Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи каналізування о. Хортиця м. Запоріжжя (Ділянка №1. Перемикання двох ниток напірного колектора КНС-27 до напірного колектора ДОК «Чайка»)
Очікувана вартість
2 473 408,00 UAH
UA-2020-08-21-004990-c ● c4cde679c752405fad901eb261f28de7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61 |
Контактна особа: |
Олександр Цупко Миколайович 380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 2 473 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 734,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи каналізування о. Хортиця м. Запоріжжя (Ділянка №1. Перемикання двох ниток напірного колектора КНС-27 до напірного колектора ДОК «Чайка»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 банківських днів від дня зарахування коштів Розпорядником на р/р Замовника надає Підряднику аванс у розмірі не більше 30% коштів від вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання терміном на 90 календарних днів, включно з днем перерахування такого авансу | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється впродовж 30 календарних днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт Замовником | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 15:52 |
26.08.2020 Оголошення тех. документація реконструкція Хортиця.doc | |
21 серпня 2020 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 15:52 |
26.08.2020 Оголошення тех. документація реконструкція Хортиця.doc
|
||
21 серпня 2020 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Трудові відносини
Дата подання: 26 серпня 2020 14:23
Дата відповіді: 26 серпня 2020 14:37
Доброго дня! Згідно додатку 4 учасник має надати довідку про наявність працівників та документи, які підтверджують наявність трудових відносин. Роз'ясніть, будь ласка, чи може учасник на виконання вказаної вимоги надати копії наказів про прийняття на роботу? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Якщо укладення трудового договору з працівниками здійснювалось шляхом оформлення наказу про прийняття на роботу, допускається для підтвердження наявності трудових відносин надати копії наказів про призначення.
Дозвіл на експлуатацію машин
Дата подання: 26 серпня 2020 14:28
Дата відповіді: 26 серпня 2020 14:40
Доброго дня! Згідно п. 1.13. додатку 4 учасник має надати копію дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник залучатиме техніку за договорами оренди та/або надання послуг, чи може він на виконання вказаної вимоги надати копії відповідних дозволів саме тих організацій, яким належить техніка? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі залучення техніки за договорами оренди та/або надання послуг, Учасник може надати копії відповідних дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки саме тих організацій, яким належить техніка.
Дозвіл на роботи
Дата подання: 26 серпня 2020 14:48
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:00
Доброго дня! Згідно п. 1.14. додатку 4 учасник має надати копію дозволу на виконання певних робіт підвищеної небезпеки. Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник залучатиме до виконання певних робіт сторонні організації, чи може він на виконання вказаної вимоги надати копії відповідних дозволів саме тих організацій? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Замовником вимагається надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого саме Учаснику закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що до оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено зміни.
ЕЦП/КЕП
Дата подання: 26 серпня 2020 14:56
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:22
Доброго дня! Згідно п. 5 додатку 4 документи створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Підписати електронний документ КЕП/ЕЦП можна за посиланням: https://acskidd.gov.ua/sign. Уточніть, будь ласка, чи зобов'язаний учасник підписувати документи КЕП/ЕЦП саме за цим посиланням? Або учасник може підписати свою пропозицію на майданчику системи Prozorro ? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник може підписати документ за посиланням https://acskidd.gov.ua/sign або у будь-який зручний для нього спосіб.
Учасник може підписати документ за посиланням https://acskidd.gov.ua/sign або у будь-який зручний для нього спосіб.
ПДВ
Дата подання: 26 серпня 2020 15:25
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:53
Добрий день! В оголошенні на проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ. Проте в системі Прозорро вартість зазначена без урахування ПДВ. Уточніть, будь ласка, чка вартість правильна? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Очікувана вартість закупівлі складає 2 473 408,00 грн. з ПДВ. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі було внесено зміни.
Вода
Дата подання: 27 серпня 2020 13:47
Дата відповіді: 27 серпня 2020 14:53
Доброго дня! Згідно п. 7.3. проекту договору Замовник надасть Підряднику роботи щодо забезпечення водою в обсягах, у строки та на умовах, визначених окремим договором. У зв'язку з цим, уточніть, будь ласка, чи має Учасник включати вартість води у розрахунок своєї пропозиції? І якщо так, то уточніть вартість води у Вашому регіоні. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Учасник має включити вартість води у розрахунок своєї пропозиції. Вартість води складає 12,05 грн. без ПДВ.
Досвід
Дата подання: 27 серпня 2020 14:14
Дата відповіді: 27 серпня 2020 14:23
Добрий день! Згідно додатку 4 учасник має надати аналогічні договори, якими передбачено виконання робіт з ГНБ, укладені за останні 3 роки. Уточніть, будь ласка, під останніми 3 роками мається на увазі 2019, 2018, 2017 р.р.? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен завантажити аналогічні договори, які укладені впродовж 2017-2020 років.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
1 948 119,60
UAH з ПДВ
|
1 948 119,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельник 2013 |
2 244 726,00
UAH з ПДВ
|
2 244 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" |
2 455 150,85
UAH з ПДВ
|
2 455 150,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" #31575976 |
Переможець |
1 948 119,60
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Акт №3 від 12.05.2021 о. Хортиця. Ділянка №1_ТОВ АВТО-М_191067,6.pdf | укладений |
27 травня 2021 10:03
|
Акт №2 від 15.04.2021 о. Хортиця. Ділянка №1_ТОВ АВТО-М_444,696.pdf | укладений |
27 травня 2021 10:03
|
АКТ № 1 от 26 02 21 АВТО М.PDF | укладений |
27 травня 2021 10:03
|
ДУ № 2 від 26.05.21 до догов № 1162-20 від 21.09.20.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 15:01
|
ДУ № 1 від 21.01.21 до догов № 1162-20 від 21.09.20.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 15:16
|
№ 1162-20 від 21.09.20 ТОВ АВТО-М.pdf | укладений |
21 вересня 2020 14:56
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 березня 2021 13:12
|
1 009 269,60 UAH | UA488201720344341009100046441 КП "Водоканал" |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "Авто-М" |
Оплачений |
20 квітня 2021 16:30
|
444 696,00 UAH | UA488201720344341009100046441 КП "Водоканал" |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "Авто-М" |
Оплачений |
19 травня 2021 12:56
|
191 067,60 UAH | UA488201720344341009100046441 КП "Водоканал" |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "Авто-М" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку виконання робіт у зв'язку зі зміною графіку фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 1162/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1162/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 645 033,20
UAH (в тому числі ПДВ 274 172,20 UAH)
|