Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин
Очікувана вартість
177 000,00 UAH
UA-2020-08-20-003258-c 42035382e1d8424dbfdbaa1e5211b862
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЮДМИЛА БЕСКИД МИХАЙЛІВНА

380312649893 zakarpatocz@zocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський обласний центр Зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771546
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Новака 45
Контактна особа: ЛЮДМИЛА БЕСКИД МИХАЙЛІВНА
380312649893
zakarpatocz@zocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 12:30
Очікувана вартість: 177 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7696 літр
Бензин (паливні картки для Закарпатського ОЦЗ) ...
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачання товару здійснюється протягом 7-ми робочих днів після підписання договору, згідно рахунку та накладних.Покупець здійснює оплату Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 10 банківських днів, з моменту одержання рахунку-фактури та отримання паливних карток Покупцем за видатковою накладною та при наявності фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:10
ТД-2020.jpg
20 серпня 2020 14:10
ТД БЕНЗИН 2020.doc
20 серпня 2020 14:10
ДОДАТОК 2.doc
20 серпня 2020 14:10
ДОДАТОК 4 - ДОГОВІР.doc
20 серпня 2020 14:10
ДОДАТОК 3.docx
20 серпня 2020 14:10
ДОДАТОК 1 - Форма тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-20-003258-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 26 серпня 2020 11:52
Вимога. Дискримінація.
Тендерна документація містить дискримінаційні умови, що суперечить принципам проведення закупівель, закріплених в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема:
1.)__Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.
2)__Копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (ми) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.
3)__ Документ, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу.

4)__В разі якщо учасник процедури закупівлі не є власником торгової марки пропонованого Товару (палива) в складі тендерної пропозиції Учасника надається сканована копія оригіналу або нотаріально завірені копії договорів поставки, зберігання або інших документів, що підтверджують право на володіння, використання, розпорядження Товару зазначеної торгової марки (палива). В складі тендерної пропозиції Учасника надаються скановані копії оригіналів гарантійних листів по кожному договору (стосується партнерських договорів, договорів поставки (постачання), договорів зберігання та інших договорів що визначають залучення до виконання субпідрядників) складеними не пізніше ніж за 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій із зазначенням (посиланням) у них на номер і дату договору та кінцевий їх строк дії. Гарантійний лист повинен містити умови щодо гарантування безумовного і належного отоварення Талонів Постачальника (Учасника) незалежно від будь-яких обставин (фінансових, юридичних, інших), які склалися між Постачальником (Учасником) та субпідрядником та умовою що вказаний договір буде пролонгований на 2020 та 2021 роки. Гарантійний лист обовязково повинен бути підписаний Учасником та сібпідрядником, а саме особами які мають право вчиняти відповідні дії та має бути зазначена (вказана) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (https://kap.minjust.gov.ua) або мати відповідне доручення (дорчення надається в складі тендерної пропозиції учасника).
5)__У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, за паливними картками, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2020 року, за картками зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше червня 2020 року та виданий на ім’я Замовника та містити ідентифікатор закупівлі.


Вимагаємо вилучити вищезазначені вимоги із тендерної документації, оскільки вони обмежують нас права на участь.
В ч.5 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, Замовник має право вимагати лише наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи провадження управління якістю. Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, отже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінаційї, закріпленим в ст. Закону України "Про публічні закупівлі"
Також, вимога щодо надання копій гарантійних листів від партнерів - не є обгрунтованою, оскільки підтвердженням наявності співпраці є саме договір, та, якщо у Замовника є сумніви щодо дійсності такого Договору - він повинен самостійно звертатися із запитом до таких партнерів.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначені умови - звернемося до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 15:12
На Вашу Вимогу, щодо відкритих торгів, повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Підпункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, Замовником у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлює, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частина 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вказує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовником було передбачено дані пункти, на які Ви посилаєтесь, а саме підпункти 2.3, 2.4, 2.5 та пункт 5 Додатку 3 та пункту 7 Додатку 3 Тендерної документації, де саме і передбачені всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі.
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі.
Аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 167 311,04
UAH з ПДВ
167 311,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 170 389,44
UAH з ПДВ
170 389,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 14:13
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:09
Статут ВОГ КАРД.pdf
07 вересня 2020 14:09
Договір Зберігання.pdf
07 вересня 2020 14:09
Договори.pdf
07 вересня 2020 14:09
Протокол створення.pdf
07 вересня 2020 14:09
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 14:09
ліцензії роздріб.pdf
07 вересня 2020 14:09
Перелік АЗС.pdf
07 вересня 2020 14:09
копії талонів.pdf
07 вересня 2020 14:09
копія талонів зворот.pdf
07 вересня 2020 14:09
Документи Йоржик.pdf
07 вересня 2020 14:09
А-95 сертифікат, паспорт.pdf
07 вересня 2020 14:09
Витяг ВОГ КАРД.pdf
07 вересня 2020 14:09
Держстат ВОГ КАРД.pdf
07 вересня 2020 14:09
Витяг ПДВ ВОГ КАРД.pdf
07 вересня 2020 14:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:23
ДФС до 26.09.pdf
22 вересня 2020 15:23
ДФС до 26.09.p7s
22 вересня 2020 15:23
Стоянський_паперова.pdf
22 вересня 2020 15:23
Dovidka_20246577660450107994.pdf.p7s
22 вересня 2020 15:23
Dovidka_20246577660450107994.pdf
07 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:50
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.7z
07 вересня 2020 14:50
ТП.pdf
07 вересня 2020 14:50
реєстр.pdf
07 вересня 2020 14:50
Досвід.7z
07 вересня 2020 14:50
Технічні документи.7z
07 вересня 2020 14:50
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 167 311,04
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 09:28
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 170 389,44
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:06

Документи

15 вересня 2020 09:19
Електронний підпис
15 вересня 2020 09:17
4.jpeg
15 вересня 2020 09:17
3.jpeg
15 вересня 2020 09:17
2.jpeg
15 вересня 2020 09:17
1.jpeg
08 вересня 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 вересня 2020 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
170 389,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:16
ОККО1.jpg укладений
06 жовтня 2020 11:15
Специфікація.jpg укладений
06 жовтня 2020 11:15
ОККО3.jpg укладений
06 жовтня 2020 11:15
ОККО.jpg укладений
06 жовтня 2020 11:15
ОККО2.jpg укладений
06 жовтня 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 389,44
UAH (в тому числі ПДВ 28 398,24 UAH)