Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт ділянки вул. Набережна, в с. Біла на ділянці км 0+000 - км 1+100 (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
3 917 800,00 UAH
UA-2020-08-20-009044-a 6c562128f58842239645f812b76a0d4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:47
Очікувана вартість: 3 917 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт ділянки вул. Набережна, в с. Біла на ділянці км 0+000 - км 1+100 (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, с. Біла, Тернопільський район, вул. Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:40
Додаток_5_Проект_договору_.docx
20 серпня 2020 17:40
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
20 серпня 2020 17:39
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
20 серпня 2020 17:39
Додаток_2_Технічне завдання_.doc
20 серпня 2020 17:39
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
20 серпня 2020 17:39
ТД Набережна.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-20-009044-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 17 вересня 2020 17:47
Оскарження рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 21:10
рішення від 21.09.2020 № 17683 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:10
рішення від 30.09.2020 №18416 .pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 10:08

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 17:17
Скарга №320 11.08.20.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2020 15:51
Пояснення замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 3 050 000,00
UAH з ПДВ
2 990 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 3 839 444,00
UAH з ПДВ
2 990 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:14
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:14
Довідка переможця.pdf
09 листопада 2020 11:13
Довідка МВС.pdf
09 листопада 2020 11:13
Довідка ГУ ДПС.pdf
09 листопада 2020 11:13
Довідка МВС.p7s
09 листопада 2020 11:13
Довідка ГУ ДПС.p7s
04 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:38
ІД 30 Гарантія_100 000,00 UAH.pdf
04 вересня 2020 17:07
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 17:05
КК 5 штатний розпис.pdf
04 вересня 2020 17:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 вересня 2020 17:04
ІД 26 Копія статуту.pdf
04 вересня 2020 17:04
ІД 31 проект договору.pdf
04 вересня 2020 17:03
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:03
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
04 вересня 2020 17:03
ІД 21 Транспорна схема.pdf
04 вересня 2020 17:03
ІД 18 довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:35
Довідки переможця.pdf
11 вересня 2020 12:35
Довідка МВС.pdf
04 вересня 2020 14:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:17
№55 ІД Водна арена.pdf
04 вересня 2020 14:17
№50 ІД Довідка АБЗ.pdf
04 вересня 2020 14:17
№47 Проект договору.pdf
04 вересня 2020 14:17
№46 ІД Заходи довкілля.pdf
04 вересня 2020 14:17
№42 ІД Зразок підпису.pdf
04 вересня 2020 14:17
№41 ІД Копія ліцензії.pdf
04 вересня 2020 14:17
№38 ІД Технічне завдання.pdf
04 вересня 2020 14:17
№32 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 14:17
№21 ВПВ 17.pdf
04 вересня 2020 14:17
№20 ВПВ 17.pdf
04 вересня 2020 14:17
№19 ВПВ 17.pdf
04 вересня 2020 14:17
№18 ВПВ 17.pdf
04 вересня 2020 14:17
№17 ВПВ 17.pdf
04 вересня 2020 14:17
№15 КК Лист відгук 19 ПС.pdf
04 вересня 2020 14:17
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
04 вересня 2020 14:17
№13 КК Договір 19 ПС.pdf
04 вересня 2020 14:17
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
04 вересня 2020 14:17
№10 КК Довідка робітники.pdf
04 вересня 2020 14:17
№4 КК Договори оренди.rar
04 вересня 2020 14:17
№1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Рішення скасоване 2 990 400,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 09:14
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Рішення скасоване 2 990 500,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 09:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 2 990 400,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:16

Документи

10 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:36
Протокол
07 вересня 2020 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
2 990 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:49
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:12
Додаткова угода 3 вул. Набережна с. Біла.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:08
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:59
Додаткова угода 2 вул. Набережна в с. Біла.pdf зміни до договору
31 травня 2021 17:58
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:47
ДУ _1 Набережна.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 10:11
Договір укладений
24 листопада 2020 10:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2020 11:56
897 120,00 UAH UA618201720344331013107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA613348510000026004962499976
ТзОВ "Авакс Проф"
Оплачений
29 грудня 2020 15:14
1 699 007,00 UAH UA618201720344331013107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA613348510000026004962499976
ТзОВ "Авакс Проф"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені виконавцем об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 967 371,00
UAH (в тому числі ПДВ 494 561,83 UAH)