Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2020-08-21-003546-c 4829a8cfd413410baa6f3f4aaecc11e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Осипова Вадимівна

kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А
Контактна особа: Олена Осипова Вадимівна
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 11:53
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська згідно документації
Персональні комп’ютери, відповідний код 30213000-5 Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, Голосіївський район ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ будинок 59 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:52
ТД комп (cерп).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 24 серпня 2020 19:48
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:24
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду повідомляємо наступне: правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції, що передбачена Законом України № 114-IX від 19.09.2019 року «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зазначення процесору виробництва компанії Intel Pentium викликано необхідністю характеризувати товар. Але, технічна специфікація до тендерної документація, яка є додатком 3 до неї, передбачає, що усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Підсумовуючи повідомляємо, що процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам які передбачені тендерною документацією. В іншому випадку процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дякуємо за запитання!
Тендер
Дата подання: 24 серпня 2020 19:48
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:30
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Встановлювати, навчати та підключати обладнання не потрібно. Обладнання повинно відповідати медіко-технічним вимогам
Аналог процесора системного блоку
Дата подання: 25 серпня 2020 23:49
Дата відповіді: 26 серпня 2020 12:43
Шановний замовнику, чи допускатимуться Вами до постачання системні блоки на базі процесорів AMD Athlon 200GE? Базова тактова частота такого процесора хоч і становить 3,2 ГГц (в технічному завданні вимагається не менше аніж у моделі Intel Pentium Gold G5400, а саме – 3,7 ГГЦ), однак показник TDP (розрахункової теплової потужності) процесора AMD Athlon 200GE становить 35 Вт (у Intel Pentium Gold G5400 – 54 Вт), що робить його більш енергоефективним, а отже і рівень вартості життєвого циклу системних блоків на базі таких процесорів буде значно нижчим. Окрім того, сама по собі середня ринкова ціна в Україні на процесори AMD Athlon 200GE значно нижча, аніж на процесори Intel Pentium Gold G5400, а отже і загальна вартість системних блоків на базі процесорів AMD Athlon 200GE буде значно нижчою і завдяки цьому буде досягнуто максимального рівня економії бюджетних коштів. Також вагомим аргументом на користь процесора AMD Athlon 200GE являється таблиця порівняння даної моделі з моделлю Intel Pentium Gold G5400, що доступна за посиланням https://www.cpubenchmark.net/compare/AMD-Athlon-200GE-vs-Intel-Pentium-Gold-G5400/3325vs3248. Порівняння проводилося на веб-платформі cpubenchmark.net, котра являється авторитетною та всесвітньо визнаною платформою діагностики та аналізу як програмного забезпечення так і апаратних компонентів ІТ-обладнання. Очевидно, що тотальна оцінка для процесора AMD Athlon 200GE (4 214 балів) є значно вищою аніж для процесора Intel Pentium Gold G5400 (3 709 балів). Враховуючи всю вищезазначену інформацію, просимо Вас надати чітку та аргументовану відповідь на запитання, що поставлене на початку даного звернення. Очікуємо та заздалегідь Вам вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В технічних вимогах чітко зазначена вимога до процесору системного блоку, а саме: не гірше Intel Pentium G5400, базова тактова частота не менше 3,7 ГГц. Базова тактова частота процесору AMD Athlon 200GE становить 3,2 ГГц, що є меншою, ніж вимагається в тендерній документації, тому системні блоки на базі процесора AMD Athlon 200GE розглядатися не будуть
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-003546-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 серпня 2020 11:35
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 12:44
Шановний учаснику, дякуємо за Вашу зацікавленість. звертаємо вашу увагу на те, що лист від виробника товару підтверджує, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Вимога щодо надання листа від виробника дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання листа від виробника дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 619 989,00
UAH з ПДВ
619 989,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 622 071,00
UAH з ПДВ
622 071,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:51
Довідка дфс.pdf
22 вересня 2020 15:21
довідка ч. 2.pdf
22 вересня 2020 15:20
довідка п. 12.pdf
22 вересня 2020 15:20
довідка несудимість.pdf
07 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:59
Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2020 15:35
Довідка довкілля.pdf
07 вересня 2020 15:35
Специфікація.pdf
07 вересня 2020 15:35
лист несертифікація.pdf
07 вересня 2020 15:35
копія статуту.pdf
07 вересня 2020 15:35
копія паспорту.pdf
07 вересня 2020 15:35
копія коду андрійцьо.pdf
07 вересня 2020 15:35
додаток 2 ст. 17.pdf
07 вересня 2020 15:35
додаток 1 пропозиція.pdf
07 вересня 2020 15:35
довіреність андрійцьо.pdf
07 вересня 2020 15:35
довідка субпідрядник.pdf
07 вересня 2020 15:35
довідка інформаційна.pdf
07 вересня 2020 15:35
Довідка довкілля.pdf
07 вересня 2020 15:35
ВИТЯГ З ЄДР 13.08.2020 р..pdf
07 вересня 2020 15:35
виписка з єдр юдітрейд.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:13
Авторизаційний лист ПЗ.pdf
07 вересня 2020 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 17:13
Технічна специфікація.pdf
07 вересня 2020 17:12
Авторизаційний лист СБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 619 989,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
619 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:59
ДУ 1.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:49
Договір комп.PDF укладений
02 жовтня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 619 989,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 331,50 UAH)