Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот № 1- м'ясо конина, м'ясо свійської птиці (курка) (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо); лот № 2- м'ясо яловичина, печінка яловичина (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)
Очікувана вартість
2 113 907,00 UAH
UA-2020-08-21-003143-a 56b136e9628f4c92b928e24fc33a9404
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 113 907,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська
Вид забезпечення тендерних пропозиції: страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:48
Додатки 1-3.doc
21 серпня 2020 11:34
Оголошення.doc
21 серпня 2020 11:34
Додатки 4-6.doc
21 серпня 2020 11:34
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-003143-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, Код ЄДРПОУ:00444010
Дата подання: 10 вересня 2020 09:39
Оскарження.
Шановний замовник тендеру.
Чому опубліковано відразу протокол про відхилення, де 24 год на виправлення помилок?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 15:27
Доброго дня, дякуємо за запитання!
Відповідно до положень ст 26 Закону України «Про публічні закупвлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
2. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
3. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції.
4. Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
5. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі.
6. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
7. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
8. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
10. У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Замовники не мають права вимагати від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції/пропозиції або для участі у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Разом з тим згідно з ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вказані питання вже розглядались Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами розгляду яких на офіційному веб – сайті Міністерства розміщено відповідь.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 2- м'ясо яловичина, печінка яловичина (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 876 887,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 768,87 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Аукціон

Початок: 07 вересня 2020 11:16
Закінчення: 07 вересня 2020 11:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7247 кг
м'ясо яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2020
373 кг
печінка яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 15 робочих днів з моменту його отримання Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 631 067,40
UAH з ПДВ
631 067,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ніколенко Руслан Володимирович 861 380,00
UAH з ПДВ
852 611,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Агапов Олександр Сергійович 875 874,00
UAH з ПДВ
861 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:26
Св-во_СК_Кастодi.pdf
04 вересня 2020 15:26
Правила_фiнризику.pdf
04 вересня 2020 15:26
Лiцензiя_СК_Кастодi_pdf.pdf
04 вересня 2020 15:26
Гарантия.rar
04 вересня 2020 15:26
Технічка.PDF
04 вересня 2020 15:26
Тех паспорт 03-98.PDF
04 вересня 2020 15:26
Статут 2019.PDF
04 вересня 2020 15:26
ст 17.PDF
04 вересня 2020 15:26
Проєкт договор.PDF
04 вересня 2020 15:26
Паспорт керівника.pdf
04 вересня 2020 15:26
Опис до статуту.PDF
04 вересня 2020 15:25
Довідка про дезінфекцію.PDF
04 вересня 2020 15:25
Мед книжка дезінфектора.pdf
04 вересня 2020 15:25
листи згода з обр даних.PDF
04 вересня 2020 15:25
Довідка із статистики.PDF
04 вересня 2020 15:25
Лист про помилки.PDF
04 вересня 2020 15:25
довідка про печатку.PDF
04 вересня 2020 15:25
Лист відгук.jpeg
04 вересня 2020 15:25
Лист Відгук ДП цирк.pdf
04 вересня 2020 15:25
Комерційна пропозиція.PDF
04 вересня 2020 15:25
Інформація про учасника.PDF
04 вересня 2020 15:25
Експлуатаційний дозвіл.jpg
04 вересня 2020 15:25
Додатковi_умови_Цирк_2018.PDF
04 вересня 2020 15:25
Витяг_з_EДР.PDF
04 вересня 2020 15:25
витяг ПДВ.jpg
04 вересня 2020 15:25
Акт звірки Цирк.pdf

Публічні документи

06 вересня 2020 06:47
Електронний підпис
06 вересня 2020 06:44
Свідоцтво.rar
06 вересня 2020 06:44
Проект договору.pdf.p7s
06 вересня 2020 06:43
довідка Ніколенко ціна.pdf
06 вересня 2020 06:43
Ліцензія.rar
06 вересня 2020 06:43
Гарантія_711.rar
06 вересня 2020 06:43
Правила.rar
06 вересня 2020 06:43
Комерційна пропозиція.pdf
06 вересня 2020 06:43
Проект договору.pdf
06 вересня 2020 06:43
Витяг Николенко.pdf.p7s
06 вересня 2020 06:43
Витяг Николенко.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:32
Dovidka_20247463130010184446.pdf.p7s
22 вересня 2020 14:32
Dovidka_20247463130010184446.pdf
06 вересня 2020 05:11
Електронний підпис
06 вересня 2020 05:10
7. Довідка автотранспорт.pdf
06 вересня 2020 05:10
9. Довідка працівники.pdf
06 вересня 2020 05:10
12. Аналогічний договір.pdf
06 вересня 2020 05:10
32. Лист згода Агапов.pdf
06 вересня 2020 05:10
Ліцензія.rar
06 вересня 2020 05:10
15. Технічне завдання.pdf
06 вересня 2020 05:10
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2020 05:09
Свідоцтво.rar
06 вересня 2020 05:09
2. Довідка повноваження.pdf
06 вересня 2020 05:09
13. Довідка ст.17.pdf
06 вересня 2020 05:09
16. Опис товарів.pdf
06 вересня 2020 05:09
Гарантія_709.rar
06 вересня 2020 05:09
5. Довідка печатка.pdf
06 вересня 2020 05:09
34. Лист згода Закопайло.pdf
06 вересня 2020 05:09
Правила.rar
06 вересня 2020 05:09
25. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат

ФОП Ніколенко Руслан Володимирович

ФОП Агапов Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
#00444010
Відхилено 631 067,40
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:15
Фізична особа-підприємець Ніколенко Руслан Володимирович
#3353301751
Відхилено 852 611,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:09
Фізична особа-підприємець Агапов Олександр Сергійович
#2718205899
Переможець 861 360,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Агапов Олександр Сергійович
#2718205899
861 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:07
ДУ №6 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
26 січня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:52
ДУ №5 М'ясо яловичина..PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:11
ДУ №4 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 11:39
ДУ №3 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 11:37
ДУ №3 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 11:36
ДУ №2 М'ясо яловичина.PDF.PDF зміни до договору
08 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 16:02
ДУ №1 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:15
ДУ№1 М'ясо яловичина.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:03
Договір М'ясо яловичина.PDF укладений
01 жовтня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Внести зміни до Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ п.3.1. зменшивши ціну цього договору 861 360,00 грн. (вісімсот шістдесят одна тисяча триста шістдесят гривень 00 коп.), без ПДВ, на 0,16 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: Ціна цього Договору становить 861 359,84 грн. (вісімсот шістдесят одна тисяча триста п’ятдесят дев’ять гривень 84 коп.), без ПДВ, з яких: - 430 679,92 грн., без ПДВ – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства); - 430 679,92 грн., без ПДВ – місцевий бюджет. Внести зміни та викласти Додаток №1 до Договору № 15110000-2 від 01.10.2020 року у новій редакції. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 861 359,84 грн. (вісімсот шістдесят одна тисяча триста п’ятдесят дев’ять гривень 84 копійки), без ПДВ, з яких: - 130 679,92 грн., без ПДВ – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства); - 730 679,92 грн., без ПДВ – місцевий бюджет.».
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. Розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти у наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 861 359, 84 грн. (вісімсот шістдесят одна тисяча триста п'ятдесят дев'ять гривень 84 копійки), без ПДВ. Джерело фінансування - місцевий бюджет.".
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Внести зміни до п.10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1. Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ збільшивши ціну цього договору 861 359,84 грн. (вісімсот шістдесят одна тисяча триста п’ятдесят дев’ять гривень 84 копійки), ПДВ не передбачено, на 172 270,81 грн. та викласти п. 3.1. у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 033 630,65 грн. (один мільйон тридцять три тисячі шістсот тридцять гривень 65 копійок), без ПДВ. Джерело фінансування – місцевий бюджет.». Викласти «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 033 630,65
UAH