Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-08-21-004681-c ● 716efd6e38034c9ab5805bc1fe646591
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна +380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 15:26 |
5.3 Технічне завдання Д3.pdf | |
21 серпня 2020 15:26 |
5.4 Проєкт договору Д4.doc | |
21 серпня 2020 15:26 |
5. Тендерна документація +Д1+Д2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копії документів які підтверджують обсяг річного доходу (виручки)
Дата подання: 28 серпня 2020 09:21
Дата відповіді: 01 вересня 2020 15:50
Доброго дня!
"Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії документів які підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80% від очікуваної вартості предмету закупівлі".
Вам потрібно надати фінансовий баланс та фінансовий звіт за останній звітній період (2019 рік) ? Чи інший документ, і якщо так, то який саме?
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження обсягу річного доходу учасник процедури повинен надати фінансовий баланс та фінансовий звіт за 2019 рік в якому підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80% від очікуваної вартості предмету закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-21-004681-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 28 серпня 2020 09:19
КБ-2в та КБ 3
Шановний замовник!
Вами встановлена вимога: надати скановані копії документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (довідка про вартість виконаних підрядних робіт, складена за формою КБ-3 та акт виконаних підрядних робіт, складений за формою КБ-2в).
З огляду на це повідомляємо наступне:
1. Формування даного акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) передбачалося Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0554661-09). Даний наказ діяв до 20.01.2014 року. Нині вже скасований;
2. Також такі документи передбачаються національним стандартом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Однак, дані форми є примірними (рекомендаційними), а тому не несуть обов’язковий характер щодо їх використання;
3. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 4 та чт. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від від 19.04.2020 «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами». Тобто, замовник сам може встановити: чи надати розрахунок за формою акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) або іншої форми, яка визначатиме вартість робіт;
Виходячи з цього, якщо учасник підтвердить свій аналогічний досвід і надасть не акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3), то це призведе до відхилення.
Дана вимога містить обмежувальний характер з ознаками дискримінацію.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу щодо обов'язковості надання акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3).
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Вами встановлена вимога: надати скановані копії документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (довідка про вартість виконаних підрядних робіт, складена за формою КБ-3 та акт виконаних підрядних робіт, складений за формою КБ-2в).
З огляду на це повідомляємо наступне:
1. Формування даного акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) передбачалося Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0554661-09). Даний наказ діяв до 20.01.2014 року. Нині вже скасований;
2. Також такі документи передбачаються національним стандартом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Однак, дані форми є примірними (рекомендаційними), а тому не несуть обов’язковий характер щодо їх використання;
3. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 4 та чт. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від від 19.04.2020 «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами». Тобто, замовник сам може встановити: чи надати розрахунок за формою акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) або іншої форми, яка визначатиме вартість робіт;
Виходячи з цього, якщо учасник підтвердить свій аналогічний досвід і надасть не акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3), то це призведе до відхилення.
Дана вимога містить обмежувальний характер з ознаками дискримінацію.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу щодо обов'язковості надання акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3).
З повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 15:52
Тендерна документація до закупівлі складена з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.»
Процедура закупівлі розпочата відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту, щодо розгляду проєктно кошторисної документації за робочим проєктом «Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, замовником при розробці тендерної документації дотримано всіх вимог чинного законодавства України.
Процедура закупівлі розпочата відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту, щодо розгляду проєктно кошторисної документації за робочим проєктом «Побудова оптичної мережі в місті Маріуполь для встановлення технічних засобів відеоспостереження Mobotix в рамках реалізації проекту «Безпечне місто» (коригування)» у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, замовником при розробці тендерної документації дотримано всіх вимог чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
879 339,86
UAH з ПДВ
|
879 339,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ" |
1 199 934,31
UAH з ПДВ
|
1 199 934,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
879 339,86
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:28
|
13. Повідомлення про внесення змін до договору (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:26
|
доп угода №3 до договору №403 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:54
|
додаткова угода 2 від 09.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 15:42
|
додаткова угода 1 від 02.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 16:33
|
договір 403 від 08.10.2020.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п. 4.1.1 договору та до додатку №2 |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |