Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення типових інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива блоку АЕС з ВВЕР-1000
Development of standard emergency operating procedures for accident conditions and accidents on a shutdown reactor installation and in the spent fuel and refueling pool of a VVER-1000 power unit
Очікувана вартість
2 352 000,00 UAH
UA-2020-08-21-004927-a b563143cd93248b18f147d465b98a667
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андруховець Микола Федорович

+380442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Андруховець Микола Федорович
+380442069756
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Зінченко Юрій Олексійович
(044) 206-97-28
y.zinchenko@ntc.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Andrukhovets Mykola
+380442069756
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Зінченко Юрій Олексійович
(044) 206-97-28
y.zinchenko@ntc.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 2 352 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 серпня 2020 13:20
Enquiries until: 11 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 2 352 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 760 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents. The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розроблення типових інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива блоку АЕС з ВВЕР-1000. (Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Development of standard emergency operating procedures for accident conditions and accidents on a shutdown reactor installation and in the spent fuel and refueling pool of a VVER-1000 power unit. (The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation)
CPV: 71330000-0
Період постачання: по 31 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуги здійснюється замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання акта про надання послуги обома сторонами Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно переліку матеріалів
Дата подання: 03 вересня 2020 16:17
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:42
У п. 4.3. Технічної специфікації зазначено перелік матеріалів, необхідний для виконання послуги. Чи будуть надані зазначені матеріали у повному обсязі до початку робіт, або Виконавцю необхідно буде виконати збір даних власними силами? Звертаємо увагу, що час на збір даних не був визначений у п. 6.1. Технічної специфікації.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Окрім загальнодоступних законів, нормативно-правових актів та міжнародних документів, Замовником буде надано всі необхідні звіти, керівництва та інструкції, зазначені у п. 4.2 Технічної специфікації, у тому числі «Инструкция по ликвидации аварий, аварийных ситуаций и нарушений нормальной эксплуатации на остановленной реакторной установке блока АЭС с ВВЭР-1000/В-320 (Методическое руководство)». Якщо Виконавцю необхідно буде проводити додатковий збір даних або додаткове моделювання, то це має бути виконано в терміни, зазначені у п. 6.1 Технічної специфікації.
Ліцензовані теплогідравлічні коди
Дата подання: 03 вересня 2020 16:19
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:42
У п. 4.3. Технічної специфікації визначено, що для виконання послуги необхідно використовувати ліцензовані теплогідравлічні коди RELAP5/mod3 та ATHLET. Також у пп. 5.6, 5.7 зазначені вимоги щодо надання Замовнику розроблених/модифікованих моделей до зазначених кодів, а також повного комплекту допоміжних матеріалів після закінчення повного обсягу робіт. Проте у технічній специфікації не зазначено, чи будуть надані до початку робіт теплогідравлічні моделі РУ та БВ для кодів RELAP5/mod3 та ATHLET та відповідно повний комплект узгоджених матеріалів, чи такі моделі повинні бути розроблені виконавцем роботи? Звертаємо також увагу, що час на розробку моделей не був визначений у п.6.1. Технічної специфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
У якості базового матеріалу для надання послуги Замовником буде передано документ «Инструкция по ликвидации аварий, аварийных ситуаций и нарушений нормальной эксплуатации на остановленной реакторной установке блока АЭС с ВВЭР-1000/В-320 (Методическое руководство)», а також референтні розрахункові моделі для енергоблоку № 1 ЗАЕС, які погоджені Держатомрегулювання. При завершенні надання послуги за відповідними етапами Виконавець передає Замовнику всі комп’ютерні моделі, які були розроблені або модифіковані для виконання розрахункових аналізів (у відповідних форматах розрахункових комп’ютерних кодів) разом із детальним описом даних моделей (включаючи опис виконаних змін).
Також необхідно зазначити, що всі роботи мають бути виконані в рамках етапів та термінів, зазначених у п. 6.1 Технічної специфікації.
Щодо використання ліцензійних теплогідравлічних кодів
Дата подання: 03 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 08 вересня 2020 08:44
У п. 4.3. Технічної специфікації визначено, що для виконання послуги необхідно використовувати ліцензовані теплогідравлічні коди RELAP5/mod3 та ATHLET. Проте для обґрунтування процесів, пов’язаних з басейном витримки можливе використання коду MELCOR. Чи буде надано Замовником Виконавцю, при необхідності використання цього коду, розроблені моделі та повний комплект узгоджених матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Замовником буде надано всі необхідні звіти, керівництва та інструкції, зазначені у п. 4.2 Технічної специфікації, у тому числі «Инструкция по ликвидации аварий, аварийных ситуаций и нарушений нормальной эксплуатации на остановленной реакторной установке блока АЭС с ВВЭР-1000/В-320 (Методическое руководство)». Також будуть передані референтні розрахункові моделі (попередньо це модель для енергоблоку № 1 ЗАЕС), які погоджені Держатомрегулювання.
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 10 вересня 2020 18:22
Дата відповіді: 15 вересня 2020 13:56
В р.5.1 Частини І Тендерної документації вимагається, що учасник закупівлі повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому визначено, що аналогічним договором вважається виконаний договір, що охоплює такі напрямки: - Розробка комплекту протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000; - Розробки комплекту документів з обґрунтування протиаварійних інструкцій (аналітичне та технічне обґрунтування) для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000. Просимо дати пояснення: 1. Що замовник має на увазі під розробкою комплекту протиаварійних інструкцій: ІЛП, ІЛА чи КУВА? 2. Чи буде вважатися аналогічним договір, в ході виконання робіт по якому розроблялись рекомендації по змінам та/або вносились зміни в протиаварійну документацію за результатами впровадження нового обладнання, виконання модифікацій/модернізацій систем/обладнання АЕС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
1. ДП «НАЕК «Енергоатом» розроблено та, наразі, погоджується з Держатомрегулювання нормативний документ СОУ НАЕК 199:2020 «Експлуатація технологічного комплексу. Правила розроблення, використання та ведення протиаварійної документації» у якому регламентовані вимоги, у тому числі, до протиаварійних інструкцій. У СОУ НАЕК зазначено, що протиаварійна документація охоплює інструкції з ліквідації аварій та аварійних ситуацій, настанови з управління важкими аваріями, інструкції з управління аваріями з використанням нестаціонарного устаткування та настанови з управління аваріями з суттєвими пошкодженнями інфраструктури АЕС. Комплект протиаварійних інструкцій (для проектних і запроектних аварій без важкого пошкодження активної зони) відноситься до протиаварійної документації. Протиаварійні інструкції застосовуються в разі виникнення на реакторній установці аварійних ситуацій, аварій (в тому числі запроектних без важкого пошкодження активної зони). Таким чином, комплектом протиаварійних інструкцій є повний набір протиаварійних інструкцій енергоблока АЕС з ВВЕР-1000 по одному з вказаних напрямків – ІЛАру, ІЛАзр, ІЛАбв.
2. Для якісного надання послуги за темою «Розроблення типових інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива блоку АЕС з ВВЕР-1000» необхідно мати досвід з розроблення аналітичних та технічних обґрунтувань протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000 та досвід розроблення комплекту протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000. Більш вичерпний перелік необхідного обсягу виконання роботи наведено у Додатку 2 до ТД «Технічна специфікафія до предмета закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-004927-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 11 вересня 2020 10:11
МТБ та кваліфікація працівників
У пункті 5.1 Частини І ТД наведено вимоги до наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, вимагається у довідці вказати щодо наявності ліцензованого програмного забезпечення, призначеного для теплогідравлічних розрахунків. Наразі, не вказується зазначення яких кодів є достатнім для виконання кваліфікаційних вимог до Учасника. Це суперечить п.4.3 Технічної специфікації («Для надання послуги виконавець має бути забезпечений ліцензованим програмним продуктом, а саме теплогідравлічними кодами RELAP5 MOD 3 та ATHLET») та вимогам до «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», де від працівників учасника вимагається мати досвід використання розрахункових кодів RELAP5 та ATHLET. Тому, для усунення невідповідності вимог до МТБ та персоналу, вимагаємо: 1) викласти вимоги до наявності МТБ у наступному вигляді: «Довідка довільної форми, підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), про наявність ліцензованого програмного забезпечення, призначеного для теплогідравлічних розрахунків (розрахункових кодів RELAP5 та ATHLET). До довідки додаються скан-копії ліцензій або інших документів, які передбачають можливість використання такого ліцензованого програмного забезпечення (коду).
За достовірність інформацїї, що зазначена у довідці, несе відповідальність Учасник.» або ж,
2) викласти вимоги до «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у редакції «Довідка довільної форми, підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням наявності на підприємстві персоналу, що:
- має досвід використання розрахункових кодів, що плануються до використання під час виконання аналітичного обґрунтування протиаварійної документації;
- має досвід написання протиаварійної документації.
Досвід використання розрахункових кодів, що плануються до використання під час виконання аналітичного обґрунтування протиаварійної документації, підтверджується доданими до довідки скан-копіями сертифікатів проходження навчання відповідним розрахунковим кодам.
За достовірність інформацїї, що зазначена у довідці несе відповідальність Учасник.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 13:58
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Для якісного надання послуги за темою «Розроблення типових інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива блоку АЕС з ВВЕР-1000» необхідно використання ліцензованого програмного забезпечення, призначеного для теплогідравлічних розрахунків та включеного у перелік дозволених для використання у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Важливо зазначити, що Типові ІЛА при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива будуть розроблятися на основі документа «Инструкция по ликвидации аварий, аварийных ситуаций и нарушений нормальной эксплуатации на остановленной реакторной установке блока АЭС с ВВЭР-1000/В-320 (Методическое руководство)» та референтних розрахункових моделей для енергоблоку № 1 ЗАЕС, які будуть передані Замовником.
Більш того, у подальшому при адаптації діючих інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000 до типової ІЛА, яка буде розроблена, необхідно буде використовувати наявні аналітичні та технічні обґрунтування, які повинні бути якнайбільше сумісними.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004927-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 11 вересня 2020 10:12
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є такою, що обмежує конкуренцію у рамках цієї закупівлі, так як унеможливлює участь у закупівлі учасника, що має необхідну МТБ, досвідчений персонал та суттєвий досвід виконання робіт з детерміністичного та ймовірнісного аналізу різних рівнів складності, але не має досвіду аналогічних договорів, саме, з розробки комплекту протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000 та з розробки комплекту документів з обґрунтування протиаварійних інструкцій (аналітичне та технічне обґрунтування) для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000, а має досвід розробки аналітичних обґрунтувань, базуючись на яких були розроблені рекомендації по змінам до протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000, розробки стандартів щодо виконання вимог до протиаварійної документації тощо.
Тому, вимагаємо викласти перелік аналогічних договорів у наступній редакції:
«Аналогічним договором вважається виконаний договір по одному з напрямків:
-Розробка комплекту протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000;
- Розробки комплекту документів з обґрунтування протиаварійних інструкцій (аналітичне та технічне обґрунтування) для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000;
- розробка/написання рекомендацій, інструкцій та керівництв, з метою розробки протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000.
Учасник має надати один або більше договорів ро одному з вищезазначених напрямків.»

Також, на випадок відповіді, що такий вузький перелік аналогічних договорів викликано унеможливленням участі учасника з низькою кваліфікацією, зазначаємо, що враховуючи жорсткі вимоги до МТБ та кваліфікації працівників учасником не може бути компанія, що не зможе надати цю послугу у повному обсязі. Тому ТД має містити вимогу щодо наявності у учасника діючого рішення Постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» та діючої системи якості у відповідності до стандарту ISO9001:2015, що додатково унеможливить участь некваліфікованих учасників.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 13:59
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
В рамках надання послуги за темою «Розроблення типових інструкцій з ліквідації аварійних станів і аварій при зупиненій реакторній установці та на басейні витримки і перевантаження палива блоку АЕС з ВВЕР-1000» важливо мати досвід розроблення комплекту протиаварійних інструкцій для енергоблоку АЕС з ВВЕР-1000.
Щодо розробки комплекту протиаварійних інструкцій слід відмітити, що ДП «НАЕК «Енергоатом» розроблено та, наразі, погоджується з Держатомрегулювання нормативний документ СОУ НАЕК 199:2020 «Експлуатація технологічного комплексу. Правила розроблення, використання та ведення протиаварійної документації». У цьому документі зазначено, що протиаварійна документація охоплює інструкції з ліквідації аварій та аварійних ситуацій, настанови з управління важкими аваріями, інструкції з управління аваріями з використанням нестаціонарного устаткування та настанови з управління аваріями з суттєвими пошкодженнями інфраструктури АЕС. Комплект протиаварійних інструкцій (для проектних і запроектних аварій без важкого пошкодження активної зони) відноситься до протиаварійної документації. Протиаварійні інструкції застосовуються в разі виникнення на реакторній установці аварійних ситуацій, аварій (в тому числі запроектних без важкого пошкодження активної зони). Таким чином, комплектом протиаварійних інструкцій є повний набір протиаварійних інструкцій енергоблока АЕС з ВВЕР-1000 по одному з вказаних напрямків – ІЛАру, ІЛАзр, ІЛАбв.

Більш вичерпний перелік необхідного обсягу виконання роботи наведено у Додатку 2 до ТД «Технічна специфікафія до предмета закупівлі». Зазначені вимоги є досить гнучкими та не обмежують конкуренцію серед широкого переліку кваліфікованих потенційних учасників.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2020
UA-2020-08-21-004927-ab563143cd93248b18f147d465b98a667
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:44
п.12 ч.1 ст.17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:03
ч. 2 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п.5,6,12 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п.13 ч.1 Ст17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 8 ч.1 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 3 ч. 1 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 2 ч. 2 Ст. 41 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 2 ч. 1 Ст. 17 Довідка.pdf
18 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:34
Лист про співвиконавця.pdf
18 вересня 2020 15:34
Технічна частина.pdf

Документи

21 вересня 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" 2 340 000,00
UAH з ПДВ
2 328 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
2 338 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:44
п.12 ч.1 ст.17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:03
ч. 2 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п.5,6,12 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п.13 ч.1 Ст17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 8 ч.1 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 3 ч. 1 Ст. 17 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 2 ч. 2 Ст. 41 Довідка.pdf
20 жовтня 2020 17:03
п. 2 ч. 1 Ст. 17 Довідка.pdf
18 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:34
Лист про співвиконавця.pdf
18 вересня 2020 15:34
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
Переможець 2 328 240,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
2 328 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2024 14:02
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
08 лютого 2024 14:01
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2023 13:58
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
31 липня 2023 13:58
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 09:45
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 09:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:37
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 11:46
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:55
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 16:16
Долдаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:18
23-141-01-20-00330.pdf укладений
02 листопада 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. Сума договору після внесення змін - 2 328 240,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. Сума договору після внесення змін 2 328 240,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. Сума договору після внесення змін 2 328 240,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. Сума договору після внесення змін 2 328 240,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття нового календарного плану до Договору
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. Сума договору після внесення змін 2 328 240,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану на надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 23-141-01-20-00330
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML