7 925 086,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 625,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, місце виконання передбачено згідно Переліку обєктів, що зазначений в Робочому проекті
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів з моменту виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:32
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
02 жовтня 2020 16:32
Зміни до тендерної документації.docx
17 вересня 2020 15:47
3_РП__Частина3_v2.pdf
17 вересня 2020 15:47
1_РП_Частина1_v2.pdf
17 вересня 2020 15:47
Тендерна_документація_зі_змінами_.docx
17 вересня 2020 15:47
Зміни до тендерної документації.docx
21 серпня 2020 19:48
Додаток 3 Робочий проект 2.pdf
21 серпня 2020 19:48
Додаток 3 Робочий проект 1 .pdf
21 серпня 2020 19:48
Тендерна документація.docx
21 серпня 2020 19:48
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx
02 жовтня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:32
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
02 жовтня 2020 16:32
Зміни до тендерної документації.docx
17 вересня 2020 15:47
3_РП__Частина3_v2.pdf
17 вересня 2020 15:47
1_РП_Частина1_v2.pdf
17 вересня 2020 15:47
Тендерна_документація_зі_змінами_.docx
17 вересня 2020 15:47
Зміни до тендерної документації.docx
21 серпня 2020 19:48
Додаток 3 Робочий проект 2.pdf
21 серпня 2020 19:48
Додаток 3 Робочий проект 1 .pdf
21 серпня 2020 19:48
Тендерна документація.docx
21 серпня 2020 19:48
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо аналогічного досвіду.
Дата подання: 28 серпня 2020 11:45
Дата відповіді: 31 серпня 2020 17:48
Прошу уточнити, чи буде замовником розцінено, як аналогічний, досвід учасника з будівництва цілісної будівлі, яка крім іншого містить в собі систему відеоспостереження, яка будувалася власними силами та з власних ресурсів учасника, при умові що в пердметі договору не було окремо вказано про будівництво системи відеоспостереження, але факт її будівництва підтверджується відгуком замовника за договором, проектною та кошторисною документацією, актами КБ3, КБ2В, тощо? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації), аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – будівництво (створення, побудову тощо) систем відеоспостереження

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:28
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Оскільки в проекті не передбачено оптичні кроси та волоконно-оптичний кабель, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та уточнити, що мається на увазі під "створення оптоволоконних каналів зв’язку"?
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 17:51
Відповідно до розділу 6.3 Робочого проекту, том 1 передбачено: «Між вузлами та місцем встановлення комутаційної шафи, підключення здійснюється за допомогою волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку». Тобто Підрядник повинен в рамках реалізації проекту створити з використанням волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку оптоволоконні канали зв’язку, що поєднують все обладнання в єдину мережу.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:30
Вимога про внесчення змін до тендерної документації
Підключення до мереж телекомунікацій з оплатою по трафіку:
Вимагаємо уточнити в тендерній документації, чи розуміється під вищевказаним підключенням до мережі телекомунікацій – підключення до мережі Інтернет?
Якщо так – чи повинно таке підключення включати в себе виділення статичних ІР адрес, чи входить оплата послуг провайдерів в вартість послуг підрядника?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 17:52
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до розділу 6.3 Робочого проекту, том 1 передбачено: «Між вузлами та місцем встановлення комутаційної шафи, підключення здійснюється за допомогою волоконно-оптичних ліній зв’язку оператора зв’язку». Відповідно до розділу 5.13 Робочого проекту, том 1 передбачено у тому числі серед складу і змісту робіт: «підключення до мереж телекомунікацій з оплатою трафіку до кінця року».
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:31
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимагаю уточнити, чи застосовуються вимоги з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, про надання документів, до всіх учасників чи тільки до тих, які пропонуватимуть еквівалент?
Маються на увазі наступні документи:
- копія позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, або сертифікат відповідності України, або сертифікат міжнародного зразка, або сертифікат європейського зразка, або сертифікат США, Канади, на підтвердження наявності у складі програмного забезпечення серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації, криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення;
- копія (-ї) сертифікату (-ів) системи управління якістю ISO 9001 виробника (-ів), а також сертифікату (-ів) відповідності серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації;
- копія позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 17:54
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації (п.6 Розділу 3 Тендерної документації), наступні документи: - копія позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, або сертифікат відповідності України, або сертифікат міжнародного зразка, або сертифікат європейського зразка, або сертифікат США, Канади, на підтвердження наявності у складі програмного забезпечення серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації, криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення; - копія (-ї) сертифікату (-ів) системи управління якістю ISO 9001 виробника (-ів), а також сертифікату (-ів) відповідності серверів та відеокамер, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у Додатку №3 до тендерної документації; - копія позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2, надаються всіма учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:32
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, крім іншого, наявність у учасника не менше 2 механізмів для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів.
Тендерною документацією не обґрунтовано необхідність не менше ніж двох таких механізмів. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників які мають тільки 1 такий механізм.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про мінімальну кількість таких механізмів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 17:57
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник проводить закупівлю у повній відповідності до вимог законодавства України, з урахуванням вимог ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо кількості механізмів для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів – повідомляємо наступне: виходячи з обсягів робіт, які передбачені у прямих витратах загальної вартості будівництва згідно з проектом «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина» та підтверджені експертним висновком проектно-кошторисної частини зазначеного проекту, Замовником визначено мінімальну кількість, яка може забезпечити виконання умов, виходячи з обсягів робіт, а також рівня складності реалізації проекту в установлені строки, тож дана вимога є цілком обгрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:33
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання документів, а саме: лист (-и) (довідка, сертифікат, тощо) компанії-виробника (-ів) (або офіційного представництва виробника (-ів) в Україні) серверів, відеокамер та програмного забезпечення, які пропонуються відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, яким підтверджується, що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: яка має бути мінімальна кількість таких працівників, чи мають бути в наданому документі їх ПІП, чи є вимоги до того, які посади обіймають такі працівники.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:31
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо працівників лист (-и) Учасника, що пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника. Крім того, в таблиці зазначено, що мають бути вказані в тому числі, ПІБ та посада.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:34
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити: Яка мінімальна кількість працівників з такими дозволами (посвідченнями) вимагається, чи мають це бути ті ж самі працівники, які пройшли навчання у виробника обладнання та програмного забезпечення (або офіційного представництва виробника в Україні), чи поширюється вимога про наявність таких дозволів (посвідчень) на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих які будуть виконувати роботи в електроустановках.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:00
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тож мінімальна кількість працівників з дозволами (посвідченнями) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В - три працівники, які мають пройти навчання у виробника обладнання та програмного забезпечення (або офіційного представництва виробника в Україні). Вимога про наявність таких дозволів (посвідчень) на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації поширюється на всіх – трьох (мінімум) працівників.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:35
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи поширюється вимога про надання даного документу на всіх працівників, що будуть вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, чи тільки на тих щодо яких надаватимуться документи щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 18:01
Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто всі працівники мають пройти перевірку знань з питань охорони праці, що підтверджується витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, а також повинні мати документи щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В, які надаються у складі пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:37
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено наявність не менше трьох працівників інженерних спеціальностей.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити чи мають бути даними працівниками інженерних спеціальностей саме ті працівники, які пройшли навчання у виробника (або офіційного представництва виробника в Україні), щодо яких надаються документи щодо безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В та документи з охорони праці.
Також вимагаємо обґрунтувати наявність саме трьох таких працівників, або виключити з тендерної документації вимоги про їх мінімальну кількість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 18:02
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації (пп.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації) документи, щодо яких поставлене питання, надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто наявність не менше трьох працівників інженерних спеціальностей є обов’язковою. Щодо кількості зазначених працівників – повідомляємо наступне: виходячи з нормативної трудомісткості робіт, яка передбачається у прямих витратах загальної вартості будівництва згідно з проектом «Побудова системи відеоспостереження з серверним обладнанням і програмним забезпеченням та її монтажем, пусконалагоджувальні роботи» в рамках Комплексної Програми «Безпечна Львівщина» та підтверджена експертним висновком проектно-кошторисної частини зазначеного проекту, замовником визначено мінімальну кількість, яка може забезпечити виконання умов, виходячи з обсягів робіт, а також рівня складності реалізації проекту в установлені строки.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-005713-c.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 серпня 2020 11:40
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що наявність працівників підтверджується копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.
Чинне законодавство в сфері публічних закупівель не передбачає обмежень для учасників закупівель щодо найму додаткових працівників, які мають спеціальні знання чи досвід, для забезпечення відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією. Водночас - такі працівники будуть відображені у вищевказаному звіті лише по закінченню відповідного звітного періоду.
Вимога про надання вищевказаного документу обмежує потенційних учасників в такому праві а отже є дискримінаційною та такою, що надає непередбачені вимогами чинного законодавства України переваги іншим учасникам.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 12:24
Добрий день! В тендерній документації (розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції пункт 2 Інша інформація) зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищенаведене учасник може надати лист-розяснення щодо причин неподання Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-21-005713-c.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:39446495
дискримінаційні вимоги
Скаржником виявлено дискримінаційний підхід до створення тендерної документації, Що унеможливлює прийняття участі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-21-005713-c.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:39446495
Дата подання: 03 вересня 2020 21:39
Скарга щодо внесення змін до тендерної документації
Скаржником виявлено дискримінаційний зміст тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2020 19:06
Рішння від 07.09.2020 №16762.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 19:06
Рішення від 18.09.2020 №17665.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ від 18.09.2020 №17665 Замовником внесено зміни до тедерної документації
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 10:45

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 18:48
Cкарга_УБР.pdf

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 20:11
Скарга_Укр.буд.ріш..pdf
14 вересня 2020 11:49
img20200914_11314596.pdf
18 вересня 2020 14:45
доповнення_1809.pdf
18 вересня 2020 14:45
DH-IPC-HFW4431TP-S-S4 (3.6 мм).pdf
18 вересня 2020 14:45
DH-IPC-HFW5241E-Z5E.pdf
18 вересня 2020 14:45
DHI-ITC431-RW1F-L_datasheet_20200814.pdf
18 вересня 2020 15:12
пояснення_18.09-2.pdf

Документи подані замовником

10 вересня 2020 18:00
Відповідь на скаргу
10 вересня 2020 18:06
Відповідь на скаргу
17 вересня 2020 18:07
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення" 7 600 200,00
UAH з ПДВ
7 600 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 7 764 229,37
UAH з ПДВ
7 764 229,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" 7 920 077,75
UAH з ПДВ
7 920 077,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:46
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:44
статут.pdf
09 жовтня 2020 17:44
авторизація_кедаком.PDF
09 жовтня 2020 17:44
проект договору.PDF
09 жовтня 2020 17:44
сертифікати.PDF
09 жовтня 2020 17:44
специфікації.PDF
09 жовтня 2020 17:44
довідки.PDF
09 жовтня 2020 17:44
протокол наказ.pdf
09 жовтня 2020 17:44
цінова.PDF
09 жовтня 2020 17:44
авторизація.PDF

Публічні документи

02 листопада 2020 12:18
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:17
документи переможця.pdf
02 листопада 2020 12:17
Dovidka_20297481860940208831.pdf.p7s
02 листопада 2020 12:17
Dovidka_20297481860940208831.pdf
23 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:17
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:07
4.1 кошториси.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.6 проект договору.pdf
08 жовтня 2020 12:07
3.3 копія Фипс.pdf
08 жовтня 2020 12:07
4.0 цінова.pdf
08 жовтня 2020 12:07
3.0 про технічні_1.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.16 про ліцензію.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.15 про інформацію.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.11 персональні.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.10 про учасника.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.8 щодо санкцій.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.7 лист довкілля.pdf
08 жовтня 2020 12:07
1.3 оренда_вишки.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.5_Авторизаційний_лист.pdf
08 жовтня 2020 12:07
2.4 витяг ЄДР_05.10.pdf
08 жовтня 2020 12:07
1.1 договір оренди_офіс.pdf
08 жовтня 2020 12:07
1.0 кваліфікація_16, 17.pdf
08 жовтня 2020 12:07
1.5.1 звіт 1ДФ.pdf
08 жовтня 2020 12:07
1.5.2 витяг зі штатки.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:38
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:20
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:19
ВідомостіЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2020 18:19
ТендернаПропозиція.docx
07 вересня 2020 18:19
ШтатнийРозклад.pdf
07 вересня 2020 18:19
ТехпаспортАвто.pdf
07 вересня 2020 18:19
Статут 2020.pdf
07 вересня 2020 18:19
Розрахунок.rtf
07 вересня 2020 18:19
Рішення_ЗмінаНазви.pdf
07 вересня 2020 18:19
ПояснювальнаЗаписка.rtf
07 вересня 2020 18:19
ОрендаСклад.pdf
07 вересня 2020 18:19
ОрендаОфіс.pdf
07 вересня 2020 18:19
Опис.pdf
07 вересня 2020 18:19
Накази.pdf
07 вересня 2020 18:19
ЛокальнийКошторисПуск.rtf
07 вересня 2020 18:19
ЛокальнийКошторис.rtf
07 вересня 2020 18:19
ДоговірнаЦіна.rtf
07 вересня 2020 18:19
ДоговірАгротекІнвест.pdf
07 вересня 2020 18:19
Довідки.doc
07 вересня 2020 18:19
ДовідкаПриват.pdf
07 вересня 2020 18:19
ВідомістьРесурсів.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення"
#39446495
Відхилено 7 600 200,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 18:57
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 7 764 229,37
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 18:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 18:00

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Українські будівельні рішення" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження учасниками торгів відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених у статті 16 закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі згідно встановленої форми (таблиця 1 Додатку 1) на фірмовому бланку повинен надати інформацію щодо наявності в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «1» учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками); - інформацію (довідка або лист) про наявність не менше двох механізмів для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів та копії документів, які підтверджують право власності Учасника на такі механізми (видаткових накладних, свідоцтв про реєстрацію тощо) або копію договорів, що підтверджують право учасника на оренду відповідних механізмів/на право їх використання/експлуатації (договори оренди, договори надання послуг тощо); - cертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015, дійсний на момент розкриття пропозиції. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі згідно встановленої форми (таблиця 2 Додатку 1) на фірмовому бланку повинен надати інформацію щодо наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій /або завірених належним чином копій. - лист(-и) (довідка, сертифікат, тощо) компанії-виробника(-ів) (або офіційного представництва виробника(-ів) в Україні) серверів, відеокамер та програмного забезпечення, які пропонуються відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, яким підтверджується, що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника; - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В. - копія витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. При цьому наявність не менше трьох працівників інженерних спеціальностей є обов’язковою. Наявність працівників підтверджується: копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності; сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Вищевказані документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці або листі. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі згідно встановленої форми (таблиця 4 Додатку 1) на фірмовому бланку повинен надати інформацію щодо наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Копії аналогічних/ого договорів/у (не менше одного), який повністю/частково виконанні, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – будівництво (створення, побудову тощо) систем відеоспостереження; Скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за всіма договорами від замовника, що вказані в Таблиці «4». Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності; Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю/частково. Учасником ТОВ "Українські будівельні рішення" в складі своєї пропозиції надано довідку від 09.10.2020 № 53/10-2020 про наявність досвіду в довільній формі, у якій зазначено, що учасник підтверджує наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, у вказаній довідці не міститься інформації щодо назви та адреси організації, з якою укладено договір, номер договору та дату його укладення, предмет договору, найменування об’єкта будівництва, ціни договору, стану його виконання, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3. Також, відповідно, і не міститься підтверджуючих документів зазначеної інформації. У наданій учасником в довільній формі довідці від 09.10.2020 № 52/10-2020 учасник зазначив, що ТОВ "Українські будівельні рішення" підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної та достатньої для виконання зобов’язань за договором закупівлі з поставки товару. Однак, у вказаній довідці не міститься інформації щодо найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; його стану (нове, справний, кількість); його виробника/ марки та терміну експлуатації; чи обладнання є власне або орендоване (лізинг, надання послуг техніки, тощо із зазначенням номеру договору). Також, відповідно, і не міститься підтверджуючих документів зазначеної інформації. Учасником ТОВ "Українські будівельні рішення" в складі своєї пропозиції надано довільної форми довідку від 09.10.2020 № 51/10-2020 про наявність працівників, якою підтверджує наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. Однак, у вказаній довідці не міститься інформації, яка вимагалась тендерною документацією, а саме: прізвище, ім’я, по батькові працівника; посада, спеціальність; чи працівник постійний/тимчасовий/за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору); стаж роботи за спеціальністю. Також, відповідно, і не міститься підтверджуючих документів зазначеної інформації. З огляду на викладене та відповідно до частини 16 статті 29 Закону просимо уточнити наведену у Вашій пропозиції інформацію згідно додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. У довідці від 09.10.2020 № 53/10-2020 про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного з предметом закупівлі договору необхідно зазначити: назву та адреси організації, з якою укладено договір, номер договору та дату його укладення, предмет договору, найменування об’єкта будівництва, ціни договору, стану його виконання, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3, а також надати підтверджуючі документи зазначеної інформації відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. У довідці від 09.10.2020 № 52/10-2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити: найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; його стану (нове, справний, кількість); його виробника/ марки та терміну експлуатації; чи обладнання є власне або орендоване (лізинг, надання послуг техніки, тощо із зазначенням номеру договору), а також надати підтверджуючі документи зазначеної інформації відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. У довідці від 09.10.2020 № 51/10-2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації необхідно зазначити: прізвище, ім’я, по батькові працівника; посада, спеціальність; чи працівник постійний/ тимчасовий/ за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору); стаж роботи за спеціальністю, а також надати підтверджуючі документи зазначеної інформації відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації.

Документи

19 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:16
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інженіринг-Аналітика» виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось на підтвердження кваліфікаційних вимог Тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учаснику на підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «1» у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору оренди, необхідно було надати відповідні скан-копіії договорів оренди у повному обсязі із додатками. Учасником ТОВ «Інженіринг-Аналітика» надано встановленої форми довідку від 07.10.2020 № 01/07/10 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій зазначено, що учасник користується офісом на підставі договору оренди від 16.10.2019 № 1/2019. На підтвердження зазначеної інформації завантажено вказаний договір, однак не в повному обсязі (не усі сторінки договору). Також Замовником встановлено, що інформація, наведена у довідці від 07.10.2020 № 04/07/10 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, суперечить підтверджуючим документам, оскільки згідно договору від 24.02.2020 № 52 (з врахуванням додаткової угоди до нього від 28.05.2020) ціна договору становить 1372764,4 грн, а в довідці вказано 1375584,91 грн. З огляду на викладене та відповідно до частини 16 статті 29 Закону просимо уточнити наведену у Вашій пропозиції інформацію згідно додатку 1 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
7 764 229,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 17:51
Додаткова угода 6 до Договору 671.pdf зміни до договору
01 червня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:42
Додаткова угода 5_pdf.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 20:01
Додаткова угода 4_pdf.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 20:00
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:36
Додаткова угода 3 до Договору 671 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 18:33
Додаткова угода 2 від 24.11.2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:31
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:40
додаткова угода _1 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:38
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:12
підписаний контракт укладений
16 листопада 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календерного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календерного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 764 229,37
UAH (в тому числі ПДВ 1 294 038,23 UAH)