Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ескізного проекту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область» (Код ДК 021-2015 (CPV):71200000-0-Архітектурні та супутні послуги)
Очікувана вартість
1 983 000,00 UAH
UA-2020-08-20-002405-b d271bab2b8314be3948a6b138fc92713
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 983 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39660 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, з урахуванням вимог пункту 9 розділу І тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення ескізного проекту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область» (Код ДК 021-2015 (CPV):71200000-0-Архітектурні та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08343, Україна, Київська область, с. Мартусівка, с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до плану фінансування робіт на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток Н, рекомендованої ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з доповненнями та змінами), рахунку на оплату та накладної, за умови надходження бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 20
Виконання робіт Відповідно до плану фінансування робіт на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток Н, рекомендованої ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з доповненнями та змінами), рахунку на оплату та накладної, за умови надходження бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Відповідно до плану фінансування робіт на підставі актів здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт згідно форми Додаток Н, рекомендованої ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з доповненнями та змінами), рахунку на оплату та накладної, за умови надходження бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:46
Проект договору.doc
20 серпня 2020 16:46
ТД виготовлення ескізного проекту.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 1 731 069,46
UAH з ПДВ
1 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 694 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ДСПІ МВС України 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ ЕКСПЕРТИЗ" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
09 вересня 2020 19:14
Виправлення недоліків.rar
05 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:50
Відповідність 4.rar
05 вересня 2020 14:50
Кваліфікація 4.rar
05 вересня 2020 14:50
Кваліфікація 2.rar
05 вересня 2020 14:50
Кваліфікація 1.rar
05 вересня 2020 14:50
Відповідність 3.rar
05 вересня 2020 14:50
Відповідність 2.rar
04 вересня 2020 19:47
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:45
Кошторис.rar
04 вересня 2020 19:45
Комерційна пропозиція.rar
04 вересня 2020 19:45
Кваліфікація 4.rar
04 вересня 2020 19:45
Кваліфікація 3.rar
04 вересня 2020 19:45
Кваліфікація 2.rar
04 вересня 2020 19:45
Кваліфікація 1.rar
04 вересня 2020 19:45
Відповідність 3.rar
04 вересня 2020 19:45
Відповідність 2.rar
04 вересня 2020 19:45
Відповідність 1.rar

Публічні документи

30 вересня 2020 19:45
Електронний підпис
30 вересня 2020 19:45
Cтатут.pdf
30 вересня 2020 19:44
Електронний підпис
12 вересня 2020 11:26
Електронний підпис
12 вересня 2020 11:26
НН3.PDF
12 вересня 2020 11:26
НН2.PDF
12 вересня 2020 11:26
НН1.PDF
12 вересня 2020 11:25
відгук та акт сверки.pdf
12 вересня 2020 11:25
13. довідка працівники.pdf
12 вересня 2020 11:25
12.1. ECC_LicenseCertificate.pdf
12 вересня 2020 11:25
12.1. Лист.PDF
12 вересня 2020 11:25
0000001926668734.1.0.pdf
12 вересня 2020 11:25
0000001926664803.1.0.pdf
12 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
06 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
06 вересня 2020 14:10
12. Автокад Акт, счет.PDF
06 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
06 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
06 вересня 2020 09:48
рішення про згоду.PDF
06 вересня 2020 09:48
проект договору.pdf
06 вересня 2020 09:48
налоговая накладная.PDF
06 вересня 2020 09:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 вересня 2020 09:48
довідка судимість.PDF
06 вересня 2020 09:48
довідка про субпідряд.PDF
06 вересня 2020 09:48
9. печатка.PDF
06 вересня 2020 09:48
8. проект.PDF
06 вересня 2020 09:48
7.2. копія паспорту.PDF
06 вересня 2020 09:48
5, 6. довідка ФО.PDF
06 вересня 2020 09:48
4. довідка РВС.PDF
06 вересня 2020 09:48
4. довідка райффайзен.PDF
06 вересня 2020 09:48
4. довідка Приват.pdf
06 вересня 2020 09:48
4. довідка Ексімбанк.PDF
06 вересня 2020 09:48
3. Витяг ПДВ 17.06.pdf
06 вересня 2020 09:48
2. Cтатут.pdf
06 вересня 2020 09:48
2. код доступу.PDF
06 вересня 2020 09:48
15. довідка.PDF
06 вересня 2020 09:48
14.2. платіжне доручення.pdf
06 вересня 2020 09:48
14. експертний звіт1 КАП.pdf
06 вересня 2020 09:48
14. аналогічні договори.PDF
06 вересня 2020 09:48
14. акти сверки.PDF
06 вересня 2020 09:48
13.Cертифікат Телендій.pdf
06 вересня 2020 09:48
13.Сертифікат Федунь.pdf
06 вересня 2020 09:48
13.Сертифікат Онищенко.pdf
06 вересня 2020 09:48
13.Сертифікат Вялов.pdf
06 вересня 2020 09:48
13. Сертифікат Тилік.pdf
06 вересня 2020 09:48
13. Сертифікат Моспан.pdf
06 вересня 2020 09:48
13. Сертифікат Кучеренко.pdf
06 вересня 2020 09:48
13. Нещерет (серт+свид).pdf
06 вересня 2020 09:48
13. Ломов (серт+свид).pdf
06 вересня 2020 09:48
12 довидка мат.тех база.PDF
06 вересня 2020 09:48
11. довідка ст 17.PDF
06 вересня 2020 09:48
10. згода ПД.PDF

Публічні документи

04 вересня 2020 17:39
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:37
відгук (3).pdf
04 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:13
36.jpg
04 вересня 2020 16:13
35.jpg
04 вересня 2020 16:13
34.jpg
04 вересня 2020 16:13
33.jpg
04 вересня 2020 16:13
32.jpg
04 вересня 2020 16:13
31.jpg
04 вересня 2020 16:13
30.jpg
04 вересня 2020 16:13
29.jpg
04 вересня 2020 16:13
28.jpg
04 вересня 2020 16:13
27.jpg
04 вересня 2020 16:13
26.jpg
04 вересня 2020 16:13
25.jpg
04 вересня 2020 16:13
24.jpg
04 вересня 2020 16:13
23.jpg
04 вересня 2020 16:13
22.jpg
04 вересня 2020 16:13
21.jpg
04 вересня 2020 16:13
20.jpg
04 вересня 2020 16:13
19.jpg
04 вересня 2020 16:13
18.jpg
04 вересня 2020 16:13
17.jpg
04 вересня 2020 16:13
16.jpg
04 вересня 2020 16:13
15.jpg
04 вересня 2020 16:13
14.jpg
04 вересня 2020 16:13
13.jpg
04 вересня 2020 16:13
12.jpg
04 вересня 2020 16:12
11.jpg
04 вересня 2020 16:12
10.jpg
04 вересня 2020 16:12
9.jpg
04 вересня 2020 16:12
8.jpg
04 вересня 2020 16:12
7.jpg
04 вересня 2020 16:12
6.jpg
04 вересня 2020 16:12
Сертифікат 4.jpg
04 вересня 2020 16:12
5.jpg
04 вересня 2020 16:12
Сертифікат 3.jpg
04 вересня 2020 16:12
4.jpg
04 вересня 2020 16:12
Довідка захист довкілля.jpg
04 вересня 2020 16:12
Сертифікат 1.jpg
04 вересня 2020 16:12
Відгук 2.jpg
04 вересня 2020 16:12
сертификат.jpg
04 вересня 2020 16:12
Відгук 1.jpg
04 вересня 2020 16:12
3.jpg
04 вересня 2020 16:12
Список працівників 3.jpg
04 вересня 2020 16:12
38.jpg
04 вересня 2020 16:12
2.jpg
04 вересня 2020 16:12
Список працівників 2.jpg
04 вересня 2020 16:12
1.jpg
04 вересня 2020 16:12
37.jpg
04 вересня 2020 16:12
Список працівників 1.jpg
04 вересня 2020 16:12
Обладнання 4.jpg
04 вересня 2020 16:12
Обладнання 3.jpg
04 вересня 2020 16:12
Обладнання 2.jpg
04 вересня 2020 16:12
Обладнання 1.jpg
04 вересня 2020 16:12
Лист згода печатка.jpg
04 вересня 2020 16:12
Лист згода укл. договора.jpg
04 вересня 2020 16:12
inquiry_print (2).pdf
04 вересня 2020 16:12
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
04 вересня 2020 16:12
свідоцтво 2.jpg
04 вересня 2020 16:12
свідоцтво 1.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут9.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут8.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут7.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут6.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут5.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут4.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут3.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут2.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут1.jpg
04 вересня 2020 16:12
Статут.jpg
04 вересня 2020 16:12
Відомості про учасника 2.jpg
04 вересня 2020 16:12
Відомості про учасника 1.jpg

Публічні документи

06 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
06 вересня 2020 16:48
Виписка ЄДР.PDF
06 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
06 вересня 2020 16:17
юр особа.PDF
06 вересня 2020 16:17
строк пропозиції.PDF
06 вересня 2020 16:17
Статут ПЦБЕ.PDF
06 вересня 2020 16:17
сертификати.PDF
06 вересня 2020 16:17
рахунок (3).PDF
06 вересня 2020 16:17
рахунок (2).PDF
06 вересня 2020 16:17
пропозиція.PDF
06 вересня 2020 16:17
подрядники.PDF
06 вересня 2020 16:17
підтвердження1.PDF
06 вересня 2020 16:17
підтвердження.PDF
06 вересня 2020 16:17
оподаткування.PDF
06 вересня 2020 16:17
опись.PDF
06 вересня 2020 16:17
зразок.PDF
06 вересня 2020 16:17
згода договор.PDF
06 вересня 2020 16:17
заборгованість.PDF
06 вересня 2020 16:17
Документи Бібік.PDF
06 вересня 2020 16:17
Договір ЛІРА.PDF
06 вересня 2020 16:17
Договір і акт АВК-5.PDF
06 вересня 2020 16:17
довкілля.PDF
06 вересня 2020 16:17
довідка обладнання.PDF
06 вересня 2020 16:17
директор2.PDF
06 вересня 2020 16:17
директор.PDF
06 вересня 2020 16:17
данні.PDF
06 вересня 2020 16:17
Гарантия.PDF
06 вересня 2020 16:17
гарантийний лист.PDF
06 вересня 2020 16:17
відхилення.PDF
06 вересня 2020 16:17
відповідність.PDF
06 вересня 2020 16:17
Відомості працівників.PDF
06 вересня 2020 16:17
Витяг ЄДР.PDF
06 вересня 2020 16:17
Виписка ЄДР.PDF
06 вересня 2020 16:17
видомості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"

ДП ДСПІ МВС України

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ ЕКСПЕРТИЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Відхилено 1 690 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 12:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
#32560028
Переможець 1 694 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 14:53

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Відповідно до пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору (договорів) щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) комплексу об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах населених пунктів з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж і улаштування інженерних споруд, за формою: № Замовник, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника Предмет договору, № договору, дата договору, строк дії договору Сума договору, та вартість виконаних робіт; тис. грн. Види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) 1 2 3 4 5 6 * Договір (договори) повинен (-ні) бути підписаний протягом останніх 3 (трьох) років. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати зокрема: - копії актів звіряння, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу). У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 03.09.2020 № 21/030920, щодо досвіду виконання 2 аналогічних договорів, при цьому документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації відсутнє, а саме: - копії актів звіряння, роздруківки з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків (не менше одного екземпляру кожного документу); Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.2 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Протокол
07 вересня 2020 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;, зокрема: Відповідно до пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати інформацію про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до підпункту 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою: № з/п Найменування обладнання/програмного забезпечення Власна (-ий) або знаходиться у користуванні учасника, власна (-ий) або знаходиться у користуванні №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 * На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими. Відповідно до примітки підпункту 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації необхідно до довідки включити також обладнання та програмне забезпечення, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 01.09.2020 №11/А-3 про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт ТОВ «АРХІТЕКТУРНА ЛІГА» В ході опрацювання інформації наданої у довідці встановлено, що в ній відсутня інформація про ліцензійний сертифікат на програмний комплекс Autodesk AutoCAD та не надана його копія. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі сертифіката на програмний комплекс Autodesk AutoCAD. б) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Відповідно до пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Відповідно до підпункту 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку за зразком, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід штатних* та залучених спеціалістів, які будуть здійснювати розробку проектно-кошторисної документації згідно технічного завдання: № з/п Посада П.І.Б. Інформація про освіту (вища, середньо-спеціальна, середня чи інша) Спеціальність Досвід роботи за спеціальністю (на даному підприємстві) Сертифікат**, номер та дата видачі * Наявність у штаті Учасника сертифікованих фахівців обов’язкова. ** Надати оригінали кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури. *** Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема: - довідку від 31.08.2020 № 03/08/А-3, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід штатних та залучених спеціалістів, які будуть здійснювати розробку проектно кошторисної документації згідно технічного завдання; - свідоцтво № 00154 інженера-проектувальника Малавського Д.Б. - кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 004562. При цьому у довідці від 31.08.2020 № 03/08/А-3 відсутня інформація щодо свідоцтва № 00154 інженера-проектувальника Малавського Д.Б. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - надання Учасником належним чином оформленої довідки з урахуванням вимог підпункту 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Відповідно до пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору (договорів) щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) комплексу об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах населених пунктів з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж і улаштування інженерних споруд, за формою: № Замовник, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника Предмет договору, № договору, дата договору, строк дії договору Сума договору, та вартість виконаних робіт; тис. грн. Види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) 1 2 3 4 5 6 * Договір (договори) повинен (-ні) бути підписаний протягом останніх 3 (трьох) років. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: - копію позитивного експертного висновку щодо виконання аналогічних робіт учасника відповідно до підпункту 14.1; - оригінал або нотаріально завірені копії договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021-2015; - копії актів звіряння, акти виконаних робіт, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір (договори), що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору (договорів) є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 31.08.2020 № 07/17/А-3 в якій зазначено інформацію про виконання договору від 19 вересня 2018 № 216-18, укладеного між Учасником та Верховним Судом. При опрацюванні вказаного договору було встановлено, що в ньому відсутні зокрема роботи що передбачено вимогами тендерної документації, а саме: перекладання та прокладання інженерних меж і улаштування інженерних споруд Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог зазначених у пункті 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
#32560028
1 694 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:24
Звіт укладений
03 січня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:36
ДУ 1 до договору 167-К-20 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:13
Договір укладений
05 жовтня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 167-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 694 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 282 333,33 UAH)