Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери для ФМФ
Очікувана вартість
284 000,00 UAH
UA-2020-08-21-005594-c eaf0e7e06f7f42e991c5afa3a61164ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бех Виталий Викторович

(044)-204-96-50 v.beh@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Бех Виталий Викторович
(044)-204-96-50
v.beh@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 18:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 18:15
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:42
Очікувана вартість: 284 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти Державного бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 18:09
ТД.doc
21 серпня 2020 18:09
Додаток 7.doc
21 серпня 2020 18:09
Додаток 6.docx
21 серпня 2020 18:09
Додаток 5.doc
21 серпня 2020 18:09
Додаток 3.docx
21 серпня 2020 18:09
Додаток 2.doc
21 серпня 2020 18:09
Додаток 4.doc
21 серпня 2020 18:09
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 серпня 2020 23:23
Дата відповіді: 26 серпня 2020 09:59
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник має право запропонувати еквівалент товару з технічними характеристикам, не гіршими за наведені Замовником.
У разі, якщо Учасник торгів пропонує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик стосовно кожної з комплектуючих. Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником у цьому додатку до тендерної документації. Еквівалентність процесора буде визначатись по продуктивності, яка не повинна бути меншою, ніж зазначено в технічних характеристиках (Додаток4). Але при цьому треба враховувати, що заміна процесора на AMD потягне за собою зміну відеопідсистеми і майже напевно - збільшення енергоспоживання, що повинно бути підтримано адекватним збільшенням потужності блоку живлення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-005594-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 серпня 2020 11:25
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 10:45
Шановний учасник!
Для виконання освітньої програми Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" є вкрай важливим придбання обладнання високої якості, такого, що відповідає діючим в Україні стандартам та технічним регламентам. Крім того, товар, який є предметом закупівлі, виробляється великою кількістю виробників, у тому числі вітчизняних, та представлений на ринку України у широкому асортименті.
При складанні тендерної документації Замовник керувався зменшенням рівня ризику постачання неякісних чи фальсифікованих товарів, тому встановлена вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Зазначений лист не є документом, який підтверджує безпосередні правовідносини учасника з виробником, що може розцінюватись як недобросовісна конкуренція та ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Надання даного листа упереджує поставку неякісних (фальсифікованих) товарів та надає змогу уникнути участі у процедурі торгів недобросовісних постачальників (адже виробник або офіційний представник, надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який пропонує учасник), а також, у випадку поставки імпортних товарів, буде підтвердженням легального ввозу їх на митну територію України.
Даний лист не є ексклюзивним, та надається виробниками або офіційними представниками виробника товару на запит постачальників і в жодному разі не обмежує конкуренції серед учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 262 884,00
UAH з ПДВ
262 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 262 980,00
UAH з ПДВ
262 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 278 640,00
UAH з ПДВ
278 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:29
довідка несудимість.pdf
18 вересня 2020 14:29
Довідка дфс.pdf
05 вересня 2020 11:41
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:55
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:21
6. Інші документи.pdf
04 вересня 2020 15:21
4. Тех частина, Додаток 4.pdf
04 вересня 2020 15:21
3. Стаття 17, Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 262 884,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
262 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:51
ВТ-20338.pdf укладений
25 вересня 2020 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 262 884,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 814,00 UAH)