Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта і дистиляти ( бензин А-92 - талони, дизельне пальне - талони)
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2020-08-20-004360-c bbd0e5f0ccd34fc184125b3305981111
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Феденчук Богдан Михайлович

+380332250292 parky.skvery@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Парки та сквери м.Луцька
Код ЄДРПОУ: 37887516
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Рівненська, 119
Контактна особа: Феденчук Богдан Михайлович
+380332250292
parky.skvery@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 15:35
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:43
Очікувана вартість: 473 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 літр
нафта і дистиляти ( бензин А-92 - талони, дизельне пальне - талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Рівненська.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 09:51
Внесені зміни до тендерної документації.docx
27 серпня 2020 09:51
тендерна документація зі змінами..docx
20 серпня 2020 15:32
тендерна документація нп.docx
27 серпня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 09:51
Внесені зміни до тендерної документації.docx
27 серпня 2020 09:51
тендерна документація зі змінами..docx
20 серпня 2020 15:32
тендерна документація нп.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 26 серпня 2020 12:31
Зміна умов проєкту договору
З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, керуючись умовами ЗУит"Про публічні закупівлі" просимо Вас внести зміни в проєкт договору щодо наступного:

п.4.2 - Постачальник зобов’язується поставити не менше 70% обсягу Товару за цінами, що склалися за результатами електронних закупівель - виключити

п. 8.2 викласти в наступній редакції - ˗ У разі порушення строків поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі Постачальник сплачує штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.

п.8.3 - За поставку Товару неналежної якості, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару та замінює його на якісний за свій рахунок протягом 1 (одного) календарного дня. - виключити, оскільки даний пункт повністю продублбований в п3.6 проєкту договору
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 09:49
Шановний заявнику, повідомляємо про те, що Ваші зауваження розглянуті та задоволені.
Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 10 вересня 2020 14:19
Вимога
Оскарження визнання переможця ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 11:09
Шановний учаснику!
Повідомляємо Вас, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» є такою, що відповідає умовам тендерної документації. Замовник здійснив об’єктивний розгляд пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та об’єктивно визначив цю пропозицію переможною.
1. В п 8.3 ч. 1 Розділу ІІІ Замовником вимагалося надання копії ліцензії/сертифікатів якості виробника товару, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» у файлі під назвою «Довідка про відповідність ДСТУ.pdf», в якій учасник надає інформацію про відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ.
2. У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» надано довідку про те, що Товар знаходиться на складі Товариства. Під товаром Замовник розуміє талони/скретч картки. Також, варто зауважити, що тендерна документація не вимагала жодних підтверджень наявності у учасника товару на складі, тому такі документи у складі його пропозиції тендерним комітетом не бралися до уваги.

3. В частині 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Вихідні номери та дати складання довідок відносяться до оформлення тендерної пропозиції, а отже їх відсутність є формальною помилкою.

4. В п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» міститься довідка про наявність у учасника працівників відповідної документації. Невідповідність в цій частині не встановлена.

Таким чином, зважаючи на вищезазначені факти, тендерний комітет дійшов висновку, що підстави для відхилення учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відсутні. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 11 вересня 2020 15:50
Вимога
Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 14:02
На дані запитання відповідь була вже надана.

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 14:19
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 15:50
Вимога_.pdf

Документи

14 вересня 2020 14:01
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 426 000,00
UAH з ПДВ
424 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙПІАНТ" 432 000,00
UAH з ПДВ
425 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 459 800,00
UAH з ПДВ
425 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 465 960,00
UAH з ПДВ
465 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:45
Довідка по ст.17 Закону.pdf
08 вересня 2020 15:45
public_doc.pdf
08 вересня 2020 15:45
public_doc.p7s
08 вересня 2020 15:44
Dovidka_20241431540990750640.pdf.p7s
08 вересня 2020 15:44
Dovidka_20241431540990750640.pdf
01 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:14
Виписка з ЄДР.pdf
01 вересня 2020 14:14
Технічні вимоги.pdf
01 вересня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 14:14
Статут.pdf
01 вересня 2020 14:14
Статут (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Статистика.pdf
01 вересня 2020 14:14
Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
01 вересня 2020 14:14
Рішення_засновника №1.pdf
01 вересня 2020 14:14
Рішення Статут (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Проект договору.pdf
01 вересня 2020 14:14
Описи Солвінг.pdf
01 вересня 2020 14:14
Описи Солвінг (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Наказ №4.pdf
01 вересня 2020 14:14
Ліцензія (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Ліцензия.pdf
01 вересня 2020 14:14
Договір з AMIC (ориг).pdf
01 вересня 2020 14:14
Довідка з ПУМБ від 14.08.2020.pdf
01 вересня 2020 14:14
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 14:14
Довідка до ліцензії.pdf
01 вересня 2020 14:14
Відомості про учасника.pdf
01 вересня 2020 14:14
Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 14:14
Витяг ПДВ (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Витяг ЄДР від 18.08.2020.pdf
01 вересня 2020 14:14
Витяг Акциз.pdf
01 вересня 2020 14:14
Виписка Солвінг (копія).pdf
01 вересня 2020 14:14
Баланс 1 квартал 2020 СС.pdf
01 вересня 2020 14:14
1 - Реєстр документів.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 15:14
Статут оригінал.pdf
04 вересня 2020 15:14
Статут Копія.pdf
04 вересня 2020 15:14
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 15:14
Перелік АЗС БРСМ Нафта.pdf
04 вересня 2020 15:14
Перелік АЗС АВІАС.pdf
04 вересня 2020 15:14
Описи до змін Статуту 1-3.pdf
04 вересня 2020 15:14
Ліцензія оригінал.pdf
04 вересня 2020 15:14
Ліцензія завірена копія.pdf
04 вересня 2020 15:14
Зразки талонів АВІАС.pdf
04 вересня 2020 15:14
Договір. ЛІВАЙН ТОРГ.pdf
04 вересня 2020 15:14
Договір оренди ОФІС.pdf
04 вересня 2020 15:14
Гарантійний лист БРСМ.pdf
04 вересня 2020 15:14
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 15:14
Витяг ПДВ Копія.pdf
04 вересня 2020 15:14
Витяг з ЄДР 08.07.2020.pdf
04 вересня 2020 15:14
Виписка з ЭДР.pdf
04 вересня 2020 15:14
Баланс 2019.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:13
148-184 Установчі документи.7z
04 вересня 2020 15:13
100-119 Техн специфікація.7z

Публічні документи

05 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
05 вересня 2020 13:59
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2020 13:59
Установчі документи.pdf
05 вересня 2020 13:59
Технічні документи_.pdf
05 вересня 2020 13:59
Реєстр.pdf
05 вересня 2020 13:59
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ТАЙПІАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 424 920,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
424 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:36
додаткова угода нафтопродукти.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:37
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:36
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 09:50
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 09:49
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:57
Договір зміни до договору
21 вересня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 345 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 541,67 UAH)