Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 8 по вул. Вороніхіна м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 312 752,00 UAH
UA-2020-08-20-002832-a 56fe00dc51e749838f9028cdf8522580
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:13
Очікувана вартість: 1 312 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 255,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 8 по вул. Вороніхіна м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Вороніхіна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до обсягів робіт
Дата подання: 26 серпня 2020 12:06
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:26
Доброго дня! Питання стосовно обсягу робіт та витрати матеріалу. в п.27. передбачена така робота. Навiшування водостiчних труб, колiн, вiдливiв i лiйок з готових елементiв 168м." Нормою на цю роботу (РН8-41-2) враховується коефіціент до довжини труб 1,04, тобто труби водостоічної необхідно 168*1,04=174,7м. Але в п.28 вказано лише 154м. Навіть якщо враховувати, що деякий відсоток від загальної довжини "займут" коліна, то все одно різницю між 168 та 154м вони не перекриють. Поясніть будьласка, як правильно врахувати трубу, або внесіть необхідні зміни в ТС. А також не передбачено жодної обробки деревини, що застосовується для влаштування лат (п.7) -262м2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 8 по вул. Вороніхіна м. Запоріжжя» повідомляємо наступне. Технічне завдання формується виходячи із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що пройшов державну будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Наразі, можливість наявності технічної помилки у проектно-кошторисній документації стосовно кількості монтованої водостічної труби не дає права Замовнику змінити технічне завдання, тому що коригування можливе лише після отримання позитивного експертного звіту на відкориговану проектно-кошторисну документацію. Пропонуємо складати Вашу тендерну пропозицію відповідно до викладеного технічного завдання. В подальшому при виконанні будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисна документація буде відкоригована відповідно до фактичних обсягів робіт.
Відповідно до проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт державної будівельної експертизи роботою зазначеною п.7 Технічного завдання «Улаштування лат [решетування] суцiльних iз дощок (жолоби та звіси)» розцінкою РН8-26-1 антисептичної або антипіренової обробки деревини не передбачено складом робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН" 1 086 851,59
UAH з ПДВ
1 086 851,59
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ " 1 312 672,00
UAH з ПДВ
1 262 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 18:26
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:21
18.Виписка.PDF
31 серпня 2020 18:20
14.Аренда_офиса.pdf
31 серпня 2020 18:20
13.Довідка_про_ МТБ.pdf
31 серпня 2020 18:20
2.Статут 2019 року_Юкун.pdf
31 серпня 2020 18:20
25. Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 18:20
22. Проект договору_8.pdf
31 серпня 2020 18:20
3.Свідоцтво ПДВ_ЮКУН.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
30 серпня 2020 14:11
Протокол НР.7Z
30 серпня 2020 14:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 серпня 2020 14:11
Лист для клієнті1.7z
30 серпня 2020 14:11
Гарантія 7577-20.7z
30 серпня 2020 14:11
Витяг із Статуту.7z
30 серпня 2020 14:11
Банківська ліцензі1.7z
30 серпня 2020 14:11
oledata.mso
30 серпня 2020 14:11
image001.emz
30 серпня 2020 14:11
18. Локальний кошторис.pdf
30 серпня 2020 14:11
16. Договірна ціна.pdf
30 серпня 2020 14:11
15. Аналогічний договір.pdf
30 серпня 2020 14:11
13. Листи-згоди.pdf
30 серпня 2020 14:11
12. Довідка про МТБ.pdf
30 серпня 2020 14:11
10. Дозвіл Держпраці.pdf
30 серпня 2020 14:11
5. Проект договору.pdf
30 серпня 2020 14:11
4. Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2020 14:11
2.1. Виписка з ЄДР.pdf
30 серпня 2020 14:11
2. Копія паспорту.pdf
30 серпня 2020 14:11
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮКУН"

ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН"
#32585126
Відхилено 1 086 851,59
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:36
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2970119478
Переможець 1 262 486,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:26

Документи

02 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:34
Протокол

Документи

03 вересня 2020 14:25
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2970119478
1 262 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 14:25
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:43
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
07 квітня 2021 11:42
В8.ДПК_ДУ_4.pdf зміни до договору
01 березня 2021 14:08
ДУ3_В8.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:23
ДУ2_В8.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:54
ДУ1_В8.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:43
Договір укладений
11 вересня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: В8/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п. 3.2. Договору
Номер договору про закупівлю: В8/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: В8/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: В8/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 262 486,00
UAH