Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-08-21-004681-c 716efd6e38034c9ab5805bc1fe646591
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Анастасія Олександрівна

+380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Баранова Анастасія Олександрівна
+380629334247
mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:51
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:26
5.3 Технічне завдання Д3.pdf
21 серпня 2020 15:26
5.4 Проєкт договору Д4.doc
21 серпня 2020 15:26
5. Тендерна документація +Д1+Д2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії документів які підтверджують обсяг річного доходу (виручки)
Дата подання: 28 серпня 2020 09:21
Дата відповіді: 01 вересня 2020 15:50
Доброго дня! "Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії документів які підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80% від очікуваної вартості предмету закупівлі". Вам потрібно надати фінансовий баланс та фінансовий звіт за останній звітній період (2019 рік) ? Чи інший документ, і якщо так, то який саме? З повагою!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження обсягу річного доходу учасник процедури повинен надати фінансовий баланс та фінансовий звіт за 2019 рік в якому підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80% від очікуваної вартості предмету закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-004681-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 28 серпня 2020 09:19
КБ-2в та КБ 3
Шановний замовник!
Вами встановлена вимога: надати скановані копії документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (довідка про вартість виконаних підрядних робіт, складена за формою КБ-3 та акт виконаних підрядних робіт, складений за формою КБ-2в).

З огляду на це повідомляємо наступне:

1. Формування даного акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) передбачалося Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0554661-09). Даний наказ діяв до 20.01.2014 року. Нині вже скасований;
2. Також такі документи передбачаються національним стандартом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Однак, дані форми є примірними (рекомендаційними), а тому не несуть обов’язковий характер щодо їх використання;
3. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 4 та чт. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від від 19.04.2020 «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами». Тобто, замовник сам може встановити: чи надати розрахунок за формою акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) або іншої форми, яка визначатиме вартість робіт;

Виходячи з цього, якщо учасник підтвердить свій аналогічний досвід і надасть не акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3), то це призведе до відхилення.
Дана вимога містить обмежувальний характер з ознаками дискримінацію.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу щодо обов'язковості надання акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3).
З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 15:52
Тендерна документація до закупівлі складена з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.»
Процедура закупівлі розпочата відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту, щодо розгляду проєктно кошторисної документації за робочим проєктом «Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, замовником при розробці тендерної документації дотримано всіх вимог чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 879 339,86
UAH з ПДВ
879 339,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ" 1 199 934,31
UAH з ПДВ
1 199 934,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:54
Довідка про несудимість.rar
07 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:36
54. Акт м-15а до дог 4530-S16.pdf
07 вересня 2020 09:36
52. ДУ1 до дог 4530-S16.pdf
07 вересня 2020 09:36
51. Дог.ціна до дог 4530-S16.pdf
07 вересня 2020 09:36
50. Договор ЦУІТ 4530-S16.pdf
07 вересня 2020 09:36
44. ДУ1 до дог 4530-S124.pdf
07 вересня 2020 09:36
43. Дог.ціна до дог 4530-S124.pdf
07 вересня 2020 09:36
42. Дог. 4530-S124.pdf
07 вересня 2020 09:36
4. Технічна специфікація.pdf
07 вересня 2020 09:36
36. Проект договору.pdf
07 вересня 2020 09:36
26. Документи працівників.7z
07 вересня 2020 09:36
23. Довідка ст. 17.pdf
07 вересня 2020 09:36
22. ИТИ_квитанции_2019год.rar
07 вересня 2020 09:36
21. ИТИ_Отчетность_2019год.rar
07 вересня 2020 09:36
2. Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 09:36
15. КОПІЯ_Витяг ЭДР 09.06.2020.pdf
07 вересня 2020 09:36
14. Виписка_ЄДР_02.07.2020.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:38
44-5.imd
07 вересня 2020 09:38
r_44_ДЦ_ДЦ-1.pdf
07 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:25
Графік виконання робіт.pdf
07 вересня 2020 09:25
Декларація стаття 17.pdf
07 вересня 2020 09:25
Довідка МВС.pdf
07 вересня 2020 09:25
Баланс 2019.pdf
07 вересня 2020 09:25
Довідка про якість.pdf
07 вересня 2020 09:25
Кошторис.imd
07 вересня 2020 09:24
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 09:24
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 09:24
Штатний розпис.pdf
07 вересня 2020 09:24
Сертификаты Mobotix.pdf
07 вересня 2020 09:24
Кошторис.pdf
07 вересня 2020 09:24
СТАТУТ.pdf
07 вересня 2020 09:24
НАКАЗ.pdf
07 вересня 2020 09:24
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 13:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 13:25
IMG_0009.pdf
04 вересня 2020 13:25
IMG_0008.pdf
04 вересня 2020 13:25
IMG_0007.pdf
04 вересня 2020 13:25
IMG_0006.pdf
04 вересня 2020 13:25
IMG_0005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
879 339,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:28
13. Повідомлення про внесення змін до договору (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
доп угода №3 до договору №403 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:54
додаткова угода 2 від 09.12.2020 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:42
додаткова угода 1 від 02.12.2020 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:33
договір 403 від 08.10.2020.pdf укладений
08 жовтня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п. 4.1.1 договору та до додатку №2
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 785 935,38
UAH (в тому числі ПДВ 130 989,20 UAH)