Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція дощової каналізації на проспекті Броварському від вул. Митрополита Андрея Шептицького (вул. Луначарського) до мосту Метро через Русанівську протоку в Дніпровському районі». Коригування
Очікувана вартість
2 613 309,00 UAH
UA-2020-08-20-004849-c 7a417fdcdc1c4447ba376bac718d56bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бабенко Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Олександр Бабенко Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:39
Очікувана вартість: 2 613 309,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 066,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція дощової каналізації на проспекті Броварському від вул. Митрополита Андрея Шептицького (вул. Луначарського) до мосту Метро через Русанівську протоку в Дніпровському районі». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60% від відповідних розділів стадії «Проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:10
Оголошення про проведення торгів 446.doc
20 серпня 2020 16:10
ПР Броварського-Шептицького (коригування).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ» 2 570 000,00
UAH з ПДВ
2 509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектсервіс 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:42
Підписаний_G0920-2263-GL_tender.pdf
04 вересня 2020 10:42
9. Сканований паспорт.pdf
04 вересня 2020 10:42
11. Сканований Статут.pdf
04 вересня 2020 10:42
1. Заявка пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:10
Статут.pdf
04 вересня 2020 09:10
Технічне завдання.pdf
04 вересня 2020 09:10
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 09:10
Довідка уповноважений.pdf
04 вересня 2020 09:10
Паспорт.pdf
04 вересня 2020 09:10
Наказ директора.pdf
04 вересня 2020 09:10
протокол 1.pdf
04 вересня 2020 09:10
Сертифікати.pdf
04 вересня 2020 09:09
Особливі умови ДВС-1.pdf
04 вересня 2020 09:09
Кошториси ДВС-1.pdf
04 вересня 2020 09:09
Акти ДВС-1.pdf
04 вересня 2020 09:09
Завдання ДВС-1.pdf
04 вересня 2020 09:09
календарний графік ДВС-1.pdf
04 вересня 2020 09:09
наявність обладнання.pdf
04 вересня 2020 09:09
Наявність працівників.pdf
04 вересня 2020 09:09
Довідка оренди.pdf
04 вересня 2020 09:09
Заявка пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»

ТОВ Проектсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 2 509 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 08:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 08:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
2 509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 10:08
Додаткова 2.pdf зміни до договору
22 червня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 16:53
Додаткова 1.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 16:53
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:19
53-11.pdf укладений
21 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.1 Розділу IV Договору. 2. Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Додатку 2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 53-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 509 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 418 166,67 UAH)