Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вимощення житлового будинку № 72А по вул. Магістральна м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 310 527,00 UAH
UA-2020-08-20-000824-b 275b6360580b4cd88e4638f4611d97d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 23:59
Очікувана вартість: 1 310 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 210,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вимощення житлового будинку № 72А по вул. Магістральна м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69014, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Магістральна, 72А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ " 1 310 114,00
UAH з ПДВ
1 310 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
30 серпня 2020 13:56
Протокол НР.7Z
30 серпня 2020 13:56
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 серпня 2020 13:56
Лист для клієнті1.7z
30 серпня 2020 13:56
Гарантія 7352-20.7z
30 серпня 2020 13:56
Витяг із Статуту.7z
30 серпня 2020 13:56
Банківська ліцензі1.7z
30 серпня 2020 13:56
oledata.mso
30 серпня 2020 13:56
image001.emz
30 серпня 2020 13:56
18. Локальний кошторис.pdf
30 серпня 2020 13:56
16. Договірна ціна.pdf
30 серпня 2020 13:56
13. Листи-згоди.pdf
30 серпня 2020 13:56
12. Довідка про МТБ.pdf
30 серпня 2020 13:56
10. Дозвіл Держпраці.pdf
30 серпня 2020 13:56
5. Проект договору.pdf
30 серпня 2020 13:56
4. Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2020 13:56
2.1. Виписка з ЄДР.pdf
30 серпня 2020 13:56
2. Копія паспорту.pdf
30 серпня 2020 13:56
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2970119478
Переможець 1 310 114,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:10

Документи

02 вересня 2020 10:10
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:08
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2970119478
1 310 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 10:10
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:08
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
17 листопада 2020 13:37
М72_ДУ2.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 13:35
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:51
ДУ1_М72А.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:43
Договір укладений
11 вересня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: М72А/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: М72А/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 310 114,00
UAH