Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій
TEACHING AND EQUIPMENT TOOLS FOR NATURE AND MATHEMATICAL SUBJECTS AND STEM LABORATORIES
Очікувана вартість
27 478 100,00 UAH
UA-2020-08-21-004934-c 99b398ae04494333887b0fc5b9c1d44f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кисіль Людмила Володимирівна

+380432562138 czmtiz@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Код ЄДРПОУ: 34363933
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33
Контактна особа: Кисіль Людмила Володимирівна
+380432562138
czmtiz@bigmir.net
Додаткові контактні особи: Кисіль Людмила Володимирівна
+380432610373
Lyudmyla.Kysil@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal organization “Center of material and technical and information provision of educational institutions of the region”
National ID: 34363933
Contact point: Mazur Lidiya Dmytrivna
+380432562138
czmtiz@bigmir.net
Additional contacts: Kysil Lyudmyla Volodymyrivna
+380432610373
Lyudmyla.Kysil@vin.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 27 478 100,00 UAH з ПДВ
Publication date: 21 серпня 2020 15:48
Enquiries until: 11 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 27 478 100 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement

Тендерна документація

28 серпня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 11:02
Зміни.docx
28 серпня 2020 11:02
ТД__STEM_зі змінами.doc
28 серпня 2020 11:02
Додаток Проєкт договору-ЗІ ЗМІНАМИ.docx
28 серпня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 11:02
Зміни.docx
28 серпня 2020 11:02
ТД__STEM_зі змінами.doc
21 серпня 2020 15:49
ТД__STEM.doc
28 серпня 2020 11:02
Додаток Проєкт договору-ЗІ ЗМІНАМИ.docx
21 серпня 2020 15:49
Додаток Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комп'ютери та комунікації", Код ЄДРПОУ:38514333
Дата подання: 23 серпня 2020 13:16
Кількість портів для підключення зовнішнього відеомонітора
Шановний Замовник! Відомий Вам наказ МОН 1440 від 02.11.2017 регламентує наявність "не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI" тобто усього 1 порт із підтримкою однієї із перелічених специфікацій (VGA, HDMI, DVI, HDMI).
Необхідність комплектування необхідного Вам ноутбуку окремим VGA портом (як це слідує із вимоги Персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для здобувача освіти "зовнішні інтерфейси: - не менше ніж 1 порт VGA та HDMI, або DVI, або mini-HDMI") протирічить положенням Наказу МОН та суттево дискримінує більшу частину виробників та їх моделей, адже в сучасних ноутбуках виробники повністю відмовились від реалізації застарілого та громіздкого VGA порта. Його необхідність також не мотивована ніякими споживчими потребами, адже в цій закупівлі не присутній жодний пристрій, що може бути підключений до ноутбуку виключно інтерфейсом VGA.
Із урахуванням викладеного вище вимагаємо відповідну частину вимоги до Персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для здобувача освіти, що присутній в лоті №2 викласти дослівно, як в згаданому наказі МОН: “зовнішні інтерфейси: … - не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI”, тобто замінити “та” на “або”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 17:27
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до умов Тендерної документації Додаток № 4 Технічне завдання Лот № 2 Засоби навчання і обладнання для кабінетів математичних предметів зазначені технічні характеристики Персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для здобувача освіти серед яких вказані зовнішні інтерфейси: «не менше ніж 1 порт VGA та HDMI, або DVI, або mini-HDMI».
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти визначаються вимоги до комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах.
В пункті №5 Таблиця № 3 Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук зазначеного вище Наказу чітко визначено зовнішні інтерфейси: «не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI;», тобто вказана мінімальна кількість неменше ніж Один порт з перелічених, що само по собі визначає мінімально допустимі вимоги до зовнішніх інтерфейсів.
Технічне завдання враховує єдиний підхід і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначає загальні та спеціальні вимоги до комп'ютерного обладнання з урахуванням існуючої матеріально технічної бази в освітніх закладах. Приймаючи до уваги, що станом на зараз в закладах освіти використовується досить велика кількість обладнання з підключенням через VGA інтерфейс наявність даного порту є обов’язкова.
Жодних протиріч положенням зазначеного вище Наказу немає, також немає дискримінації виробників та представлених ними моделей, адже більшість виробників ноутбуків до даного часу реалізують можливість використання VGA порту, якраз для можливості використання та інтеграції з обладнанням яке використовує виключно аналогові інтерфейси для відтворення інформації.
Зазначену технічну вимогу слід розуміти як обов’язкова наявність у складі персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для здобувача освіти зовнішнього інтерфейсу інтегрованого в корпус ноутбуку 1 порт VGA а також додатково 1 порт HDMI або у випадку відсутності HDMI інтерфейсу має бути присутній 1 порт DVI, або 1 порт mini-HDMI. Тобто для можливості виведення відеозображення з ноутбуку на проектор, монітор тощо; в ноутбуку мають бути передбачені не менше двох портів з яких один аналоговий VGA а другий цифровий HDMI, або DVI, або mini-HDMI.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 31 серпня 2020 17:18
вимога Замовнику щодо усунення порушення чинного законодавства
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua

ЗАМОВНИК:
Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Адреса: 21100, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33
код ЄДРПОУ: 34363933
тел: +380432562138
адреса електронної пошти: czmtiz@bigmir.net


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-21-004934-c
ID: 99b398ae04494333887b0fc5b9c1d44f

ВИМОГА
щодо усунення порушень у тендерній документації

Комунальною організацією "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області" (далі – «Замовник») 21 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-004934-c (ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Засоби навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Засоби навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій) (далі –«Тендерна документація»), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574, а саме:
Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, чітко та деталізовано встановленні Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 (далі – «Типовий перелік»).
Відповідно до імперативного припису пункту 1 Типового переліку визначено: «Цей перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання».
Відповідно да частин другої статті 15 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності.
Отже, дотримання чітко визначених технічних характеристик до засобів навчання та обладнання під час встановлення тендерних вимог є обов’язковим та неухильним, а Замовник своїми дії порушує та ігнорує норми законодавства України.
Аналогічної позиції дотримується Міністерство освіти і науки у своєму листі щодо неухильного дотримання законодавства від 14.08.2020 № 1/9-441 (яке опубліковано на сайті МОН України https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva), де зазначає: «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених наказом». Також в листі зазначено: «Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №55/31507 та не можуть відрізнятися від встановлених наказом».
Проте, Замовник порушив вказані норми Типового переліку зазначивши у Тендерній документації технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку, та які наведені у додатку 1 до цієї вимоги.
Окрім того, більшість технічних вимог до предмету закупівлі точно співпадають із параметрами обладнання, яке пропонує лише один виробник та/або один продавець обладнання у різних частинах закупівлі.
Така прихована характеризація обладнання (товару) та його складових Замовником прямо порушує імперативні приписи частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», де визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» намагається формально приховати наявне порушення шляхом зазначення у Тендерній документації «або еквівалент», проте еквіваленту не існує з огляду на те, що кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника.
Надання прихованих переваг певним учасникам, відповідно до норм статті 364 Кримінального кодексу України є кримінально караним і передбачає кримінальну відповідальність, у зв’язку із чим, вимагаємо припинити порушення норм законодавства України, внести відповідні зміни та привести Тендерну документацію в частині визначення засобів навчання та обладнання до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693.
У разі не вчинення Замовником дій щодо усунення вказаних порушень залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів для внесення відомостей в ЄРДР щодо вчинення злочину та реєстрації кримінального правопорушення для подальшого його розслідування та надання правої оцінки таким діянням у судовому порядку.



Додатки:
1. Перелік технічних характеристик, які відсутні у Типовому переліку (на прикладах декількох кабінетів).
2. Лист Міністерство освіти і науки від 14.08.2020 № 1/9-441.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 10:17
Відповідно до Порядку та умов погодження Міністерством освіти і науки України пропозицій обласних, Київської міської державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році, затверджених наказом МОН від 10.04.2020 N 497 Вінницька обласна державна адміністрація звернулася до МОН з проханням про затвердження переліку обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (лист № 01.01-41/4119 від 01 липня 2020 року).
За результатами розгляду відповідної пропозиції МОН України листом 1/11-5809 від 27.08.2020 повідомило про погодження пропозиції Вінницької обласної державної адміністрації. Зазначена пропозиція була погоджена наказом МОН України № 1078 від 25 серпня 2020 року.
Отже, технічні вимоги закупівлі № UA-2020-08-21-004934-c до предмету «КОД ДК 021:2015 – 30230000-0 - КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ (ЗАСОБИ НАВЧАННЯ І ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ПРЕДМЕТІВ І STEM-ЛАБОРАТОРІЙ)» (CODE DK 021: 2015 - 30230000-0 - COMPUTER EQUIPMENT (TEACHING MATERIALS AND EQUIPMENT FOR CLASSES OF NATURAL AND MATHEMATICAL SUBJECTS AND STEM LABORATORY) не суперечать вимогам законодавства (в т.ч. вимогам Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій) та погоджені МОН України.
Перелік обладнання відповідає Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 року №574 та Типовому переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017 року №1440 зі змінами. Разом з цим, враховуючи неодноразові пояснення МОН України даний Типовий перелік обладнання встановлює мінімальні характеристики до предмету закупівлі і в разі необхідності можуть бути зазначені додаткові технічні характеристики до предмету закупівлі, що не суперечать законодавству.
у вимозі зазначено, що більшість технічних вимог до предмету закупівлі точно співпадають із параметрами обладнання, яке пропонує лише один виробник та/або один продавець обладнання у різних частинах закупівлі. Повідомляю, що зазначені у вимозі зауваження є безпідставними, необґрунтованими, та не відповідають дійсності.
Крім того, п.31 ч.1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
П.33 ч.1 цієї ж статті Закону становлено, що технічною специфікацією є встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Враховуючи зміст вашої вимоги можливо дійти висновку, що закупівля обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій на ваш погляд має визначатися не замовником, як передбачено у законі, а нормативно-правовим актом міністерства, що є неприйнятним та таким, що суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”. Характеристики предмету закупівлі мають відповідати Типовим перелікам, проте не дублювати їх зміст. Отже, замовником не порушено вимог законодавства при складанні тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович, Код ЄДРПОУ:3194023578
Дата подання: 10 вересня 2020 15:52
Вимога про усунення дискримінаційних обмежень
Шановний Замовник!

З урахуванням вимоги «Учасник надає у складі пропозиції копію сертифікату авторизованого партнера Microsoft в галузі рішень для навчальних закладів Microsoft Education Partners або інший документ виданий безпосередньо Учаснику про підтвердження статусу партнера Майкрософт дійсного на дату розкриття пропозиції» стосовно лоту 2 Додатку 4 до Тендерної документації тендер фактично проводиться серед обмеженої кількості учасників, які є учасниками програми Microsoft Education Partners.

Слід відзначити, що для успішного здійснення постачання в рамках договору, що має бути укладений із переможцем, наявність авторизованого статусу партнера Microsoft не є необхідним. Адже, достатня кількість ноутбуків поставляється їх виробниками в Україну каналами дистрибуції в рамках узгодженої із Microsoft програми National Academic із операційною системою Windows 10 Pro Education для освітніх закладів (див. роз’яснення Microsoft, розміщене за адресою https://support.microsoft.com/uk-ua/help/3181976/windows-10-editions-for-education-customers ). Тобто, виробником операційної системи Microsoft цілком погоджена можливість придбання за ліцензіями зі знижкою для закладів початкової та середньої освіти за посередництва партнерів OEM (виробників ноутбуків) необмеженою кількістю постачальників, потенційних учасників цієї закупівлі.

З урахуванням викладеного вище, вимагаємо виключити згадану вимогу про необхідність підтвердження статусу партнера Майкрософт, яка є надлишковою, тобто дискримінаційною по відношенню до учасників, які належним чином із урахуванням ліцензійних правил Microsoft можуть здійснити постачання ноутбуків найбільш економічно вигідно, але позбавлені такої можливості через порушення Замовником положення 4 Статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 17:07
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов Додатку 4 тендерної документації чітко визначено : «Учасник надає у складі пропозиції копію сертифікату авторизованого партнера Microsoft в галузі рішень для навчальних закладів Microsoft Education Partners АБО інший документ виданий безпосередньо Учаснику про підтвердження статусу партнера Майкрософт дійсного на дату розкриття пропозиції»

Тобто у випадку якщо учасник не є учасником програми Microsoft Education Partners допускається подача допускається подача іншого документу виданого безпосередньо Учаснику про підтвердження статусу партнера Майкрософт. Дана вимога встановлена з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної/фальсифікованої/піратської програмної продукції, що гарантує постачання товару в необхідній кількості та якості без посередньо через авторизованого партнера. Відповідно до офіційної інформації виробника програмної продукції доступної за посиланням: https://www.microsoft.com/uk-ua/solution-providers/search кількість Учасників з партнерським статусом досить значна тому жодного обмеженої кількості учасників немає.
Відповідно до порядку ліцензування, як нам відомо є декілька видів ліцензування:
OEM (Original Equipment Manufacturer);
FPP (Full Packaged Product);
ESD (Electronic Software Distribution);
OLP (Open License Program).
тобто можливих варіантів декілька, не тільки зазначений Вами OEM. Роблячи акцепт виключно на один вид ліцензування вноситься дискримінація по відношенню до учасників, які мають змогу поставити оптимальний за своєю ціною та можливостями програмний продукт із урахуванням ліцензійних правил Microsoft та можуть здійснити постачання інших видів ліцензії.
Також звертаємо Вашу увагу, що Замовник лишає за собою право звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої Учасником інформації.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович, Код ЄДРПОУ:3194023578
Дата подання: 11 вересня 2020 11:41
Вимога про порушення процедури закупівлі
Шановний Замовник!

Як слідує із кваліфікаційних критеріїв до учасника (п.3.1 Додатку 2 ТД), Ви встановили серед інших кваліфікаційних критеріїв вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання Учасником не менше 3-х аналогічних договорів за період 2018-2020 рр. На нашу думку, аналогічні договори визначені Замовником в мінімальній кількості 3 (три) перекручують закладену законодавцем в Закон України “Про публічні закупівлі” доцільність підтвердження Учасником наявного досвіду створенням штучного обмеження конкуренції серед учасників та дискримінації тих учасників, які зацікавлені в участі в цій процедурі закупівлі, мають досвід постачання комп’ютерного обладнання аналогічного призначення, але в рамках одного або двох виконаних договорів.

Аналогічні випадки доказово розбираються в Узагальненнях практики Тендерної колегії АМКУ за посиланням http://nashigroshi.org/2020/04/21/uzahal-nennia-praktyky-tendernoi-kolehii-amku-po-tenderam-sluzhb-avtodorih/ де позиція органу оскарження стосовно подібної проблеми формулюється як:

“Як і більшість кількісних показників у кваліфікаційних критеріях до учасників, Замовник повинен обґрунтовано довести, що для виконання умов договору за процедурою закупівлі учасники повинні мати саме встановлену кількість аналогічних договорів. У більшості випадків Колегія визначає таку умову дискримінаційною.”

Для усунення порушення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації в пункті 3.1 Додатку 2 та для підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання Учасником аналогічного договору вимагати надання “Довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за період 2018-2020 рр“
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 17:26
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи суму та обєм закупівлі є ризики, щодо участі у торгах недобросовісних учасників, які не мають досвіду та не зможуть виконати умови договору. Замовнику необхідне документальне підтвердження , що учасник спроможний здійснити поставку необхідного обладнання та у встановлений строк. Отже вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання Учасником не менше 3-х аналогічних договорів за період 2018-2020 рр не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович, Код ЄДРПОУ:3194023578
Дата подання: 11 вересня 2020 11:42
Вимога про усунення дискримінаційних обмежень
Шановний Замовник!

Вами створено умови для недобросовісної конкуренції серед учасників вимогою Додатку 4 до Тендерної документації до предметів закупівлі за лотом 1 та за лотом 2, в якій йдеться:

“6. В складі пропозиції на запропонований товар Учасник має надати в довільній формі інформаційний лист про наявність на складських приміщеннях зазначеного у тендерній пропозиції обладнання у необхідній кількості.”

Фактично Вами, як Замовником, попри вимоги Статті 16 Закону встановлено новий персональний кваліфікаційний критерій наявності на складських приміщеннях Учасника зазначеного у тендерній пропозиції обладнання у необхідній кількості вже на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до дати укладання відповідного договору на постачання із Переможцем, що в свою чергу є прямим порушенням Закону України “Про публічні закупівлі” та штучним обмеженням, протизаконно створюючим преференцію певним учасникам, таким що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Наявність в тендерній документації обмежуючих вимог, про які йдеться вище, створює умови для недобросовісної конкуренції та радикально дискримінує всіх інших Учасників, які, маючи цілком достатній досвід постачання комп’ютерного обладнання, могли б представити на тендер ефективніші та економічно вигідніші пропозиції предметів закупівлі ніж ті певні учасники, в яких вони вже накопичені на складах.

Для усунення порушення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вимогу 6 в Додатку 4 ТД стосовно лоту 1 та лоту 2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 17:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Комп’ютери та комунікації, Код ЄДРПОУ:38514333
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:04
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника про надання додаткової інформації про причини дискримінації ТОВ «Комп’ютери та комунікації» шляхом виявлення невідповідності тільки пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» при ігноруванні невідповідності пропозицій інших учасників
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004934-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Комп’ютери та комунікації, Код ЄДРПОУ:38514333
Дата подання: 02 жовтня 2020 20:15
Вимога до Замовника щодо роз’яснення причин дискримінації при розгляді за лотом 2
Вимога до Замовника про надання додаткової інформації про причини дискримінації ТОВ «Комп’ютери та комунікації» шляхом виявлення невідповідності тільки пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» при ігноруванні невідповідності пропозицій інших учасників
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 17:18
Лист МОН 14082020.pdf

Документи подані скаржником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-16-000011 • e059b181993646aa9512c28605938c27
Автор звернення: ТОВ «КОМП’ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ »
Дата створення звернення: 2020-11-16 16:24
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРАФІКАПРОМ", яка підлягала відхиленню відповідно до закону за лотом №2 Щодо пропозиції ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 1) У детальному описі технічних характеристик в складі пропозиції Учасник не вказав моделі та виробників запропонованого обладнання клавіатури, маніпуляторів типу «миша», веб-камери зовнішньої, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам ТД до предмету закупівлі та є порушенням вимоги Додатку 4 “1. У складі пропозиції Учасник надає детальний опис технічних характеристик, вказує моделі та виробників запропонованого обладнання”. 2) Щодо запропонованого персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для здобувача освіти в жодному документі в складі пропозиції не вказано, яким зовнішнім інтерфейсом обладнаний пристрій із допустимих вимогами. Наведена учасником неконкретна інформація “зовнішні інтерфейси VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI для підключення” не надає можливості для проведення оцінки відповідності вимогам до предмету закупівлі. 3) В складі пропозиції відсутній необхідний “…сертифікат авторизованого партнера Microsoft в галузі рішень для навчальних закладів Microsoft Education Partners або інший документ виданий безпосередньо Учаснику про підтвердження статусу партнера Майкрософт дійсного на дату розкриття пропозиції”. Наданий учасником малюнок не є затребуваним замовником свідченням (сертифікатом або документом) за всіма критеріями (не документ, не виданий безпосередньо Учаснику, не є підтвердженням статусу партнера Майкрософт, не віднесений до будь-якої дати). 5) Наданий учасником в складі пропозиції проект договору містить лише повторюваний накладений малюнок одного й того ж підпису та печатки, тобто не надано оригіналу документу із підписами, поставленими власноручно уповноваженою на це особою, та відповідними печатками. Такий «документ» створено засобами комп’ютерних програм графічного редагування. Цей недолік стосується також й ВСІХ ІНШИХ документів, наданих учасником у складі пропозиції. Порушення продемонстровано на прикладі проекту договору. Отже, учасником в складі пропозиції не надано оригінали цих усіх документів із підписами, поставленими власноручно уповноваженою на це особою, та відповідними печатками. Такі документи є фальсифікованими. Накладені фрагменти таких підпису та печатки проілюстровано у Додатку 3 до цієї вимоги на на прикладі «проекту договору на закупівлю» у Додатку 4 до вимоги номер UA-2020-08-21-004934-c.c7 від 02 жовтня 2020 20:15 Учасника ТОВ «Комп’ютери та комунікації», яка до цього часу не розглянута Замовником. Подання таких недостовірних документів у складі пропозиції є: - порушенням учасником визначеної ТД умови “не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи”. - безпосереднім порушенням вимог ТД стосовно проекту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації через не надання (відсутність) в складі пропозиції учасника оформленого відповідним чином необхідного документу “проект договору, … який повинен бути … , підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника”. Таким чином, замовник допустив порушення Закону через невідхилення пропозиції, що повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо вжити заходів для забезпечення рівності (недискримінації) всіх учасників і прозорості цієї закупівлі, та виправлення виявлених недоліків. Директор ТОВ «КОМП’ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ » О.О.Голофаєв. 16.11.2020
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2020-10-26-000004 • 8cc246d0fca644b5aeea2171f57ca3d1
Автор звернення: ТОВ Комп’ютери та комунікації
Дата створення звернення: 2020-10-26 17:25
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону за лотом №2 Умовами проведення закупівлі, визначеними в Розділі 3 тендерної документації, є "5.8. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону." 09 жовтня 2020 Замовник оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір за лотом №2 із учасником ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». У відведений Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією термін переможець не виконав зазначені вище вимоги. Разом із тим, Замовником не застосовані відповідні належні дії із відхилення пропозиції переможця, визначені Розділом 5 тендерної документації: "Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону." Прошу органи моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України застосувати належні дії за численними ознаками порушення Замовником процедур проведення закупівлі. Директор ТОВ «КОМП’ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ » О.О.Голофаєв. 26.10.2020
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2020-10-12-000006 • 8b50b184837e4eeb81876ff258892730
Автор звернення: ТОВ «КОМП’ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ»
Дата створення звернення: 2020-10-12 19:03
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Звернення до Держаудитслужби за фактами ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом за лотом №2 Наша компанія ТОВ «Комп’ютери та комунікації» надала тендерну пропозицію щодо закупівлі за лотом №2. Пропозиція була відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У відповідності до положень частини 3 Статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” ми звернулися до замовника 02 жовтня 2020 о 20:15 з вимогою надати додаткову інформацію про причини виявлення невідповідності саме пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» та ігнорування невідповідності інших учасників, що надали тендерні пропозиції на закупівлю за лотом №2. Вимога зареєстрована за UA-2020-08-21-004934-c.c7. Замовник до теперішньої дати не оприлюднив належної відповіді чим порушив термін, визначений тією ж частиною 3 Статті 31 Закону “замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель”. Прошу органи моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України застосувати належні дії за численними ознаками порушення Замовником процедур проведення закупівлі. Директор ТОВ «КОМП’ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ » О.О.Голофаєв. 12.10.2020
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000033 ● 9f1e603fc8ba4a4e83e84b523890b817
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.09.2020 №55
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-08-21-004934-c 21.08.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 15:56:05

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій (ДК 021:2015: 30230000-0 — «Комп’ютерне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-21-004934-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання :
Яким чином учасниками, яких допущено до аукціону за першим лотом, виконано умови тендерної документації щодо зазначення в технічному завданні інформації про моделі запропонованого обладнання (пункт 1 додатку 4), а саме :
- ТОВ «ЕМЕНС» - 3D сканера (позиція 2); фото-відео студії (позиція 8); дошки (позиція 16);
- ТОВ «Графікапром» - 3D принтера (позиція 1); 3D сканера (позиція 2); 3D ручки (позиція 3); цифрового фрезерувального верстату з числовим програмним управлінням (позиція 4); цифрового лазерного верстату з числовим програмним управлінням (позиція 5); програмованих електронних модулів (позиція 6); навчальних робіт (позиція 7); фото-відео студії (позиція 8); вишивальної машини/ машинки для вишивки з комп’ютерним управлінням (позиція 11); панелі демонстраційної (позиція 15); дошки (позиція 16)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 14:52:44

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій (ДК 021:2015: 30230000-0 — «Комп’ютерне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-21-004934-c)Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області надає пояснення з питання : Яким чином учасниками, яких допущено до аукціону за першим лотом, виконано умови тендерної документації щодо зазначення в технічному завданні інформації про моделі запропонованого обладнання (пункт 1 додатку 4), а саме : - ТОВ «ЕМЕНС» - 3D сканера (позиція 2); фото-відео студії (позиція 8); дошки (позиція 16); - ТОВ «Графікапром» - 3D принтера (позиція 1); 3D сканера (позиція 2); 3D ручки (позиція 3); цифрового фрезерувального верстату з числовим програмним управлінням (позиція 4); цифрового лазерного верстату з числовим програмним управлінням (позиція 5); програмованих електронних модулів (позиція 6); навчальних робіт (позиція 7); фото-відео студії (позиція 8); вишивальної машини/ машинки для вишивки з комп’ютерним управлінням (позиція 11); панелі демонстраційної (позиція 15); дошки (позиція 16)?
Пояснення у долучених файлах.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Пункт 7 розділу 1 тендерної документації містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п. 5, 6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У випадку викладення тендерної пропозиції іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією така тендерна пропозиція підлягає відхиленню». Зазначена інформація була відкрита та доступна для усіх потенційних учасників процедури закупівлі, жодних звернень чи вимог стосовно даного питання до Замовника не надходило. Усі тендерні пропозиції учасників даної процедури закупівлі були викладені українською мовою. Відповідно до вимог частини третьої статті 31 Закону замовник, у разі надходження звернення від учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак, замовник на вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» за номерами UA-2020-08-21-004934-c.b6, UA-2020-08-21-004934-c.c7, які оприлюднені в електронній системі закупівель 02 жовтня 2020 року, не надав відповіді через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону. Однак вважаємо, що тендерним комітетом Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти не порушено законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки звернення від ТОВ «Комп’ютери та комунікації» розмістило відповідні звернення №UA-2020-08-21-004934-c.b6 та №UA-2020-08-21-004934-c.c7 розглянуті та затверджені рішенням тендерного комітету від 5 жовтня2020 року № 45 відповіді. Вимоги ТОВ «Комп’ютери та комунікації» за номерами UA-2020-08-21-004934-c.b6, UA-2020-08-21-004934-c.c7 оприлюднені через електронну систему закупівель 2 жовтня 2020 року (п’ятниця) о 18 год. 2 хв. та 20 год.15 хв. Період оскарження прекваліфікації закінчився 4 жовтня 2020 року (неділя) та автоматично системою призначено аукціон на 05 жовтня 2020 року. Того ж дня секретарем тендерного комітету було здійснено невдалу спробу розмістити відповіді в електронній системі закупівель. Після звернення до адміністратора електронного майданчика Держзакупівлі.онлайн (лист ЦМТІЗ № 55 від 5 жовтня 2020 року) отримано відповідь, що оператор авторизованого електронного майданчика не має технічної можливості та правових підстав внесення змін в роботу електронної системи, тобто відповідь оприлюднити технічно-неможливо. Тому відповідь на звернення ТОВ «Комп’ютери та комунікації» надіслано 6 жовтня електронною поштою на адресу, яка зазначена в електроній системі закупівель roma@comtrading.ua Також звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини третьої статті 31 Закону після розгляду тендерних пропозицій учасник може звернутись з вимогою про надання додаткової інформації щодо причин відхилення власної пропозиції, однак, розглянуті вимоги такого запиту не містить. Натомість, ТОВ «Комп’ютери та комунікації» стверджує нібито виявленні ним невідповідності в тендерних пропозиціях інших учасників, що мали призвести до відхилення їх тендерних пропозицій. Скаргу щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій, учасник міг подати до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, причиною відсутності відповідей на звернення учасника на веб-порталі є не бездіяльність Замовника, а особливості технічної реалізації електронної системи закупівель та недосконалого законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-10-28 13:55:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Засоби навчання і обладнання для STEM - лабораторій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ


Title: Teaching aids and equipment for STEM laboratories
Current status: Complete
Estimated total value: 8 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 05 жовтня 2020 13:17
Auction planned date: 05 жовтня 2020 13:17
Закінчення: 05 жовтня 2020 13:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 комп
Засоби навчання і обладнання для STEM - лабораторій
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За адресами закладів освіти, згідно Додатку 6
Дата доставки: 31 грудня 2020

Teaching aids and equipment for STEM laboratories
CPV: 30230000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 вересня 2020
UA-2020-08-21-004934-c99b398ae04494333887b0fc5b9c1d44f
Найменування: Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Код ЄДРПОУ: 34363933
Місцезнаходження: 21100, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
11-1) Проект договору.pdf
21 вересня 2020 10:49
15) Інші документи.pdf
21 вересня 2020 10:49
14) Довідка санкції.pdf
21 вересня 2020 10:49
13) Інформація довкілля.pdf
21 вересня 2020 10:49
10) Довідки банк.pdf
21 вересня 2020 10:49
9) Довідка ЄДР.pdf
21 вересня 2020 10:49
8) Директор повноваження.pdf
21 вересня 2020 10:49
7) Статут та код доступу.pdf
21 вересня 2020 10:49
5) Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2020 10:49
3) Довідка стаття 17.pdf
21 вересня 2020 10:49
2) Кваліфікація.pdf
21 вересня 2020 10:49
1-1) Тендерна пропозиція.pdf

Документи

21 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:59
Довідка податк 061020.rar
21 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:18
_1 Лот 1 проект договору.pdf
21 вересня 2020 11:18
Довідка з банку 4.pdf

Документи

21 вересня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:30
ч.2 ст.17.pdf.zip
28 жовтня 2020 12:30
п.12 ч.1 ст.17.pdf.zip
28 жовтня 2020 12:30
Кобець МВС_09.10.2020.rar
21 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:29
Лист сертифікація.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
Фін звітність за 2019 р..pdf
21 вересня 2020 11:29
Договори оренди.pdf
21 вересня 2020 11:29
Довідки з банку.pdf
21 вересня 2020 11:29
Довідка МТБ.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
Аналогічні договори.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
4.1.3 Статус Microsoft.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.4 Відгук до дог№ВН-920-176.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.4 Відгук до дог№205-2019.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.2 Сервісний центр.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 7 876 500,00
UAH з ПДВ
7 756 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 7 905 000,00
UAH з ПДВ
7 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 7 950 000,00
UAH з ПДВ
7 796 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:59
Довідка податк 061020.rar
21 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:18
_1 Лот 1 проект договору.pdf
21 вересня 2020 11:18
Довідка з банку 4.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:30
ч.2 ст.17.pdf.zip
28 жовтня 2020 12:30
п.12 ч.1 ст.17.pdf.zip
28 жовтня 2020 12:30
Кобець МВС_09.10.2020.rar
21 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:29
Лист сертифікація.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
Фін звітність за 2019 р..pdf
21 вересня 2020 11:29
Договори оренди.pdf
21 вересня 2020 11:29
Довідки з банку.pdf
21 вересня 2020 11:29
Довідка МТБ.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
Аналогічні договори.pdf.zip
21 вересня 2020 11:29
4.1.3 Статус Microsoft.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.4 Відгук до дог№ВН-920-176.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.4 Відгук до дог№205-2019.pdf
21 вересня 2020 11:29
2.2 Сервісний центр.pdf.zip

Публічні документи

13 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:49
11-1) Проект договору.pdf
21 вересня 2020 10:49
15) Інші документи.pdf
21 вересня 2020 10:49
14) Довідка санкції.pdf
21 вересня 2020 10:49
13) Інформація довкілля.pdf
21 вересня 2020 10:49
10) Довідки банк.pdf
21 вересня 2020 10:49
9) Довідка ЄДР.pdf
21 вересня 2020 10:49
8) Директор повноваження.pdf
21 вересня 2020 10:49
7) Статут та код доступу.pdf
21 вересня 2020 10:49
5) Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2020 10:49
3) Довідка стаття 17.pdf
21 вересня 2020 10:49
2) Кваліфікація.pdf
21 вересня 2020 10:49
1-1) Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 7 756 500,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
7 756 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:04
Додаткоа ЕМЕНС.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:17
Договір укладений
29 жовтня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення інформації про технічні, якісні характеристики предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 261020/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 756 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 292 750,00 UAH)