Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 09:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 09:23 |
Очікувана вартість: | 3 271 889,34 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
21 серпня 2020 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 09:19 |
тд.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000084 ● adc6bb5c6e79479faee5619ff1e78882
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-08-21-000479-c 21.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:36:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів та проїздів (лот 1 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування) (лот 2 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів) (лот 3 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування міждворових проїздів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-000479-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 14:51:26
пояснення
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м.Києва", належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, створене рішенням Голосіївської районної в місті Києві Ради з метою забезпечення ефективного управління, належного утримання житлового та нежитлового фонду, утримання прибудинкових територій та передане (віднесене) до сфери управління Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Відповідно до Розпорядження КМДА від 27.04.2018 № 707 «Про деякі питання закріплення внутрішньоквартальних проїздів» та розпорядженнями ГРДА від 19.05.2020 № 241 та від 24.07.2020 № 349 «Про закріплення внутрішньоквартальних проїздів», внутрішньоквартальні проїзди закріпили за КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м.Києва".
Згідно розпорядження ГРДА від 19.05.2020 № 241 всі закріплені об’єкти знаходяться або межують з житловими будинками та прибудинковими територіями які обслуговує підприємство та вважаються міждворові.
Об’єкти, які зазначені в розпорядженні ГРДА від 24.07.2020 № 349, внутрішньоквартальні проїзди та тротуари є загального користування (магістральних вулиць районного значення).
В організаційній структурі та штаті підприємства відсутні структурні підрозділи й працівники, які виконують чи можуть виконувати необхідний комплекс робіт по утриманню та обслуговуванню внутрішньоквартальних проїздів , відсутня матеріально-технічна основа для їх виконання. Розрахунок нормативної чисельності персоналу підприємства, було здійснено виключно для виконання функцій балансоутримувача будинків житлового фонду, віднесеного до сфери управління районної адміністрації.
В зв’язку з значним обсягом робіт механічного прибирання внутрішньоквартальних проїздів (шляхів загального користування, магістральних вулиць районного значення) та недостатньою кількістю спеціалізованої прибиральної техніки для забезпечення належного утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів, на підприємстві було прийнято рішення щодо здійснися закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування внутрішньоквартальних проїздів.
Розрахунок вартості прибирання внутрішньоквартальних проїздів було розраховано виходячи з нормативів та соціальних гарантій підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 13:40:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів та проїздів (лот 1 - послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-000479-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином було перевірено відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасника, який визнаний переможцем торгів, комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-27 12:03:01
пояснення
Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасника, Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» було перевірено на tax.gov.ua – офіційному порталі ДПС після розкриття пропозиції, станом на 08.09.2021 заборгованість була відсутня.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ: За результатами розгляду висновків, які опубліковано ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (ДАСУ), щодо необхідності розірвання договору № 255 від 23.09.20р., укладеного між КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва та КП ШЕУ «Магістраль» (далі – договір) повідомляємо наступне. Відповідно до листа головного управління ДПС у м.Києві №12618/6/26-15-13-02-10 від 09.02.2021, за КП ШЕУ «Магістраль» обліковувався податковий борг у частині чистого прибутку(доходу) коммунальних унітарних підприємств. Вивчивши питання щодо визнання частини чистого прибутку (доходу) податковим боргом та, керуючись статтями Податкового кодексу України (далі – Кодекс) звертаємо увагу, що у переліку податків і зборів, визначеному ст.ст. 9 і 10 Кодексу, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону. Таким чином, частина чистого прибутку (доходу) не сплачена до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями у встановлені терміни не є податковим боргом у розумінні Кодексу. Також повідомляємо, що на наш запит до КП ШЕУ «Магістраль» щодо наявності заборгованості з обов’язкових платежів (податків, зборів) підприємством була надана довідка від 08.02.21р. № 20487 від ГУ ДПС у м. Києві про відсутність у КП ШЕУ «Магістраль» податкового боргу. Станом на 11.02.2021р., відповідно до умов укладеного договору та зважаючи на норми Цивільного та Господарського, та Податкового кодексів України, просимо Вас переглянути висновок щодо розірвання договору. Копії листа і довідки додається.
2021-02-11 14:05:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з утримання, експлуатації та обслуговування шляхів загального користування |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 419 419,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 14 194,20 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП ШЕУ "Магістраль" #05445534 |
Переможець |
1 405 245,90
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 09:59
|
Додаткова угода 2 до 255 від 26_01.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:08
|
Додоткова_угода_1_1_31_12_2020.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 14:08
|
Договір_255_23_09_2020.pdf | укладений |
24 вересня 2020 12:50
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
04 листопада 2020 12:30
|
468 241,80 UAH | UA768201720344390001000031521 КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК |
UA353003460000026009010875301 КП "ШЕУ "Магiстраль" |
Оплачений |
02 грудня 2020 16:14
|
468 450,00 UAH | UA768201720344390001000031521 КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК |
UA353003460000026009010875301 КП "ШЕУ "Магiстраль" |
Оплачений |
23 грудня 2020 11:47
|
468 554,10 UAH | UA768201720344390001000031521 КП "Кер.комп. з обсл.житл.ф.Гол.р-н мК |
UA353003460000026009010875301 КП "ШЕУ "Магiстраль" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |