Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція ПЛ-0,4кВ КТП-149 у зв'язку з приєднанням електроустановок житлового будинку гр. Морозова С. О. по вул. Лаптєвих, 4, м. Бердянськ, Запорізької обл.)
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2020-08-21-002443-a 4290076b9efd4c3eb32dc22afcc0ce33
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:53
Очікувана вартість: 235 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція ПЛ-0,4кВ КТП-149 у зв'язку з приєднанням електроустановок житлового будинку гр. Морозова С. О. по вул. Лаптєвих, 4, м. Бердянськ, Запорізької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Лаптєвих, 4, Бердянськ, Запорізька область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору по письмовому зверненню «Підрядника» здійснення авансового платежу в розмірі 50% від ціни Договору протягом 30 календарних днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника». Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт здійснення остаточного розрахунку протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - виконання Підрядником робіт на суму здійсненої Замовником передоплати та оформлення документів, зазначених у п.4.2 договору, - підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акту приймання-передачі змонтованого устаткування, - реєстрації Підрядником в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК" 224 832,00
UAH з ПДВ
222 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерджигруп" 232 123,23
UAH з ПДВ
222 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 08:57
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:37
3.4_ДовидкаРеквізити.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.4_Відгук Лисогірська.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.4_Відгук Жемчужина.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.4_ Дог Лисогірська.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.4_ Дог Жемчужина.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.3_ДовидкаПерсонал.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.2_Дог Ямобур.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.2_Дог Гор бур прокол.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.2_Дог Автотранспорт.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.2_Дог Автовишка.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.2_ДовидкаОбладнання.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.1_Ліцензія.pdf.p7s
02 вересня 2020 08:37
2.1_Декларація.pdf.p7s

Публічні документи

02 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:28
1152_лк 02-001-002 Обладнання.xlsx
02 вересня 2020 09:27
2,2 Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 09:27
2.2.1Дозвил.pdf
02 вересня 2020 09:27
2.2.2 Дозвил- декларація.pdf
02 вересня 2020 09:27
2.4.1Посвідчення.pdf
02 вересня 2020 09:26
2.4.2Дипломи.pdf
02 вересня 2020 09:26
2.5.2. Договір аналогом ЖД.pdf
02 вересня 2020 09:25
2.5.2.2 ЖД Вовчанськ відгук.pdf
02 вересня 2020 09:25
2.7. План виконання робіт .pdf
02 вересня 2020 09:25
3.1.1.Протокол №1.pdf
02 вересня 2020 09:25
3.1.2. Протокол №2.pdf
02 вересня 2020 09:25
3.5.1 Фінансовий звіт.pdf
02 вересня 2020 09:25
3.5.3 Довідка про санкції.pdf
02 вересня 2020 09:24
аренда авто.pdf
02 вересня 2020 09:24
Договір оренди №2 01.03.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"

ТОВ "Енерджигруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
Переможець 222 480,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
222 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Р640920 від 25.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 15:05
Звіт про виконання договору Р640920.pdf укладений
23 березня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 16:02
ДУ 2 Морозов (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:01
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору Р640920) ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 09:58
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 09:58
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору Р640920) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 09:58
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Р640920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Р640920
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 222 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 080,00 UAH)