Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Окіпної Раїси, 3-В, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-08-21-002469-c ● 40024d121b2d4504a3c445f94a726c45
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Анатолій Сєроєд Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Окіпної Раїси, 3-В,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Окіпної Раїси, 3-В, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Окіпної Раїси, 3-В,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 12:07 |
Оголошення_Окіпної Раїси, 3-В_електричні мережі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 10:38
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:56
Запитання: Чи враховувати в договірній ціні вартість експертизи кошторисної документації?
Відповідь: Вичерпна відповідь на дане запитання міститься у Оголошенні про закупівлю.
вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 10:51
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:51
Замовник: - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів, посиланням на постачальника та, у разі, якщо учасник не є виробником будівельних матеріалів, надати дилерський договір (cкан-копію оригіналу або належним чином завірена копія);
Запитання: На якій підставі Замовник вимагає ділерський договір? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, котра повинна бути відмінена з тієї причини, що предметом даної закупівлі є капітальний ремонт, а не поставка (закупка) матеріалів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не є дискримінаційною.
вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:49
Замовник вимагає:- копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції учасника спрощеної закупівлі, договору підряду та актів виконаних робіт).
Вважаємо цю вимогу, як таку, що порушує Закон Про захист персональних даних. Я, наприклад, проти того, щоб дані мого паспорту "гуляли" по інтернету. Вважаємо, що ця вимога повинна стосуватись тільки переможця торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасником, для участі в закупівлі крім копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції учасника спрощеної закупівлі, договору підряду та актів виконаних робіт у складі пропозиції надається Лист- згода на обробку персональних даних (п. 14.Оголошення).
вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 11:11
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:37
Замовник вимагає: 4.4. Відомості про керівника та особу(-іб) (довідка в довільній формі), якій (-им) надано право підпису документів пропозиції закупівлі та право укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку (ів) підпису кожної особи, зазначеної в довідці).
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт:
- наказ (розпорядження) та протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення;
- установчий документ чинний на дату подання пропозиції учасником (статут, або модельний статут, або установчий договір, або засновницький договір, або положення з усіма додатками), що відповідає чинному законодавству України та опис реєстратора або довідку з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції України (офіційний сайт пошуку: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);
Крім того, Замовник вимагає: 24. Нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору.
Запитання: Може, все-таки, достатньо п.4.4, адже в цьому пункті всі документи теж нотаріально посвідчені?
Вважаємо, що вимога п.24 є надмірною та такою, що повторює вимогу п.4.4 і повинна бути знята.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога п.24 не є надмірною і не суперечить чинному законодавству.
вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 13:56
Дата відповіді: 25 серпня 2020 17:04
Запитання: З якої причини Замовник ставить вимогу надати ділерський договір? Вважаємо, що така вимога не відповідає предмету закупівлі - капітальний ремонт, і має бути знята. Ділерський договір стосується закупівель із постачання матеріальних ресурсів.
Відповідь: Вимога про надання дилерського договору встановлена замовником у підтвердження гарантії (спроможності) учасника на своєчасне забезпечення (постачання) об'єкту капітального ремонту матеріальними ресурсами. Зазначена вимога не суперечить вимогам чинного законодавства.
технічне завдання
Дата подання: 26 серпня 2020 12:51
Дата відповіді: 27 серпня 2020 13:00
Запитання:
Які технічні характеристики ізолятора для п.14?
Відповідь: Основні технічні характеристики ізолятора зазначені у п.14 таблиці «Об’єми робіт» Технічного завдання, а саме: «Монтаж iзолятора опорного напругою до 10 кВ, 2 точки крiплення в поетажних щитах».
Крім того, пунктами 2 та 3 Технічного завдання передбачено наступне:
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
Крім того, пунктами 2 та 3 Технічного завдання передбачено наступне:
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН-Х" #43412624 |
Переможець |
99 115,04
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 35-20-541.pdf | укладений |
07 вересня 2020 10:33
|