Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-08-21-001284-c 26b4921e89ff4cb6bfb26d9fad8a8ecc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Парубець Іванович

380508636089
380679898175
centrdn1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 37899872
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова, 12
Контактна особа: Олександр Парубець Іванович
380508636089, 380679898175
centrdn1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:14
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Антоновича, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. вул.Антоновича, 29 Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо термінів надання послуг
Дата подання: 26 серпня 2020 10:46
В оголошенні Вами зазначена кінцева дата надання послуг - 30 серпня. Як можна встигнути виконати роботи якщо навіть термін закінчення подання пропозицій - 31 серпня. Прошу скоригувати термін надання послуг
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-001284-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3074106617
Дата подання: 03 вересня 2020 07:49
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Учасник закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс» не надав під час подання цінової пропозиції до початку аукціону та впродовж 24 годин після закінчення аукціону під час оцінки замовником його пропозиції згідно вимог закупівлі, а саме Додатку 2 до оголошення та п.4 Запиту, наступні документи:
- копію кваліфікаційного сертифікату на інженерно-будівельне проектування у частині безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму
- Копію «Методики проведення промивання та гідравлічних випробувань», затверджену керівником підприємства
- калькуляцію вартості послуг на технічне обслуговування систем теплопостачання, у тому числі випробування систем під тиском
- довідку про наявність переносного накладного витратоміру рідини та копію свідоцтва про проходження метрологічної повірки даного пристрою
- Лист гарантію, про те, що послуги будуть виконуватись власними силами Учасника без залучення субпідрядних організацій
- Довідку про наявність штатних працівників підприємства Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг
- копію диплому про вищу освіту Інженера-налагоджувальника з відповідною освітою у сфері тепло-водопостачання
- не надав кольорові скановані копії відповідних протоколів та посвідчень з зазначенням штатного місця роботи у Учасника з навчання та перевірку знань по «Правилам технічної експлуатації теплових установок та мереж», НПАОП 0.00-1.71-3 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», «Правил пожежної безпеки», «Безпечної експлуатації електроустановок споживачів», а також копію кваліфікаційного атестату штатного енергоаудитора з обстеження інженерних систем будівель з наданням реєстраційного номеру бази енергоаудиторів України
- Довідку про можливість для своєчасного реагування на вимогу Замовника під час виконання гарантійних обов’язків протягом гарантійного терміну виконання послуг впродовж 12-ти календарних місяців
- розрахунку вартості послуг (локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, загальновиробничі витрати, пояснювальна записка)
- Довідку про наявності бароскопічної камери для візуального огляду внутрішніх поверхонь системи опалення Замовника
- Довідку про підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у торгах в порядку статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; або довідка з посиланням на вільний та безоплатний доступ до інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних
- Довідку, про наявність матеріально-технічної бази для якісного надання послуг, а саме обов’язкова наявність компресорної установки з витратою повітря не менше 800 л/хв..,та наявність гідравлічного пресу з можливістю надавати тиск не менш ніж 10 кГс/см2,та обов’язковим наданням кольорових сканованих копій відповідних паспортів на ці пристрої
- наявність в своєму штаті атестованого електрозварювальника. Учасник повинен надати атестат про проходження його перевірки.
- Цінова пропозиція учасника не підписана ЕЦП/КЕП, що прямо порушує вимоги частини 3 статті 12 закону України «Про публічні закупівля» (зі змінами) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їхньої оцінки документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог закону «Про електроні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та закону «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017р. № 2155-VIII.
Учасник закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс» не надав більш половини документів що вимагав Замовник. Тому керуючись законом України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс»,
2) відхилити його цінову пропозицію учасника ПП «Л.Д. Сервіс», як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 вересня 2020 15:16
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 13:08
Доброго дня!
Ваша скарга розглянута , прийняті до відома Ваші зауваження на засіданні тендергого комітету .Прийнято рішення про скасування призначення переможця ПП "Л.Д.Сервіс" Протокол буде опубліковано в системі
Номер вимоги: UA-2020-08-21-001284-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3074106617
Дата подання: 04 вересня 2020 09:48
Ігнорування вимог Замовником
Просимо Вас виконувати Вимоги закону « Про публічні закупівлі!
Учасник закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс» не надав під час подання цінової пропозиції до початку аукціону та впродовж 24 годин після закінчення аукціону під час оцінки замовником його пропозиції згідно вимог закупівлі, а саме Додатку 2 до оголошення та п.4 Запиту, наступні документи: - копію кваліфікаційного сертифікату на інженерно-будівельне проектування у частині безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму - Копію «Методики проведення промивання та гідравлічних випробувань», затверджену керівником підприємства - калькуляцію вартості послуг на технічне обслуговування систем теплопостачання, у тому числі випробування систем під тиском - довідку про наявність переносного накладного витратоміру рідини та копію свідоцтва про проходження метрологічної повірки даного пристрою - Лист гарантію, про те, що послуги будуть виконуватись власними силами Учасника без залучення субпідрядних організацій - Довідку про наявність штатних працівників підприємства Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг - копію диплому про вищу освіту Інженера-налагоджувальника з відповідною освітою у сфері тепло-водопостачання - не надав кольорові скановані копії відповідних протоколів та посвідчень з зазначенням штатного місця роботи у Учасника з навчання та перевірку знань по «Правилам технічної експлуатації теплових установок та мереж», НПАОП 0.00-1.71-3 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», «Правил пожежної безпеки», «Безпечної експлуатації електроустановок споживачів», а також копію кваліфікаційного атестату штатного енергоаудитора з обстеження інженерних систем будівель з наданням реєстраційного номеру бази енергоаудиторів України - Довідку про можливість для своєчасного реагування на вимогу Замовника під час виконання гарантійних обов’язків протягом гарантійного терміну виконання послуг впродовж 12-ти календарних місяців - розрахунку вартості послуг (локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, загальновиробничі витрати, пояснювальна записка) - Довідку про наявності бароскопічної камери для візуального огляду внутрішніх поверхонь системи опалення Замовника - Довідку про підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у торгах в порядку статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; або довідка з посиланням на вільний та безоплатний доступ до інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних - Довідку, про наявність матеріально-технічної бази для якісного надання послуг, а саме обов’язкова наявність компресорної установки з витратою повітря не менше 800 л/хв..,та наявність гідравлічного пресу з можливістю надавати тиск не менш ніж 10 кГс/см2,та обов’язковим наданням кольорових сканованих копій відповідних паспортів на ці пристрої - наявність в своєму штаті атестованого електрозварювальника. Учасник повинен надати атестат про проходження його перевірки. - Цінова пропозиція учасника не підписана ЕЦП/КЕП, що прямо порушує вимоги частини 3 статті 12 закону України «Про публічні закупівля» (зі змінами) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їхньої оцінки документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог закону «Про електроні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та закону «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017р. № 2155-VIII. Учасник закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс» не надав більш половини документів що вимагав Замовник. Тому керуючись законом України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) вимагаємо: 1) скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Л.Д. Сервіс», 2) відхилити його цінову пропозицію учасника ПП «Л.Д. Сервіс», як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 вересня 2020 15:16
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 13:09
Доброго дня! Ваша скарга розглянута , прийняті до відома Ваші зауваження на засіданні тендергого комітету .Прийнято рішення про скасування призначення переможця ПП "Л.Д.Сервіс" Протокол буде опубліковано в системі

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 07:49
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 8 131,66
UAH з ПДВ
8 131,66
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 11 500,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:54
Отзыв Пятихаки.pdf
31 серпня 2020 10:54
Отзыв Дафми.PDF
31 серпня 2020 10:54
Ліцензія ДАБІ України.pdf
31 серпня 2020 10:54
Лист-гарантія.pdf
31 серпня 2020 10:54
Лист-гарантія 3.pdf
31 серпня 2020 10:54
Лист-гарантія 2.pdf
31 серпня 2020 10:54
лист про лицензию.pdf
31 серпня 2020 10:54
Копія паспорта та кода.pdf
31 серпня 2020 10:54
Довідка про персонал.pdf
31 серпня 2020 10:54
Довідка про МТБ.pdf
31 серпня 2020 10:54
Дипломы Володин А.С..pdf
31 серпня 2020 10:54
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. Сервіс"

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Рішення скасоване 8 131,66
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Рішення скасоване 8 131,66
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Рішення скасоване 8 131,66
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Відхилено 8 131,66
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Відхилено 11 500,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 вересня 2020 15:20
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 вересня 2020 15:25
Електронний підпис

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій