Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи каналізування о. Хортиця м. Запоріжжя (Ділянка №1. Перемикання двох ниток напірного колектора КНС-27 до напірного колектора ДОК «Чайка»)
Очікувана вартість
2 473 408,00 UAH
UA-2020-08-21-004990-c c4cde679c752405fad901eb261f28de7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цупко Миколайович

380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Олександр Цупко Миколайович
380676172038
tsupko.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:06
Очікувана вартість: 2 473 408,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 734,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи каналізування о. Хортиця м. Запоріжжя (Ділянка №1. Перемикання двох ниток напірного колектора КНС-27 до напірного колектора ДОК «Чайка»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 банківських днів від дня зарахування коштів Розпорядником на р/р Замовника надає Підряднику аванс у розмірі не більше 30% коштів від вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання терміном на 90 календарних днів, включно з днем перерахування такого авансу Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється впродовж 30 календарних днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт Замовником Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Трудові відносини
Дата подання: 26 серпня 2020 14:23
Дата відповіді: 26 серпня 2020 14:37
Доброго дня! Згідно додатку 4 учасник має надати довідку про наявність працівників та документи, які підтверджують наявність трудових відносин. Роз'ясніть, будь ласка, чи може учасник на виконання вказаної вимоги надати копії наказів про прийняття на роботу? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Якщо укладення трудового договору з працівниками здійснювалось шляхом оформлення наказу про прийняття на роботу, допускається для підтвердження наявності трудових відносин надати копії наказів про призначення.
Дозвіл на експлуатацію машин
Дата подання: 26 серпня 2020 14:28
Дата відповіді: 26 серпня 2020 14:40
Доброго дня! Згідно п. 1.13. додатку 4 учасник має надати копію дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник залучатиме техніку за договорами оренди та/або надання послуг, чи може він на виконання вказаної вимоги надати копії відповідних дозволів саме тих організацій, яким належить техніка? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі залучення техніки за договорами оренди та/або надання послуг, Учасник може надати копії відповідних дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки саме тих організацій, яким належить техніка.
Дозвіл на роботи
Дата подання: 26 серпня 2020 14:48
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:00
Доброго дня! Згідно п. 1.14. додатку 4 учасник має надати копію дозволу на виконання певних робіт підвищеної небезпеки. Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник залучатиме до виконання певних робіт сторонні організації, чи може він на виконання вказаної вимоги надати копії відповідних дозволів саме тих організацій? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Замовником вимагається надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого саме Учаснику закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що до оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено зміни.
ЕЦП/КЕП
Дата подання: 26 серпня 2020 14:56
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:22
Доброго дня! Згідно п. 5 додатку 4 документи створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Підписати електронний документ КЕП/ЕЦП можна за посиланням: https://acskidd.gov.ua/sign. Уточніть, будь ласка, чи зобов'язаний учасник підписувати документи КЕП/ЕЦП саме за цим посиланням? Або учасник може підписати свою пропозицію на майданчику системи Prozorro ? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник може підписати документ за посиланням https://acskidd.gov.ua/sign або у будь-який зручний для нього спосіб.
ПДВ
Дата подання: 26 серпня 2020 15:25
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:53
Добрий день! В оголошенні на проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ. Проте в системі Прозорро вартість зазначена без урахування ПДВ. Уточніть, будь ласка, чка вартість правильна? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Очікувана вартість закупівлі складає 2 473 408,00 грн. з ПДВ. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі було внесено зміни.
Вода
Дата подання: 27 серпня 2020 13:47
Дата відповіді: 27 серпня 2020 14:53
Доброго дня! Згідно п. 7.3. проекту договору Замовник надасть Підряднику роботи щодо забезпечення водою в обсягах, у строки та на умовах, визначених окремим договором. У зв'язку з цим, уточніть, будь ласка, чи має Учасник включати вартість води у розрахунок своєї пропозиції? І якщо так, то уточніть вартість води у Вашому регіоні. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Учасник має включити вартість води у розрахунок своєї пропозиції. Вартість води складає 12,05 грн. без ПДВ.
Досвід
Дата подання: 27 серпня 2020 14:14
Дата відповіді: 27 серпня 2020 14:23
Добрий день! Згідно додатку 4 учасник має надати аналогічні договори, якими передбачено виконання робіт з ГНБ, укладені за останні 3 роки. Уточніть, будь ласка, під останніми 3 роками мається на увазі 2019, 2018, 2017 р.р.? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен завантажити аналогічні договори, які укладені впродовж 2017-2020 років.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" 1 948 119,60
UAH з ПДВ
1 948 119,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельник 2013 2 244 726,00
UAH з ПДВ
2 244 726,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 2 455 150,85
UAH з ПДВ
2 455 150,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:32
Реєстр.pdf
04 вересня 2020 16:32
9. Ліцензія з листом.pdf
04 вересня 2020 16:32
7.7 МАN_АР97-75АС(L-2000).pdf
04 вересня 2020 16:32
7.6 Даф_АР16-59ВО(Тягач).pdf
04 вересня 2020 16:32
7.5 Газ_АР60-26СЕ.pdf
04 вересня 2020 16:32
7.20 Камаз АР14-53ВС 1 ч (2).jpg
04 вересня 2020 16:32
7.20 Камаз АР14-53ВС 1 ч (1).jpg
04 вересня 2020 16:32
7.2 КатокДУ-84 (Т 3661 ЗС).pdf
04 вересня 2020 16:32
7.19 Камаз_65115 (АР 1453 ВС).pdf
04 вересня 2020 16:32
7.18 Газ-Саз_121-05НР.pdf
04 вересня 2020 16:32
7.17 Камаз_АР89-70ВО (илосос).pdf
04 вересня 2020 16:32
7.13 Электростанция АД-20-Т.pdf
04 вересня 2020 16:32
7.1 MAN_АР46-27ЕВ(илосос).pdf
04 вересня 2020 16:32
7. Мат.тех.база.pdf
04 вересня 2020 16:32
642.imd
04 вересня 2020 16:32
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2020 16:32
14. Лист-згода та додаток2.pdf
04 вересня 2020 16:32
13. Проект договору.pdf
04 вересня 2020 16:32
11. Дозвіл на роботи.pdf
04 вересня 2020 16:32
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 12:58
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:53
13 ДЦ.rar
07 вересня 2020 12:53
6 Довітка МТБ + договори.pdf
07 вересня 2020 12:53
9 Дозволи.pdf
07 вересня 2020 12:53
4 Статут + опис.pdf
07 вересня 2020 12:53
12 Лист-згода предмет.pdf
07 вересня 2020 12:53
8 Ліцензія.pdf
07 вересня 2020 12:53
11 Лист-згода з ТЗ.pdf
07 вересня 2020 12:53
10 Лист-згода з договором.pdf
07 вересня 2020 12:53
1 Виписка з ЄДР.pdf
07 вересня 2020 12:53
2 Повноваження.pdf
07 вересня 2020 12:53
3 Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2020 12:53
14 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"

ТОВ Будівельник 2013

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
Переможець 1 948 119,60
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
1 948 119,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Акт №3 від 12.05.2021 о. Хортиця. Ділянка №1_ТОВ АВТО-М_191067,6.pdf укладений
27 травня 2021 10:03
Акт №2 від 15.04.2021 о. Хортиця. Ділянка №1_ТОВ АВТО-М_444,696.pdf укладений
27 травня 2021 10:03
АКТ № 1 от 26 02 21 АВТО М.PDF укладений
27 травня 2021 10:03
ДУ № 2 від 26.05.21 до догов № 1162-20 від 21.09.20.pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:01
ДУ № 1 від 21.01.21 до догов № 1162-20 від 21.09.20.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:16
№ 1162-20 від 21.09.20 ТОВ АВТО-М.pdf укладений
21 вересня 2020 14:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 березня 2021 13:12
1 009 269,60 UAH UA488201720344341009100046441
КП "Водоканал"
UA633808050000000026003543186
ТОВ "Авто-М"
Оплачений
20 квітня 2021 16:30
444 696,00 UAH UA488201720344341009100046441
КП "Водоканал"
UA633808050000000026003543186
ТОВ "Авто-М"
Оплачений
19 травня 2021 12:56
191 067,60 UAH UA488201720344341009100046441
КП "Водоканал"
UA633808050000000026003543186
ТОВ "Авто-М"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт у зв'язку зі зміною графіку фінансування.
Номер договору про закупівлю: 1162/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1162/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 645 033,20
UAH (в тому числі ПДВ 274 172,20 UAH)