Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери
Очікувана вартість
184 890,00 UAH
UA-2020-08-21-002005-b 636c01fc2be04f4c901baeb16211fb23
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:35
Очікувана вартість: 184 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 924,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець оплачує замовлений Товар на підставі рахунка-фактури, отриманого від Продавця, протягом 1 (одного) банківського дня з моменту його отримання, шляхом 100% попередньої оплати вартості Товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:28
ОГОЛОШЕННЯ Кондиціонери.docx
21 серпня 2020 15:28
комерційна пропозиція.docx
21 серпня 2020 15:28
Договор Кондиціонери.doc
21 серпня 2020 15:28
спецификація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов поставки
Дата подання: 21 серпня 2020 16:51
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:19
Шановний Замовнику, чи потрібен монтаж кондиціонерів?
Відповідь: Даною закупівлею послуги з монтажу кондиціонерів не передбачено.
аналог
Дата подання: 25 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:22
Добрий день! Чи розглядаєте ви аналог?
Відповідь: Добрий день. Вичерпний перелік моделей кондиціонерів наведено у Додатку №2 "Специфікація". Аналоги/інші моделі не розгялдаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-002005-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2722207894
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:47
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Доводимо до Вашого відома, що не згодні з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашого підприємства на підставі надання нами в комплекті цінової пропозиції копії одного із договорів з додатками, в яких були допущені помилки. Лист-відгук та накладна – це документи надані нам третьою особою, Замовником, і не є нашою помилкою. Дякуємо, що Ви вказали на невідповідність в одному з документів; ми проаналізували, все виправили і надаємо відкориговані документи.

Згідно умов Тендерної документації Замовника торгів, в п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в п.п.5 було чітко визначено, що Учасник в складі своєї цінової пропозиції повинен надати: «…скан-копія листа-відгуку (не менше одного) від підприємства, установи чи організації щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі або копія договору щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних…».
На виконання вимоги цього розділу нами було надано 5 (п’ять) договорів замість одного, котрі підтверджують опит виконання робіт/ надання послуг за аналогічними закупівлі договорами. В Протоколі № 4 від 01.10.2020р. Замовник вказує, що тільки 1 (один) договір не відповідає кваліфікаційним вимогам, що означає відповідність 4 (чотирьох). До того ж у Довідці «Досвід роботи 2020» є контактні данні особи підприємства-Замовника, за телефонами якої можливо перевірити достовірність наданої інформації по наданим послугам/ виконаним роботам за Договором № 3/3210 від 06.06.2020р. Телефон: +380975656907, E-мail: cpmsd1maring@gmail.com. Сам договір по закупівлі UA-2020-06-15-001570-b оприлюднений в електронній системі PROZORO і доступ до нього є вільним.

Хочемо звернути Вашу увагу, що при розгляданні першого Учасника закупівлі, підприємства ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР», котрого Ви визначили Переможцем Протоколом № 2 від 09.09.2020 року з наміром заключити договір, Ви не дискваліфікували, хоча їх ЦП не відповідала кваліфікаційним вимогам, встановленим як ст.16 Закону так і ТД вашого підприємства:
- не було зовсім надано накладної під Договір № 2210/53 від 30 липня 2019 р., котра підтверджує його належне виконання;
- не було надано документів, підтверджуючих якість продукції (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Декларація про відповідність…).

Додатково вважаємо, що дискваліфікація нашого підприємства не є правомірною враховуючи те, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, Замовник зобов’язаний надати можливість Постачальникам виправити помилки на етапі кваліфікації.

За новими правилами проведення державних закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, згідно Закону Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Нам така можливість не була надана.

До того ж, при кваліфікації попереднього Учасника Вами були порушені строки укладання договору по закупівлі. Згідно Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти. Протокол № 2 з наміром заключити договір з ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» був оприлюднений 09.09.2020 року. Протокол № 3 про скасування рішення був оприлюднений в електронній системі лише 01.10.2020 року, згідно якого підприємство ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» відмовляється від поставки листом від 22.09.2020 року.

Вважаємо подану нами Пропозиція такою, що відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам Замовника з підготовки пропозицій, оскільки нами як Учасником виконано вимогу п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
У зв'язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію, або відминити тендер у зв’язку з порушеннями, котрі неможливо виправити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 17:17
Учасником ФОП Сушич Олександр Андрійович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.c2), в якій він зазначає, що Замовником нібито було порушено строки укладення договору. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» :
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом, та при кваліфікації керувався принципами неупередженості та економічної вигоди. Своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Сушич Олександр Андрійович, Замовник чітко обґрунтував у Протокольному рішенні № 4 від 01.10.2020 року. Дійсно, Замовник має надати 24 години Учаснику для виправлення порушень, які підлягають виправленню (як наприклад не вірно вказана адреса чи ЄДРПОУ). Невідповідності, наявні в Учасника, допущені вже у відсканованих копіях документів (Договори, акти, листи-відгуки тощо), що унеможливлює їх виправлення. Тому своє рішення Замовник вважає вірним, прийнятим в рамках Закону і не вбачає підстав для відміни процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-21-002005-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИРИЧЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098109854
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:02
Порушення законодавства України
Я Кириченко Максим Олександрович, вимагаю відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Якщо мою вимогу не задовільнять я буду звертатись до Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 17:16
Учасником ФОП Кириченко Максим Олександрович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.a1), в якій він вимагає відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» :
1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом.
2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення.
3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно).
Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 12:47
Лист про мех.помилку.pdf

Документи

06 жовтня 2020 17:17
протокол 7.pdf

Документи

06 жовтня 2020 17:16
протокол 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Компания Вент Аэр" 167 479,20
UAH з ПДВ
167 479,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 184 890,00
UAH з ПДВ
168 388,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 184 890,00
UAH з ПДВ
168 388,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИРИЧЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 170 000,00
UAH з ПДВ
168 388,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТМОНТАЖСТРОЙ" 184 874,03
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 14:57
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 14:57
VA NDS.pdf
31 серпня 2020 14:57
статут.pdf
31 серпня 2020 14:57
свидетельство.pdf
31 серпня 2020 14:57
Додаток 2.pdf
31 серпня 2020 14:57
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 14:57
Довідка.pdf
31 серпня 2020 14:57
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
03 вересня 2020 19:55
Довідка - досвід 2019.pdf
03 вересня 2020 19:55
Проект Договору.pdf
03 вересня 2020 19:55
Инструкция_CH-S__FTXE-NG.pdf
03 вересня 2020 19:55
Досвід роботи 2020.pdf
03 вересня 2020 19:55
Висновок СЄС до 10.04.2021р.pdf
03 вересня 2020 19:55
Статутні.rar
03 вересня 2020 19:55
Відомості про учасника.jpg
03 вересня 2020 19:55
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 19:55
Досвід 2019- договора.rar

Публічні документи

28 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:56
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 11:56
Специфікація.pdf
28 серпня 2020 11:56
СН ФОП Кириченко.pdf
28 серпня 2020 11:56
ПП уплата ЕН 2020 г. (1).pdf
28 серпня 2020 11:56
Паспорт прописка.pdf
28 серпня 2020 11:56
Паспорт 2.pdf
28 серпня 2020 11:56
Паспорт 1.pdf
28 серпня 2020 11:56
лист відгук HVAC.pdf
28 серпня 2020 11:56
Комерційна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 11:56
код.pdf
28 серпня 2020 11:56
Квитанция 2 за 4 кв 2019 г..pdf
28 серпня 2020 11:56
Квитанция 2 за 3 кв.2019.pdf
28 серпня 2020 11:56
Квитанция 2 за 2 кв.2019 г..pdf
28 серпня 2020 11:56
Договір№9HVAC.pdf
28 серпня 2020 11:56
Договівр №12HVAC.pdf
28 серпня 2020 11:56
Довідка про екологію.pdf
28 серпня 2020 11:56
Декларация 4 кв.2019 г..pdf
28 серпня 2020 11:56
Декларация 3 кв. 2019 г..pdf
28 серпня 2020 11:56
Декларация 2 кв 2019 г..pdf
28 серпня 2020 11:56
Декларация 1 кв 2019 г.pdf
28 серпня 2020 11:56
Гарантія на заміну.pdf
28 серпня 2020 11:56
Виписка 2.pdf
28 серпня 2020 11:56
Виписка 1.pdf
28 серпня 2020 11:56
Вид діяльності.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 18:35
спецификація.docx
03 вересня 2020 18:35
оферта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Компания Вент Аэр"

ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

ФОП "КИРИЧЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТМОНТАЖСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Компания Вент Аэр"
#33011559
Рішення скасоване 167 479,20
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:21
ООО "Компания Вент Аэр"
#33011559
Відхилено 167 479,20
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:22
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#2722207894
Відхилено 168 388,30
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:24
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
Переможець 168 388,30
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:25

Документи

08 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:46
Акцепт Кондиціонери.pdf

Документи

01 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
168 388,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:28
849-20 від 13.10.2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 388,30
UAH (в тому числі ПДВ 28 064,72 UAH)