Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
нафта і дистиляти ( бензин А-92 - талони, дизельне пальне - талони)
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2020-08-20-004360-c ● bbd0e5f0ccd34fc184125b3305981111
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Парки та сквери м.Луцька |
Код ЄДРПОУ: | 37887516 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Рівненська, 119 |
Контактна особа: |
Феденчук Богдан Михайлович +380332250292 parky.skvery@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 15:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2020 15:35 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 473 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 літр
нафта і дистиляти ( бензин А-92 - талони, дизельне пальне - талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Рівненська.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 09:51 |
Внесені зміни до тендерної документації.docx | |
27 серпня 2020 09:51 |
тендерна документація зі змінами..docx | |
20 серпня 2020 15:32 |
тендерна документація нп.docx |
27 серпня 2020 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2020 09:51 |
Внесені зміни до тендерної документації.docx
|
|||
27 серпня 2020 09:51 |
тендерна документація зі змінами..docx
|
|||
20 серпня 2020 15:32 |
тендерна документація нп.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 26 серпня 2020 12:31
Зміна умов проєкту договору
З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, керуючись умовами ЗУит"Про публічні закупівлі" просимо Вас внести зміни в проєкт договору щодо наступного:
п.4.2 - Постачальник зобов’язується поставити не менше 70% обсягу Товару за цінами, що склалися за результатами електронних закупівель - виключити
п. 8.2 викласти в наступній редакції - ˗ У разі порушення строків поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі Постачальник сплачує штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
п.8.3 - За поставку Товару неналежної якості, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару та замінює його на якісний за свій рахунок протягом 1 (одного) календарного дня. - виключити, оскільки даний пункт повністю продублбований в п3.6 проєкту договору
Розгорнути
Згорнути
п.4.2 - Постачальник зобов’язується поставити не менше 70% обсягу Товару за цінами, що склалися за результатами електронних закупівель - виключити
п. 8.2 викласти в наступній редакції - ˗ У разі порушення строків поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі Постачальник сплачує штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
п.8.3 - За поставку Товару неналежної якості, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару та замінює його на якісний за свій рахунок протягом 1 (одного) календарного дня. - виключити, оскільки даний пункт повністю продублбований в п3.6 проєкту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 09:49
Шановний заявнику, повідомляємо про те, що Ваші зауваження розглянуті та задоволені.
Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 10 вересня 2020 14:19
Вимога
Оскарження визнання переможця ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 11:09
Шановний учаснику!
Повідомляємо Вас, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» є такою, що відповідає умовам тендерної документації. Замовник здійснив об’єктивний розгляд пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та об’єктивно визначив цю пропозицію переможною.
1. В п 8.3 ч. 1 Розділу ІІІ Замовником вимагалося надання копії ліцензії/сертифікатів якості виробника товару, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» у файлі під назвою «Довідка про відповідність ДСТУ.pdf», в якій учасник надає інформацію про відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ.
2. У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» надано довідку про те, що Товар знаходиться на складі Товариства. Під товаром Замовник розуміє талони/скретч картки. Також, варто зауважити, що тендерна документація не вимагала жодних підтверджень наявності у учасника товару на складі, тому такі документи у складі його пропозиції тендерним комітетом не бралися до уваги.
3. В частині 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Вихідні номери та дати складання довідок відносяться до оформлення тендерної пропозиції, а отже їх відсутність є формальною помилкою.
4. В п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» міститься довідка про наявність у учасника працівників відповідної документації. Невідповідність в цій частині не встановлена.
Таким чином, зважаючи на вищезазначені факти, тендерний комітет дійшов висновку, що підстави для відхилення учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відсутні. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відповідає умовам тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» є такою, що відповідає умовам тендерної документації. Замовник здійснив об’єктивний розгляд пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та об’єктивно визначив цю пропозицію переможною.
1. В п 8.3 ч. 1 Розділу ІІІ Замовником вимагалося надання копії ліцензії/сертифікатів якості виробника товару, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» у файлі під назвою «Довідка про відповідність ДСТУ.pdf», в якій учасник надає інформацію про відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ.
2. У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» надано довідку про те, що Товар знаходиться на складі Товариства. Під товаром Замовник розуміє талони/скретч картки. Також, варто зауважити, що тендерна документація не вимагала жодних підтверджень наявності у учасника товару на складі, тому такі документи у складі його пропозиції тендерним комітетом не бралися до уваги.
3. В частині 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Вихідні номери та дати складання довідок відносяться до оформлення тендерної пропозиції, а отже їх відсутність є формальною помилкою.
4. В п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» міститься довідка про наявність у учасника працівників відповідної документації. Невідповідність в цій частині не встановлена.
Таким чином, зважаючи на вищезазначені факти, тендерний комітет дійшов висновку, що підстави для відхилення учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відсутні. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-20-004360-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 11 вересня 2020 15:50
Вимога
Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 14:02
На дані запитання відповідь була вже надана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
426 000,00
UAH з ПДВ
|
424 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЙПІАНТ" |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
425 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
459 800,00
UAH з ПДВ
|
425 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
465 960,00
UAH з ПДВ
|
465 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
424 920,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 13:36
|
додаткова угода нафтопродукти.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 10:37
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 09:50
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 15:57
|
Договір | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 21/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 21/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |