Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ, км 604+086 - км 619+286 (коригування)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works »Overhaul of the highway of state importance M-14 Odessa - Melitopol - Novoazovsk, km 604 + 086 - km 619 + 286 (adjustment)
Очікувана вартість
483 116 700,00 UAH
UA-2020-08-21-003421-a bb4be413235e41d398a65c6d4fb0b157
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 483 116 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2415583.5 UAH
Publication date: 21 серпня 2020 11:50
Enquiries until: 11 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 483 116 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 450 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ, км 604+086 - км 619+286 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works »Overhaul of the highway of state importance M-14 Odessa - Melitopol - Novoazovsk, km 604 + 086 - km 619 + 286 (adjustment)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання, але не пізніше строку виконання робіт, встановленого цим Договором. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:47
Відомість обсягів робіт.docx
21 серпня 2020 11:47
Тендерна документація.docx
21 серпня 2020 11:47
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-08-21-003421-abb4be413235e41d398a65c6d4fb0b157
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 09:13

Документи

21 вересня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:51
G8260.20.7z
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.3.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.5.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.4.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.2.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.1.pdf
18 вересня 2020 10:51
Календарний графік.PDF
18 вересня 2020 10:51
Відомість обсягів робіт.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №411 від 24.09.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ, км 604+086 - км 619+286 (коригування)», UA-2020-08-21-003421-a (відкриті торги з публікацією англійською мовою), виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1). По вимогам таблиці №6 «Інформація про виконання аналогічного (-их) договору(-ів)» - відсутні копії додаткових угод від 30.06.2020р. та від 11.09.2020р. до договору №2-53 від 12.08.2019р. 2). По вимогам таблиці №5 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» - по даним робітника, вказаному в п.118 таблиці – відсутнє підтвердження у вигляді сканкопії трудової книжки із записом про призначення на посаду. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: 1). По вимогам таблиці Таблиця №6 - надати копії додаткових угод від 30.06.2020р. та від 11.09.2020р. до договору №2-53 від 12.08.2019р. та виправити дані таблиці №6 з урахуванням даних додаткових угод. 2). По вимогам таблиці №5 – надати сканкопію трудової книжки із записом про призначення на посаду на робітника, вказаного в п.118 таблиці №5.

Документи

21 вересня 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:40
21297 ОНУР К.І p7s.zip
15 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:20
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 14:20
Протокол правочину 15.pdf
15 жовтня 2020 14:20
Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:01
1.ПРОТОКОЛ № 68.pdf
08 жовтня 2020 16:01
2 Протокол 14.pdf
08 жовтня 2020 16:01
4. Довідка по ст.17.pdf
24 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:02
Фінансова частина.pdf
21 вересня 2020 11:02
8 Виписка 2 415 583,50 грн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 441 000 000,00
UAH з ПДВ
384 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 473 454 366,00
UAH з ПДВ
385 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:40
21297 ОНУР К.І p7s.zip
15 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:20
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 14:20
Протокол правочину 15.pdf
15 жовтня 2020 14:20
Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:01
1.ПРОТОКОЛ № 68.pdf
08 жовтня 2020 16:01
2 Протокол 14.pdf
08 жовтня 2020 16:01
4. Довідка по ст.17.pdf
24 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:02
Фінансова частина.pdf
21 вересня 2020 11:02
8 Виписка 2 415 583,50 грн.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:51
G8260.20.7z
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.3.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.5.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.4.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.2.pdf
18 вересня 2020 10:51
Трудові книжки ч.1.pdf
18 вересня 2020 10:51
Календарний графік.PDF
18 вересня 2020 10:51
Відомість обсягів робіт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 384 999 999,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
384 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2024 10:44
ДУ від 05.06.2024 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
05 червня 2024 10:44
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2023 12:28
ДУ від 26.05.2023 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
26 травня 2023 12:27
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2023 10:51
ДУ від 13.01.2023 до договору №2-137 від 22.10.2020р..pdf зміни до договору
13 січня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:03
ДУ від 26.12.2022 до договору №2-137 від 22.10.2020р..pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:02
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 14:32
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-137 від 22.10.2020р..pdf зміни до договору
17 серпня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:07
ДУ від 30.12.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:27
ДУ від 24.12.2021 до дог 2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 11:49
ДУ від 15.12.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 09:47
ДУ від 01.12.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:28
ДУ від 27.10.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:45
ДУ від 19.10.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 16:02
ДУ від 04.10.2021 до договору № 2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 09:53
ДУ від 22.09.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 13:17
ДУ2 від 01.09.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 10:34
ДУ від 01.09.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 10:21
ДУ від 06.05.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 11:21
ДУ від 27.04.2021 до договору №2-137 від 22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:19
ДУ від 18.12.2020 до договору №2-137 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 11:20
Договір №2-137 від 22.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування, продовження строку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» . перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансувіання
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-137
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML