Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання робочої станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-08-21-002416-b 5701ac7abb1447dcabade7d71ef63e9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 12:22
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,47 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання робочої станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого; Валютою тендерної пропозиції є гривня)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, с. Солонка, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує прийнятий Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання ним видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 25 серпня 2020 09:21
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:40
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник. Замовником оприлюднено повну інформацію по тендеру для учасників у читабельному форматі. Дякуємо за розуміння.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-002416-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 серпня 2020 11:23
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 21:02
Шановний учаснику! Розглядається питання про внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 320 000,00
UAH з ПДВ
313 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОППТЕК" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 12:06
sign.p7s
17 вересня 2020 12:04
Довідка податкова.pdf.p7s
17 вересня 2020 12:04
Довідка податкова.pdf
17 вересня 2020 12:04
Довідка МВС Кляшторний.pdf
06 вересня 2020 13:46
sign.p7s
06 вересня 2020 13:45
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
06 вересня 2020 13:45
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2020 13:45
Таблиця відповідності.pdf
06 вересня 2020 13:45
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
06 вересня 2020 13:45
Проект договору.pdf.p7s
06 вересня 2020 13:45
Проект договору.pdf
06 вересня 2020 13:45
Лист гарантія ст17 дод 3.pdf
06 вересня 2020 13:45
Додаток 2.pdf.p7s
06 вересня 2020 13:45
Додаток 2.pdf

Публічні документи

06 вересня 2020 19:38
sign.p7s
06 вересня 2020 19:34
УСТАВ.pdf
06 вересня 2020 19:34
Техническая часть.pdf
06 вересня 2020 19:34
Тендерное предложение.pdf
06 вересня 2020 19:34
Справка екология.pdf
06 вересня 2020 19:34
Свидетельство НДС.pdf
06 вересня 2020 19:34
Протокол Задиора.pdf
06 вересня 2020 19:34
Приказ Задиора.pdf
06 вересня 2020 19:34
опись устав.pdf
06 вересня 2020 19:34
Выписка.pdf
06 вересня 2020 19:34
Витяг з ЄДР.rtf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ТОППТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
Переможець 313 992,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
313 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 вересня 2020 15:46
IMG_0004.pdf укладений
28 вересня 2020 15:29
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2020 19:57
Звіт.pdf укладений
30 жовтня 2020 19:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 313 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 332,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку