Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту системи водопостачання комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №122 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Сергія Параджанова, 14, м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-08-20-001652-b 7972f5d8382a4327a8cbac35cbc5b5e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луданова Алла

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Луданова Алла
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 14:25
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту системи водопостачання комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №122 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Сергія Параджанова, 14, м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Параджанова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Теплоенерго КР" 80 543,73
UAH
80 543,73
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:27
Сист. водопост.100000 _ 1.pdf
01 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:26
Сист.водопостач 100000 _ 2.pdf
01 вересня 2020 17:26
Сист.водопостач 100000 _ 11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Теплоенерго КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Теплоенерго КР"
#40887427
Переможець 80 543,73
UAH
07 вересня 2020 15:04

Документи

07 вересня 2020 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Теплоенерго КР"
#40887427
80 543,73
UAH
Документи

Документи

07 вересня 2020 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:21
дод. угода №2 до дог. №245 від 10.09.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:31
звед.розр. дог. №245.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:18
дог. №245 від 10.09.2020.pdf укладений
10 вересня 2020 10:17
додаток дог. №245 від 10.09.2020.pdf укладений
10 вересня 2020 10:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 лютого 2021 11:22
80 543,73 UAH UA268201720344200013000053153
Довгинцівський РВО
UA763057500000026007053517859
ТОВ "Теплоенерго КР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджений кошторисний розрахунок
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML