Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з реконструкції теплових пунктів. Реконструкції внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ОСББ "Пулюя 2 " за адресою: вул. Івана Пулюя, 2 м. Київ. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 464 927,60 UAH
UA-2020-08-20-006914-a a5da1b522f7c4869b6830077bb5fb45e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 464 927,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: 60 календарних днів з дати укладання угоди
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реконструкції теплових пунктів. Реконструкції внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ОСББ "Пулюя 2 " за адресою: вул. Івана Пулюя, 2 м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03048, Україна, м. Київ, Київ, вул. Івана Пулюя, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2020  —  15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 1 410 000,00
UAH з ПДВ
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:13
16.1. Проект договору.pdf
01 вересня 2020 17:13
15. Гарантійний строк.pdf
01 вересня 2020 17:13
14. Лист обробка данних.pdf
01 вересня 2020 17:13
13. Довідка повноваження.pdf
01 вересня 2020 17:13
11. Довідка не банкрут.pdf
01 вересня 2020 17:13
9. Довідка не судимість.pdf
01 вересня 2020 17:13
8. Довідка корупц.правоп.pdf
01 вересня 2020 17:13
6. Дотримання правил ОП.pdf
01 вересня 2020 17:13
5.1. Дозвіл.pdf
01 вересня 2020 17:13
5. Ліцензія.pdf
01 вересня 2020 17:13
4. Працівники.pdf
01 вересня 2020 17:13
3. Мат.тех.база .pdf
01 вересня 2020 17:13
2.2 Відгук.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 16.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 15.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 14.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 13.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 12.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 11.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 10.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 9.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 8.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 7.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 6.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 5.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 4.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 3.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 2.pdf
01 вересня 2020 17:13
2.1. Досвід ч. 1.pdf
01 вересня 2020 17:13
0. Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
Переможець 1 410 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:35

Документи

04 вересня 2020 19:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 19:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 19:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:11
ДУ 3 від 16.12.2020 до дог 87 БТС зменш ДЦ.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 17:25
Д.У № 2 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 17:59
ДУ1 від 05.11.2020 ДОг 87 БТС продовження календарного плану.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 17:58
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 20:17
Договір №87-Г-БМ-70-30 від 18.09.2020_ІТП БТС Пулюя 2.pdf укладений
21 вересня 2020 20:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 09:59
423 000,00 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA368201720355309107000706730
ТОВ "Будiвництво технологiї системи"
Оплачений
12 листопада 2020 12:55
219 275,05 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
12 листопада 2020 12:55
54 009,13 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
30 листопада 2020 10:35
146 709,83 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
09 грудня 2020 11:47
181 800,65 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
09 грудня 2020 11:47
31 341,67 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
18 грудня 2020 13:03
197 587,08 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений
18 грудня 2020 13:03
138 566,87 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA363218420000026008053038759
ТОВ "БУДIВНИЦТВО ТЕХНОЛОГIЇ СИСТЕМИ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: складної епідеміологічної ситуації в організації Генпідрядника і в місті в цілому, що сповільняє темпи проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також отримання дозвільних документів, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 87-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: карантинні обмеження, які викликали несвоєчасні поставки комплектуючих іноземного походження необхідних для щита автоматизації, що буде встановлений на об’єкт, виготовлення та поставка даного устаткування переноситься на 02.12.2020 р., що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 87-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт (заміну зворотних клапанів Ду 65 мм, яка входила в договірну ціну, було виконано раніше за рахунок коштів ОСББ), що обумовило необхідність коригування договірної ціни Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 87-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 392 290,28
UAH (в тому числі ПДВ 232 048,38 UAH)