Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційні роботи по об'єкту «Реставрація житлового будинку на вул. Шевченка, 44 у м. Івано-Франківську (пам'ятка культурної спадщини місцевого значення, охор. № 385-іф)» - ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 046 236,40 UAH
UA-2020-08-21-004498-c 29895a1c8e6241b8a7ae99ab9a336ed3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Сорока Валентинівна

380342552703 dma.if.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42909845
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Контактна особа: Поліна Сорока Валентинівна
380342552703
dma.if.mvk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 07:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:51
Очікувана вартість: 2 046 236,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 231,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції –
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Переклад має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (у випадку використання) та підписом учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально. Визначальним є текст викладений українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни і назви).
Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет, Спеціальний фонд 1617340
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційні роботи по об'єкту «Реставрація житлового будинку на вул. Шевченка, 44 у м. Івано-Франківську (пам'ятка культурної спадщини місцевого значення, охор. № 385-іф)» - ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Для забезпечення виконання договірних зобов’язань Генерального підрядника, Замовник здійснює проміжні платежі за виконані Роботи на підставі документів про обсяги виконаних Робіт та їх вартість (форми № КБ - 2в і № КБ – 3в). Акт приймання виконаних підрядних Робіт (форму № КБ-2) складає Генеральний підрядник і представляє на підпис Замовнику. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані Роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування Робіт на свій розрахунковий рахунок. Належну суму коштів Генеральному підряднику, Замовник подає на оплату на основі Актів здачі-приймання Робіт і Довідок про вартість виконаних Робіт, після підписання таких Актів та Довідок. Замовник здійснює оплату в межах 95 % договірної ціни. Остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 20-ти робочих днів з дня підписання акту готовності об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:14
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
21 серпня 2020 15:13
Додаток 3 Відомість обсягів.xls
21 серпня 2020 15:12
Тендерна документація_Шевченка 44.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСКЛЮЗИВБУД ІФ" 1 840 020,00
UAH з ПДВ
1 840 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФІРМА"ДІКО" 2 032 090,37
UAH з ПДВ
2 032 090,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 17:03
Електронний підпис
06 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_Т11.rtf
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ССР.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ОС_2-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ОПРОС_2-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ЛСДЦ.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ИВРОБ_2-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
06 вересня 2020 16:20
6_ДЦ_ДЦ.xls

Публічні документи

05 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
05 вересня 2020 15:37
графік виконання.pdf
05 вересня 2020 15:37
пропозиція.pdf
05 вересня 2020 15:37
стаття 16 працівники.pdf
05 вересня 2020 15:37
про субпідрядника.pdf
05 вересня 2020 15:37
лист гарантія.pdf
05 вересня 2020 15:37
стаття 17.pdf
05 вересня 2020 15:37
кошторис.pdf
05 вересня 2020 15:37
акт скан Оптіма фарм ЛТД.pdf
05 вересня 2020 15:37
Договір оптіма фарм ЛТД.pdf
05 вересня 2020 15:37
ІФ Металопласт.pdf
05 вересня 2020 15:37
Відгук Оптіма.pdf
05 вересня 2020 15:37
Вавікон.pdf
05 вересня 2020 15:37
Витяг ПП ДІКО.pdf
05 вересня 2020 15:37
Виписка ПП ДІКО.pdf
05 вересня 2020 15:37
Будівельна ліцензія.pdf
05 вересня 2020 15:37
Наказ про призначення.pdf
05 вересня 2020 15:37
Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2020 15:37
Декларація.pdf
05 вересня 2020 15:37
Договір оренди на кран.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСКЛЮЗИВБУД ІФ"

ПП "ФІРМА"ДІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСКЛЮЗИВБУД ІФ"
#42946688
Переможець 1 840 020,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСКЛЮЗИВБУД ІФ"
#42946688
1 840 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:26
Додаткова угода № 2 до Договору №140920.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:55
Додаткова угода №1до договору підряду №140920.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:40
Договір №140920.pdf укладений
22 вересня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 140920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування сторони договору - "Замовника" та розподіл договірної ціни на наступний фінансовий рік у зв’язку продовженим строком дії договору згідно з Додатковою угодою № 1 від 29.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 140920
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 839 198,37
UAH (в тому числі ПДВ 306 533,06 UAH)