Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування))
CPV code according to DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction ("Landscaping measures, namely: reconstruction of the park of culture and rest named after MO Gurov, Metallurgists ave., 148 in Kalmiusky district of Mariupol" (without electricity supply) (correction))
Очікувана вартість
280 232 379,00 UAH
UA-2020-08-20-009032-a 35db38a20b064396963a39e3037e43cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Додаткові контактні особи: Alexey Koloda
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Алексей Колода
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Mariupol Greenery Construction Municipal Enterprise of Donetsk Oblast
National ID: 03361845
Contact point: Veronica Savoshchenko
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Additional contacts: Alexey Koloda
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Алексей Колода
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2020 19:00
Очікувана вартість: 280 232 379,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 401 161,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1401161 UAH
Publication date: 20 серпня 2020 17:34
Enquiries until: 10 вересня 2020 19:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 280 232 379 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 401 162 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
до 31 грудня 2022 року
until December 31, 2022
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів,148, Кальміуський район
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

"Landscaping activities, namely: reconstruction of the park of culture and recreation. M.O. Gurova, 148 Metallurgists Ave. in Kalmiuskyi district of Mariupol "(without electricity supply) (adjustment)
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом надання попередньої оплати та оплати за фактично виконані роботи. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі до 50% від вартості річного обсягу робіт обсягу видатків фінансування на бюджетний рік. Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання і устаткування, виконання робіт до 18 грудня поточного року. Після 18 грудня поточного року невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. У разі несвоєчасного повернення Замовнику невикористаних сум попередньої оплати Підрядник сплачує пеню у розмірі подвійної ставки від суми невикористаної попередньої оплати за кожен день затримки після закінчення двомісячного строку. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт згідно договірної ціни в об’ємі не більше ніж 95% від їх загальної вартості на підставі підписаних між Замовником та Підрядником довідок форми КБ-3, актів форми КБ-2в і рахунків, які надаються Підрядником не пізніше 20 числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 5% договірної ціни робіт провадиться Замовником протягом 10 робочих днів від дня підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 07:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:59
Протокол №413 від 10.09.2020 щодо внесення змін до тендерної документації.pdf
10 вересня 2020 13:50
Протокол №413 від 10.09.2020 щодо внесення змін до тендерної документаціїї.pdf
10 вересня 2020 13:59
Перелік змін до ТД.docx
10 вересня 2020 13:50
Перелік змін до ТД.docx
10 вересня 2020 13:50
Додаток №8 Технічне завдання парк Гурова.docx
20 серпня 2020 17:34
Додаток №8 Технічне завдання парк Гурова.docx
10 вересня 2020 13:50
Тендерна документація парк Гурова зі змінами.docx
20 серпня 2020 17:34
Тендерна документація парк Гурова.docx
10 вересня 2020 13:50
Додаток №6 Проект договору парк Гурова зі змінами.docx
20 серпня 2020 17:34
Додаток №6 Проект договору парк Гурова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо кваліфікаційних вимог до тендерної документації.
Дата подання: 01 вересня 2020 13:34
Дата відповіді: 04 вересня 2020 14:28
Доброго дня. Приміткою * до Додатку 3 тендерної документації Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвд зазначено: " До довідки додаються офіційні документи, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій". Запитання. Що мається на увазі "працівники робочих професій"? Та які саме офіційні документи повині надати Учасник? Просимо надати уточнюючу відповідь до зазначеного запитання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під визначенням «працівники робочих професій» слід розуміти професії, перелік яких наведений у розділах 7 – 9 Класифікатору професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574).
Документами, що підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій, є дипломи, свідоцтва, атестати та інші документи, видані відповідним органом або закладом у сфері освіти.
Відмітка про закриття документу
Дата подання: 04 вересня 2020 15:44
Дата відповіді: 07 вересня 2020 13:02
в ТД вказано "При поданні в електронній системі файлів з розрахунком твердої договірної ціни та кошторису учасник повинен зробити відповідну відмітку про закриття документу до моменту до моменту кваліфікації переможця після аукціону." Що мається наузі під фразою "зробити відповідну відмітку про закриття документу"? Чи правильно розуміємо, що Інформаційна модель повинна бути тільки для перегляду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Технічне завдання
Дата подання: 04 вересня 2020 17:31
Дата відповіді: 07 вересня 2020 13:02
Доброго дня. Розглянувши технічне завдання Додаток 8 до тендерної документації нами виявлено безліч помилок (невідповідність кількісних показників, відсутность окремих видів робіт, інше) в локальних кошторисах. Звертаємося з проханням переглянути Технічне завдання та внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Справа в тому, що на тендер викладно остаточні роботи. Деякі роботи по даному об'єкту вже виконані.
Технічне завдання
Дата подання: 07 вересня 2020 16:58
Дата відповіді: 08 вересня 2020 17:05
Доброго дня. Розглянувши технічне завдання (Додаток 8 до тендерної документації) звертаємося з проханням надати роз'яснення щодо невідповідності кількісних показників робіт з кількісними показниками необхідних матеріалів та відсутності взагалі окремих робіт. Наприклад: -в Локальному кошторисі №2-1-3 пуктом 13 та 14 зазначено "розбирання дорожніх покритів та основ.." водночас відсутні роботи з навантаження та вивезення; - п.19 заначені наступні роботи "установлення поліетиленових фасонних частин:відводів, колін, патрубків...." в кількості 137 шт., а кількість нижчезазначених матеріалів становить 1069 шт.; - п.42 зазначено "установлення поліетиленових трійників" в кількості 60 шт., а кількість матеріалів (трійник) зазначених нижче становить 550 шт. Просимо переглянути, привести у відповідність Технічне завдання до тендерної документації ( усі локальні кошториси) та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання виконано у відповідності до кошторису та робочого проєкту, який отримав позитивний експертний звіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 вересня 2020
UA-2020-08-20-009032-a35db38a20b064396963a39e3037e43cd
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "CВС-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" #30735742

№ рішення у справі

70/61-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 вересня 2020 19:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:52
досвід.pdf
18 вересня 2020 14:52
Гарантія 2879-20.zip
18 вересня 2020 14:52
реєстр.pdf
18 вересня 2020 14:52
наявність працівників.pdf
18 вересня 2020 14:52
наявність МТБ.pdf
18 вересня 2020 14:52
кал графік.pdf
18 вересня 2020 14:52
дозвыльны документи.pdf
18 вересня 2020 14:52
вимоги ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:52
Выписка 2.JPG
18 вересня 2020 14:52
Выписка 1.JPG
18 вересня 2020 14:52
16. Статут.pdf
18 вересня 2020 14:52
17.1 Витяг ПДВ.JPG
18 вересня 2020 14:52
17.2 Свид.НДС.jpg

Документи

20 вересня 2020 19:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:51
XXIV. Дозвіл.pdf
18 вересня 2020 16:51
XXIII. Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 16:51
ХХІІ. Фінансовий звіт.pdf
18 вересня 2020 16:51
XIV. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 16:51
XIII. Копія СТАТУТУ.pdf
18 вересня 2020 16:51
Гарантія 8433-20.7z

Документи

20 вересня 2020 19:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
20 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
20 вересня 2020 10:37
ІМД кошторис.rar
20 вересня 2020 10:37
18. Календарний график.pdf
18 вересня 2020 17:46
13.1. Проект договору.pdf
18 вересня 2020 17:46
12. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2020 17:46
Протокол НР.7Z
18 вересня 2020 17:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 вересня 2020 17:46
Лист для клієнті1.7z
18 вересня 2020 17:46
11. Копія виписки з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 17:46
Гарантія 8743-20.7z
18 вересня 2020 17:46
10. Оригінал Витягу ПДВ.pdf
18 вересня 2020 17:46
9. Виписка з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 17:46
Витяг із Статуту.7z
18 вересня 2020 17:46
8. Копія Статуту.pdf
18 вересня 2020 17:46
Банківська ліцензі1.7z
18 вересня 2020 17:46
7.1. Рішення.pdf
18 вересня 2020 17:46
14.1. Технічне завдання.pdf
18 вересня 2020 17:45
4.3. Рекомендаційний лист.pdf
18 вересня 2020 17:45
4.2. Копії форм КБ-3.pdf
18 вересня 2020 17:45
2.3. Дог.1368 оренди офіс.pdf
18 вересня 2020 17:45
2.1. Дог.17П БИГ СИТИ.pdf
18 вересня 2020 17:45
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

ТОВ "CВС-СЕРВІС"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 261 401 163,00
UAH з ПДВ
261 401 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
20 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
20 вересня 2020 10:37
ІМД кошторис.rar
20 вересня 2020 10:37
18. Календарний график.pdf
18 вересня 2020 17:46
13.1. Проект договору.pdf
18 вересня 2020 17:46
12. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2020 17:46
Протокол НР.7Z
18 вересня 2020 17:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 вересня 2020 17:46
Лист для клієнті1.7z
18 вересня 2020 17:46
11. Копія виписки з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 17:46
Гарантія 8743-20.7z
18 вересня 2020 17:46
10. Оригінал Витягу ПДВ.pdf
18 вересня 2020 17:46
9. Виписка з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 17:46
Витяг із Статуту.7z
18 вересня 2020 17:46
8. Копія Статуту.pdf
18 вересня 2020 17:46
Банківська ліцензі1.7z
18 вересня 2020 17:46
7.1. Рішення.pdf
18 вересня 2020 17:46
14.1. Технічне завдання.pdf
18 вересня 2020 17:45
4.3. Рекомендаційний лист.pdf
18 вересня 2020 17:45
4.2. Копії форм КБ-3.pdf
18 вересня 2020 17:45
2.3. Дог.1368 оренди офіс.pdf
18 вересня 2020 17:45
2.1. Дог.17П БИГ СИТИ.pdf
18 вересня 2020 17:45
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Інформація про відміну

Дата відміни
28 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій