Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів та проїздів (ЛОТ 1 - Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування) ( ЛОТ 2 - Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів ) (ЛОТ 3 - Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування міждворових проїздів)
Очікувана вартість
3 271 889,34 UAH
UA-2020-08-21-000479-c abf2259e799b4819acb587adbd539399
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 09:23
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 09:23
Очікувана вартість: 3 271 889,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Тендерна документація

21 серпня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 09:19
тд.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000084 ● adc6bb5c6e79479faee5619ff1e78882
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-08-21-000479-c 21.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:36:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів та проїздів (лот 1 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування) (лот 2 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів) (лот 3 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування міждворових проїздів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-000479-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 14:51:26

пояснення

КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м.Києва", належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, створене рішенням Голосіївської районної в місті Києві Ради з метою забезпечення ефективного управління, належного утримання житлового та нежитлового фонду, утримання прибудинкових територій та передане (віднесене) до сфери управління Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Відповідно до Розпорядження КМДА від 27.04.2018 № 707 «Про деякі питання закріплення внутрішньоквартальних проїздів» та розпорядженнями ГРДА від 19.05.2020 № 241 та від 24.07.2020 № 349 «Про закріплення внутрішньоквартальних проїздів», внутрішньоквартальні проїзди закріпили за КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м.Києва".
Згідно розпорядження ГРДА від 19.05.2020 № 241 всі закріплені об’єкти знаходяться або межують з житловими будинками та прибудинковими територіями які обслуговує підприємство та вважаються міждворові.
Об’єкти, які зазначені в розпорядженні ГРДА від 24.07.2020 № 349, внутрішньоквартальні проїзди та тротуари є загального користування (магістральних вулиць районного значення).
В організаційній структурі та штаті підприємства відсутні структурні підрозділи й працівники, які виконують чи можуть виконувати необхідний комплекс робіт по утриманню та обслуговуванню внутрішньоквартальних проїздів , відсутня матеріально-технічна основа для їх виконання. Розрахунок нормативної чисельності персоналу підприємства, було здійснено виключно для виконання функцій балансоутримувача будинків житлового фонду, віднесеного до сфери управління районної адміністрації.
В зв’язку з значним обсягом робіт механічного прибирання внутрішньоквартальних проїздів (шляхів загального користування, магістральних вулиць районного значення) та недостатньою кількістю спеціалізованої прибиральної техніки для забезпечення належного утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів, на підприємстві було прийнято рішення щодо здійснися закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів.
Розрахунок вартості прибирання внутрішньоквартальних проїздів було розраховано виходячи з нормативів та соціальних гарантій підприємства.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 13:40:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів та проїздів (лот 1 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-000479-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином було перевірено відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасника, який визнаний переможцем торгів, комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-27 12:03:01

пояснення

Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасника, Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» було перевірено на tax.gov.ua – офіційному порталі ДПС після розкриття пропозиції, станом на 08.09.2021 заборгованість була відсутня.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ: За результатами розгляду висновків, які опубліковано ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (ДАСУ), щодо необхідності розірвання договору № 255 від 23.09.20р., укладеного між КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва та КП ШЕУ «Магістраль» (далі – договір) повідомляємо наступне. Відповідно до листа головного управління ДПС у м.Києві №12618/6/26-15-13-02-10 від 09.02.2021, за КП ШЕУ «Магістраль» обліковувався податковий борг у частині чистого прибутку(доходу) коммунальних унітарних підприємств. Вивчивши питання щодо визнання частини чистого прибутку (доходу) податковим боргом та, керуючись статтями Податкового кодексу України (далі – Кодекс) звертаємо увагу, що у переліку податків і зборів, визначеному ст.ст. 9 і 10 Кодексу, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону. Таким чином, частина чистого прибутку (доходу) не сплачена до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями у встановлені терміни не є податковим боргом у розумінні Кодексу. Також повідомляємо, що на наш запит до КП ШЕУ «Магістраль» щодо наявності заборгованості з обов’язкових платежів (податків, зборів) підприємством була надана довідка від 08.02.21р. № 20487 від ГУ ДПС у  м. Києві про відсутність у КП ШЕУ «Магістраль» податкового боргу.  Станом на 11.02.2021р., відповідно до умов укладеного договору та зважаючи на норми Цивільного та Господарського, та Податкового кодексів України, просимо Вас переглянути висновок щодо розірвання договору.  Копії листа і довідки додається.

2021-02-11 14:05:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 419 419,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 194,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 вересня 2020 13:14
Закінчення: 08 вересня 2020 13:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

67495 м²
Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, Голосіївський район
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ШЕУ "Магістраль" 1 405 245,90
UAH з ПДВ
1 405 245,90
UAH з ПДВ
Документи
КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва 1 419 419,80
UAH з ПДВ
1 419 419,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 09:04
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:01
Оновлена ТП
18 вересня 2020 09:01
Довідка тогівля людьми
18 вересня 2020 09:01
Довідка МВС
04 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:03
Статутні документи.PDF
04 вересня 2020 12:03
Накази.pdf
04 вересня 2020 12:03
Проект договору Лот 1.pdf
04 вересня 2020 12:03
Довідка проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:03
Довідки екологія.pdf
04 вересня 2020 12:02
Договір 9-20 та акт.pdf
04 вересня 2020 12:02
Договір 25 та акт.pdf
04 вересня 2020 12:02
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2020 12:02
Наявність техніки.pdf
04 вересня 2020 12:02
Опис тех можливостей.pdf
04 вересня 2020 12:02
Довідка ліцензування.pdf
04 вересня 2020 12:02
Довідка санкції.pdf
04 вересня 2020 12:02
Довідка ст 17.pdf
04 вересня 2020 12:02
ТП Лот 1.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:43
статут (1).pdf
27 серпня 2020 16:43
пдв.pdf
27 серпня 2020 16:43
наказ.pdf
27 серпня 2020 16:43
наказ кк.pdf
27 серпня 2020 16:43
Витяг.pdf
27 серпня 2020 16:43
аналог договір та акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ШЕУ "Магістраль"

КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ШЕУ "Магістраль"
#05445534
Переможець 1 405 245,90
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ШЕУ "Магістраль"
#05445534
1 405 245,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:59
Додаткова угода 2 до 255 від 26_01.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:08
Додоткова_угода_1_1_31_12_2020.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 14:08
Договір_255_23_09_2020.pdf укладений
24 вересня 2020 12:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 листопада 2020 12:30
468 241,80 UAH UA768201720344390001000031521
КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК
UA353003460000026009010875301
КП "ШЕУ "Магiстраль"
Оплачений
02 грудня 2020 16:14
468 450,00 UAH UA768201720344390001000031521
КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК
UA353003460000026009010875301
КП "ШЕУ "Магiстраль"
Оплачений
23 грудня 2020 11:47
468 554,10 UAH UA768201720344390001000031521
КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК
UA353003460000026009010875301
КП "ШЕУ "Магiстраль"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML