Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери
Очікувана вартість
184 890,00 UAH
UA-2020-08-21-002005-b ● 636c01fc2be04f4c901baeb16211fb23
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 184 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 924,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець оплачує замовлений Товар на підставі рахунка-фактури, отриманого від Продавця, протягом 1 (одного) банківського дня з моменту його отримання, шляхом 100% попередньої оплати вартості Товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 15:28 |
ОГОЛОШЕННЯ Кондиціонери.docx | |
21 серпня 2020 15:28 |
комерційна пропозиція.docx | |
21 серпня 2020 15:28 |
Договор Кондиціонери.doc | |
21 серпня 2020 15:28 |
спецификація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов поставки
Дата подання: 21 серпня 2020 16:51
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:19
Шановний Замовнику, чи потрібен монтаж кондиціонерів?
Відповідь: Даною закупівлею послуги з монтажу кондиціонерів не передбачено.
аналог
Дата подання: 25 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:22
Добрий день! Чи розглядаєте ви аналог?
Відповідь: Добрий день. Вичерпний перелік моделей кондиціонерів наведено у Додатку №2 "Специфікація". Аналоги/інші моделі не розгялдаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-21-002005-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2722207894
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:47
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Доводимо до Вашого відома, що не згодні з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашого підприємства на підставі надання нами в комплекті цінової пропозиції копії одного із договорів з додатками, в яких були допущені помилки. Лист-відгук та накладна – це документи надані нам третьою особою, Замовником, і не є нашою помилкою. Дякуємо, що Ви вказали на невідповідність в одному з документів; ми проаналізували, все виправили і надаємо відкориговані документи.
Згідно умов Тендерної документації Замовника торгів, в п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в п.п.5 було чітко визначено, що Учасник в складі своєї цінової пропозиції повинен надати: «…скан-копія листа-відгуку (не менше одного) від підприємства, установи чи організації щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі або копія договору щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних…».
На виконання вимоги цього розділу нами було надано 5 (п’ять) договорів замість одного, котрі підтверджують опит виконання робіт/ надання послуг за аналогічними закупівлі договорами. В Протоколі № 4 від 01.10.2020р. Замовник вказує, що тільки 1 (один) договір не відповідає кваліфікаційним вимогам, що означає відповідність 4 (чотирьох). До того ж у Довідці «Досвід роботи 2020» є контактні данні особи підприємства-Замовника, за телефонами якої можливо перевірити достовірність наданої інформації по наданим послугам/ виконаним роботам за Договором № 3/3210 від 06.06.2020р. Телефон: +380975656907, E-мail: cpmsd1maring@gmail.com. Сам договір по закупівлі UA-2020-06-15-001570-b оприлюднений в електронній системі PROZORO і доступ до нього є вільним.
Хочемо звернути Вашу увагу, що при розгляданні першого Учасника закупівлі, підприємства ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР», котрого Ви визначили Переможцем Протоколом № 2 від 09.09.2020 року з наміром заключити договір, Ви не дискваліфікували, хоча їх ЦП не відповідала кваліфікаційним вимогам, встановленим як ст.16 Закону так і ТД вашого підприємства:
- не було зовсім надано накладної під Договір № 2210/53 від 30 липня 2019 р., котра підтверджує його належне виконання;
- не було надано документів, підтверджуючих якість продукції (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Декларація про відповідність…).
Додатково вважаємо, що дискваліфікація нашого підприємства не є правомірною враховуючи те, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, Замовник зобов’язаний надати можливість Постачальникам виправити помилки на етапі кваліфікації.
За новими правилами проведення державних закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, згідно Закону Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Нам така можливість не була надана.
До того ж, при кваліфікації попереднього Учасника Вами були порушені строки укладання договору по закупівлі. Згідно Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти. Протокол № 2 з наміром заключити договір з ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» був оприлюднений 09.09.2020 року. Протокол № 3 про скасування рішення був оприлюднений в електронній системі лише 01.10.2020 року, згідно якого підприємство ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» відмовляється від поставки листом від 22.09.2020 року.
Вважаємо подану нами Пропозиція такою, що відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам Замовника з підготовки пропозицій, оскільки нами як Учасником виконано вимогу п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
У зв'язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію, або відминити тендер у зв’язку з порушеннями, котрі неможливо виправити.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов Тендерної документації Замовника торгів, в п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в п.п.5 було чітко визначено, що Учасник в складі своєї цінової пропозиції повинен надати: «…скан-копія листа-відгуку (не менше одного) від підприємства, установи чи організації щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі або копія договору щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних…».
На виконання вимоги цього розділу нами було надано 5 (п’ять) договорів замість одного, котрі підтверджують опит виконання робіт/ надання послуг за аналогічними закупівлі договорами. В Протоколі № 4 від 01.10.2020р. Замовник вказує, що тільки 1 (один) договір не відповідає кваліфікаційним вимогам, що означає відповідність 4 (чотирьох). До того ж у Довідці «Досвід роботи 2020» є контактні данні особи підприємства-Замовника, за телефонами якої можливо перевірити достовірність наданої інформації по наданим послугам/ виконаним роботам за Договором № 3/3210 від 06.06.2020р. Телефон: +380975656907, E-мail: cpmsd1maring@gmail.com. Сам договір по закупівлі UA-2020-06-15-001570-b оприлюднений в електронній системі PROZORO і доступ до нього є вільним.
Хочемо звернути Вашу увагу, що при розгляданні першого Учасника закупівлі, підприємства ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР», котрого Ви визначили Переможцем Протоколом № 2 від 09.09.2020 року з наміром заключити договір, Ви не дискваліфікували, хоча їх ЦП не відповідала кваліфікаційним вимогам, встановленим як ст.16 Закону так і ТД вашого підприємства:
- не було зовсім надано накладної під Договір № 2210/53 від 30 липня 2019 р., котра підтверджує його належне виконання;
- не було надано документів, підтверджуючих якість продукції (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Декларація про відповідність…).
Додатково вважаємо, що дискваліфікація нашого підприємства не є правомірною враховуючи те, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, Замовник зобов’язаний надати можливість Постачальникам виправити помилки на етапі кваліфікації.
За новими правилами проведення державних закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, згідно Закону Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Нам така можливість не була надана.
До того ж, при кваліфікації попереднього Учасника Вами були порушені строки укладання договору по закупівлі. Згідно Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти. Протокол № 2 з наміром заключити договір з ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» був оприлюднений 09.09.2020 року. Протокол № 3 про скасування рішення був оприлюднений в електронній системі лише 01.10.2020 року, згідно якого підприємство ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» відмовляється від поставки листом від 22.09.2020 року.
Вважаємо подану нами Пропозиція такою, що відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам Замовника з підготовки пропозицій, оскільки нами як Учасником виконано вимогу п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
У зв'язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію, або відминити тендер у зв’язку з порушеннями, котрі неможливо виправити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 17:17
Учасником ФОП Сушич Олександр Андрійович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.c2), в якій він зазначає, що Замовником нібито було порушено строки укладення договору. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» :
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом, та при кваліфікації керувався принципами неупередженості та економічної вигоди. Своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Сушич Олександр Андрійович, Замовник чітко обґрунтував у Протокольному рішенні № 4 від 01.10.2020 року. Дійсно, Замовник має надати 24 години Учаснику для виправлення порушень, які підлягають виправленню (як наприклад не вірно вказана адреса чи ЄДРПОУ). Невідповідності, наявні в Учасника, допущені вже у відсканованих копіях документів (Договори, акти, листи-відгуки тощо), що унеможливлює їх виправлення. Тому своє рішення Замовник вважає вірним, прийнятим в рамках Закону і не вбачає підстав для відміни процедури закупівлі.
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом, та при кваліфікації керувався принципами неупередженості та економічної вигоди. Своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Сушич Олександр Андрійович, Замовник чітко обґрунтував у Протокольному рішенні № 4 від 01.10.2020 року. Дійсно, Замовник має надати 24 години Учаснику для виправлення порушень, які підлягають виправленню (як наприклад не вірно вказана адреса чи ЄДРПОУ). Невідповідності, наявні в Учасника, допущені вже у відсканованих копіях документів (Договори, акти, листи-відгуки тощо), що унеможливлює їх виправлення. Тому своє рішення Замовник вважає вірним, прийнятим в рамках Закону і не вбачає підстав для відміни процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-21-002005-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИРИЧЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098109854
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:02
Порушення законодавства України
Я Кириченко Максим Олександрович, вимагаю відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Якщо мою вимогу не задовільнять я буду звертатись до Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 17:16
Учасником ФОП Кириченко Максим Олександрович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.a1), в якій він вимагає відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» :
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ООО "Компания Вент Аэр" |
167 479,20
UAH з ПДВ
|
167 479,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
184 890,00
UAH з ПДВ
|
168 388,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
184 890,00
UAH з ПДВ
|
168 388,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КИРИЧЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
168 388,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТМОНТАЖСТРОЙ" |
184 874,03
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "Компания Вент Аэр" #33011559 |
Рішення скасоване |
167 479,20
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:21
|
ООО "Компания Вент Аэр" #33011559 |
Відхилено |
167 479,20
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:22
|
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2722207894 |
Відхилено |
168 388,30
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:24
|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО #36253988 |
Переможець |
168 388,30
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 09:28
|
849-20 від 13.10.2020.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 14:01
|