Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування – 7 найменувань)
Очікувана вартість
264 384,24 UAH
UA-2020-08-20-005188-c 200b97424c66404ca8a7887f46d0186b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Висоцька

067721108310 sonechko_chield3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Спеціалізований психоневрологічний будинок дитини № 3 "Сонечко" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05497258
Місцезнаходження: 65111, Україна , Одеська обл., Одеса, пр-т Добровольського, буд. 149/5
Контактна особа: Марія Висоцька
067721108310
sonechko_chield3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:57
Очікувана вартість: 264 384,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 321,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування – 7 найменувань)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування – 7 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65111, Україна, Одеська область, Одеса, пр-т Добровольського, буд. 149/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 15:39
ТД зміни дитяче харчування.docx
31 серпня 2020 15:39
ТД_ Дитяча харчування зміни.doc
31 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 15:39
ТД зміни дитяче харчування.docx
31 серпня 2020 15:39
ТД_ Дитяча харчування зміни.doc
20 серпня 2020 16:38
ТД_ Дитяча харчування.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі 259 407,60
UAH з ПДВ
259 407,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 260 529,01
UAH з ПДВ
260 529,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБРІЙ-2000" 262 890,24
UAH з ПДВ
262 890,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:42
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:27
Акімов трудова книжка.pdf
08 вересня 2020 09:58
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:42
статут смарті від 04.09.2020.pdf
07 вересня 2020 14:40
Договір оренди складу.pdf
07 вересня 2020 14:40
Лист про сертифікацію.pdf
07 вересня 2020 14:40
Витяг ЄДР.pdf
07 вересня 2020 14:40
Довідка щодо ліцензії.pdf
07 вересня 2020 14:40
Гарантійний лист по ст.17.pdf
07 вересня 2020 14:40
Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2020 14:40
Відомості про учасника.pdf
07 вересня 2020 14:36
Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2020 14:36
Висновки.pdf
07 вересня 2020 14:36
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2020 14:36
Гарантiйний лист 1.pdf
07 вересня 2020 14:36
Гарантiйний лист 2.pdf
07 вересня 2020 14:36
Гарантiйний лист 3.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:01
цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2020 15:01
установчі документи.pdf
08 вересня 2020 15:01
технічні вимоги.pdf
08 вересня 2020 15:01
проект договору.pdf
08 вересня 2020 15:01
Лист-відгук.pdf
08 вересня 2020 15:01
документи якості.pdf
08 вересня 2020 15:01
Договір (Малиш. Малютка).pdf
08 вересня 2020 15:01
Довідка ст 17.pdf
08 вересня 2020 15:01
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:41
СТАТИСТИКА.pdf
04 вересня 2020 12:41
скан статуту.pdf
04 вересня 2020 12:41
довкілля.PDF
04 вересня 2020 12:41
Довіреність Гніденка МП.pdf
04 вересня 2020 12:41
довідка про працівників.PDF
04 вересня 2020 12:41
ДОВІДКА ПДВ.pdf
04 вересня 2020 12:41
відомість про учасника.PDF
04 вересня 2020 12:41
витяг з статуту.pdf
04 вересня 2020 12:41
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 вересня 2020 12:41
автотранспорт.PDF
04 вересня 2020 12:41
Додаток 7.pdf
04 вересня 2020 12:41
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Смарті Фемілі

ТОВ "БЕМБІКС"

ТОВ "ОБРІЙ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
Переможець 259 407,60
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 12:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 14:39

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - оригінали документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації); - документи, що підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи (представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору за результатами торгів (відповідно до Додатку 3 тендерної документації): - у разі, якщо учасником є юридична особа: 1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова особа учасника (далі - уповноважена особа) - протоколом (або випискою з протоколу) засновників, скановану копію з оригіналу наказу про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. (вимога п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); - виправити невідповідності у довідці (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, що є предметом закупівлі (вимога передбачена п. 1 Додатком №1 до тендерної документації); - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, сторінка паспорта з відповідною відміткою) (для фізичних осіб-підриємців). (вимога передбачена п. 4 Додатком №3 до тендерної документації). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації; - вимога п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; - вимога передбачена 1 Додатком №1 до тендерної документації; - вимога передбачена п. 4 Додатком №3 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оригінали документів, які підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації); - надати документи, що підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи (представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору за результатами торгів (відповідно до Додатку 3 тендерної документації): - у разі, якщо учасником є юридична особа: - якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова особа учасника (далі - уповноважена особа) - протоколом (або випискою з протоколу) засновників, скановану копію з оригіналу наказу про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору; (вимога п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); - виправити невідповідності у довідці (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, що є предметом закупівлі (вимога передбачена п. 1 Додатком №1 до тендерної документації); - надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, сторінка паспорта з відповідною відміткою) (для фізичних осіб-підриємців). (вимога передбачена п. 4 Додатком №3 до тендерної документації);

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
259 407,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 10:31
смарті фемілі.pdf укладений
07 жовтня 2020 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 407,60
UAH (в тому числі ПДВ 43 234,60 UAH)