Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-08-21-003559-a 01eedeb2deb54403b0c0bcdc0365651c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Романюха

+380638653238 olga270895@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Контактна особа: Ольга Романюха
+380638653238
olga270895@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 11:15
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 кілограми
ДК 021:2015:15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 серпня 2020 11:55
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-003559-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:0013500191
Дата подання: 10 вересня 2020 10:50
Оскарження визнання переможцем ФОП Зубова О.О.
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на порушення виконання вимог тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог Замовника кожен учасник повинен неухильно надати документи згідно до тендерної документації:
Відповідно до вимог Замовника, розділу І. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій:
1) п.п.1.1. Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, стан.
ФОП Зубов О.О. не надав зазначену довідку, що порушує вимоги Замовника.
2) На підставі перевірки компетентними органами щодо запровадження Учасником системи НАССР видається документ із зазначенням зареєстрованих потужностей ФОП, який підтверджує відповідність до виду його діяльності.
ФОП Зубов О.О. не надав підтверджуючого документа, довідка в довільній формі не може бути офіційним документом, що підтверджує запровадження та дотримання вимог системи НАССР.
2.1. п.п. 1.4. учасники повинні надати Документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISO 22000:2007 відповідно до виду діяльності – у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, оптова торгівля, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами). *Документ має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері, передбаченого ДСТУ ISO 22000:2007. Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері, передбаченого ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга.
Довідково, свідоцтво про проходження курсів підвищення кваліфікації не є документом, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 відповідно до виду діяльності – у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, оптова торгівля, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами).
ФОП Зубов не надав документ, що підтверджує відповідність його діяльності згідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 відповідно до виду діяльності, а саме зберігання, оптової торгівлі, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами), що повинно обов’язково зазначатися в відповідному документі, що порушує вимоги Замовника.
2.2. п.п. 1.5. учасники повинні надати Документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до виду діяльності – у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, оптова торгівля, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами). *Документ має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері, передбаченого ДСТУ ISO 9001:2015. Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері, передбаченого ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга.
Довідково, свідоцтво про проходження курсів підвищення кваліфікації не є документом, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до виду діяльності – у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, оптова торгівля, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами).
ФОП Зубов не надав документ, що підтверджує відповідність його діяльності згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до виду діяльності, а саме зберігання, оптової торгівлі, транспортування продуктами (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування продуктами), що повинно обов’язково зазначатися в відповідному документі, що порушує вимоги Замовника.
3) ФОП Зубов О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про аналогічні договори, які не відповідають предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:15220000-6, що є предметом закупівлі
4) аб. 9-10 п.п. 1.7. Інформацію про наявний автотранспорт надати у вигляді наведеної таблиці*:
*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
…«- оригінал діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії;
- документи, які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії протокол санітарно-мікробіологічних випробувань) за місяць, що передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).»
Продукти харчування закуповуються для спеціалізованого дитячого закладу, де знаходяться вихованці з психічними розладами та різних груп інвалідності.
Від учасників вимагається надання документів, які підтверджують належний санітарний нагляд за транспортним засобом, шляхом методу змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії, з метою оцінювання дотримання санітарного режиму, ефективності санітарної обробки транспортного засобу та відсутності виявлених бактерій групи кишкової палички, яким поставлятимуться продукти харчування.
Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасників діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії та протокол санітарно-мікробіологічних випробувань, які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії.
ФОП Зубов О.О. не надав жодного документу на підтвердження надання йому послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії, що порушує вимоги Замовника.
Задля прозорості проведення закупівлі, на підставі виявлених вагомих порушень вимог тендерної документації Замовника, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Зубова О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:48
Шановний учасник!
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне:

Відповідно до п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь».
З огляду на викладене, Ви можете звертатись до Замовника виключно з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Але КЗ «Верхньодніпровський ДБІ № 2» ДОР» діє виключно у межах Закону і вирішив надати учаснику, якого не визнано переможцем процедури спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг. Надаємо Вам пояснення щодо своїх дій, а саме:
1). Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, стан надана у складі пропозиції ФОП Зубова О.О. у складі файлу 25 «Довідка МТБ».
2). Повідомляємо Вам, що відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012:
• Система НАССР не гарантує безпечності харчових продуктів, а лише зменшує ризик виникнення випадків щодо загрози їх безпечності (розділ І, п. 1.5.6).
• Оператори ринку, що здійснюють підготовку, обробку чи переробку харчових продуктів, зобов’язані розробляти, впроваджувати та застосовувати процедури, засновані на використанні в повному обсязі принципів системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (розділ ІІІ, п. 3.1).
В свою чергу, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року (зі змінами) передбачає встановлення прозорого механізму надання державних гарантій безпечності та якості харчових продуктів та запровадження державного контролю в сфері санітарних та фітосанітарних заходів. В той же час, сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контроля у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою.
Враховуючи ці законодавчі підстави та перелік документів, що був наданий учасником ФОП Зубовим О.О. у складі файлу 7. «Довідка ДСТУ ISO», а також офіційні інтернет – посилання на акредитацію відповідних державних органів, КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок – інтернат № 2» ДОР» вважає, що ФОП Зубов О.О. документально підтвердив запровадження системи НАССР.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
3). ФОП Зубов О.О. надав у складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі файлу 23. «Аналогічні договори».
4). ФОП Зубов О.О. надав у складі своєї пропозиції довідку щодо виявлення бактеріологічного забруднення та оригінал діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно – патогенні бактерії у складі файлу 26. «Довідка бак. забруднення». До того ж був наданий офіційний документ щодо акредитації лабораторії архів «Лаборатория_сфера акредитації 27.01.20». Замовник мав можливість перевірити надану інформацію за інтернет посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
5). ФОП Зубов О.О. надав у складі своєї тендерної пропозиції Довідку про наявний автотранспорт та договір про його санітарну обробку файл 24. «Про автотранспорт»
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Враховуючи вищевикладене, радимо Вам не вчиняти дії, що дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Зубова О.О. залишається без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 159 840,00
UAH з ПДВ
140 581,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 160 339,50
UAH з ПДВ
140 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 20:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:28
3. Ст. 17.PDF
01 вересня 2020 20:28
10056_dopovnenja 21.03.2019.pdf
01 вересня 2020 20:28
23. Аналогічні договори.PDF
01 вересня 2020 20:28
2. Проект договору.PDF
01 вересня 2020 20:28
7. Довідка ДСТУ ISO.PDF
01 вересня 2020 20:28
9. Щодо печатки.PDF
01 вересня 2020 20:28
10056_sfera 05.02.2018.rar
01 вересня 2020 20:27
5. Щодо оподаткування.PDF
01 вересня 2020 20:27
25. Довідка МТБ.PDF
01 вересня 2020 20:27
4. Повноваження підпису.PDF
01 вересня 2020 20:27
17. Технічна частина.PDF
01 вересня 2020 20:27
24. Про автотранспорт.PDF
01 вересня 2020 20:27
16. Щодо ліцензії.PDF
01 вересня 2020 20:27
8. Захист довкілля.PDF
01 вересня 2020 20:27
22. Мед. книжка.PDF
01 вересня 2020 20:27
10056_доповнення 24.02.2020.pdf
01 вересня 2020 20:27
15. Додаток 5.PDF
01 вересня 2020 20:27
12. Згода персон. дані.PDF
01 вересня 2020 20:27
10056_dopovnenja 08.11.2019.rar
01 вересня 2020 20:27
1. Пропозиція.PDF

Публічні документи

01 вересня 2020 23:40
Електронний підпис
01 вересня 2020 23:39
Лист-пояснення.pdf
01 вересня 2020 23:39
Якісні вимоги.pdf
01 вересня 2020 23:39
Пропозиція.pdf
01 вересня 2020 23:39
Документи щодо складу.pdf
01 вересня 2020 23:39
Довідка щодо ст.17.pdf
01 вересня 2020 23:39
Довідка про працівників.pdf
01 вересня 2020 23:39
Декларація_риба.pdf
01 вересня 2020 23:39
Відомості про учасника.pdf
01 вересня 2020 23:39
Витяг ЄДР.pdf
01 вересня 2020 23:39
Витяг (єдиний податок).pdf
01 вересня 2020 23:39
Аналогічний договір.pdf
01 вересня 2020 23:39
Акт СЕС авто.pdf
01 вересня 2020 23:39
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубов О.О.

ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
Переможець 140 581,50
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:42

Документи

09 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:41
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
140 581,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:41
Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:12
Дод угода №2 від 28.12.2020 р.docx зміни до договору
28 грудня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:44
ДУ.docx зміни до договору
18 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:18
Договір №133 від 15.09.2020р..docx укладений
15 вересня 2020 10:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 11:12
11 398,50 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
09 жовтня 2020 10:10
15 198,00 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
29 жовтня 2020 10:29
11 398,50 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
20 листопада 2020 11:01
11 398,50 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
20 листопада 2020 11:01
7 599,00 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
27 листопада 2020 10:53
11 398,50 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
18 грудня 2020 11:47
11 977,54 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
18 грудня 2020 11:47
11 977,54 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений
24 грудня 2020 11:47
14 039,91 UAH UA058201720344260002000028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA703003460000026008018524901
ФОП"Зубов О.О."
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виправленням технічної описки Сторони дійшли згоди викласти п.3.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 385,99
UAH