Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

відкриті торги по закупівлі твердого палива (вугілля кам'яного)
Очікувана вартість
1 600 800,00 UAH
UA-2020-08-21-004244-c fa960c623332476aa532296dde563104
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Кирик Іванівна

380973129473
nikcrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01998839
Місцезнаходження: 67000, Україна , Одеська обл., смт. Миколаївка, Чкалова,50-В
Контактна особа: Валентина Кирик Іванівна
380973129473,
nikcrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:05
Очікувана вартість: 1 600 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 008,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 тони
тверде паливо (вугілля кам'яне марка А (13-50 мм))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, смт. Миколаївка, Чкалова 50 -в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару тверде паливо (вугілля кам'яне марка А (13-50 мм)) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 16:29
протокол відміна.pdf
02 жовтня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:20
Перелік змін від 04.09.2020 р..docx
04 вересня 2020 15:19
Додаток 1зі змінами від 04.09.2020р..docx
04 вересня 2020 15:18
Додаток 1зі змінами від 04.09.2020р..docx
04 вересня 2020 15:18
ТД зі змінами від 04.09.2020р..docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток3.docx
28 серпня 2020 16:31
Перелік змін.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток4.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток1.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток2.docx
28 серпня 2020 16:30
Проєкт договору.docx
28 серпня 2020 16:29
Тендерна документація зі змінами.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_2.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_4.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_1.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_3.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_4.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_3.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_2.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_1.docx
21 серпня 2020 14:57
Проєкт договору вугілля.docx
21 серпня 2020 14:56
ТД вугілля.docx
02 жовтня 2020 16:29
протокол відміна.pdf
02 жовтня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:20
Перелік змін від 04.09.2020 р..docx
04 вересня 2020 15:19
Додаток 1зі змінами від 04.09.2020р..docx
04 вересня 2020 15:18
Додаток 1зі змінами від 04.09.2020р..docx
04 вересня 2020 15:18
ТД зі змінами від 04.09.2020р..docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток3.docx
28 серпня 2020 16:31
Перелік змін.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток4.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток1.docx
28 серпня 2020 16:31
Додаток2.docx
28 серпня 2020 16:30
Проєкт договору.docx
28 серпня 2020 16:29
Тендерна документація зі змінами.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_2.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_4.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_1.docx
21 серпня 2020 14:59
Додаток_3.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_4.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_3.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_2.docx
21 серпня 2020 14:57
Додаток_1.docx
21 серпня 2020 14:57
Проєкт договору вугілля.docx
21 серпня 2020 14:56
ТД вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 серпня 2020 21:00
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:43
Згідно якого ДСТУ Замовник планує закуповувати марку вугілля АОМ 13-50?
Відповідь: Відповідно до фактичних потреб, Замовник планує здійснити закупівлю вугілля за якосно - технологічними вимогами: марка вугілля - антрацит (А), розмір кусків - крупністю 13-50 мм (д О- відповідає 25-50 мм, М- відповідає 13-25 мм), зольність на сухий стан палива -не більше ніж 16%, загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 7%, що відповідає умовам ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Якщо Учасник в своїй тендерній пропозиції запропонує вугілля марки А (13-50) без літерного позначення крупності кусків ОМ, яке відповідатиме якісно – технологіним вимогам згідно Додатку 2 до тендерної документації, то Замовник прийме таку пропозицію, тому, як вважає, що вугілля марки А (13-50) відповідає вугіллю марки АОМ (13-50).
Уточнення
Дата подання: 24 серпня 2020 21:04
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:50
Учасник повинен у складі пропозиції надати скановані копії документів, що підтверджують якість запропонованого вугілля (адресовані на ім’я учасника), які видані відповідною уповноваженою установою (наприклад, незалежною лабораторією або ін.), копію дійсного договору з відповідною лабораторією на проведення хімічного аналізу, скановану копію атестату про акредитацію лабораторії. ЯКІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати слідуючі документи: -скановані копії якості вугілля (сертифікати), видані на ім’я Учасника; - копію дійсного Договору між Учасником та лабораторією на проведення хімічного аналізу по предмету закупівлі; - скановану копію атестату про акредитацію цієї лабораторії.
Уточнення
Дата подання: 24 серпня 2020 21:09
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:57
Обгрунтуйте вимогу з посилання на нормативно-правові документи, стосовно поставки вугілля на протязі однієї доби!!! Чи замовник завчасно надає перевагу постачальнику який знаходиться у Одеській області, Миколаївський район.
Відповідь: Умови поставки та строки поставки товару прописані в розділі V Проєкту Договору про закупівлю (далі Договір). Під час виконання взятих зобов’язань за Договором Постачальник повинен поставити товар (згідно пункту 5.1 розділу V Договору, Додатків 1 та 2 до Договору) в повному обсязі до 30 листопада 2020 року
відсутні підстави володіння майном мат тех бази
Дата подання: 25 серпня 2020 10:11
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:09
У Додатку 2 форма 3 учасник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ зазнчити реквізити документу. що підтверджує право власності або право користуваання виробничими/складськими потужностями. Дана колонка НЕ може бути заповнена тим Учасником, який ЗАЛУЧАЄ складські послуги. Просимо внести зміни та додати у дану колонку інше право користування, як це передбачено Формою 1, а саме: "Обладнання, яке використовується НА ІНШИХ ДОГОВІРНИХ УМОВАХ". Інакше,- ПРАВИЛЬНО заповнити дану колонку НЕ уявляється можливим, а, відтак, є одна з підстав нас дичкваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у своїй тендерній пропозиції надає Довідку про виробничі /складські приміщення (далі об’єкти, потужності), які задіються Учасником у виробництві та/ або в обігу предмету закупівлі у відповідності до форми 3 Додатку 1 до тендерної документації, заповнюючи: - колонку 4 «Правові підстави користування» - відповідно фактичному користуванню (власні чи орендовані, чи на інших договірних умовах); - колонку 5 «назва та реквізити документу, що підтверджує право власності або право користування» - відповідно до інформації по колонці 4 даної форми.
незрозуміла вимога
Дата подання: 25 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:22
У Додатку 2 - останній текстовий абзац вимагається надати зразки документів: накладна на відпустку товару, акту приймання-передачі потсавленого товару та сертифікат якості товару (або інший документ щодо якості). Ми НЕ РОЗУМІЄМО вимогу: чи то надати просто форми документообігу на поставку, чи то надати дані документи на фактичні попередні будь-які поставки? У нс за договорами НЕ передбачено наявність Актів приймання-передачі товару. Якщо накладні і посвідчення якості є, то Актів НЕМАЄ. Де їх брати і на які поставки? Приведіть, будь-ласка, докуметацію в порядок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати зразки слідуючих документів: - накладної на відпуск товару комунальному некомерційному підприємству «Миколаївська центральна районна лікарня»; - копію сертифікату якості товару; - акт прийому - передачі поставленого товару комунальному некомерційному підприємству «Миколаївська центральна районна лікарня». Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства України.
аналогічний договір
Дата подання: 25 серпня 2020 10:56
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:13
чи обов'язково надавати аналогічний договір на вугілля марки АОМ 13-50, чи можна на іншу марку групи А?
Відповідь: Аналогічним вважається Договір на постачання товару, що є предметом закупівлі – тверде паливо (вугілля кам’яне), не обов’язково марок А чи АОМ.
Вугілля кам’яне марки АОМ не передбачено жодним чинним ДСТУ
Дата подання: 25 серпня 2020 13:28
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:25
Шановний Замовнику, Вугілля кам’яне марки АОМ, відповідно до чинних ДСТУ не існує, литерне позначення не застосовується з 01.01.2019 року. Повідомте на підставі якого технічного/нормативного документи ви визначили предмет закупівлі і чому обрали позначення назви предмету закупівлі за ГОСТ який станом на дату оголошення тендеру не чинний?
Відповідь: Відповідно до фактичних потреб, Замовник планує здійснити закупівлю вугілля за якосно - технологічними вимогами: марка вугілля - антрацит (А), розмір кусків - крупністю 13-50 мм (д О- відповідає 25-50 мм, М- відповідає 13-25 мм), зольність на сухий стан палива -не більше ніж 16%, загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 7%, що відповідає умовам ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Якщо Учасник в своїй тендерній пропозиції запропонує вугілля марки А (13-50) без літерного позначення крупності кусків ОМ, яке відповідатиме якісно – технологіним вимогам згідно Додатку 2 до тендерної документації, то Замовник прийме таку пропозицію, тому, як вважає, що вугілля марки А (13-50) відповідає вугіллю марки АОМ (13-50).
вимагається документ, який фізично НЕ існує
Дата подання: 26 серпня 2020 16:17
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:19
у останньому абзаці п. 4 Додатку 1 вимагається ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. Згідно чинного законодавства та офіційних повідомлень працівниками ДФС - такі довідки видаються ВИКЛЮЧНО У ДОКУМЕНТАРНІЙ ФОРМІ. Просимо видалити завищені вимоги та заявити про надання природнього документу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для того, щоб, подати електронний документ, наданий податковою інспекцією в документарній формі, необхідно відобразити (перевести) його методом сканування в електронний документ.
відповідь НЕ влаштовує
Дата подання: 27 серпня 2020 11:08
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:23
на запитання - протягом якого терміну має бути поставлено товар (бо 1 день - то дуже короткий строк), відповідь не по суті. Вами зазначено загальний СТРОК поставки за договором - до 30 11 20, а ми питали про процедуру поставки за отриманою заявкою, а не про загальний строк поставки. Збільшіть, будь-ласка, термін поставки за отриманою заявкою більш, ніж як 1 день
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вносяться зміни до Тендерної документації.
відповідь НЕ влаштовує
Дата подання: 27 серпня 2020 11:11
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:23
якщо Ви відповіли на запитання що необхідно надати сертифікау на вугілля, який видається ДП Вуглеінновація, то - який договір, який хімічний аналіз з якоюсь лабораторією ми маємо надати документи? Вами у ТД не витребовуються документи про хімічний аналіз вугілля.Приведіть у відповідність вимоги
Відповідь: Замовником вносяться зміни до Тендерної документації.
відповідь НЕ влаштовує
Дата подання: 27 серпня 2020 11:17
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:23
Вам НЕ надається право своїми роз'ясненнями вновити зміни у ТД. Ви написали, що А 13-50 БУДЕ вважатись належною маркою, а у всій тендерній документації і проекти договору йде мова про АОМ 13-50. Ми ЗОБОВ'ЯЗАНІ підписати проект договору, технічнк специфікацію, по-Вашому, не на ту марку вугілля, яка зазнаачена по всій документаці. лише тому, що Ви написали - то не буде підставою для відхилення. У цьому випадку існує процедура ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 2 розділу II Вашої ТД. Внесіть, будь-ласка, зміни, щоб ми подавали документи саме на ту марку, яка зазначена у ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вносяться зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-21-004244-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 02 вересня 2020 17:34
скарга
на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 19:03
рішення від 04.09.2020№16669+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:03
інформація про перенесення розгляду скарги № 14535.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 09:17
рішення від 21.09.2020 № 17737.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1 .Усунути порушення по суті скарги, а саме згідно частин скарги : 1. Викласти пункт 1.3. частини 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації в новій редакції : « всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу або завіреної копії документу у форматі «pdf» без графічно-комп’ютерного редагування. Абзац четвертий пункту 1.7. частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації- вилучити. 2. Порушення викладені у частині 2 скарги були усунені Замовником від 04.09.2020р. шляхом внесення змін до тендерної документації. 3. Порушення викладені у частині 3 скарги були усунені Замовником від 28.08.2020р. шляхом внесення змін до Додатку 2 тендерної документації, а саме - викладення Додатку 2 у новій редакції. 4. Порушення викладені у частині 4 скарги були усунені Замовником від 04.09.2020р. шляхом внесення змін до пункту 4 Додатку 1 тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 02 жовтня 2020 16:22

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 13:53
скарга.pdf

Документи подані замовником

10 вересня 2020 17:02
img021.jpg
10 вересня 2020 17:02
img023.jpg
10 вересня 2020 17:02
img022.jpg
10 вересня 2020 17:03
відповідь.jpg
02 жовтня 2020 16:10
протокол порушень.pdf
02 жовтня 2020 16:12
ТД зміни від 02.10.2020р..docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 10:11
Кінець періоду оскарження: 16 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 16 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КНП МИКОЛАЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ПРОТОКОЛ 02” жовтня 2020р. смт. Миколаївка Присутні : - голова тендерного комітету Кирик В.І. заступник голови Мінакова О.С. секретар тендерного комітету Доценко Т.А. член тендерного комітету Скубиш М.М. член тендерного комітету Проценко О.С. Порядок денний 1. Відміна тендера по закупівлі твердого палива (вугілля кам’яного марки А( 13-50). Заслухали повідомлення голови тендерного комітету КНП «Миколаївська ЦРЛ» Кирик В.І. про те, що, у зв’язку із виробничою необхідністю, відпадає потреба у закупівлі вугілля кам’яного марки А (13-50) в кількості 230 тон. Виступили : Мінакова О.С., Доценко Т.А., Скубиш М.М., Проценко О.С. Голосували : за - 5, проти - немає. Ухвалили : 1. У відповідності до пункту 1 частини першої статті 32 Закону України „Про публічні закупівлі” від 19.09.2019р. № 114-ІХ ( далі Закон), відмінити відкриті торги по закупівлі твердого палива (код ДК 021:2015 - 09110000-3 Вугілля кам’яне) вугілля кам’яного марки А (13-50) в кількості 230 тонн, по яким було оприлюднено оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA2020-08-21-004244-с. 2. У відповідності до частини сьомої статті 32 Закону протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Голова тендерного комітету Заступник голови Секретар тендерного комітет Член тендерного комітету Член тендерного комітету Кирик В.І. Мінакова О.С. ^-"Доценко Т.А. Скубиш М.М. Ей Проценко О.С.
Документи:
05 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:05
протокол відміна.pdf
02 жовтня 2020 16:30
протокол відміна.pdf
05 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:05
протокол відміна.pdf
02 жовтня 2020 16:30
протокол відміна.pdf