Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалів №12 інв. №062513, №13 інв. №062514 ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, пл. Митна, 1/2»).
Очікувана вартість
16 450 666,67 UAH
UA-2020-08-21-002183-b 7c4aabb3791f4dab988b6ed3248bbced
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 10:30
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:27
Очікувана вартість: 16 450 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 506,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалів №12 інв. №062513, №13 інв. №062514 ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, пл. Митна, 1/2»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалів №12 інв. №062513, №13 інв. №062514 ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, пл. Митна, 1/2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/2 .Територія та акваторія морського порту Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За етапами №1 та №2 (Додаток №3 до Договору) у розмірі ______ (зазначається переможцем цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від вартості робіт за етапами №1 та №2 згідно Додатку №3 до Договору), відсотків від вартості робіт за етапами №1 та №2 згідно Додатку №3 до Договору, що складає _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. без ПДВ, крім того ПДВ ___________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн., разом ціна становить _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. з ПДВ. протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця та надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу, що складає 100 % від розміру авансу за етапами №1 та №2 (Додаток №3 до Договору) від Виконавця.Власні кошти підприємства. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія За етапом № 4 (Додаток №3 до Договору) у розмірі ______ (зазначається переможцем цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від вартості робіт за етапом №4 згідно Додатку №3 до Договору), відсотків від вартості робіт за етапом №4 згідно Додатку №3 до Договору, що складає _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. без ПДВ, крім того ПДВ ___________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн., разом ціна становить _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. з ПДВ. протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця та надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу, що складає 100 % від розміру авансу за етапом №4 (Додаток №3 до Договору) від Виконавця, але не раніше дати схвалення проектної документації на стадії ТЕО.Власні кошти підприємства. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів від дати отримання у порядку, визначеному у розділі 6 Договору.Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАБУДПРОЕКТ" 16 280 000,00
UAH
16 280 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 16 320 000,00
UAH
16 320 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:15
довідки ст 17 Переможець.pdf.p7s
03 листопада 2020 10:15
довідки ст 17 Переможець.pdf
02 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:12
ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
рішення учасника.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
наказ Панфілова.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
кошториси .pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
довідка про несудимість.pdf.p7s
02 листопада 2020 17:12
ч. 2 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 17:12
рішення учасника.pdf
02 листопада 2020 17:12
п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 17:12
наказ Панфілова.pdf
02 листопада 2020 17:12
кошториси .pdf
02 листопада 2020 17:12
довідка про несудимість.pdf
28 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:20
свідоцтва ЗВТ ЧНІП.pdf
28 жовтня 2020 14:20
гарантійний лист ЧНІП.pdf
28 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:29
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:28
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:24
Чепиль сертиф.pdf
29 вересня 2020 18:24
статут 25.07.2018.pdf
29 вересня 2020 18:24
ст. 17.pdf
29 вересня 2020 18:24
рішення учасника.pdf
29 вересня 2020 18:24
пояснювальна записка.pdf
29 вересня 2020 18:24
письмова згода учасника.pdf
29 вересня 2020 18:24
наказ Панфілова.pdf
29 вересня 2020 18:24
Лицензия заверенная.pdf
29 вересня 2020 18:24
лист про досвід.pdf
29 вересня 2020 18:24
договір + акт досвід .pdf
29 вересня 2020 18:24
довідка про мтб.pdf
29 вересня 2020 18:24
довідка про код доступу.pdf
29 вересня 2020 18:24
відомості про учасника.pdf
29 вересня 2020 18:24
виписка мтб.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 16:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:34
Проєкт договору.pdf
28 вересня 2020 16:34
19 Сертифікат ISO_2020_укр.pdf
28 вересня 2020 16:34
13 Форма письмової згода.pdf
28 вересня 2020 16:34
12 Реквізити анкор.pdf
28 вересня 2020 16:34
9 Статут ТОВ Анкор.pdf
28 вересня 2020 16:34
6.3 Контракт с директором.pdf
28 вересня 2020 16:34
5-1 Пояснювальна записка.pdf
28 вересня 2020 16:34
4 Довідка стаття 17.pdf
28 вересня 2020 16:34
3-3 Свідоцтва про повірку.pdf
28 вересня 2020 16:34
3-2-2_СПД Шахов.pdf
28 вересня 2020 16:34
3-2-1_ФОП Голубов А.А..pdf
28 вересня 2020 16:34
3-1-1_Документи понтон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАБУДПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАБУДПРОЕКТ"
#41873881
Переможець 16 280 000,00
UAH
29 жовтня 2020 17:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 16:47

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Аквабудпроект» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1) перелік виявлених невідповідностей: В порушення вимог пп.1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність власного, орендованого тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників обладнання необхідного для проведення лабораторних та камеральних робіт, польових робіт та не зазначено наявність засобів для проведення інженерно-геологічних вишукувань. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників). У листі окремо зазначити інформацію про наявність: - Електронного тахеометру або теодоліт з нівеліром. Додатково, на кожний зазначений учасником в листі засіб вимірювальної техніки учасником надається чинне Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, яке дійсне на день розкриття пропозиції, якщо отримання такого свідоцтва передбачено чинним Переліком категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 (зі змінами) У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час виконання робіт (у разі використання технологій), інформацію в довільній формі щодо не використання у виробничої діяльності (у разі не використання технологій). У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відповідні документи, які підтверджують наявність власного, орендованого тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників обладнання необхідного для проведення лабораторних та камеральних робіт, польових робіт, наявність засобів для проведення інженерно-геологічних вишукувань. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАБУДПРОЕКТ"
#41873881
16 280 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 08:52
2889 ДУ 2.pdf зміни до договору
01 січня 2024 08:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 19:37
Аквабуд 2889.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 19:37
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 18:22
2889-В-ОДФ-20.pdf укладений
19 листопада 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору через настання форс-мажорних обставин
Номер договору про закупівлю: 2889-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2889-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML