Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Лот № 1 – 33184200-5 Судинні протези (46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний); Лот № 2 - 33184100-4 Хірургічні імплантати (44756 Сітка хірургічна, що використовується при абдомінальній грижі, полімерна)
33180000-5 Functional support (Lot No. 1 – 33184200-5 Vascular prostheses (46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft); Lot No. 2 – 33184100-4 Surgical implants (44756 Abdominal hernia surgical mesh, composite-polymer)
Очікувана вартість
2 042 000,00 UAH
UA-2020-08-21-001520-b 390853cc76af456b944600f85f824ce4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Голюк Олексій
+380487252054
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Military Medical Clinical Centre
National ID: 08199969
Contact point: Bondarenko Sergei
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Additional contacts: Golyuk Oleksiy
+380487252054

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 042 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 21 серпня 2020 13:52
Enquiries until: 11 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 2 042 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.

Тендерна документація

21 серпня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:53
ТД мед Судинні протези.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Непрозорі критеріїї вибору переможців
Дата подання: 22 серпня 2020 16:28
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:05
  Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.   А саме:   Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.   Вимагаємо пояснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!

Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:

«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).

Питома вага критерію «Ціна» - 100%».



Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:

«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».



Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Відписка
Дата подання: 31 серпня 2020 22:25
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:09
   На жаль, ваша відповідь на вищезгадане питання є відпискою та не відповіда.на суть питання.    Таким чином, порушуються відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі. Неодноразово надана нами відповідь щодо критеріїв визначення переможця повністю відповідає тим, що вказані у тендерній документації, складеній відповідно до вимог чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-001520-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 26 серпня 2020 22:19
Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
  
  Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
  А саме:

  Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.

  Вимагаємо пояснити.
  
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 16:01
Шановний Запитувачу!

Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:

«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).

Питома вага критерію «Ціна» - 100%».

Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:

«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».

Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 22:27
скарга
31 серпня 2020 22:27
скарга

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 33184200-5 Судинні протези (46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 359 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 795,00 UAH з ПДВ


Title: 33184200-5 Vascular prostheses (46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 359 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 795,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 вересня 2020 15:55
Auction planned date: 30 вересня 2020 15:55
Закінчення: 30 вересня 2020 16:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 measures.name.symbol
33184200-5 Судинні протези (46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

33184200-5 Vascular prostheses (46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft)
CPV: 33180000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-08-21-001520-b390853cc76af456b944600f85f824ce4
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:51
Документи переможця.pdf
01 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:01
Документи переможця.pdf
21 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 11:28
Проект договору.pdf

Документи

21 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 1 358 616,45
UAH з ПДВ
1 358 616,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 1 358 375,70
UAH з ПДВ
1 358 375,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:51
Документи переможця.pdf
01 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:01
Документи переможця.pdf
21 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 11:28
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 1 358 375,70
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
1 358 375,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:39
ДУ 2 дог 486.PDF зміни до договору
19 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:16
ДУ 1 дог 486.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:03
протокол 339.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:54
Людмила Фарм 486.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний індекс в адресі необхідно вважати той, що вказаний у договорі.
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 339
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 624 824,96
UAH (в тому числі ПДВ 106 296,96 UAH)