Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-20-002975-a 76335b49d6ba48a9b4b36c39a8f23c4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:11
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Послуги з ремонту та технічного обслуговування охолоджувальних установок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг, що надаються за Договором, здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Розрахунки за обсягами наданих Послуг здійснюються шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленного рахунку на відповідний об’єм Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 11:36
Тендерна документація.doc
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 5.doc
20 серпня 2020 11:36
Оголошення.doc
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 2.doc
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 3.doc
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 7.docx
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 1.doc
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 6.docx
20 серпня 2020 11:36
ДОДАТОК 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 211 200,00
UAH
208 128,00
UAH
Документи
ТОВ Енергосервісна компанія "Дельта-Т" 299 500,00
UAH
209 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:58
Фінансовий звіт .pdf
07 вересня 2020 15:58
Технічна специфікація.pdf
07 вересня 2020 15:58
Статут і описи.pdf
07 вересня 2020 15:58
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:58
Наказ Савченко.pdf
07 вересня 2020 15:58
Наказ Поляков.pdf
07 вересня 2020 15:58
Наказ Бакалюк.pdf
07 вересня 2020 15:58
Ліцензія ТОВ Фірма Норд.pdf
07 вересня 2020 15:58
Лист-відгук Укренерго.pdf
07 вересня 2020 15:58
Дозвіл ТОВ Фірма Норд.pdf
07 вересня 2020 15:58
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2020 15:58
декларація.pdf
07 вересня 2020 15:58
Відомості про юрособу.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:52
Витяг+довідки.pdf
24 вересня 2020 11:52
Ценовое предложение.pdf
16 вересня 2020 16:01
Досвід_довідка+кор.pdf
16 вересня 2020 16:01
Додатки досвід_кор.pdf
16 вересня 2020 16:01
обладнання_кор.pdf
07 вересня 2020 10:27
Лист-гарантія.pdf
07 вересня 2020 10:27
обладнання.pdf
07 вересня 2020 10:27
Відомості про учасника.pdf
07 вересня 2020 10:27
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2020 10:27
Прект договору.pdf
07 вересня 2020 10:27
Досвід+додатки.pdf
07 вересня 2020 10:27
Фінансова звітність.pdf
07 вересня 2020 10:27
Буд.ліцензія + дозвіл.pdf
07 вересня 2020 10:27
Статут.pdf

Конфіденційні документи

07 вересня 2020 10:27
Працівники+додатки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

приватні дані робітників — копії трувдових книжок

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ТОВ Енергосервісна компанія "Дельта-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Відхилено 208 128,00
UAH
14 вересня 2020 11:45
ТОВ Енергосервісна компанія "Дельта-Т"
#38942331
Переможець 209 500,00
UAH
17 вересня 2020 09:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в документах, поданих товариством з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія Дельта Т» в складі документів пропозиції на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом CPV за ДК 021:2015 – 50730000-1 (Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів) Номер закупівлі UA-2020-08-20-002975-a Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в Документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» : 1.1.Учасник не підтвердив право власності на обладнання зазначене ним в довідці що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі у кількості та номенклатурі вказаній ним в довідці 03.09.2020/26 року, чим в свою чергу не виконав вимоги Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД), де Замовником визначено, що в якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 1.2. Учасник всупереч вимогам Додатку 1 ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, не надав копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань за договорами, зазначеними в Довідці від 03.09.2020/17. Надані учасником відгуки у підтвердження досвіду виконання договорів за № 07/04 від 07.04.2014 року та за № 01/14 від 01.09.2014 року, не містять інформацію про номер та дату договору про що зазначалось замовником в ч. 3 п. 4 Додатку 1 ТД. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Енергосервісна компанія "Дельта-Т"
#38942331
209 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:47
ДУ№ 1 від 30.06.2021р.pdf зміни до договору
30 червня 2021 17:46
Повідомлення про внесення змін до договору № 74-В-ІЗФ-20.pdf зміни до договору
30 червня 2021 17:46
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:25
74-В-ІЗФ-20 ТОВ Енергосервісна компанія Дельта Т.pdf укладений
05 жовтня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 13.2 Договору № 74-В-ІЗФ-20 від 05 жовтня 2020р (далі-Договір), Сторони домовились викласти Додаток № 1 та Додаток № 2 до Договору, в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Керуючись пунктом 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 13.2 Договору № 74-В-ІЗФ-20 від 05 жовтня 2020р (далі-Договір), Сторони домовились викласти п. 3.1 в наступній редакції: п. 3.1. Загальна ціна цього Договору визначається обсягом та вартістю фактично наданих Послуг, проте в будь-якому разі не має перевищувати 204 940 ,00 грн без ПДВ (двісті чотири тисячі дев’ятсот сорок гривень 00 коп.) грн., сума ПДВ 40 988, 00 грн (сорок тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), загальна вартість Договору 245 928,00 грн. з ПДВ (двісті сорок п’ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.). 3. Ціна цього Договору та вартість Послуг визначена з урахуванням всіх податків, зборів та інших обґрунтованих витрат Виконавця. Перелік послуг з поточного ремонту та обслуговування кондиціонерів зазначаються в Акті приймання - передачі наданих Послуг. 4. У всьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України. 5. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Сторони домовились, що відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди розповсюджуються на їх взаємовідносини, які виникли між ними до її укладення а саме з 05.10.2020. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє протягом строку дії Договору, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 8. Цю Додаткову угоду складено українською мовою, у двох автентичних примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 74-В-ІЗФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 245 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 988,00 UAH)